25 Nisan 2010 Pazar

Sosyallik akiyor pacalarimdan [ kadinlar matinesi]

Vur kiz pabucun yirtilsin, yirtilirsa yirtilsin..
Angara'da cokmu$, kör mü bi daha alsinn.....


Yok öyleeeeeee, bundan sonra böyleeeeee.. Ota boka uzulerek ancak kendimizi yiprattigimizla kaliyoruz. Aslinda kimsenin kimseyi ipledigi yok, eger hayatta bir gercek varsa oda en önemli seyin kendimiz'in oldugudur.. uzun zaman sonra farkettim ki yapilan fedakarliklar, baskalari icin verilen emekler yalnizca suistimaldan ibaret kalmis. Ne minnet duygusu görebiliyorsun, ne de bir tesekkur.. Geriye dönup baktiginda bir arpa boyu yol gitmemis olmak ve butun fedakarligina ragmen kimsenin sana dilediklerini gumus tepsi icinde sunmadigini anlamak insani birazcikta olsa bencilce dusunmeye itebiliyor. Bu yuzden artik ben de bir nebze olsun kendim icin yasamaya ve hayatin tadina varmaya karar verdim.


Cumartesi gunu kadinlar matesindeydik.. Iste bu da kombinim (o ne demekse) nedir bu kombin olayi hic anlamiyorum.. giydigin calan caputu göstermekse eger, alin size kombin.



katinanin elinde makasi, kesemez ah kesemez
kesmesini bilmez yavrum gulum katinam
getir keseyim , getir keseyimmm..

Gözlerim nedense Huysuz Virjini aradi, matine diyince aklima gelen ilk isim o'dur. Aradigim sey huysuzluk degil aslinda, zira etrafta epey huysuz hatunlar vardi ama virjin olani gelseydi cok komik olurdu be :)




ruhumun derinliklerinde nasil bir varo$ barindiriyorsam artik bildigim ne kadar abuk subuk oyun havasi, halay varsa hepsini icraa ettim. Becerebiliyor musun ki diye bir sorun, kesinlikle hayir! (Halbuki ablalarim o kadar kivrak ve guzel oynarlar ki ben hic onlara cekmemisim, bildigin odun gibiyim..)Hepsi kankam olacak enk'in basinin altindan cikti. Baslarda yeni gelin gibi suzulup " yok ben oynamayi bilmem, ben cekinirim, utanirim" diye direndim ama muzigin ritmi arttikca enk yerinde duramaz oldu. Tuttu kolumdan surukledi piste, verdik coskuyu. Megerse ben de kaldirilmayi bekliyormusum, her ne kadar beceremesem de iyice döktum kurtlarimi. Hatta sonlara dogru olayi iyice abartip pistten cikmaz olduk.. hayatimda hic bu kadar oynadigimi , costugumu hatirlamiyorum. bu benim icin bir rekordu.



Yabanci kadinlarda davetliydi, somalya'li bir grup homidi girtlak yemeklere yumuldu. Hele su resimde görmus oldugunuz alli güllü hanfendi o masanin basindan bir dk ayrilmadi, o kadar yemek neresine gitti anlamiyorum valla. Gerci onlarda hakli, ömurlerince böyle lezzetli yemekler görduler mi bakalim..


Bu hanfendi de kozmetik pazarlamacisi. Mary kay diye bir markayi tanitiyor.. Arkadasin biri getirmis ama basina ne tur bir bela aldiginin farkinda degil garibim.
8 mart kadinlar gununde is yerime ayni sirketten baska bir bayan gelip yuzumuze ucretsiz cilt bakimi yapmisti, hay yapmaz olaydi. Ne kadar naturel bir guzelligin var diye yapisti yakama, illa benimle calis diye tutturdu. baslarda cazip geldi olabilir belki dedim. numarami aldi. Zannediyorum bunlar bu sekilde uye veya calisan topladiklari zaman prim kazaniyorlarmis. Kadin beni her gun aramaya basladi, hayir vazgectim diyorum ama israrla aramaya devam etti. Lanet ediyorum simdi karsima ciktigi gune. Dun yine aradi fikrini degistirdin mi diye, agzima geleni saydim bana misin demedi. hayatimda böyle yuzsuz bir sey görmedim. Sülük gibi yapisti. Siz siz olun pazarlamacilardan uzak durun..

Gune yapilan yarismalarla, cekilislerle son verdik. Bugunde 23 nisan senligi vardi onu da artik yarin anlatirim. umarim sizde en az benim kadar eglenceli bir haftasonu gecirmissinizdir.

Yine geliyor lanet haftaici, Allah hepimize kolaylik versin..

Cavv.

26 yorum:

thales dedi ki...

*o grup gibi iştahlı yiyebilmeyi ne çok isterdim bir bilsen
*bazen kurtlarını dökmek iyidir iyi oyan geç sen boşver
*kombinin için tebrik demek istiyorum şehaneee fevorim ayakkabılar
*eee daha ne deyim hayatın hep böyle neşe içinde geçsin ella

éLLa dedi ki...

