10 Haziran 2010 Perşembe

Bin tane popcu toplansa bir tane Ne$et Erta$ etmez

Bir sanatci ancak bu kadar icten, bu kadar yuce gönullu ve bu kadar mutevazi olabilir.

Sayfalar dolusu yazilipta anlatilamayanlari, bir cumleyle anlatan bir ustadin önunde saygiyla egilirim..

10 yorum:

Ohannes dedi ki...

yerinde bir tespit ella.
müzik piyasası göz önünde.ipini koparan şarkıcı oluyor.erman toroğlu gibi her şeye bok atmam istemem ama adam gibi müzik yapan kalmadı.
şimdi ''sevgilisini koluna takıp bebekte tur atarım '' diyen türden şarkıcılar var.

)-( Asabi BalıK )-( dedi ki...

Neset Ertas'i Turk kultur varligi olarak kabul edip inceleme baslatilmali, adamda ne kadar şarki turku varsa kayitlanmali, Allah gostermesin, gec olmasin.

üryan dedi ki...

bunu neden yaptın şimdi....

ben bi de zahidem'i dinliyeyim üstüne, möhür gözlüme kalmadan ruhumu teslim edeyim artık..

éLLa dedi ki...

Neset emmim candir ya :) ahirim sensinle basladim, kendim ettim kendim buldumla devam ettim.Allah'tan kuzen geldi disari cikarip gezidirdi de ruhumu teslim etmeden kurtardi.

TuTsİ dedi ki...

Zahidemin anlamını bilmeyip ama söylenmesine bittiğim zamanlardı
balayı diye gittiğimiz sahil mekanında türkü cafedeyiz türkü çalan arkadaşa seslendik geldi dedik yeni evliyiz bizim için bir parça lütfen,hay hay dedi
biz o türkü senin bu türkü benim düşünürken aklıma geldi
Zahidem dedim adam şaşırdı eminmisin ağbi dedi hee niyeki kulağıma eğilip kısaca anlattı hikayesini kızardım ama olsun illede zahidem dedim o gün eşim yanlış anlayıp benle konuşmadı :p
Ama adam güzel söylüyor bee kim ne derse desin.
http://fizy.com/#s/1aieyv

)-( Asabi BalıK )-( dedi ki...

Ruh haline göre dinlenmeli yoksa komaya girilebilir tabbi

éLLa dedi ki...

* Tutsi neymis ki zahidenin hikayesi :)

* asabi balik, evet zaten ben de cok sIk dinlemem bin de bir dinlerim. o da cok efkarliysam. bu tarz turkuler bunyeye zarar dozu asmamak gerek

TuTsİ dedi ki...

Evlenmek üzere olan bir kadına söylenmiş sözlerdir.
Kadın evlenir erkek evli bir kadına hala aşıktır.
http://www.sevginehri.net/turkusozu.asp?turku=281

éLLa dedi ki...

o zaman cok fena cam devirmissin Tutsi :)

Modafobik dedi ki...

Cidden ya. =)