31 Mayıs 2010 Pazartesi

Israil, Türk Yardim gemisine Saldirdi. Ölu sayisi 16'ya yukseldi

(MAİDE SURESİ / 51)Yahudiler: "Allah'ın eli sıkıdır" dediler. Onların elleri bağlandı ve söylediklerinden dolayı lanetlendiler. Hayır; O'nun iki eli açıktır, nasıl dilerse infak eder. Andolsun, Rabbinden sana indirilen, onlardan çoğunun taşkınlıklarını ve inkârlarını arttıracaktır. Biz de onların arasına kıyamet gününe kadar sürecek düşmanlık ve kin salıverdik. Onlar ne zaman savaş amacıyla bir ateş alevlendirdilerse Allah onu söndürmüştür. Yeryüzünde bozgunculuğa çalışırlar. Allah ise bozguncuları sevmez.


$ehitlerimize Allah'tan binlerce rahmet diliyorum..

Kelimeler kifayetsiz kaldi, alintilara sigindim.. buraya bi TIK lutfen.

37 yorum:

İlknur dedi ki...

Kelimeler anlatamıyor içimdeki acıyı...

♥pemb€sinti dedi ki...

:( Allah onların yaptıkalarını kendilerine cıkarsın. bozguna ugrasınalr.. veee allah herkes gönlüne göre versin.Onların gönullerı kötü oldugu için sonlarıda kötü olacaktır.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE. NE MUTLU İNSANIM DİYENE. NE MUTLU ALLAHIMIZA İYİ KUL OLMAMIZA...

éLLa dedi ki...

insan degil bunlar ya, insan olamazlar.. o gemidekiler silahsizdi savunmasizdi, amaclari sadece yardim etmekti.. nasil bu kadar cani olabiliyorlar anlamiyorum.

KaLinka dedi ki...

hassasiyetini anlamadim sanma, seninle hem fikir olan cogunluklar oldugundan da eminim ama;

bunu yahudiler yapmadi, yada tum yahudiler yapmadi. bir komutanin kararini bir millete maal etmek dogru mu?
israil hukumetinin her karari israil halki tarafindan destekleniyor mu?
ve diaspora tarafindan destekleniyor mu?

yapilanlarin uzucu oldugu konusunda hem fikirim ama gazze ilac girmedigi, yardim girmedigi, vs. kullum yalan. ilac da var yicekde sadece hamas(hatirlatmak isterim "teror orgutu") siginaklari tekrar in$a etmesin silah yardimi yapilmasin die cimento ve silah giri$i yasak.

gemi de kan dokulmesi cok kotu ama iyi niyet gemileri cok iyi niyetliyse neden hayfa limaninda kontrol edilmeyi kabul etmedi?

her$eye ragmen, Hitler alintisina epey icerlemi$te olsam, israil'in uluslararasi karasularinda turkleri oldurmesini destelemiyorum.

enk dedi ki...

O DEVLETIN BASINDAKINI SECENLER O ULKENIN VAATANDASLARI ,ONU DESTEKLEYIP ONU TEKRAR SECECEKLERINI ÖVUNEREK SÖYLEYEN INSANLAR YINE O ULKEDE..HEPSI TABIKI KABUL EDEMEZ,HEPSINI SUCLAYAMAYIZ AMA ALLAHTAN KORKMAYANIN VICDANI OLMAZ...
SISTER BASIMIZ SAGOLSUN BUGUN BUYUK BI YAS HAKIM ULKEMIZDE ..MEKANLARI CENNET OLSUN :((

éLLa dedi ki...

enk buna ragmen hala yaptiklarina kilif uydurmaya calisanlar, kendilerini hakli cikarmaya calisanlar var kardesim..cok yazik. insanlarin vijdanlari körelmis.

amin mekanlari cennet olsun.

enk dedi ki...

ee minareyi calanin elbet kilifi olur..ama o kilifi birgun kefeni olur insallah ..insanliktan cikartmaya calisiyorlar bizleri..bu serefsizlere en agir iskence yapsalar canim acimaz oturur izlerim..savas neyse ama bu yardim icin sussus insanlari öldurmek niye..

