18 Mayıs 2010 Salı

azısın, agzimda bir sızısın..


bunca sene sana gözum gibi baktim, yedirdim icirdim. en harika cikolatalari, en asitli kolalari senin tarafina yukledim... Sirf sen rahat edesin diye uykumdan feragat ederek gecenin veya sabahin körunde kalkip seni pirupak bir hale getirmek icin didindim durdum.. Nane esansi belki sinirlerine iyi gelirde bana azap cektirmekten bikarsin dedim.. Ama nafile.. Beyhude gecmis yillarim.


Akranlarin gul gibi gecinip giderken, senin en arkalara gizlenmenden anlamistim zaten ne kadar sinsi oldugunu ama bakterilerle isbirligi yapip köklerime dogru kazi calismalarina baslayacagini hic dusunmemistim.. Senin $u bir yildir bana yaptigin iskenceleri Israil Filistin'e, Amerika Irak'a yapmamistir.. En savunmasiz animda, en derin uykumda saldiriya gecip, " su uyur ama dusmani uyutmayiz" politikasini guderek actiginiz magarada terör estirseniz de butun sanci bombardimanina karsi yilmayip binimum antibiyotik ve macunlarla karsi taarruza gececegime Polonyali psikopat di$cim uzerine and icerim...
Ekmek yedigi kaba pisleyen anarsist di$im, seni en zayif halka seciyorum.
Gule gule..

11 yorum:

'Berrin' dedi ki...

bir diş için yazılabilecek en dokunaklı yazı :)))

TuTsİ dedi ki...

Kızım 5 yaşında dişi çıkıyormuş o ateşli sancılı halilye 'baba müjdemi isterim dişim çıkıyor bana ne hediye alacan ?**

çıksa dert çürüse dert çektirmesi başka dert
veledin derdi bambaşka

Çektir gitsin ama al yanına buralarda biryere göm senden uzakta kalsın görsün gününü
diş kızı diş :p

tozlu sandık dedi ki...

:) yazında sonunda kim çıkacak diye merak ettim.... Harikasın!!! Geçmiş olsun...

enk dedi ki...

bu kadar didinmek yerine simdiyaa coktan kurtulabilirdin senin ustune ben bile 20lik disimden kurtuldum senin disci halaaaa cekecekte ohooo neyse az kaldi turkiyede halledersin :))

éLLa dedi ki...

* 'Berrin' bildigin gibi degil, cok fena kazik atti bu dis bana, yollarimizi ayircaz az kaldi.

* TuTsi valla simdi ki cocuklar bizden uyanik , benim yegenimde öyle beni suya göturur susuz getirir :) acayip uyaniklar. 5 yasindaysa tam sevilecek cagidir simdi onun.. kanal tedavisi yapilcakti aylarca yapamadi ihmalkar discim. kah iltihabin gitmesi lazim, kah sisi inmesi lazim diye diye verdi antibiyotikle pensilinin gözune kuruttu cigerlerimi manyak kari. ben de gitmeyi biraktim. parasini ödedigim halde gitmiyorum.

dis kizi dis ha :))

* tozlu sandik hehe öyle mi oldu :) basinda azi diyince anlarsiniz sandim ama olsun böyle de anlamanda hos olmus. supriz gibi.

éLLa dedi ki...

* enk yavrum zaten o yuzden cekiyorum bu sanciyi, tr ye gidiyim orda göstercem ama ne kadar dayanabilirim bilmiyorum. dun gece sabaha kadar agridan uyuyamadim. bu gunde citodonla ayakta durmaya calistim. sarhos gibi yapti hap beni gerisini sen dusun artik. bu gece de agrirsa caresiz denize dusen yilana sarilacak.

öykü dedi ki...

çOK gecmıs olsun dıs agrısı berbattır bılırım.

éLLa dedi ki...

tsk ederim öykucum .. hem de ne berbat, ölduruyor beni.

Pell-in dedi ki...

ay şaka gibisin yaa çok acıklıııı haha

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

geçmiş olsun şekerim.
ama o kadar komik anlatmışsın ki gülmekten alamadım kendimi.

éLLa dedi ki...

tsk ederim kizlar. aman gulun gulun, aglanacak halime guluyorum ben de.