23 Mayıs 2010 Pazar

Geciyordum bir ugradim.



Yagmurdan kacarken bloga tutundum.. Sudan cikmis balik kivaminda geldim eve, saclarimdan $IpIr $IpIr sular akiyordu. Neyse ki vakti zamaninda kurutma makinasi denen seyi icat etmeyi akil etmislerde bizim gibi garibanlara gun dogmus.

Bugun isvec semalarinda kasvetli ve yagmurlu bir hava hakim..
Ben böyle sansin isine ediyim, hafta da sadece bir gun tatilim var onda da ya yagmur yagar, ya kar yagar ya da ortaligi sel,cig göturur. Bahtsiz bedeviyim ben diyorum inanmiyorsunuz..

Öglene kadar uyudum, gune bir guzel basladim .. Cildim parliyor, gözlerim I$Il I$Il, tam disari cikip gezip tozma havamdaydim.. Hava durumu ve duydugum bir haber canimi sIktI..

Rusya icin vizeyi kaldirmislar acayip kIl oldum.. Turk erkeklerine gun dogdu, artik cemi cumleniz orayi mesken bellersiniz.. O surtuklerin etlerini cimbizla yolmak o sütun bacaklarini catur cutur kirmak istiyorum istiyorum.

SIkILdIm, biraz ek$In arayisi icine girmem icin disariyi boylamam gerekiyor..
Haftasonunu daha sonra anlatirim.

cavv.


Not : bu sarkiya bayildim, her ne kadar sözleri bana uymasa da dinlenilesi guzel nagmeleri var. dinleyin lan.

28 yorum:

Kelimelerim Yetse dedi ki...

Onu bunu bırak ya gözlükler züper olmuş (:

TuTsİ dedi ki...

Burasıda pek farklı değil yağmur rüzgar soğuk..
Pc başında filmd,twitter,blog derken zaman geçmiş kardeşim can sıkıntısı işte gözüm blog deryasında belki yazan olurda biriki çiziktiririm diyorum sağol kıs

Rus kızlarına duyduğun hasetlik seni değiştirmesin birkaçtanesini tanırım kızların kabahati yok,
Allah güzel yaratmış sadece hepsi bu

Aslı dedi ki...

:)) üzüldüm ama bak için rahatlasın İstanbul da sevimsizdi hafta sonu. Ne faydası var sana bilmem ama :))

Böyle ara kötü hava haberleriyle sana yalnız olmadığın mesajını veriyorum en azından, gurbet ellerde ellacık :)

MeL' jones dedi ki...

wuhuuu
super super taş taş!
kızaaam bu ne guzellık ne hoş bı foto
bayıldım olm. nazar degcek maşş maşşşallah :)

cecilia dedi ki...

sorma ellacım aynı hava burda da hakim, sabah iyiydi güzeldi öğleden sonra şakır şakır yağmur şimdi gene düzeldi tuhaf, mevsimler kafyı yedi cnm psikolojimize etki etmemesi için çırpınıyoruz :)

thales dedi ki...

foto çok deişik çıkmış yağmurdan mı ki? :))))))

kepazeyim dedi ki...

kırma bence o bacakları, öbür dünyada kul hakkı falan, mahrum kalmayalım onlardan asdasdsafdf

éLLa dedi ki...

* Kelimelerim Yetse begenmene sevindim herkes dalga gecti ya benle , bu ne bicim gözluk diye :)

* TuTsi gunesli deseydin moralim bozulcakti valla, ne kadar bencilim yav :) ayipsin zaten sirf tutsi abim sIkILIyordur diye yazdim bu postu da. tamamen sana özel yani :p
Rus kizlara gelince butun suclari guzel oluslarinda zaten ;)

* Asli'cim nihayet dengeleri yakalayabilmisiz :) yalniz olmadigima sevindim desem kizar misin ki? zira orasi gunesliyken ben burda hasedimden catliyorum. kötuyum ben kötu.

* Mel'immm bebekim sen hep gel böyle yorum yap ya, sen de olmasan moral depolayan olmuycak.. muck yavrum o senin yureginin guzelligi bi kerem.

éLLa dedi ki...

* cecilia valla benim psikolojim allak bullak zaten. sadece mevsimler kafayi yese iyi, burda gece gunduz de birbirine girdi. suan da zaten 10 a geliyor ve disarisi hala apaydinlik, hava kararmadi yani. dengelerim alt ust oldu bildigin gibi degil.

