8 Mayıs 2010 Cumartesi

Hanfendi sandim, cinci cikti.

*Tam bir virajda gibiyim,yön veriyorum i$te. Ya $arampole filan yuvarlanirim, ya da son sür'at devam.

*Gittigim bir misafirlikte insanlarin yuzune baktiginda karakter analizi yapan bir kadinla karsilastim.. Bildikleri karsisinda saskinliktan kucuk dilimi yuttum, muhtemelen 3 harflilerle baglantisi vardi...
Saglik sorunlarimdan tutun da özel hayatima kadar butun kirli camasirlarimi bir bir ortaya dökunce, bir ara aklimi okuyor olabileceginden suphelenip yusuf yusuf etmeye basladim.

- bogazin agriyor degil mi senin?
- evet agriyordu
- burnundan nefes almakta zorlaniyorsun ve agri yapiyor
- aaaa evet kesinlikle.. hem de nasil agriyor ( kemik kaymasi var)
- biri var hayatinda ama su siralar aklin cok karismis, gitsem mi kalsam mi diyorsun. öfkelisin.
- oha !


ve daha bi suru özel sey söyledi ama onlari burda yazmam.. Cok pis desifre oldum. Bir ara öyle bi korktum ki nerdeyse elime iki tane degnek alip " kI$ kI$ cinler, yallah cinler" diye dört dönecektim salonda. cunku kadin fala bakmiyordu, aklimi okuyordu. gözlerinin icine icine bakip, analiz ediyordu insani.

*Havanin civisi cikti, Turkiye'de millet atletle gezerken biz hala montlara kazaklara talim ediyoruz.. Adaletin bu mu dunya?
avcumda ate$ yakasim var.. Yagmur hic dinmiyor, sudan cikmis balik modundayim.. Cizme almayi dusunuyorum ama karar veremedim, hangisini alsam acep, bi fikir verin?


ati$ serbest..

*Aynaya baktim bugun. Uzun uzun. Kendimi ele$tirdim. Kendimi sevdim. Kendimden nefret ettim. Her zaman olmasa da $u an gözlerimdeki anlamin masum oldugunu gördum aynada. Bak hayatim dedim kendime. -Seviyorum ya hani aynadakini- Ne gerek var? Göruyorsun o masum. $imdi gözlerini diktigin gözler masum.

*Sonra minik bir bebegin o mis kokusunu cektim icime, anne olasim geldi.. evet annelik cok yakisirdi bana.

*Sadece bir a$k'la uyuyup sadece bir a$k'la uyanmanin hazzini ne verebilirdi ki allahsen ba$ka ?

Sonumuz hayir ola..



gunun sarkisi kadifeden kesesi. Pazar gunune keyifli baslayasiniz diye.
bu kiyamigida unutmayin ;)

43 yorum:

Mystery dedi ki...

siz enkle yazarken bile aynı anda yazıyosunuz yaa bayıldım bu saatte yazılarınızı okumaya :)) çizmelerden pembe diyorum, havalar için oha yani diyorum, ilişkin için herşey olcağna varır diyorum veee o kadın için inanamıyoruuuuummm!!!! demek istiyorum :)))

éLLa dedi ki...

ya tesadufe bak ayni anda yazmisiz, kalp kalbe karsi iste :)

hmm pembe diyorsun yani.

varan 1.

Mystery dedi ki...

siyah beyaz olan da iyi aslında ama uzun olsaymış daha güzel olabilirmiş.

enk dedi ki...

sözlessek bu kadar olmazdi sister :)) artik sabahin bi körunde kalkmak bile bu saatlere kadar oturmani engellemiyor herseyin hayirlisi...abofff alsaydin bi degnek ne olur ne olmaz tek korkum göremediklerim valla tirstim..secim zor ama kisa daha sempetik duruyor,bende istiyommm :)

éLLa dedi ki...

enk unuttun galiba sister yarin izinliyim, yoksa simdiye kadar ucuncu ruyami göruyor olurdum :)
valla ben hala korkuyorum.

hmm bu arada kisayi ben de sevdim. alalim :p

* mystery evet canim aslinda o daha seker tabani pespembe aralarda da pembesi var. sirin hepside ya karar veremedim.

lazanya dedi ki...

bende 6.hissimden dolayı bu şekilde analizler yapabiliyorum o nedenle pek şaşıramıyorum ama şaşıranları anlıyorum.

bu arada pembe! :)

Aslı dedi ki...

