14 Haziran 2010 Pazartesi

Cok acil tuvalete gitmek istiyorum buyuk kusmugum geldi..

Gunluk yasama konsantre olamiyorum.. Mutlu insanlara kar$i alerjisi olanlarin ka$intisi tutuyor, bu kizin acigini acalim, yamugunu bulalim diye didiniyor sanki. halbuki benim derdim zaten bana yeter, baska bir kurban bulamiyormusunuz kendinize aa kuzum..! bu tur zat-i muhteremler, insanlari nasil etsem de rencide etsem diye dusunmeyi bir amac haline getirmisler.. Her lafina muhalif olup her söyledigine (hakli dahi olsan) cemkirerek karsilik vermelerini, en iyi ben bilirim, ben yaparim, asarim keserim diye fikirlerine saygi göstermeyip cellallenmelerini, konulari saptirmalarini, sadece cahilliklerini ört bas etmek icin kullandiklari bir Avunma mekanizmasi olarak göruyorum.. Hayatta en nefret ettigim tip fitne-fucur, ben merkezci insan tipidir.

Ben hic bir zaman kan kusup kizilcik serbeti icenlerden olmadim.. Hosuma gitmeyen durumlarda acik yureklilikle lafimi esirgemedim hic kimseden..Laf altinda kalmam, (altta kalanin cani ciksin!!) ama dandun da konusmam.. Farkli göruslerin ortamlari her zaman zenginlestirdigine inandigimdan hic bir zaman at gözluklerimi takip baska fikirlere kulak tikamadim....

Normalde fikir alisverislerinde bulunmayi severim, tartisirim, inatlasirim, muttefik olarak bir kac eyleme imza atarim ama dozunu kacirip hallenen olursa bana ne dukunu tanirim ne de dumbukunu..

Lakin cok bildigini zanneden ama özunde hic bir kot bilmeyen insanlarla her hangi bi konuda tartismaya girmek aptalliktan ve zaman kaybindan baska bir sey degilmis, bunu anladim. cunku her ne derseniz diyin bir ise yaramaz, bir kulagindan girer ötekinden cikar.

Bir de daha beylik olmadan belediye oldugunu zanneden elit-i iftaharlarimiz var. Anlayacaginiz dilde söylecek olursam sosyete pazari ezigi de diyebiliriz bunlara. Bu kocerolar nerden geldiklerini unutup, ciktigi kabugu begenmezken söz söylemeye gelince aslan kesilirler..

Shakira dansindan buggy dansina alayina zilgit cekip, gerdan kirmayi marifet sayan bu tikkyden bozma bombililerin, insanlari varo$- elit diye siniflandirmasi beni deli ediyor.. ! Nenelerinin carik giydigini unutup aristokrat bir soydan gelmis gibi artizlik etmeleri hangi kaliba sigar?

Hele bir de gavurcayla turkceyi karistirip agzilarini geydire geydire konusmuyorlar mi iste o zaman iclerindeki artizi almak istiyorum kurtajinan.



fazla böburlenenin sonu böyle olur iste.


Nokta bitti.

22 yorum:

Lazanya dedi ki...

Sanırım hangi konudan bahsettiğini biliyorum ve sonuna kadarda yanında olduğumu bilmeni isterim. En sona eklediğin animasyonda süper :)

:*

Ohannes dedi ki...

Bunlar soft entelektüel.
Üç-beş sanat filmi izledikten sonra gökten zembille her boku bidikleri sıfatı iniyor.
Asıl bilgiyi bilen kişi gerektiği zaman susup söylemeyendir.
Bu arada klavyenin markasını öğrendim :).

mergiz dedi ki...

budur!
sosyal bi gerçeğe de değinmiş oldun :)

esra dedi ki...

Ben artık böyle insanlar için dua ediyorum..hele birde kıskançlık damarı patlayanlar var..öyle zamanlarım oldu ki ..Allahım önce ona ver, sonra bana ver ,yeterki iğrenç bakışlarını dikmesin bana diye..Allah fesatlara vermiyor işte ne yapayım:)))en iyi dua etmek ,ilgilenmemek böyle hastalarla....

'Berrin' dedi ki...

uvvvv celallendirmişler seni :)
nerdeyse soluksuz okudum.

)-( Asabi BalıK )-( dedi ki...

Bombili nedir élla? Kulaga cok hos geliyor :)

Leah dedi ki...

Oyyy guzum seni çok kızdırmışlar. Konu neydi ki yeni bi şey mi bu?
Ama o insanları da öyle kabullenmek lazım. Ne de olsa diğer insanlar bugün olmasa da yarın onların ne bok olduğunu anlıyolar. Küçük dağları ben yarattım havaları anca kendilerine söküyor anlıcağın. Ama çok çok haklısın cin olmadan adam çarpmaya çalışanlara ben de kılım, ağızlarının payını vermeden de götüm rahat etmiyor, etmedi, etmicek! :D

zeynep dedi ki...

:)))

zeynep dedi ki...

:))))

éLLa dedi ki...

* Lazanya'cim tsk ederim. evet ben de bayildim ona, anilarim depresti görunce :) kucuk beni de horoz kovalamisti böyle :D

* Ohannes, kesinlikle öyle. iki tane tarih programi izlemekle basima profosyonel tarihci kesiliyorlar.. klavyeye gelince hakkaten acayip reklam olmus, bunun icin deLL markasindan komisyon almaliyim. :)

* mergiz evet baya yayginlasti bu tip insanlar. sosyal bi konu haline geldi maalesef.