* thales kötu mu cikmis canimcim :/

* kepazeyim hakikaten kepazesin be abicim :) puu sana

thales dedi ki...

kötü demedim ki amaaaa deişik dedim sanki öteki resimlerine benzemiyo da ondan.sen çirkin olabilirmisin kızzz?

éLLa dedi ki...

ay ne biliyim korktum birden :)

enk dedi ki...

gunden gune acilimin dibine vuruyorsun sister ,cok yakismis gözluk gule gule kullan :)) erkeklerin rusyaya gitcegini dusunmek yerine kizlarin turkiyeye gelme olasiligini dusunmek daha kötu :)) karisinda,kizinda degilimde cevre kirlilikleri cok olur ona uzuldum..

éLLa dedi ki...

enk uh deeee :DDDDDDDD

gözlukler dedemin emektar gözlukleri, hazir moda olmusken takiyim dedim( dermisim :p )

rus kizlari zaten tr 'yi kusatmis vaziyette o yeni bi sey degil ki :)

enk dedi ki...

uhhh ¨sIkiyosa devamini getir cumlenin hahahhahah :)) deli yaa ..
saklasaydi simdi cok hora gecerdi ;)
kacak yollarla kalmak ayri ,yayila yayila gelip gitmek ayri hahah :))

éLLa dedi ki...

aslinda o konuyu yazsam acayip gIrgIr olur. beni gaza getirme yazarim bilirsin :) ( ki yazicam görursun)

pembesinti dedi ki...

sıkma canını bizimde bi pazarımız var ama Adanada bile acayip rüzgarlı bi hava vardı... bişe yapamadık bile evdeydık... kaderimiz aynı yani

gunesyuksel dedi ki...

orda yagmur yagmadıgı zaman var mı?

éLLa dedi ki...

* pembeesinti insanin canini sIkan aslinda havanin kötu olusu degilde hafta ici gunluk guneslikken benim izin gunumde döneklik yapmis olusu :) Adana her daim sicaktir ya, siz de sicaktan bikmissindir eminim..

* gunesyuksel yok deneek kadar az diyebilirim :)

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

ay ella çok merak ettim, cidden işveçli bilim adamları var mı ?

KaraEfendi dedi ki...

* Gözlükler yakışmış, hatta çok hoş durmuş

* Evet dışarı boylanmak/uzamak lazım :P

* Emre Altuğu; gıcık oluyorum şu herife yahu :S

Aslı dedi ki...

Valla kızmam haklısın. Onun için sana denge haberleri veriyorum. Mesela bugün haber vermiyorum çünkü sinirlenirsin :))

éLLa dedi ki...

* Larien'cim isvecli bilim adamlarini pek duymadim ama isvicrelilerin ki meshurdur karistirdin sanirim :) haa ama isveclilerin de gunumuzde ve tarihte unlu bilim adamlari vardir.. mesela dinamitin mucidi Alfred Nobel bir isvec'lidir. Nobel ödulleri de onun anisina duzenlenir.

* Karaefendi tsk ederim. ailem arkadaslarim herkes dalga gecti ama blogtakilerin begenmesine sevindim :) dedemin emektar gözlukleri gibi. Emre Altug'un ben de hastasi degilim ama bu sarkisi cok hosuma gitti.

*Asli anladim guzelmis hava :) burda da fena sayilmazdi 15 dereceydi. buna da sukur. sen yine de havadurumlarindan haberdar etmeye devam et beni. iyi oluyor böyle :p

Jose Ramon Santana Vazquez dedi ki...

...traigo
sangre
de
la
tarde
herida
en
la
mano
y
una
vela
de
mi
corazón
para
invitarte
y
darte
este
alma
que
viene
para
compartir
contigo
tu
bello
blog
con
un
ramillete
de
oro
y
claveles
dentro...


desde mis
HORAS ROTAS
Y AULA DE PAZ


TE SIGO TU BLOG




CON saludos de la luna al
reflejarse en el mar de la
poesía...


AFECTUOSAMENTE
ÉLLA

ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE CHOCOLATE, EL NAZARENO- LOVE STORY,- Y- CABALLO,

José
ramón...

éLLa dedi ki...

vat didin gulum :S

kufur ettiysen ben de seni ... , sevgilerini gönderdiysen ben de sana ..

Malta Eriği dedi ki...

küfür gibi oldu şimdi. yeni anladım

éLLa dedi ki...

neyi anladin

Bayan Mor dedi ki...

gözlüklere taptım!

éLLa dedi ki...

gözlukler guzelde disarda takmaya pek cesaret edemiyorum :)