27 Mayıs 2010 Perşembe

Lost Lost diye nicesine sarilanlar cikin artik mateminizden..!



Selam minno$larim..
Bu minnos lafida evcilik oyunundaki Kendi'den takildi agzima. Guzel olan her seyi minno$ diye isimlendiriyor kendileri.. Ne komik lan Kendi diye isim mi olurmus... 'Kendine gel kendine Kendi'.. 'Kendi kendi icin yasar', 'Kendi kendi kendine guler'.. Ikilemeleri gec uclemeler oluyor bu isimle, tekerleme gibi. Bu tarz programlari pek sevmem ama blogIr sayesinde hic duymadigim bilmedigim seyleri o kadar cok duyuyorum ki, merakima yenik dusup gidip bakiyorum. Bu blogIr beni fena halde bozuyor. Ne idüm ne oldum? daha da önemlisi ne olacagim demek gerek dimi.. ( ne kadar iradesiz bir insan misim ben meger.) Sonumuz hayir ola..

Ya ayrica bi yazinin giris kisminin icine ancak bu kadar edilirdi.. O zaman edebi kurallari daha fazla katletmemek adina gelisme kismini girise yarasir, munasip bir konuyla basgöz edelim.. Tv dedik madem, bi konuya deginmeden edemeyecegim. Cok fazla blog izlemiyorum, o yuzden dogru durust yeni yazi ekleyenlere rastlayamiyorum . Bazen sIkIldIgIm bunaldigim anlar oluyor, yeniliyorum kumanda panelimi hatta yenilemekten tu$lar zülep oldu, mause yalama oldu o derece. Sonra bi bakiyorum hoooop Lost'tan bahsetmisler..Acayip hayalkirikligina ugruyorum, bekle bekle yaza yaza ne oldugu hakkinda hic bir fikrin olamayan diziyi anlatsinlar. Inanilir gibi degil. (Telas etmeyin final hakkinda yorum yazip daha fazla insanlari baymaya niyetim yok..)
Sevgili blog cemiyeti gözunuzun yagini yiyyim artik $u lost denen dizi hakkinda yazmayi birakin. Resmen herkes yas matem icerisinde, sanki bir yakinini bir akrabasini, sevgilisini kaybetmis gibi karalar baglamis " vaayy Lost'um, can dostum " diye agitlar yakiyor.. Bu kadar mi muhimdi bu dizi? anlam veremiyorum, belki de ben hic izlemedigim icin bu kadar abartilmasi tuhaf geliyordur bana ama en nihayetinde bir kurgu bu, gercekdi$i bi dizi, ne kadar önemli olabilir ki?.. Hayata dönun gencler.. Ve bana Lost izlemedim diye uzaydan gelmis muamelesi yapmayin lutfen. Hele bazilari var ki izlemiyorum dedigim zaman , sanki tiksinc bir seye bakar gibi burun kivirip " ayy lost nedir bilmiyor bu yahu, cahil " diye yermiyor mu iste o an deliriyorum. Dizi izleyerek kulturlu ve modern olunsaydi, ev hanimlari profosör olurdu.



Laf lafi acti asil mevzudan uzaklastim.. Dunden bahsedecektim birazcik, ilerde baktigimda animsayim diye.

Kuzen mezuniyeti serefine yemege cikardi beni, pizza hut'a gittik. En uzak ve en sakin olan merkezine gideriz hep, orayi bizim mekanimiz ilan ettik zaten..
Keyifli bir sohbet, bol dedikodu, bol kahkaha, kizsal mevzular derken gunu yariladik, daha sonra onun mezuniyet kutlamasi icin kiyafet secmeye gittik.. Imaj meykIrLIgInI yapiyorum kuzenin, bensiz don bile almaz. Yine secimi bana birakti, cok $Ik bir kiyafet aldik.
Sonra H&M'de kemer kismi siyah, alt kismi bej mi desem, somon mu desem kirli beyaz mi desem rengini pek cözemedigim bi etek hosuma gitti ama alici gözuyle bakmamistim, baksam alirdim cunku hic affetmezdim. " aa ne guzelmis" dedim caktirmadan gitmis almis. elime tutusturdu "bu senin icin" diye. Ne kaddaar mes-ut oldum bilemezsiniz.




Normalde aldiklarimi pek paylasmiyorum ama bu hediye oldugu icin ve unutmamak icin kayitlara gecmek istedim.. Bunu bi kombin olarak nitelendirmeyin sayin modacilar, emaneten giydim.. Giymek istedigim zaman ayakkabi ve buluz secimi daha farkli olacak.

Allah herkese böyle bir kuzen nasip etsin :p

17 yorum:

KaraEfendi dedi ki...