Leah dedi ki...

Az önce Mystery'nin blogunda çok pis küfrettim ama burda onu yapmıcam.

Bu dünya nasıl bi dünya haline geldi ya. Yardım gemilerini nasıl hayvanca basarlar, çoluk çocuk demeden öldürmeye kalkarlar. Bu cezasız kalmamalı kesinlikle. Hiç kalmamalı. Eğer kalırsa ben bu ülkenin başındakileri...

Beni bi üzen haber daha vardı. PKKlı teröristler saldırmışlar İskenderunda. Ölü ve yaralı vardı çok. Allah sonumuzu hayretsin.

Şehitlerimizin de ailelerine Allah sabır versin.

'Berrin' dedi ki...

uluslararası sularda sivil insanlara saldıracak kadar gözleri dönmüş. hükümetin bunlara hadlerini bildirmesi lazım.tüm ekonomik ilişkiyi kesip boykot edilmeli..ama bilemiyorum, bir süre sonra unutulmasa bari :((

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

Kalinka çok pardon da gemide ölenlerden biri senin yakının olsaydı bu kadar rahat olabilecek miydin çok merak ettim doğrusu ? Pess artık birşey diyemiyorum..

TuTsİ dedi ki...

Allah'ında vardır bir planı bekleyelim neylerse güzel eyler kimse boşuna şehit olmaz.
Elbette acıdır çeken bilir bizede vurur harareti

Ne demiş şair
'Zalimler için yaşasın cehennem '

éLLa dedi ki...

Leah'cim evet onlara da ayriyeten cok uzuldum..

artik haberleri yasak ettim kendime.
elimizden bi sey gelmiyor maalesef, sadece dua edin derim hepnize.

Paria dedi ki...

Eğer bir Sure'den alıntı yapacaksan önce arapça bilmen gerektiğini düşünüyorum.Çünkü arapça öyle bir dildir ki bir kelimenin tahmin edemeyeceğin kadar çok anlamı vardır.Eğer gerçek bir müslümansın Kur'an için yapılmış çoğu "çevirinin" başarılı olmadığını görüceksin.Çünkü İslam asla insanlara insan ayırmayı,üstelik Allah'ı bilen -dini ne olursa olsun- ÖĞÜTLEMEZ.Sana bu yazdığın yazının yanlışlığını daha farklı yollardan da anlatmak isterdim lakin anlayacağın dil olan "din yolunu" seçtim.Sanırım Hitler'den yaptığın alıntıyı silmişsin.İsabet olmuş.Kavimlerin başına gelenler şöyle diyelim belli dine yada ulusa ait insanların başına gelenler de eğer gerçekten şuan yaşanan bir takım olayları bağdaştırabiliyorsan gerçekten sorunlu ve yobaz bir akıl yapısına sahipsin demektir.Aksi takdirde Türklere yapılan tüm zülumleri haklı çıkaracak sebepler aramanı tavsiye ediyorum.Yazdığın yazılar milliyetçilikten bile uzaktı.Bunu belirtmek istedim.Yoksa hepimiz çok üzgünüz merak etme ama senin gibi değil,daha anlayarak,bilerek,suçlanması gerekenleri suçlayarak.

Paris dedi ki...

Bizde bu ülkenin vatandasiyiz ve bizde Tayyibi mi sectik o zaman, onun her yaptigini destekliyor muyuz ? Nasil bir bakis acisidir bu. Hitler alintisini kaldirmissin hitlerin dogdugu bir ülkede yasayan biri olarak onlarin bile tarihlerinden utanmalarina sebep olan bir adamdan alinti yapmana inanamamistim- inanamiyorum.. Ölen bizim insanimiz hepimiz üzüldük ama kendi topragimizda dökülen kan daha durmadi, iskenderunda ve kendi vatan topragimizda dökülen kanin hesabini verememisken, ülkemizde 10 yasinda ki kiz cocuklarina tecavüz edilirken, acliktan issizlikten insanlarimiz sürünürken ne kadar yanlis bir bakis acisi gibi görünsede her seyi biraktik gazzeye yardima gidiyoruz. Israilin yaptigi zulmün karsisindayiz evet ama dünyanin her yerinde zulüm var, israilin yaptigi kabul edilemez tersini söylemiyorum.