* thales aminnnn cumlemizin ki nese icinde gecsin. tsk ederim. istahsiz misin ki sen?

Fulya Bozkurt dedi ki...

Ayy valla okurken çok eğlendim süper ya :)

Hepimiz insanız,zaman zaman varoş takılırız ben şahsen çok severim böle insanları :)

éLLa dedi ki...

hmm :)

xesrax dedi ki...

cnm çok hoş olmuş kombinin :)) baya eğlenmişsin anlaşılan :)

thales dedi ki...

valla canım benimle yemek yemek bir işkencedir o kadar deyim ben sana :))

éLLa dedi ki...

* xesrax tsk ederim, evet baya egledinik valla

* thales'cim benimden senden asagi kalir yok o zaman. ben de öyleyim.

sanitabant dedi ki...

ella koyduğun onca yemek fotolarından sonra senin iştahsız olabileceğini hiç düşünmemiştim.Hepisi seyirlik miydi yani?:) Hayalkırıklığı mı desem, konduramamışlık mı bilmiyorum ama buruklaştım resmen:)

sentekbizikimiz dedi ki...

Somaliler,mary kay abla,sarı baş örtülü teyze...hepsi ayrI bi tez konusuymuş :)

Hakkı Arıkan dedi ki...

bu ortama gulcemal in kofteleri yakisirmis valla :)) neden caniniz cekmis anliyorum simdi, gurbet eller zor tabii :)

éLLa dedi ki...

* santibant sadece abur cubur konusunda istahliyimdir.. yemek konusunda kus kadar yerim :)

* sentekbizikimiz öyle oldu valla :)

* Hakki Arikan neyi canimiz cekmis :)

AyGün dedi ki...

oooooh:) ne guzel:) dun bendende cok eglendim:) oo luna parka bile gitdim yaa:D:D:D hep boyle guzel gecsin gunlerimiz:*

enk dedi ki...

guzel eglendik hee bidaha,bidaha,bidaha yapalim ama varya dun en son 21.00da bakmistim telefonuma ayy sonra uyumus kalmisim :)) cok yorulmusum hala yorgunum :(

Hakkı Arıkan dedi ki...

gulcemal in manisa kofteleriniii :)
ama istanbulda da co iyi kofteciler var soyliyim eger bakmadiysan bloguma o detayda ;)

éLLa dedi ki...

* Aygun'cum aminn en kötu gunlerimiz böyle olsun.

* enk sorma sister ya, ben sabah zor uyandim. suanda da is yerinden yaziyorum. hic calisacak halim yok kaytarmaya yer ariyorum..

* Hakki Arikan tamam simdi anladim, gurbetlik cok zor valla.. Turkiye'ye bi ayak basiyim ilk isim butun kebap ve köftelere yumulmak olacak zaten :) dun 23 nisan senliklerinde ekmek arasi köfte vardi ama cig cigdi valla. yine de koyunun bulunmadigi yerde keciye abdurrahman celebi dedik.

Pell-in dedi ki...

of herkesin içinde öyle deli danalar gibi yiyen teyzelere gıcık oluyorum. Bende çok iştahlıyım ama böyle kalabalık falan olunca tutuyorum kendimi

éLLa dedi ki...

*Pell-incim onlar olayi biraz abarttilar. bildigin yamyam gibiydiler. istahli olmak apayri bi sey :)

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

kombinin (?!) çok güzel yahu.
ve haftasonuna son 4 gün.

'Berrin' dedi ki...

çok zarif görünüyorsun, ankara havaları oynayacak gibi değil yani :))

éLLa dedi ki...

* Berrin'cim tsk ederim teveccuhun :)

* Lari$ mersi canim. evet ya geriye sayim baslasin. bi de havalar isinsa tam super olacak ama olsun buna da sukur. gecen hafta kar yagiyordu, en azindan yagislar durdu bu da bi sey.

Adsız dedi ki...

Bu arada adımı yazmayı unutmusum ben sevda :)

Adsız dedi ki...

Merhaba ella nasılsın burdan mesaj atmayı denıyeyım dedim tesadüfen karsılastım blogunla..kendine iyi bak görüşmek üzere hoşçakal

éLLa dedi ki...

iyiyim canim sen nasilsin? teline ulasilamiyor uzun zamandir. bir kac defada msj attim ama iletilmedi. afiyettesindir insallah. öptum

Adsız dedi ki...

Bende ıyıyım sanırsam sevdaları karıstırdın ben sessiz :)

éLLa dedi ki...

prd ben Rain_girl sandim.. dogumuna az kaldigi icin görusemez olmustuk onunla.. ondan karistirdim.

neyse olsun , sen de hosgeldin.

Adsız dedi ki...

Hoşgördüm tskler başka bıyerden konusma olanagımız varmı?