* esra en dogru ve en mantikli olani yapiyorsun inan :)

éLLa dedi ki...

* 'Berrin'cim sorma ya cin damarima bastilar resmen.

* )-( Asabi BalıK )-( bombiliyi ben uydurdum kufur etmek yerine böyle anlamsiz sacma kelimeler kullanmak hosuma gidiyor :) dombilinin fesat versiyonu da diyebiliriz biz buna :p

* Leah hem de nasil kizdirdilar, aslinda bunlar basima hep geliyor ama dun sanirim sabrim tasti. özellikle yurt disindaki gurbetcilerin ( genelleme yapmayim ama) bir tahtasi eksik oluyor. bir kere sonradan görmeler, insanlari asagiliyorlar, herkesten cok bildiklerini zannediyorlar ve herkesin hayati, dis görunusu hakkinda yorum yapma luksunu kendilerinde göruyorlar. mesela hayatinda daha turkce kitap okumamis insanlarin uc bes tane tv programiyla basimiza profosör kesilmesi var. tamam amenna cok bildigini sanabilirler, baskalarinin göruslerine de katilmayabilirler ama haksiz olduklarini anladiklari an hakaret basvurmalari niye? ben bunu anlamiyorum iste. bi de o kadar bagnaz fikirliler ki belli basli bir konuda dahi tartismayi beceremeyip konudan konuya sapiyorlar. tabiri caizse sap yiyip saman siciyorlar. ben de bu fitne fucurlarin dilleriyle disleri arasinda mirildanip, habire laf sokusturmalarina sinir oluyorum. Aslinda bir cogunun kisilikleri oturmamis, uzuluyorum onlar icin ve Turkiye'de dogup buyudugum ve oranin terbiyesini aldigin icin bir kere daha sukrediyorum Allah'a...

* zeynep :)

)-( Asabi BalıK )-( dedi ki...

Bence önce acımak lazım sonra da yardım etmeye çalışmak. Yazık onlar da ne b.k yiyeceklerini bilememişler, arada kalmışlar.

éLLa dedi ki...

yardim etmene izin vermiyorlar ki, aksine onlar seni gerizekali pozisyonuna sokup akil vermeye calisiyorlar :)

)-( Asabi BalıK )-( dedi ki...

O zaman bas küfürü, "adam mısınız da size cevap verecem üleeyyyn" de, dön gel.

TuTsİ dedi ki...

Sol işaret parmağındaki yüzüğü çıkar derim bak sıkmış parmağını hem hiç hoş durmuyor bari koca taşlı birşey takaydın..

konu ? heemini video güldürdü birde yüzük takıldı kafama konuyu salla haklıysan haklısındır değilsin deselerde altta kalma tabi vur gözünün üstüne patlat bitane hatta :p
acırsam namerdim

Mystery dedi ki...

ahh ne kadar doğruu ne kadarr doğruuu!! sinir olurum ben de böle aptal saptal insanlardan. hele bi de böle çemkirip bağırıp çığırıp rezil olduklarında kendilerini ezilmedik sanıyolar ya, geç karşısına gül yaani!

éLLa dedi ki...

* )-( Asabi BalıK )-( kufur etmeye bile degmezler, o yuzden susup orayi terk ediyorum:)

* TuTsi niye begenmedin ki bakiyim sen o yuzugu isaret parmagi9ma taktim diye mi ki? Niyetin neyse amelin o olurmus, benim niyetim iyi.. sadece hosuma gittigi icin takiyorum hristiyanlara özendigimden degil yani :)

* Mystery dedigin gibi gulup geciceksin böyle durumlarda.

TuTsİ dedi ki...

yok kıs ne hıristiyanı :Pp
o orda minik kalmış vede sıkmış gibi parmağı iri taşlı birşey koy oraya gösterişli olsun yada açtır onu parmaktan olacan te allam hıristiyanmış baksen

éLLa dedi ki...

Tutsi özellikle sol elimdeki yuzuge odaklaninca ben de böyle sacma teoriler urettim iste ne biliyim :)) gösterise bu kadar ilgili oldugunu bilmiyordum ayrica, tamam bi daha ki sefere buyuk tasli bi sey takicam senin icin, yeter ki sen iste abisi :P

enk dedi ki...

baslik supper kanka,tutsi abiyle gecen diyalogta guldurdu beni dun bulabilseydik o tasli yuzuklerden görurdu o buyuk tasliyi,essek kadar olanlardan :))
ben artik hic sallamiyorum kimseyi yaa bosver sen git tuvalet buyuk kus :)) igrenc iggg..

TuTsİ dedi ki...

Arnavut olurda gösteriş sevmezmi gerçi absürt şeyleri ve şaşalı olanları değil kast ettiğim
Takı dediğin kız kadına yakışır elbet yakışanı takacaksın

@ Enk pazar günü ortaköyde bir sürü taşlı yüzük gördüm kızıma küpe baktım hatta severim öyle şeyleri ama senin blogda vardı birtane kelebekli olan o yüzükse şayet okadar büyüğünü takmayın mazallah kazara göz çıkarır o ne bee :)

Yaw konu neydi nerelee geldik keşke yüzükle alakalı bir konu olaydı pehh

éLLa dedi ki...

Tutsi o zaman ordan bize gönder de takalim ya burdaki yuzukler at kafasi kadar :)