Yorum birakanlardan biri kalinkaya bisiyler yazmis ..kötü bir sey dememis ki Kalinka sadece yapilanlarin bütün bir halka mal edilmesine karsi oldugunu yazmis ve hakli olarak hitler den alinti yapan bir posta karsi durmus, cesur davranmis.

éLLa dedi ki...

butun yasananlara ragmen hala israil sempatizanligi yaptiginiza inanamiyorum. hayretle izliyorum sizi.

Paria dedi ki...

Affedersin dediklerimizi anlamadın mı ? Sempatizan'ın kelime anlamını biliyor musun ? Yada uyku mahmurluğu mu ? Ben sana Kur'an'dan bahsediyorum,sen sempatizan diyorsun.Burda tek sempatizan var o da bir tane Hitler sempatizanı :) Başka yok merak etme.

Paris dedi ki...

Su yukarida yazdiklarimdan-yazdiklarimizdan nasil buna anladigina hayret ettim. Simdi ben aciklamaya calisicam, kendi ülkemin vatandaslarini öldüren bir ülkeyi nasil desteklerim falan diycem ama yine anlasilmayacagini düsünüyorum o yüzden hic yorum atmadim say. Varsin biz israil sempatizani olalim.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

Paris o yorumu ben yaptım ben kendi ülkemde yasayan aynı havayı soludugum musevi vatandaslarımıza sonsuz saygı duyuyorum bizden farkları yok çünkü ama benim anlatmak istediğim İsrail ve İsrailde susken kalan haklıdır. cok biliyosunuz değil mi ? hangi insanlık basından vurulan caresiz kolunu bile kaldıramayacak derecede takatı olmayan insanları kelepçe ile hastaneye götürür. evet tüm halka mal edilmez ama halkı tepki gösteriyor mu ? koyun gibi susuyor cünkü hoşlarına gidiyor. yorum yaparken biraz bilinçlenin.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

ayrıca Kalinka'nın 'yapilanlarin uzucu oldugu konusunda hem fikirim ama gazze ilac girmedigi, yardim girmedigi, vs. kullum yalan. ilac da var yicekde' lafına istinaden...

hangi yiyecekden bahsediyorsunuz anlamıyorum? hayatın kaynağı su..susuz kalmış bir insanın ne tür hastalıklarla boğuşacaığını biliyoruz..sizin dediğiniz gibi filistine verilen nimetler ki ne büyük nimetler(!) su orada yerleşmiş 450bin israilli askerin tükettiği su miktarı 2.5 milyon filistinlinin tükettiği su miktarından daha fazla olması sizce de bir garip değil mi? bu mu filistine verilen yiyecek,gıda..

bu sempatizanlığı sürdürdüğü müddetçe orada bi halk ölüme ve sefalete ve en önemlisi BARIŞtan yoksun olmaya mahkum kalacak malesef..

ve dahada önemlisi gemi kontrollerden geçip içinde olanların listesi vardır, ne bir silah ne bir savaş aleti yoktur.. oyuncak, ilac, İSraillerin koparttığı uzuvlara PROTEZ, yiyecek , giyecek bunun neresi kötü niyet.. biraz insaf lütfen..

israillilerin saldırıyı kutlaması da ne kadar insanlıktan çıkmış bir toplum olduğunun en güzel göstergesi.siz bir kişiye sebep nitelemeyin diyorsunuz ama gördüğümüz bir kişi değil koca bir ülke vatandaşlarının desteklemesi..hala gemileri vuracağını söyleyen bir israil var ortada ..

neyse siz her zaman daha iyisini bilirsiniz ya..