Doğru diyosun, ama Aşk-ı Memnu tayfası da görüyorum ben son dönem de :D. Bu diziler insanları ciddi bağımlı hale getiriyor...Ha bu arada ben de Lost hayranıyım, sen bilmiyormusun!? Tüüü cahil insan :P (şaka)

Şu yemek resmi niye flu? Çekim hatası mı? Bir yerimiz şişmesin diye mi? :P :D

éLLa dedi ki...

* Karaefendi valla ben ask-i memnunya da o kadar bayilmiyorum. en son lisedeyken rosalinda diye bir dizinin fanatigi olmustum.simdi de izliyorum ama bagimlisi degilim hic birinin.

bir yeriniz sismesin diye evet :) göz hakki denen bi sey var demi, öbur dunyada ceremesini cekmeyim :) yok yahu saka kasten yapilmis bi sey degil. zaten yemekleri göruntulemek istememistim. kendimizi cekerken kolum yetismemis yuzumuz cikmamis, yemeklerde makinayi salladigim icin silik cikmis. ben de tam blogluk olmus bu dedim ekledim :)

'Berrin' dedi ki...

lostu hıc ızlemedım ama guzel oldugunu duydum zaten oyle olmasa matem tutulmazdı:)
gercektende bır kac gundur o kadar cok blogda rastladım ki, ya bıtısıne uzulen yada bıtısıne uzulenlere nıye uzuldunuz dıye post yazanları :))

aşkı memnuculardan bırıde benım sımdıden bıtısının stresı sardı hahah, her ne kadar sonunu bılsek de..

eteğini iyi günlerde kullanmak nasip olsun :)

éLLa dedi ki...

hadi ya baska sikayet edenlerde mi vardi :) bak simdi faka bastik.. biz de baydik milleti desene :D

ne olacak ask-i memnunun sonunda hakkaten ednan bey ölecek mi?

daha iyisi daha guzeli senin olsun seker, saol.

'Berrin' dedi ki...

ednan bey değil bihter intihar edecek sonunda :)

teşekkür ederim, şeker ;)

♥pemb€sinti dedi ki...

evet Allah herkese böle kuzen nasip etain.. Ella kuzenim olur musun :P

éLLa dedi ki...

*Berrin'cim ben kitapta Adnan öluyor diye biliyordum. eglenceli bir son olacak desene, sevindim valla :p

♥pemb€sinti amin. sen de en az kuzenim kadar bonkör olucaksan tabi ki olurum ne demek..:p

Loana dedi ki...

kitapta bihter ölüyor :) aşkı memnuyu izlemiyorum ama lost için ağıtlar yakan bi bünyeyim ben de.. hakkaten çok bağlanmıştım yerini ne doldurcak bilemiyorum ama yaa :)))

enk dedi ki...

hayirli olsun canim etegin,gule gule kullan :))

éLLa dedi ki...

* Loana'cim demek ki ben yanlis duymusum, zaten kitabini okumamistim. biri demisti , ben onun yalancisiyim. .)

* enk tskler sister.

KaraEfendi dedi ki...

Yazıya bak yorumlara bak :)...İyi ki dedim yani Aşk-ı Memnu...Nasıl da iki dakika da döndünüz :)

éLLa dedi ki...

KaraEfendi hep senin yuzunden, millet yazidan cok yorumlara yogunlasti :) öyle görunuyor ki hazirandan sonra da ask-i memnu yasi tutualacak. neyse ki onun hakkinda benim de az cok bildiklerim var, konuya fransiz kalmam bu sefer :)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

Lost hakkında yazılan blogları takip edemiyorum cünkü finali izlemedim en olmadık yeri okur ve 6 yıllık izlemenin içine ederim diye okumuyorum ama cok büyütülmüş bela okuyanları gördüm =) aşkı memnu bitsinde kurtulalım valalhi neyseki son 4-5 bölüm kalmıs.

eteğin çok güzel, cok yakısmıs güle güle giy.

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

lostla ilgili twitterda şey yazmıştım ben ; "
#Lost ve finaline dair hiçbir şey bilmeyen insanlar, gelin dünyayı yönetelim. olmadı, çay koyarım. içeriz. " ada varmış lan ?! " deriz "
klube seni de beklerim şekerim.

éLLa dedi ki...

* handan'cim sen de mi yahu. valla iyiden iyiye merak etmeye basladim bu diziyi. ama inat ettim izle-me-ye-ce-gim.

bu arada begenmene sevindim tsk ederim.

* Lari$ sIkI laf etmissin. seve seve katilirim o klube.

küfkedisi dedi ki...

yazmayın kardeşim ya lost falan destekçinim ella, sonunu izleyen var izlemeyen var :D

éLLa dedi ki...

Küfkedisi saol :) tabi bi de o var, 6 yil izledikten sonra o kadar merakla beklenilen bir finali, izlemeden blogIr köselerinde okumak pekte hos olmasa gerek.