O iç okuyanlardan biri bir kaç ay önce benim de karşıma çıktı. Aklımı okuduğu kalmadı, söylediği her şey çıktı, bir daha gitmeye korkuyorum resmen.
Pembelerden yana benim oyum. Hatta bu kış alacaktım da numarası kalmamıştı baktığım yerde. Umarım sen de ısınırsın yakında, gerçekten bu mevsimde hala çizme bakmak fena bir şey.

éLLa dedi ki...

* Asli bu cok acayipti ya, zaten ordan ayrilirken gercektende vakti zamaninda 3 harflilerle baglantisi olmus kadinin. oy uperdim bak yine :S

ya sorma bu mevsimde bile cizme bakiyorum ama napiyim ayaklarim cap cup suyun icinde kaliyor valla. yagmurun dinecegi yok, bizi anca naylon cizme paklar. görusun icin tskler..

Varan 2.

* lazanya'cim bu analizin baya bir ilerlemis haliydi, 6 . his gibi sey degildi zannumca.

pembe diyorsun. varan 3

sanitabant dedi ki...

beyazlı olan negzel

enk dedi ki...

yarinin pazar oldugunu unuttum desem :)) kork bencede hem bisaha mumkunse görusme,
almak bizim isimiz diye bi ilan vermeli ben bu ay acayip harcama yaptim yaa simdi yapilirmi bu sister ?

éLLa dedi ki...

* santibant okeyto. beyazlarin sayisi 2 ye cikti. yok mu artiran :p

* enk yevrum o kadin kuzenimin kaynanasi. yani bir daha karsima cikma ihtimali yuksek. ama bi yandan da heyecanli bi sey ya, baska neler biliyor diye merak etmiyor degilim. :p

bizden adam olmaz kizim. ayranimiz yok icmeye kürkle gidiyoruz micmaya :)

TuTsİ dedi ki...

Pembe
diyeyim bende kızıma herşeyi pembe alıyorum
ince giyerim ince pembe yakışır gence diye bir türkü vardı dimi ?

Uzak dur o insanlardan
sen şaştıkça onlar coşar anlattıkça sen şaşarsın hiç tavsiye etmem herşeyini bilmesi senin ne işine yararki ?

enk dedi ki...

Allah seni korusun sister :)) kafayi yormam ,sonuna bakmam ben adam oolmamm :)) yaza evleniyorum bi tane ceyizim yok ve ben bi kurus biriktirmedim anliyorsun degilmi :)

éLLa dedi ki...

Tutsi ne guzel turkuymus öyle ilk defa duyuyorum :)

ya ama harbiden cok heyecanliydi :p gelecegi söylemesi iyi hosta, özel seylerimi uluorta desifre etmesi dehset bi seydi :)

éLLa dedi ki...

enk ceyizide anan yapiversin.

TuTsİ dedi ki...

Dinle burdan
ısrarla pembe

http://www.youtube.com/watch?v=sKsgTza9Y_M

éLLa dedi ki...

merak ettim dinliycem :)

Leah dedi ki...

Dişi Sherlock Holmes'muş bence o teyze :D
Beyaz olan iyi bence ama fazla spor. Gerçi bu yağmur çizmelerinin şık olanı yok. Düz renk almak gerek şık olabilmek adına.

tropik rûya dedi ki...

Botlardan pembeyi beğendim ben de.
Öyle insanlardan ben de korkuyorum ama çekimlerinden kurtulamıyorum da. yani nasıl bildiklerini düşündükçe bile tüylerim ürperse de...(falcı vb..)

Hayırlısı olsun tabii. İnşallah bu savaştan galip çıkan senn mutluluğun olurr

éLLa dedi ki...

* tropik rûya aynen korktum ama ayni zaman da cokta merak uyandirdi ben de.

pembe.. varan 5

* Leah onun gibi bi seydi :)

ya evet, bu yagmur cizmelerinin hepsi alli güllü, mosa diye her seyi giyer olduk anasini satiyim

lazanya dedi ki...

baktığım tarot ve kahve fallarında ne kadar iddialıysam bunda da o kadar iddialıyım :) heheheh

TuTsİ dedi ki...

Aklıma geldi

o kadin kuzenimin kaynanasi

demişsinya tanıdık diye,vardır bildikleri birde senin açık verdiklerin.
Neyse niye kafamıza takıldıysa bukadar baksen yaw

éLLa dedi ki...