Din ile ilgili yorum yapanlara lafım yok (ne de olsa anlamayacaklar ) insan önce yaşamına baksın sonra dine el atsın.. anlayana..bizler dil,din,ırk ayrımı yapmadan ülkemizde yaşayan her dine mensup insanlarla barışiçinde yaşamayı bilen bir toplumuz çok şükür.o kadar insanlıktan çıkmadık..

enk dedi ki...

oysa bende kötu birsey dememistim ki..Basbakani cogunluk secer ve memnun kaldigi surece destekler ayni ulkemizde oldugu gibi..demekki israildede bu adami sevenler cokki turk konsoloslugunun önune gidip kutlama yapabiliyorlar.Yazilan bir tarih var ortada dinler icin yapilan savaslar suankindende bir farki yok ustelik..milletimizin bu kadar sevecen yaklasmasi bize hep kazik olarak geri döndu,hep gözumu oydular hep..herkes tarafini secmeli bence hem hak verip hemde haksiz dememeli..eger her musluma terorist gözuyle bakiyorlarsa hala onlar i bas taci etmemeli..Kur´an-i Kerim´in bin tane cevirisi var her biri kelimesi kelimesine olmasa bile ayni icerigi anlatiyor..Anlamak istiyen ögrenmek isteyen carpitmadan arastirir ve nedense hristiyanlara,ataistlere,dinsizlere böyle agir ayetler yokken neden yahudilere var dusunmek lazim..Hadi ben arapca bilmiyorum,Ella bilmiyor,o bilmiyor bu bilmiyorda onca musluman arap ulkeleri malmi kendi dilini anlamiycak ..kalinkanin ismini ezber yazarken bi zahmet edipte saygidan ibaret benim ismimi yazsaydi belki daha etkili olurdu yorumunuz..

éLLa dedi ki...

söz gumusse sukut altindir dedim, sustum ama göruyorum ki paria ve paris hala hizlarini alamamis.Susmanin da bir erdem oldugunu bilmedikleri o kadar asikar ki, o zaman ben de onlara anladigi dilden konusuyum..

Paria, Paris ve Kalinka anlasilan uc kafadarsiniz ve buraya agiz birligi yaparak gelmissiniz.. Guruplasmaksa mesela size karsit fikirde olan bin tane insan toplarim buraya, cocuklasmanin alemi yok.. Görus ayriliklari ortamlari zenginlestirir diye dusunurum hep bu yuzden herkesin fikrine saygi duymusumdur.. Beni taniyan herkes ne kadar adil bir insan oldugumu bilir, bilmeyenlerde acikcasi hic umrumda degil.. Lakin töleransta bir yere kadar her seyin bir sInIrI var..

öncelikle Paria, tabir-i caizse sap yiyip sap sacmissin bu bir gercek.. Bloguna söyle bir göz attimda kimin sorunlu oldugu o kadar iyi anlasiliyor ki, karsilastirma yapan her akli basinda insan aradaki ayrimi cok net bir sekilde görucektir..

Bana ahlak, milliyet ve din dersi verecek en son kisi sensin.. Bir laf bilir misin? Bakmaz kicinin samsagina cikar dagin yuksegine diye.. Hah iste senin ki tam o hesap olmus. Acaba hayatinda Kuran'i hic eline aldin mi ki Kuran'in dogrulugunu ve yanlisligini elestirecek luksu kendinde bulabiliyorsun? Anadili gibi arapca bilen, hatta hayatini bu amac ugruna adamis binlerce tarihci bizim icin zaten tercume etmisken, bizim anlamak icin arapca bilmememizin bir önemi kaliyor mu? hadi diyelim ki yanlis, bi suru arap arkadasim var benim, hem turkce hep arapca bilen neden biri de cikip yanlis cevirim yapmissiniz demiyor... Blogunda edepten hâyâdan yoksun sözler sarfeden bir insanin onca insanin bilgilerini bir kenara atarak bilmislik taslamasi ne buyuk bir celiskidir. Bu ne perhiz, bu ne lahana tursusu ! kusura bakma olayi kisisellestirmek istemezdim ama bana yobaz bir akil yapisina sahipsin diyen bir insanin pekte saygiyi haketmedigini dusunuyorum.. Bu yazdiklarimi da anlayacagini pek sanmadigim icin sözu burda bitiriyorum.. Turklere yapilan zulumlerin hakli cikarilma ihtimalini bile aklindan gecirmis bir insan bu kadar aciklama bir fazla cunku.

