10 Mayıs 2010 Pazartesi

Hastayim ama sizden biriyim. Koca kari ilaclarinizi kendinize saklayin pls.


ZIkkImlandigimiz soguk soguk dondurmalar, icecekler acisini cikartti bugün... Kutuplara bile yaz geldi biz hala kI$I yasiyoruz.. Polen alerjim, mide bulantisi, bas agrisi, halsizlik, uzerine bir de teyzem gelince (kizlar anlamistir bu sifreyi ahaha :p teyzelerimizin adinida bu pis seye alet ediyoruz ya yuh bize ! ) sekil A'da görmus oldugunuz gibi $aftim kaydi. Bazen sözlerin anlatamadigi seyleri iki pörtlek göz en iyi sekilde anlatabiliyor.. Ben susuyum gözlerim konussun :p

i$ten sonra hemen devrildim yataga, derman kalmamis dizlerimde. Zaten keyifsiz bir gun gecirmistim , uzerine bir de iyi hissetmeyince yataga civilenmem sart oldu.. Birde benim bir huyum var, agridan gebersem de ceke ceke otururum yine de ilac icmem, cok nadirdir yani.. hatta vücuduma zerk edilmedikce ilaclari vücuduma kabul edemem.. arada bir ilac alinir elbette, ama bonibon degil ki bu be.

hastayim deyince " aa iki ka$ik carti curtla kaynat, sicak sicak ic" deyiveriyorlar. ihlamurlu, balli, tarcinli, karabiberli, reyhanli tarifleri var, hastasiyim hepsinin ( iyi mana da degil, görunce daha beter hasta oldugumdan ) ama ben ne zaman bir hastaliga yakalansam hep nane limon icmemi tavsiye ederler.
- bogazim agriyor.
- nane limon ic gecer.

- ate$im var.
- nane limon ic gecer.

- domuz gribi oldum.
- nane limon ic gecer.

- kabiz oldum.
- nane limon ic gecer.
- hay ben senin....!!!

-a$kim gözlerinin hastasiyim.
- nane limon kaynat gecer bitanem
-ebeni askim, ebeni...

her boka iyi geliyo i$te lan. kicin,ba$in agrisa iyi geliyo. valla.
ne kerametli bitkiymis bu nane limon anasini satiyim dfkdkgkdlkds.. ustelik tadida berbat.
- halsizim son günlerde..
- aaa, pekmez yavrum, pekmez; her $eyin ilaci petmez!
- kolest..
- aaa, moral yavrum, moral; her $eyin ilaci moral!
Herkes olmus bir Ahmet Maranki, kimi dinlecegimi sasirdim.

Kazanimda koca kari iksirleri kaynatmak söyle dursun yemek yemege bile halim yoktu, nerdeyse tum gun bi elmayla durdum..



Ama insanin hamarat bir ablasi varsa sirti yere gelmiyor. ev yapimi patatesli, yumurtali pizza turu böreklerinden $ip$ak gönderdi de midem bayram etti.. Acliktan gözumun önu kararmis, yiyince yesilcam artislerini aratmadim. " göruyorummm, göruyorummm.." diye.

hastaligin verdigi en guzel taraf, diledigimiz gibi nazlaniyor olabilmemiz sanirim. hastayim, huysuzum, annemi istiyorum, canim sunu cekti, bunu cekti vs vs.. Benim canimsa uzuuuuuun bir sabah uykusu cekti, yarin ise gitmeyecegim.. Yan gelip yatmak icin önumde kocaman bir gun vaaar..

Bundan daha guzel bir sey olabilir mi? cIks cIks cIksss..





vee gunun sarkisi => Göksel - palavra.. keyifli dinlemeler efenim..

29 yorum:

inci dedi ki...

Sevgili ELLA çok geçmiş olsun canım. bir tavsiyede benden olsun. Eczane den aldığın gargara ilacını kullan derim..

éLLa dedi ki...

* inci'cim tsk ederim saol. gargara neye iyi geliyor bulantiya mi?

enk dedi ki...

gecmis olsun sekerim ,bence yat dinlen en guzel ilac dinlenmek, ac muzigide ohh miss ..

éLLa dedi ki...

saol sister, öyle yapiyorum zaten.

Leah dedi ki...

Geçmiş olsun eLLa'cım. Ben de yataklara düşene kadar ilaç içmem. Annem, sevgilim falan birazcık başları ağrısa hemen ağrı kesiciye abanırlar. Sırf bu sebepten bağışıklık kazanıyorlar ve ağrı kesici etki etmiyor onlara. Meyve yemek çok iyi geliyor, direncini arttırıyor bünyenin. En güzel ilaç bu bence. Bi de azıcık dinlenirsen hiçbir şeyin kalmaz.
Göksel'in albümü çok güzel di mi :)

éLLa dedi ki...

