3 Mayıs 2010 Pazartesi

Ekmek bulamayan cukulata yisin..

Vay arkadas yav, simdi erkek milleti diye söze baslayipta erkeklerin tepkisini toplamak istemezdim ama tutamiyorum kendimi napiyim...

Kucuklugumuzden beri hep kandirilmisiz meger, anlatilan o mutlu masallar, centilmen prensler, erilen kerevetler ve gökten dusen elmalar hepsi birer palavraymis.. Buyudukce hayatin masallardaki gibi tatli olmadigini kavramamla daha da bir özenirdim o prenseslere. keske bir kralin veya bir padisahin kizi olsaydimda prensim beni atinin terkisine atip göturseydi diye hayal ettigim cok olmustur.. her genc kizin kafasinda bir beyazatli prens kli$esi vardir ya hani.. Ama devir öyle bir devir olmus ki artik prensesler bile asktan yana mutsuz olabiliyor.. Hayallerimizin bile icine edildi, hayal dahi kuramiyoruz ki gercegini yasayalim anasini satiyim. Bunlari neden mi anlattim sundan;
Sevgili Isvec prensesimiz Maddeline birlikte buyuk ask yasadigi uzatmali sevgilisinden kazik yemis..iki yapisik tost ekmegi gibiydiler ama aralarina ka$arlar girmis.. Buna da sukur, sucugun girmedigine dua etsin, malum gaylerin nufusu artmakta.

Demek ki neymis prenses bile olsan erkek milletinin gözunu doyuramuyormussun. Bir prenses bile aldatiliyorsa vay bizim halimize..

Anladim ki, her ne yapmis olursaniz olun, her ne kadar guzel olursaniz olun erkekleri memnun etmek imkansiz. hani agzinla kus tutsan, "bu kusun kanadi neden beyaz degil" diye bir soruyla karsilasabilirsin.. Dunyanin en iyisi dahi olsaniz , asla tatmin olmuyor bu erkekler, hep bir arayis icine giriyorlar sanirim.. Prenses dahi kesmiyor onlari..
Gözunuz doysun ulan !
(burdan benim aldatildigim kanisina varilmasin:) )

Birde Maddeline'nin ablasi Prenses Victoria'ya bi seyler söylemek istiyorum;

Pek sevgili Prensesimiz Victoria, bir evlenemedin gittin..Sayende isvec medyasi bir yildir beynimize etmekte.. Victoria'ya özel mekan bakiliyor, yatagini su kisi duzenleyecek, gelinligini bu dikecek, yemekler su firmadan gelecek, bilmem kac milyon kron haracanacak cak ,cek,cak... hayir yani böyle uzatmalari oynayinca asaletine asalet mi katiyorsun anlamiyorum ki.En nihayetinde sen de her insanoglu gibi yiyiyor, iciyor, siciyor, hatta gereksinim duydugun zaman osuruyorsun.. Krallik hanedanindan olman neyi degistirecek, luks icinde olmandan baska. Halbuki geleydin bize iki davul bi zurnayla aninda everirdik seni.

Bir de piyasaya uzerinde eniste beyle resminiz oldugu ates pahasi bi dugun cikolata surmussun..Prenses olaydinda o gunun serefine halka bedava dagitsaydin olmaz miydi? verdigimiz vergiler gözune dizine dursun.. Anlasilan II. Elizabeth'e özenmissin, " ekmek bulamayan cukuleta yisin" diye. cIks cIks bizler fakir ama gururlu halkiz.. Bi halkin onuruyla da bu kadar oynanmaz ki canim..

velhasilkelam, demem o ki sevgili prenses ne olursan ol, sonumuz ayni karadelik olacak. Kimbilir belki komsu bile oluruz öteki tarafta.. Böburlenmene gerek yok, iyi gecin bizimle..

$imdi tacinida al biptir git burdan.

18 yorum:

Leah dedi ki...

Yaaa valla hiçbir şeye inancım kalmıyor bunları okuduktan sonra. En sonunda ben de bi kız kurusu olarak ölüp gitcem heralde. Ne torunum olcak ne torbam. :(

TuTsİ dedi ki...

Güzel olan tehlikelidirde.
Gözü yemeyen erkek güzelden başkasına bakıyorsa,Ya güzelden yemiştir yiyeceğini,yada güzel içi fos çıkmıştır.

élla Prensesiniz mankenlere taş çıkartan cinstenmiş ,ilk kez blogda gördüm yüzünü
aveloş partneri nasıl bişey aceba ?

mustafa dedi ki...

aldatilmak diil de bu laflar cok koymustur.insalla blogunun takipcisi diildir:)

éLLa dedi ki...

* Leah ben de yavas yavas umudumu yitirmeye basladim :/

* TuTsi aslina bakarsan guzel olan hep diger kadinlar tarafindan kiskanildigi icin, onun esine ben de sahip olabilirim diye bir kompleks gelistiriyorlar. o yuzden hep guzel biriyle olan erkeklerin aklini celmek daha cok kadin vardir etrafta.

evet prensesimiz guzeldir, partneride fena degildi, eh iste.. Ama kardesi prens Philips cok yakisiklidir.

* mustafa laflarim victoria'ya koyar biraz :)) ol degilde biri isvecceye cevirip yollasa belkim hapis bile yatarim :D

zihni dedi ki...

kulağını çınlattım:)

Ozgeee dedi ki...

Tostlu bölüm süperdi ,koptum:)

éLLa dedi ki...

:)

AyGün dedi ki...

hehe yene dellenib dokmuwsun icini guzelce:) bravooo:)

éLLa dedi ki...

dellendirenler utansin napiyim :)

Pell-in dedi ki...

haha bende bayıldım tost bölümüne sucuk girmemiş çok şükür hahahaa. Ella ya her postunda illa bir kısmına kopuyorum (:

enk dedi ki...

kasarli tost sucuksun haa :)) cikolata yiyek napcan ekmegi dermisim :)) erkeklerin bence genetiginde var aldatma hic bir zaman aldatmaz dememek lazim ...

éLLa dedi ki...

* Pell-in gulelim guldurelim seker.

* enk yok la ben degilim sucuk olan :)

enk dedi ki...

ayy buna daha cok guldum okulda oldugum icin acele yazdim harf karisikligi olmus sucuksuz yazicaktim :)) yani senin sucuk olma ihtimalin yok zaten zanlimca ...

éLLa dedi ki...

beni top ettin ya kanka , sana ne diyyim bilmem :)

zihni dedi ki...

Kulağını çınlattığım yerin Adresi burası.
Yaşlılık işte, "denize at balıklar bulsun" gibi olmuş önceki...

éLLa dedi ki...

* zihni valla sormaya korkmustum iyi mi cinlatti kötu mu diye :) baktim gördum, kaile aldigin icin tsk ederim.

Lillie dedi ki...

Ella allah seni çok yaşatsın emi, valla moralimi düzelttin sabah sabah. Baştan ayağa haklısın canım, şeytan diyor isveççeye çevir yolla da aklı başına gelsin prensesin de olan sana olur, hiç kalkışmamak en iyisi. Günün birinde isveçe gelirsem prensese gider söylerim ben bunları. :D

éLLa dedi ki...

aman aman hayatim kararir valla :) duymasinlar :p