Ve veee vee kesinlikle uzgun oldugunuza inanmiyorum, zira eger gercekten uzgun olsaydiniz burda beni cemkirmek yerine acimizi paylasirdiniz.

éLLa dedi ki...

Paris, gelelim sana.
Bu dunya da nefret ettigim dört tane politikaci vardir. Birincisi Hitler, ikincisi Abdullah Öcalan, ucuncusu Bush ve dörduncusu Israil basbakani.. Madem öyle neden o alintiyi yaptin diyeceksin - ki ben onu silmistim kalinka yetistirmis olsa gerek- onu da söyle izah ediyim sana. Haberleri duyunca canim o kadar yandi ki, bir an icin vay be Hitler sen hakliymissin gibi bir öfkeye burundum. Sora dedim ki kendi kendime katledilenlerin icinde masum olduklarina her zaman inandigim cocuklarda vardi. Cocuk katliami yapmak onlarin isi, öfkene yenik dusersen onlardan farkin kalmaz dedim ve sildim.

Benim anlayamadigim bir sey daha var, alinti bir yaziya bile bu kadar öfke duyup (sözde)masumlarin haklarini savunurken panter kesilen sizler, is bizim sivil savunmasiz silahsiz insanlarimizin öldurulmesine gelince neden ayni hassasiyeti göstermiyor.

Ve o insanlar sadece kendi sorunlariyla ilgilenmeyip, egoistlik yapmadan yardima gitti diye senin gözunde suclu oldu, öyle mi? bu nasil bir zihniyettir, bu nasil bir vijdandir..
Uzuldum diyen insan bu sözleri sarfetmezdi samimiyetinize inanmiyorum uzgunum.. Eger uzulseydi hic tanimadiginiz bir insanin blogunda yazilan alinti sözlere takilmak yerine gercekten acinizi yasardiniz..

Kalinka'ya gelince göruslerine her ne kadar katilmasamda aranizda en iyi uslubu o kullanmis. O'na da sunlari söylemek istiyorum : Kalinka kuzum sen hangi dunyada yasiyorsun? Filistin'de her turlu yiyecek , icecek olanaklar vardi da biz keyfimizden mi gittik oralara. 33 tane ulke keyfinden mi yardim topladi, yapmayin Allah askina yorum birakacasaniz da biraz mantikli olsun. O kadar buyuk bir celiski icine dusmussun ki, hem uzuldum demissin hem de madem iyi niyetlilerdi niye kontrolden gecmedi gemi demissin. pes diyorum..! bir insan iyi niyetlerinden suphe ettigi kisiler icin uzulmez, uzulemez. o yuzden hic tiyatro oynamayin. Uluslararasi deniz yolunu kullanmak icin Israil'den izin alacak degildik, o kadar uzun boylu degil..

