2 Mayıs 2010 Pazar

icimdeki bosluk hissi, bi yürü git yav.


Sizede oluyor mu hic böyle..

icinizi iyiden iyiye kemiren o derin bo$luk, gitgide eksildiginizi hissettirir. yuzunuzde dola$an belirsiz, nereye ait oldugunu bilmeyen dalginliginizla gözleriniz derin bir bo$luga takili kalmistir. boslugun yanina bir de oyle bir yokluk eslik eder ki; tahammulu kalmaz insanin kendi varligina.

koskoca bir hiclik, gitgide eksilen bir kalp, kalbinizden bogaziniza dogru yükselen derin bir sIzI..
Artik aglamazsiniz hatta mutlu bile sanabilir insanlar sizi. halbuki kalbinizde dolmayan bir bo$luk vardir. mutsuz degilsinizdir ama mutlu da degilsinizdir i$te.. Ne idügü belirsiz bir girdabin icinde buluverirsiniz kendinizi.

hic bir sey yapmak istememek saatler boyu...
dolu dolu gecen bir gunun ardindan bombos kalan dakikalar...
kafayi mesgul etmek icin yapilan bir suru anlamsiz sey...
dalip dalip gitmek...
her iste bir hayir vardir diyerek avunmaya calismak...
becerememek...

beyninizdeki hücreleri öldurerek, olmadik $eylere guler, yuzunuzde beliren tebessumle ya$ama dair sinyaller aldiginizin polyannaciligini oynarsiniz. o bo$lugu doldurdugunuzu hissettiginiz her anda aslinda daha cok eksiliyorsunuzdur. ta ki o bo$luga baska bir baki$in, bir dokunu$un bir ya$antının dokunacagi güne kadar..

nazım hikmet in dediği gibi...
"bir insan eksik yaşıyorsa, ve bu eksikliği bildiği halde tamamlamak için uğraşmıyorsa sen ne yapabilirsin ki onun için? hayatı ıskalama lüksün yok senin. onun varsa, bırak o lüksü sonuna kadar yaşasın.her zamanki gibi yaşayacaksın sen. "

evet, her zaman ki gibi yasacagim ben.. ve unutacagim beni hic eden seyleri.


16 yorum:

Doğa dedi ki...

evet olmaz mı şu sıra öyleyim birilerine belli etmicem diyede canım çıkıyor ama salgın bi hastalık gibi hücrelerime yayılır ve kemiriyor beni çok daha fazla..
umarım çabuk geçer gider bu boşluğun..

TuTsİ dedi ki...

İnan aynısını yaşıyorum zaten,hemde yıllardır.
Hiç ağlayamam becerebilsem belki dökülür içimdeki birikmiş sıkıntılar.
Hep güleçtir halim,derdim olduğunda bile inanmaz insanlar,o içimdeki boşluk dolmuyor doldurmak istesemde.
Sevmek birçok sorunu getirdi o boşluğu doldurmadı üstüne boşluklar açtı yanlış insanlarla yitirdiğim tekşey zaman olmadı.
Orda yazdığın gibi düşündüm hep
her zamanki gibi yaşayacağım ben dedim herşeye rağmen,bir başka kişinin gelipte gönlüme girmesine kadar belki bu değiştirir herşeyi belki bitirir yanlızlığımı,mutsuzluktan alır mutluluk deryasına salar diye,umut etmek bazen aptallık deyipte kızarım kendime ama umut değilmidir bizi hayatta tutan asıl.
Boşlukların boşa dolmayacağı bir hayat dilerim herkes için.
Sende umut et daha güzel anlar için

éLLa dedi ki...

* Doğa seninkide gecer umarim saol.

* TuTsi ne kadar guzel anlatmissin.. Belkide daha guclu görunmek adina yansitmiyoruzdur icimizdekileri. kendimizi kilitledigimiz o kuytulugun bizi her seyden soyutlayacagini dusunuyoruz.gunler, böylesi bir siradanlik ve icine gömulme halinde geciyor.. kalbimizde beliren umut isigi tutuyor bizi ayakta. umudunu
yitirme.. dilerim sende bosluklarini en guzel sekilde doldurma firsati yakalarsin..

enk dedi ki...

bosluk...doldurmaya calistiiginda mutlu olamasin,bos biraktiginda mutlu olamazsin harbi ne idügü belirsiz bisey ...

thales dedi ki...

ellacım o anlarda bana şu oluyo sanki ben o ortamda değilim de orayı izleyen biriyim ve kimse beni görmüyor.Ne haa diye böyle devamlı bir dalgınlıkk. Hayat çok garip.En büyük hata acılarımızı silme çabalarına girdiğimiz için geriye dönük yaşadığımız için hep dingin olamıyoruz.Sile yaza sile yaza geçiyor günlerimiz.Belki de onlar da öylece kalsa bu kadar kötü olmayacak dimi?

éLLa dedi ki...

haklisiniz.

ASEL dedi ki...

beyninizdeki hücreleri öldurerek, olmadik $eylere guler, yuzunuzde beliren tebessumle ya$ama dair sinyaller aldiginizin polyannaciligini oynarsiniz. o bo$lugu doldurdugunuzu hissettiginiz her anda aslinda daha cok eksiliyorsunuzdur. ta ki o bo$luga baska bir baki$in, bir dokunu$un bir ya$antının dokunacagi güne kadar...Ne güzel anlatmış cümleler benim daha yazacak bi şeyim kalmaz..Aynı ben gibi.....

sophie'nin dünyası dedi ki...

herkesin böyle hissettiği anları çok olmuştur.
beni de belirsizlikler boşluğa düşürür en çok.En çok belirsizlik kırar gücümü kuvvetimi yaşama karşı.

TuTsİ dedi ki...

Tema hakkında iki oy var biri ben
sade ve şık, diyemedim :)

Kısaca Fd dedi ki...

boşluk....belki...boşluk dediğimiz şeyler sandığımızın aksine dolu olan şeylerdir.Çünkü hiçbirşey almıyor..dolmuyor..boşluk olsa almazmı..bu boşluk dediğimiz ama ne olduğu belli olmayan durum şeye benziyor..İçeri giren Çamurlu pis ama küçük kedi yavrularını soğuk yağmurlu bir günde dışarı atmaya..Acırsın ama içerde kalmalaarına da müsade etmezsin.

éLLa dedi ki...

yalniz degilmisim demek ki, ama bu duruma sevinmek bencillik olurdu.

o zaman bos durmayalim, boslugu dolduralim.

éLLa dedi ki...

TuTsi tenk yu :)

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

havalardandır be güzelim.
geçer yakında.
yine neşeli kıpır kıpır olursun sen.

Antipatik Yazar dedi ki...

Evet!
Bu duygu halini çok iyi tanımlamışsın buarada!

éLLa dedi ki...

aslinda hepsi ve daha fazlasi vardi ama kelimelere dökmek guc.

Adsız dedi ki...

hep bir şey eksik hissi ne kadar yalnız olmasam da yalnızmışım gibi