31 Mayıs 2010 Pazartesi

Felekten bir gece arakladik... Efkâr dagittik


Avrupa'da yasiyor olmasina ragmen hala eski kafali olmayi basarabilen, gelenekci, hatta varo$ kac kisi daha vardir acaba benden baska.. $imdi birine daha hic kimseyle öpusmedim desem, hadi lan ordan der. Turkan $oray'in kanunlari olurda , èLLa'nin kanunlari olamaz mi yani :p öyle gece hayatim falan da yoktur. diskolarin, barlarin yolunu bilmem. Ama son gunlerde bildiginiz gibi moralmanim sifir. Hem kafa dagitmak adina, hem de kuzenin mezuniyeti ve arkadasin dogum gunu bahanesiyle cuma gecesi disari ciktik, gayet nezih bir türkü bar'a gittik.. (Sade giyindim, canim sIkkIn olunca suslenmeye useniyorum. )



6 kisiydik, bunlardan biri cücük kadar olsa da sirf er kisidir diye basimiza dikilen badigardimizdi.. Ya$i henuz 17 ama bir görseniz cocuktaki karizmayi yakisikliligi tum kizlar simdiden etrafinda pervane.. Butun gece yaptigi sebekliklerle hepimizin keyfini yerine getirdi..


Doldur meyhaneci bir daha doldur
Be$ lira borc aldim paraliyim beennn..

Niyetim seytanin bacagini kirip bir sise sarabi devirmekti ama ne mumkun.. iki yudumda nakavt oldum, igrenc ötesi bir seydi icemedim.. Sarhos olup dertlerimi kisa sureligine de unutmak hayal oldu yani.. Hal böyle olunca zift gibi bir cayla kafa demlemeye calistim ben de..
Kafayi bulunca ne tur tepkiler verecegimi hep merak etmisimdir. Kimini gulme krizine girer, kimi hungur hungur aglar ya, ben ne yapardim acaba? kesin babam gibi " ben kimin tavuguna kI$ didim" diye isyan ederdim herhalde.. neler olucagini bir gun deneyip görucem.( sisstt annem duymasin..)




Yemekler guzeldi guzel olmasina ama benim siparis ettigim alinazik, naziklikten cikmis yontulmus alikaba olmus gibiydi.. alinaziktan baska her seye benziyordu, musakkadan farki yoktu.



Maalesef isvec'te cok fazla turk olmadigi icin bu tarz mekanlarda yok denecek kadar az, hatta turku bar hic yok.. Bu yuzden isot'un mistik atmosferi beni cok etkiledi, kendimi memlekette gibi hissettim.




Giri$teki semaver beni nerelere göturdu bi bilseniz. Ahh ahh.




Mekanin adi isot olunca biz böyle dogu kulturun daha yogunlukta oldugu hatta sira gecesi falan yapilan bir yer bekliyorduk - ki dekorasyonda bu yöndeydi- , ama calinan turkuler tamamen ege yöresine , yunan ellerine özgu turkulerdi. istek yapilmadigi surece doguya gidilmedi pek.

Sahnede kari-koca bir cift vardi, cok sicak kanli insanlardi...


istek parca olarak benim icin anlami buyuk olan ' bahcede yesil cinar'i peceteye yazdim yolladim.. Videosunu ekleyim dedim anam agladi, tum gun pc'yi acik biraktim dolmasi icin, tam bitti derken error vermis cok uzuldum.. kendi sesimde vardi videoda, neyse saglik olsun.. Bunla idare edin.

yedik, ictik, efkâr dagittik, sohbet ettik, turkuler söyledik..

O gece de böylece bitti.

25 yorum:

enk dedi ki...

efkari dagitim derken kendini dagitmada :) saka bi yana guzel bir gun olmus belli Allah keyif versinde eglenmeye git canim benim..

éLLa dedi ki...

pek eglendim sayilamaz aslinda, turkulerle kederlendik, dertlendik geldik. seni de göturcem oraya, ordakilere turku cigirmalisin :D

enk dedi ki...

desene belese kapatacaz mekani zira sesimi duyan kacar :P

éLLa dedi ki...

eheh ne guzel iste biz bize kaliriz

TuTsİ dedi ki...