KaLinka dedi ki...

herkese genel bir$ey yaziorum, merak ederseniz okuyup payiniza du$eni alabilirsiniz.

paria, paris, ve kalinka gibi bir uclu ittifak yok, bilginize. tamamen birbirinden bagimsiz olarak fikirlerimizi yaziyoruz. birbirimizi takip ettigimiz gercek ama planli bir hareket yok ortada.

o gemidekilerden yardim bekleyenler arasinda yakinim yok. ama UNESCO icin gazze raparu hazirlayanlar arasinda yakinlarim var. durumu bu sebeble daha objektif degerlendirebiliyorum.
tekrar soyluorum, evet gulluk gulistanlik degil ama aclik sefalet yok.

gemi de kimi saglik materyalleri ve cimento oldugu taktirde kesinlikle once hayfa limanina getirilmesi haftalar onceden bildirildi ama yardim grubu reddetti. istanbul israil baskonsolosu (ki kendisi de turkiye yahudisidir) defalarca cimentoyu cikarin dedi, TVde bile dedi.
siz o cografyayi,hamasi bilirmisiniz bilmem ama ben biliyorum. oralarda kimi saglik malzemeleri ve ozellikle cimento esas amaclarina uygun degil, silah yapiminda kullanilir. velevki amacina uygun kullanildi, ne farkeder cimentoyu ne icin kullanacaklar gecen sene misirin vurdugu hamas siginaklarini tekrar yapmak icin mi?

hamas sivilleri olduren bir teror orgutu, pkk yuzunden 20 yil bu kadar SIKINti cekmi$ bir ulkenin vatanda$lari nasil olurda hamasin teror orgutu oldugunu unutur hayret ediyorum.

alinti bir yaziya ofke duymayla alakali olarak'da; yaptigin alintiya ofke duymamak mumkun degil. bir toplum (ki bu bir toplumun davrani$i degil, hukumetin tavri) ne yaparsa yaptin toptan katledilmeyi hakeder mi?

bunu duygu somurusu olarak degil gercekten soruorum.

herkes turkiye yahudilerine saygi duydugunu soyluo ama buyuk elcinin evini basmaktanda geri durmuo.sokaga ciksa linc ederler. sokaklari dolduran kalabaliklari goren turkiye yahudileri acaba ne kadar guvende.

tepkilerin verilmesini tabiki olagan buluyorum ama ayar kacti. insanlar hakli olarak korkuolar.
samimiyetlerinden supheli de olsam olenler icin elbette uzgunum, bir yahudi bir turku oldurdu. bu tabi ki uzucu bir olay. hem turkiye icin hemde israil icin uzucu. iki medeni toplumun arasina kan girdi, buna kim uzulmez ki.

son olarak; paria'nin sorunlu olduguna katiyen inanmiyorum. bilakis, kanimca bunu bir terapi yolu olarak kullaniyor hatta bilimsel temeli de var dr dunlap'in negatif dusunme teknigi.

ve parisinde tipki senin gibi refleks olarak,farkli bir baki$ acisini baska destekleyici goruslerle temellendirdigi goru$undeyim. yazdiklarinda israil sempatizanligindan ziyade resmin icindeki parca yerine butune odaklanmanin onemini vurguladigi duygusu uyandi bende.

ek bilgi; israildeki mevcut hukumet koalisyon hukumeti, ve netanyahu cogunlugun oyunu almi$ degil.

soyleyeceklerim bu kadar, hic kimseye hic bir kizginligim yok. sadece uzgunum, insanlarin a$iri tepkilerine, tahammulsuzluklerine ve tabi ki turklerin olumesi nedeniyle uzgunum.

éLLa dedi ki...

* Kalinka senin de kendince hakli nedenlerin olabilir, evet o alintiyi paylasmam bir hataydi, cunku ben özumde hic bir insani ayirt etmeyen, sen susun ben buyum demeyen bir insanim.. öfkeyle yazdim daha sonra da, genelleme yapmanin bana yakismadigini dusunerek sildim.


sorunlu ithamini ilk önce arkadasin bana kullandi, hakaret vari sözlerle savunma mekanizmasi gelistiren, ve olayi kisiselletiren birinin pekte saglikli dusunmedigi ortada.. Turkiye'deki kalabaligin tepkisine gelince, böyle bir olaydan sonra bi kesim yahudiler elcilik önunde kutlama yapmislar, bu duruma seyirci kalamazlardi. Israil'de senin gibi guven endisesi duydugundan midir nedir, turkiye'deki yahudilere geri dönun cagrisi yapmis. Biz onlarin yaptigi gibi eli silahsiz insanlara silah cekmeye kalkacak kadar gözu dönmus degiliz.