* Leah'cim tsk ederim. bugun gazetede okudum bilmem kac milyon kr ilac satiliyormus ayda. artik marketlerde de sakiz seker gibi sepetlerin icinde satiyor adamlar. bizim milletimizde bonibon gibi yutuyor. halbuki onunda zararlari var.

meyve elimden geldigince yemeye caliscam. göksel'in albumunu sayende kesfettim ve cok begendim. onun icinde ayrica tskler :)

Miyaw dedi ki...

Geçmiş olsun Ella :( umarım dinlenmek işe yarar.. bol su içmeyi ihmal etme. xoxo. <3

éLLa dedi ki...

* miyaw tsk ederim. ya dusundumde ben bugun hic su icmedim. aklima dusurdugun iyi oldu. muck :*

style m dedi ki...

ella hastayim diyorsun ama gözlerin guzel bakiyor emin ol.birde kaslarin formu süper ;D
gecmis olsun .

TuTsİ dedi ki...

Geçmi kaldım yaw tühh tüh

geçmiş sendende hastalık zati ya neyse

tekrar ederse biliyorsun reçeteyi

nane bide limon

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

sen böyle bloga yaz, erkekler 28 gün saysın.

Pell-in dedi ki...

yalana bak yaaaa hiçte hasta fln gibi durmuyo o gözler. Cin gibi maşallah cin hahahha

küfkedisi dedi ki...

çok çok çok geçmiş olsun. nane limon tiksindiğim tat.

anneeee midem bunalıyoorrrr, kızım nane limon iç, ama ondan zaten bunalıyor gibi tuhaf bir döngümüz var bizim de :)

pizzalar süper duruyor, tarif lütfen :D

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

Geçmiş olsun, alemsin vallahi bu halinde bile döktürüyorsun yazılarında güldürdün beni..

Nane limon lafı artık sende bağışıklık yapmıştır =) ama cidden nane limon herseye iyi geliyor diyim benide kovala =)

éLLa dedi ki...

* style m guzel bakan guzel görurmus canim benim . tskler

* Tutsi yok gec kalmadim hala hastayim. ya nane limon beni daha beter hasta ediyor.

* suruden ayrilan koyun ne demek istedigini anlamadim?

* Pell-in hehehe fotografa efekt yapa yapa kamufle ettim, kipkirmizi kiz gözlerim valla bak :)

éLLa dedi ki...

* Küfkedisi tsk ederim. ya benim annemde öyle midem bulanirken zorla icirir, sora ben hooop lavaboya kosarim kusmak icin. :)
pizzalari ablam yapti ama pek biseysi yok. hamurunda özel bi sey yok. suyla veya sutle, tuzunu, yas mayasini kat. yogur, hamur fazla kati olmasin. uzerine de ne istersen koy kiyma, patates, yumurta sucuk vs.

ne tarif oldu ama :p

*Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan tsk ederim, evet hastayken bile nelerle ugrasiyorum dimi, fotograf cekmeler blog yazmalar :) benden adam olmaz valla.

ya nane limon lafini duyunca bile midem bulanir oldu. yapmayin etmeyin.

öykü dedi ki...

gecmıs olsun umarım sımdı daha ıyısındır

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

geçmiş olsun kuzum. ben de hastayım diye okula gitmedim bugün. gidip rapor kaptım mı güzel olacak.

éLLa dedi ki...

* öyku cok tskler simdi biraz daha iyiyim, dinlenmek iyi geliyor.

* Lari$ saol canim , sana da gecmis olsun. iyi yapmissin dilen valla iyi geliyor.

Elâlemin akıllısı dedi ki...

yazık sana ana kuzusu, geçmiş olsun :/

éLLa dedi ki...

he ya yazik bana :/ saol tsk ederim

Pell-in dedi ki...

http://pell-in.blogspot.com/2010/05/mimimimimimim.html mimin var (:

éLLa dedi ki...

tenk yu :*

MeL' jones dedi ki...

Bebeim..
Geçmiş olsun yaa :/
Valla hasta gozlerın bılem cok guzel,hasta hallerı boyleyse normal halını dusunemıyorum afet afet haha :)
pizzalar super gozukuyo yaf :)
İyileş hemencecik kendine dikkat et sıkı giyin öperim.

éLLa dedi ki...

Mel yavrum guzellik mi kaldi ya gecmis bizden gecmis. simdi daha iyiyim, sen kendine dikkat et asil. benden beter bi haldeymissin. muck :*

fashion house by zeto dedi ki...

Geçmiş olsun tatlım çok güldüm gene teyzemler geliyo olayına benimde arkadaşımla aramda şifre bu ama arkadaşım erkek düşün artık o bile biliyo bu durumları:)

éLLa dedi ki...

zetocum tsk ederim. sayemde zaten butun erkekler ögrendi. iyice desifre ettim sirlarimizi puuu bana :)

cecilia dedi ki...

bebeeim çok geçmiş olsunn bloğumda ödülün var :)

éLLa dedi ki...

ceci'cim teskür datlum.