Senin gibi yapmıştım bende
içip biraz kafamı dağıtayım dedim hani dert çok olunca alkol iyi gelir demişlerdi ama tırt
daha fazla takıyor kafa insan beter ediyor yapma yani içeceksende neşeli olduğun bir gün iç kendin için olsun.

♥pemb€sinti dedi ki...

seni seviyoruz :)

Mystery dedi ki...

hayat gezince güzel ella cım, iyi gezmeler :))

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

yani tutsiye katılıyorum cok dogru, insanın aklı dagılmıyor ki aksine daha beter oluyor =) en güzeli neşeli oldugun bir anda kendin için yapmak.

éLLa dedi ki...

* TuTsi tmm abisi, benimkisi sadece merak iste, yoksa pek hevesli degilim ickiye falan. sigaradan bile nefret ederim.

* Oyy Pembi$im ben de sizi seviyorum. muck :*

*Mystery saol kuzu, öyleymis valla ama her zaman ayni ortami bulamiyor iste insan.

* Handan'cim tecrubeyle sabit diyorsun yani :) uyarinizi dikkate alicam. yazdim hard diskime . tsk

küfkedisi dedi ki...

ellacım topukluları giymişsin, alışma dönemi bitmiş :)

şu kafayı bulma deneyini evde yap zaten canım, dışarda rahat olamıyor insan. iç iç dağıt ev gibisi yok bu konuda.ben taaaaaa geçen ağustosta dağıttım öyle bak canım çekti görüyor musun :D (evet sarhoş olmayı canım çekti rahatsızım ben :)

éLLa dedi ki...

* kufkedisi evet canim yurumesini az cok ögrendim, en rahat topuklular bunlar oldugu icin habire bunlari yiyyorum ama digerlerinde hala pek basarili oldugum söylenemez. Allah'im nasil bir iskenceymis bu topuklular ayaklarim mahvoldu hala kizarikliklar gecmemis :)

evet evet dedigin gibi evde deniycem, bizimkiler Tr'ye bi gitsin kizlar gecesi yapicaz :) sen de gel beraber dagitalim

küfkedisi dedi ki...

oooyyy ben dünden hazırım dağıtalım valla :D

éLLa dedi ki...

enk yaza evleniyor, sen de evleneceksin bekarliga veda partisi yapardik size ne guzel :)

küfkedisi dedi ki...

toplayalım valla tüm blog hatunlarını vur patlasın çal oynasın :D

éLLa dedi ki...

ya valla böyle bir organizasyon duzenlesek super oldu biliyor musun

küfkedisi dedi ki...

açıkcası ben çok mutlu olurum. çok sevdiğim insanlar var. sen yazın istanbul a mı geleceksin, kabul edenler olursa benim için okeydir :)

éLLa dedi ki...

istanbul'a gelmiycem ama gezmeye giderim. Cogunluk istanbul'da zaten, o yuzden siz ayarlayin ben atlar gelirim :)

küfkedisi dedi ki...

O zaman birer post girelim duyuralım, bakalım sonuç ne olacak :)

éLLa dedi ki...

aa bana uyar, acilisi sen yap bakalim.

küfkedisi dedi ki...

ok hazırlıyorum :)

éLLa dedi ki...

tamam canim :)

)-( Asabi BalıK )-( dedi ki...

Siz oralarda gurbet kuşları eğlenin tabiiii, bi de,
İçinde olup küfretmektense, dışında olup özlemek de bir nevi güzel birşey değil mi?

MeL' jones dedi ki...

Ohhh. felekten bı gece!
yarasn ellama! yemekler super gozukuyo valla acıktım hea! :)

MeL' jones dedi ki...

Ohhh.. super!felekten bı gece!
yarasın ellama!muah! :)

éLLa dedi ki...

Mel'im ya onu bile cok göruyor millet bana, ama takmiyorum.. beni tanimayan kisilere kendimi ispat etme cabasina girmem.

bu arada resimleri gördukce benim de canim cekiyor :S yine olsa da yine yesek.