13 Mayıs 2010 Perşembe

Secmece bunlar secmeceee.. 2010 albumleri ve gözlemlediklerim.

hayati bazen o kadar gerisinden takip ediyorum ki ve o kadar gec farkina variyorum ki yeniliklerin ben kesfedene kadar o seyler coktaaaaann tarih oluyorlar..
Misal, okuma yazma bilmeyen cocuklardan tutunda 70'lik ninelere kadar uyesi olan facebook denen illete hala kayit olmadim pekte anlamam ne halta yaradigindan. ordan burdan okuyoruz iste..
bir twitterim bile yok anliyor musun? o derece yani.
Lost lost diye nicesine sarilanlara, "lost ney ki gardasim, yeniliyor mu ? " diye sordugumda, birden ufo gören masum köylu kiligina burunuyorlardi. Simdi simdi ögrendim ki ecnebi dizisiymis. Hayir ben uzaydan gelmiyorum, millet kendini istanbul köprusunden atsa, sirf herkes atliyor diye cumburlop atlamam mi lazim yani.

Gelelim ruhun gidasi muzige..
Ben bir sarkiyi duyana kadar, o sarki coktan hit olmustur bile. Ne zaman " lan x'in albumu cikmis, bu sarkisi super" desem , " cü$ yeni mi duyuyorsun uyanda baliga cikalim" gibi igrenc ve kli$e bir espiriyle karsilasiyorum.. Yavas yavas bu durum icime oturmaya basladi valla, cok pis hirslaniyorum..

bu yuzden, yaza damgasini vuracak album ve sarkilari ilk olmasamda bi cogunuzdan önce kesfedip " haha nabeeeeer, sizden önce buldum" diye hava basip, nanik yapmak istiyorum.... Biz zaten biliyorduk bunlari diyenin ayaklarina tuz surer kecilere yalatirim.. Biliyorsanizda bilmemezlikten gelin, akilli olun iskencelerime maruz kalmayin.

i$te onlardan bi kaci:



Gripin
super ötesi bir album cikarmis. geneli huzunlu parcalardan olusuyor. ben en cok bu sarkiya bittim, cok icli söylemis.. adamin cigerini parcaliyor vallahulazim.



O birrrrrr romantik prens, o biirrrr gamzeli, o birrrrr Kutsi..
Sarkiyi benim icin bestelemis gibi gözlerimi havaya belertip hayaller alemine daliyorum.. Melek oldugumdan mutevellit albumde en cok bu sarkiyi sevdim dermisim :p sevgiliyle dans edilesi bir sarki iste, not alin bi köseye..



Mankenler, topcular, ameleler sarkici oluyorda dansözlerin neyi eksik degil mi. Asena da album cikarmis, iyi kivirdigini bilirdikte sarkicilik isini de kiviracagini hic sanmazdim dogrusu. Tabi bunda kicini basini acmasinin ve Husnu $enlendirici gibi sesi guzel bi herifle duet yapmasinin payi buyuk.. Eh iste kivaminda bir sarki olmus. ne tesadufdur ki bu sarkinin adi da melek. bu sene butun sarkilar benim icin yapilmis öhüm :p



Doktor civanim Ferhat'im Göcerimde 2010 albumleri cikaranlardan.. Digerlerine nazaran bu albumunu vasat buldum.. Ama bu sarki on numeroo.. dinleyin lan bak kuserim.



Ve Sila. sarkinin adi " seni görmeseydim"..dinledikce insan kendini raki balik sofrasinda efkar dagitiyor gibi hissediyor :) cok raki icmisligim var ya ordan biliyorum.. Pufur pufur esen ilik bir yaz aksami sahile karsi bakarken dinlenilesi bir sarki.. dimi dimi dimi.




Tarkan Sevdanin Son vurusu diye hepimizi 12 den vuracaga benziyor.. hadi bakalim.




Dost kazigi yiyenler icin Sadik karan - dost kazigi.



Demet Akalin'in albumunu bi kac sarkisi disinda pek begenmedim. ama " bozuyorum yeminimi" sarkisini öyle bir yorumlamis ki bomba bomba.. Onun dinlemek icinde suraya bi TIK yapin yeter..




Nostaljik tavirlar ve sarkilar bu kiza acayip yakisiyor. Göksel bu yilda nostaljik bir album cikarmis, ben en cok kabahat seni sevende sarkisini sevdim ama ne yazik ki, videonun kodunu bulamadim. bunla idare edin.



Arabesk tutkunlarina mujde. Yasayan efsane Cengiz Kurtogluda album cikarmis.. Krala selam , damara devam :p


böyle giderse video coklugundan sayfam kilitlenebilir.Digerlerini de bi daha ki posta eklerim insallah. Emre Aydin, Rober Hatemo, Babutsa, Sagopa, hayki cepkin de yeni album cikaranlar arasinda.
bugunluk bu kadar keyifli dinlemeler..

10 yorum:

pembesinti dedi ki...

gripin severek dinledigim bir sarkı. Pek cok kişi tarafından eskimiş ve artık dinlemıyor bile olabılır :) ben sevdiğim için hala dinliyorumm :) yoksa tarih olmaya yaşlasmıstı sen düştüğü kuyıdan aldın cıkardınn :))) (ZeKa)

éLLa dedi ki...

benimde su siralar en cok dinledigim sarki bu.. aslinda özu yunancaymis ama turkceye cevirmisler, ckta iyi yapmislar.

enk dedi ki...

yanliz degilsin sister ben kendimi artik dunyada bile görmuyorum hersey yeni bana :((
kutsi bu yaz icin yine favorim olicik ..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

gripin, kutsi, ferhat göcer ve sılanın bu sarkıları süper diğerlerini dinlemedim hiç

éLLa dedi ki...

* enk ben kutsinin bu sarkisini cok sevdim, sizin icinde hos bi dans muzigi olabilir dusunmelisin bence ;)

* Handan'cim benim de favorilerim onlar.

EVRAKA dedi ki...

grıpın ve sıla ıyıdır ıkısıde yanlız tarkanın yenı sarkısı olmamıs gecen minübüste radyoda cıktı mecburen dınledım ıcım bayıldı :SS

éLLa dedi ki...

ben de sevmedim tarkanin sarkisini ama begenenler var, onlar icin ekledim.

cecilia dedi ki...

ellacım ya asenayı hiç beğenmedim ya sese tipe bak aman tanrım neyine güvendiki :)

éLLa dedi ki...

vucuduna guvenmis olacak ki, klipte kicini basini acmis :)

cecilia dedi ki...

hehe olabilir :)