"hem turkiye icin hemde israil icin uzucu. iki medeni toplumun arasina kan girdi, buna kim uzulmez ki."

hangi uzuntuden bahsediyorsun anlamiyorum, hala gemidekileri birakmayan ve zulme devam eden, yaptiklarindan öturu gururlanip böburlenen israil mi uzgunmus? Ya da hangi medeniyet coluga cocuga, silahsiz savunmasiz kadina ates acmayi ön görur.. Kalinka gercekten ya biz ayri dunyalarda yasiyoruz ya da sen Israili inanmak istedigin sekilde görmeye calisiyorsun..

Ölenler acaba senin yakinlarin olsaydi acaba o zaman da abartiliyor diyebilecek miydin. sen konforlu evinde huzur icinde yasarken o insanlar orda caniyla cebellesiyor. Can bu ya can baska seye benzer mi, asiri tepki diyorsun bir de. az bile bence bu tepki.

yazdiklarina uzun uzun cevap vermek isterdim ama gercekten bu durum beni germeye basladi, ben böyle polemiklere girmekten hoslanmiyorum o yuzden uzatmiycam..
Ne söylersem söyleyim fikriniz degismeyecek. ayni seyler benim icin de gecerli. Ben ilahi adalete guveniyorum, burda aciklama yapmak icin didinmeyecegim..

KaLinka dedi ki...

ben fikrinin degi$meyecegini bilior ve bunu bilerek yaziorum.
ben israili gormek istedigim gibi gormuorum, tukiyede turklerden bile uzun zamandir yasayan bir aileden gelip, toplumuma yabancila$ma kaygisi ta$iorum.
yahudi toplumu sozcusunun aciklamasi internette dinleyebilirsin. kesinlikle kutlama falan yok.

ne yapalim, sokaga cikalim 15000 kisi linc etsin, hamas el kaide guc kazansin sinagoglarimiz bombalansin. bumu guzel?
tek soyledigim kalabaliklar akli selim olsun, filistin bayragi da tasinmasin, israil bayragi da yakilmasin.
ayrica filistinlilerin okul kitaplarinda osmanli hakkinda neler yazdigini oku, tavsiye ederim.
birde hayfa' da is yerine Ataturk resmi asan, idolum o diyen israillilere bak.

ben israilden degil israillilerden sozediyorum, yahudilerden sozediyorum.

fikrini degistirmeye calismiorum, calismam da ama yazdiklarimi anlamaya calisirsan polemige acik bir konu bile olsa, polemige girmezsin, buna gerek olmaz.

éLLa dedi ki...

* Valla Kalinka biz ne israil dusmaniydik , ne de yahudi dusmani. Bizi kiskirtanlar kendileri. Filistinliler en azindan bizim canimiza kastetmedi. Ataturk benim idolum diyipte , sonra da o idollerinin halkini öldurmek buyuklukse biz almayalim. Dogrudur Osmanli'yi kötulemis olabilirler zaten herkeste var bir turk fobisi, ama biz butun bunlara ragmen insani duygularimiz kaybetmemis bir millet olarak zor durumda olanlarin yardimina kosabilecek kadar onurluyuz.

cana hele hele de masum bir cana kastetmenin hic bir özru mazereti olamaz. gerci ortada bir özur de yokta neyse.
sen konuyu saptirmaktan baska bi sey yapmiyorsun. biz burda tarihten bahsetmiyoruz, bugun yasanan vahsetten bahsediyoruz. ben bunu bilir bunu söylerim. Gidenler geri gelmeyecek, kac kisinin ocagi yikildi.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

Necip Fazıl'ın da dediği gibi " Onlar (yahudiler) yumurtalarını pişirmek için,Dunya'yı ateşe verecek kadar habis ve menfaatperest insanlardır "

bence yoruma kapat yazını cünkü onlar anlamayacaklar cünkü düz fikirliler şimdi de geçmişi diyorlar , düne ne oldu ?

