9 Mayıs 2010 Pazar

icimdeki zebra a$ki ve cileke$ anaya özlem.



Lanet olsun icimdeki bu hayvan sevgisine.
Acikcasi hayvanlardan tirsarim, dokunamam hic birine. Uzaktan severim. Lakin icimde böyle bir zebra aski oldugunu bilmiyordum. Sebebi ne izledigim discovery kanallari ne de bir belgesel. Modanin gözu kör olsun arkadas, cuvali moda yapsalar onu bile alir bu kari milleti. Gerci Banu Alkan gibi leopar desenlerinden hoslanmam, yilan derisi motiflerinden falan tiksinirim ama bu hosuma gitti iste.



Turkiye'ye gitmeme sayili gunler kala bavullarimida yeniledim. Bir butun olduk bavullarimla, uyumlu bir ciftiz :p



Yegenimde bu fotograf cekme aski , bende de poz verme sevdasi oldukca daha böyle cooook fotomodellik yaparim.

Bugun boynu bukukler modundaydim.. Annemin hasreti yuzunden, kendimi kucuk emrah'in filmindeymisim gibi hissettim ve yazin kavusacagimiz ani hayal ettim.. Anayla kiz agir cekimde bir birlerine dogru kosarlar :

yarali yavrucak haykirir..
- ana nah nah nah naaah ( kufur etmiyorum lan, o nah'lar yanki oluyor. eko eko )

ve anasi bagirir
- oglum lum lum luummm ( burayi kizim zim zim zim diye de degistirebiliriz)

Bir kez daha anneler gununu yalniz kutluyorum.. Telefon ettim ama sesini duymak yetmedi..
anam anam garip anam , cilekes anam ne zorluklarla buyuttu bizi.. Herkesin annesi kendi gözunde bir melektir tabi ama benim annem gibisi dunyaya gelmis midir bilmiyorum. Butun hayatini bize adadi. Basim agrisa sabaha kadar uzuntusunden uyuyamaz kadin. Bu yuzden cok yipratti kendini. iki lafinin biri " ben öluyum , ben batiyim.. siz iyi olun. " 'dur..

Anne hakki ödenmez, sevmeye ömur yetmez, butun dunya benim olsa, birtane ANNEM etmez...♥ canim annem seni cok seviyorum.

Hal böyle olunca ben de gunumu, bana gurbet ellerde annemin yoklugunu aratmayan ablama adadim. Cicegini hediyesi aldim gittim, sorada disari cikip alisverisin dibine vurduk. kendimizi ödullendirdik.
Ayrica tanidigim butun annelerin anneler gununu kutladim. cok mutlu oldular hepside.. " Allah sana da anne olmayi nasip etsin " dediler. Ne diyelim amin, Allah isteyen herkese bu harika duyguyu tattirir insallah... Anne olmak dunyanin en guzel $eyi cunku... dusunsenize sizden bir can, sizden bir parca olacak. harika bi sey.

tum annelere sevgilerimi gönderiyorum. bu sarkida sizler icin.



bi tek annem olsun bana bi sey olmaz

18 yorum:

Elâlemin akıllısı dedi ki...

anne bu ya! anne :(

küfkedisi dedi ki...

bavullar süpermiş :)

bende aklıma kim geldiyse aradım aile eşrafından. arkadaşlarımın çoğu da ya hamile ya da anne olduğu için onları da tek tek aradım. hepsi darısı başına dedi ama ben pek ümitli değilim kendimden :)

éLLa dedi ki...

* Elâlemin akıllısı pek bi icli söyledin yav :/

* küfkedisi iyi yapmissin. olur olur insallah o da olur. senin gibi diyenleri cok duydum, cocuklardan nefret edenler, kendilerine anneligi yakistiramayanlar sonradan gördum ki mukkemmel bi anne oluyorlar. normal annelere nazaran onlar daha da duskun oluyor cocuklarina. sen de öyle olacaksin bence.

TuTsİ dedi ki...

Zebra dediğin eşşeğin akrabası oluyoya neyse


bide surata yapılan o komikliklere gülüyomda ama ayıp vala bari buğu yapsaydın hem komik hem ayıp :p

Allah hayırlısı ile gelmeni nasip etsin kazasız belasız

éLLa dedi ki...

* TuTsi ne demek istiyorsun yani cizgili essege benzemissin ella mi :)

ya bugulu surati napcaksin buharlanmis gibi, hic degilse buna guluyorsunuz iste. ne guzel bak.
dua icin tskler,amin amin

TuTsİ dedi ki...

hehe estağfirula ben çantalar için şeyettimdi :p
hadi inşl hadi

enk dedi ki...

hahha cok guzel KOMBIN olmus hayatim hahhaha :)) az kaldi az hayirlisiyla kavusacaksin hepsine ..bu arada iki gundur yazilarimiz ayni zamanlara denk geliyo laan :P

éLLa dedi ki...

* TuTsi cevir kazi yanmasin :)

* enk öyle oldu valla :) telepati mi kuruyoruz nedir

sanitabant dedi ki...

leopar desen yüzünden moda benim için bitmişti. ama bu zebra desen sayesinde modaya son bi şans verebilirim:)

éLLa dedi ki...

al benden de o kadar :)

enk dedi ki...

bu arada sister bavullarin bi ayri özelligide kendini hemen belli etmesi :)) karistirma sansi yok gibi :p bende banu alkan in leoparlilarindan aliyim basimiza birer sapka takariz tuylu muylu kokos kokos saliniriz havaalaninda :)))

éLLa dedi ki...

evet kendini hemen belli ediyor karismaz ama calinabilir, cunku cok dikkat cekiyor. Allah korusun cok tirstim bak, hayattaki en buyuk servetim kiyafetlerim ya benim :)

oldu olacak omzumuza bir de radyo alalim :D eskiden avrupadan dönenler öyle yaparmis ya ahaha :D

NiLaY dedi ki...

çok severim ben zebra desenini fotoğraflarda biraz çok olmuş ama güzel olmuş :)

enk dedi ki...

hahah ayyy calinir diye birlikte git bari sister cok guldumm..radyomu? muzik seti alalim yahuu gelisimiz sessiz oldu dönusumuz muhtesem olsun :))

éLLa dedi ki...

* NiLaY evet , bavullari kullanirken o buluzu giymesem iyi olacak baya abarti olr :))

* enk iyi fikir muzik seti göturelim hehe :)

MeL' jones dedi ki...

bebeim bayıldım valizlerine! süperler..
Ana gıbı yar olmaz evet, ama dayan az kalmıs bak gelmene :)
ya senlen detaylıcana bi konuşmak ıstıyorum yaa.. neden sen orlardasın aılen sevdıcekın fılan burda..
neyse senı cok opuyorum. benım cenem duserse destan yazıorum bılıosun. muah.

éLLa dedi ki...

uzun hikaye Mel'im, ben de konusmak isterim senle. ama yorumlasarak mumkun olacak gibi degil bu. maillesiriz bi ara. muck

Mystery dedi ki...

ben zebralı elbiseye bayıldım yannız :))