* lazanya yavrum niye daha önce söylemedin böyle bi yeteneginin oldugunu, bi baksana benim de falima nüffen :)

* TuTsi öncelikle sarkiyi dinledim supermis tsk ederim..

kadina gelince ben de basta öyle dusundum ama kadin kuzenim hatta hic kimsenin bilmedigi seyleri anlatti.

lazanya dedi ki...

bu arada uzun çizmeler biraz terletiyor kısa siyah beyaz olan daha tarz durabilir...

éLLa dedi ki...

* lazanya anacim siz benden de kararsiz ciktiniz .. hepimiz kararsiz bir böcüküz :/

TuTsİ dedi ki...

Düğünlerde çok söylenir rumeli havası o türkü élla

# Lazanya prenses
söz verdin unutma geldiğinde benim fala bakacaksın
kısım sende her blogda karşıma çıkıyon

éLLa dedi ki...

* Tutsi siraya gec önce benim falima bakacak ;)

TuTsİ dedi ki...

Çok beklersin élla :)
yaza istanbulda boğaza karşı, nargile ve kahve ile laklakta iken biz sen yeni bahar havası alacaksın oralarda :P

lazanya dedi ki...

éLLa'yı yalnız bırakmayacağımı bilmeliydin tuttiemm :)

fallar gelsin bakalım heheh anlatamıyorum ama bişey yaptım 1-2 hafta kadar fal bakamayacağım. Sözüm olsun...

Bu arada beyazda ısrarlıyım, uzunlar çok rahat değil.

éLLa dedi ki...

* tutsi he cok guzel ya iyi moral verdin :/

* lazanya tamam unutma sözunu ;)

TuTsİ dedi ki...

way bee
kıslar dayanışması hee

pembe hala

Lou Salome dedi ki...

Ya ben aksine soğuk hava severim, yaz geldi ne çok İsterdim yerinde olmayı. Yazın İstanbul hiç çekilir gibi değil.Kalabalık kalabalık kalabalık o kalabalığın üzerine kavurucu sıcak:) Gerçi kışı da çekilir değil sel götürüyo bi yağmurda ama :D:D:D:D

style m dedi ki...

ella seni okumak cok guzel.bende yesil diyorum .
hava durumu ayneeeeeen almanyada da buz devri .buuuz.allahta 25 gunum var heheh tr de isiniriz.
takma kafaya su akar yolunu bulur.bu arda senin gibi tatli birine anne olmak cok yakisir bundan eminiz.

éLLa dedi ki...

* Tutsi olsun artik o kadar.

* Lou Salome valla buralarin sogugu ayazi daha bi baskadir, bilsen yerimde olmak istemezdin bence. hava -25 dereceye kadar dusebiliyor, dusun artik . ama dedigin gibi asiri sicakta iyi degil, ama ben yine de gunese hasret kaldigimdan yazi tercih ederim.

* Style m canim ne guzel, ben de temmuzda gidiyorum tr'ye bol bol isiniriz artik :) bu arada cok tsk ederim böyle dusunmen cok mutlu etti beni.
sensin tatli muck.

kepazeyim dedi ki...

yeşilleri alma, irlandalıların cin bayramına gitmicen ya.

éLLa dedi ki...

ya gercekten varmiymis öyle bir bayram :S

kepazeyim dedi ki...

var öyle bi günleri, yeşil kostümler giyiyolar.

éLLa dedi ki...

neyini kutluyorlar anlamis degilim. cok enteresan.

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

bence o küçük siyah beyaz olanı al ellacım.
ve o aynaya bakma halini ne güzel anlatmışsın.
kendinden hem nefret ediyorsun hem de seviyorsun.
daha ölmedik diyorsun.
güzel ve güneşli günler sana gelir umarım.

éLLa dedi ki...

Lari$im ben de siyah beyaza sicak bakmaya basladim kisa oldugu icin rahat olabilir.
bana yapilacak en guzel duayi yaptin. aminnnnnnnnnnnnnn diyorum.
saol.

küfkedisi dedi ki...

anam 40 yorumu görünce tırstım yazmıyorum yorum falan. hepsini okumam lazım tek tek tekrar olmasın diye ama üşendim :)))) tek bişey söyliyim pembe olan çizme :D

TuTsİ dedi ki...

Yan çizme élla
Pembe dedik bak kaç kişi demiş
giydirecez sana pembeyi gibi

éLLa dedi ki...

ahaha hakkaten ya o kadar oydan sora beyazi alirsam blog alemi kuyruguma teneke baglar sanirim :)