éLLa dedi ki...

evet sanirim en matiklisi yoruma kapatmak olacak. cunku iki tarafta bi yere varamiyor.

Tuğba dedi ki...

KaLinka, dile getirdiğin şekilde Filistin'de olmayan aclik ve sefalet kadar umarım sende rahat yaşarsın..ne de olsa onlarında karınları doyuyor değil mi? 35 çeşit gıda ürünüyle..bu 35 çeşidin içinde neler olduğunu yazmama gerek yok zira gayet iyi biliyorsundur...

diğer bir nokta..iki medeni ülke demişsiniz..
medeniyet masum ve silahsız, tek savunma aracı tabure ve sağdan soldan buldukları materyaller olan analara,bebeklere saldırmaksa biz medeni olmayalım israil medeniyetiyle kalsın.

çünkü bizim ülkemizde medeniyet kavramı bu dediğinizle ters düşüyor.biz çok şükür ki silahlarla değil silahsız olarak bile masum insanlara saldırmış değiliz..kaldı ki israil'in ne haddine düşüyor uluslararası sularda bir ülke değil çeşitli ülkelerden yardıma kalkan gemilere saldırmak..suyunu ısıtıyor ve o ısınan suyunda boğulması da an meselesi olacaktır..tek temennimiz budur..

TuTsİ dedi ki...

Bu kısma birşey demiyorum
Çorba olmuş

éLLa dedi ki...

simdi dusunuyorum da , suanda burunlari dahi kanamadigi halde Turkiye'de korku icinde yasayan yahudiler, bir nebze olsun Filistin'li cocuklarin psikolojisini anlamislar midir? onlar bu korkuyu hep yasiyor, ustelik korkuyla da kalmiyor bire bir gözleriyle sahit oluyorlar ölumlere.. Onlarin bu endisesinin on mislini yasiyor onlar.

Dini duygularimiz , milli duygularimiz önune gecti diye Hamas'li terörist ilan edildik.
insani yardim apayri bir konu olarak devre disi birakildi. Yazik.

éLLa dedi ki...

bazi yorumlari okumadan silmek ne kadar zevkliymis :)

éLLa dedi ki...

Arkadaslar bu konu yoruma kapatilmistir.. Cunku elestiri yapabilmekten bihaber bazi karaktersizler gittikce cirkinlesmeye basladi, bu tur insanlara benim blogumda yer yok.

(Sözum Kalinka'ya degil, dusuncelerine katilmasamda seviyeli bir sekilde göruslerini belirtti..Digerleri kendilerini biliyor, ben onlarin seviyesine inmeyecegim)

lezzet sarayı dedi ki...

ella söylediğin sözleri hayranlıkla oudum bravooo...alkış...

éLLa dedi ki...

bu konuya hala yorumlar gelmeye devam ediyor. Iyi yönde dahi olsa yayinlamiycam arkadaslar, yazmayin..

Ha o kisilerin ne yaptigina gelince inanin zerre kadar umrumda degil. hala hizlarini alamadiklarina göre demek ki sözlerim baya bir dokunmus iclerine, daha fazla bi sey demeye gerek kalmamis yani.
coluk cocukla ugrasamayacak kadar degerli benim vaktim.. Onlar " aaa tuh kaka bu kiz " diye bloglarinda sacmalamaya devam edebilirler. kaale almiyorum hic birini :) yoksa ben de bilirdim on tane konu acip onlari itin götune sokmayi ama onlarin seviyesine inmeyi yakistiramam kendime.

éLLa dedi ki...

bu video, kalkipta israil uzgun medeni bir ulke diyen kör cahillere kapak olsun..

http://video.ntvmsnbc.com/israilliler-saldiriyi-boyle-kutladi.html

Adsız dedi ki...

Hello, after reading this amazing paragraph i am too happy to share my familiarity here with friends.
My web blog :: know memes