26 Haziran 2010 Cumartesi

Gercekler acidir, biber tursusu kadar gercek haberlerim var.

Haha ölmedim ki..
Tam Lost matemi bitti diye Allah'a sukrediyordum ki bu sefer de ask-i memnu matemi basladi.. Kumanda panelime bir bakiyorum herkes yas icinde... Bazilari bunun sadece kurgudan ibaret oldugunu anlayip tiye almis ama bazilariysa durumu öyle abartmis ki " ben ask-i memnusuz nasil yasiyacagim, aglamaktan bittim derpesyona girdim.." deme raddesine gelmis..Hatta dizinin komik yanlarini ele alan kisileri " duygusuzlar, Bihter öldu ölunun arkasindan niye dalga geciyorsunuz, biraz insan olun ya.. bak hala mutlu oluyorlar, gulme baksana yedirdigim hazir mamalari helal etmem. .. " diye cemkirmisler..

Bir avuc dolara muhtac olayim ki, gönlumun bos arsasina sogan diksinler ki, bir goril dolusu yemin icerim, ne icersem onu bicerim. Bihter yasiyor, evet evet yanlis duymadiniz o ölmedi.. Aha kaniti yukarda, bunalimdan cikabilirsiniz artik. uzulmenize gönlum el vermiyor.

Dizi hakkinda olumlu olumsuz, trajikomik, dramatik her sahneyi butun santimetrelerine kadar inceleyip ölcmus bicmissiniz zaten. O yuzden ben saman altindan baraj geciren Bihter ve Behlul hakkinda pek yorum yapip sizleri daha fazla baymiycam..
Yalniz bi sey cok dikkatimi cekti, iki gun önce bihter intihar ederken essek pancari gibi kizaran sarisin behlul, iki gun sonra nasil oldu da arap imamlara dönup kararmis ona akil sir erdiremedim.. Milletin uzuntuden saci agarir, onda ters tepki yapmis olacak ki saclar kararmis.. ee o kadar $oka hormonlar napsin dimi ama. Bugune kadar insanlara kötu örnek oldugu acisindan cok elestirdik bu diziyi ama finalde etkileyici, ibretlik sahneleriyle durumu cok iyi toparlamislar. Dizi ekibini tebrik ederim.

Sözun özu: gercekle kurguyu ayirdedebilmek gerek.

Behlül sicar..

22 yorum:

Ohannes dedi ki...

gerçekle,kurguyu ayırt edemeyen tıvaylat gençlerinin dramını hatırlarım.edvırd adlı karaktere sıkı sıkıya bağlanmış,bizi de ısır nidalarıyla ciyaklayan beyinsiz kızlar.aşk-ı memnunun sonu gerçekten ibretlik oldu.kanal yedi ve samanyolu tv gibi islam duygusunu sömüren kanalların gerçek kesit programında sarı bıyığın program bitirken bile bu kadar üzülmemişti.her yerde söyledim ama burda da söyleyim cenazeye kaynak gözlükleriyle gitmek isterdim.

Judy Abbott dedi ki...

melodram olarak yola çıkan dizinin son bölümünde komediye bağlamışlardı resmen, pek fenaydı.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

benim saftirik kuzenim bile ben artık perşembe günü ne izlicem deyip oturup ağlarsa ben daha ele güne ne derim ki =) ekşideki yorumlara baktım biri aynen senin dediğin gibi bihterin yasını tutup bihterin ölümüne sevinenlere domuzluktur bu diyebiliyor =) allahım akıl diyorum baska da bişi demiyorum.

'Berrin' dedi ki...

behlül mezar basında kararmıstı evet :) ama o ölümünden ıkı gun sonra olmuyor baya zaman gecmıs olmalı bır ıkı ay belkı nıhal ıyılesmıstı cunku, her neyse bılemıyorum ama ben daha dehset bır bolum beklıyordum kopuk kopuktu ve can yakıcı degıldı o kadar :)

bende dızı bıtınce nıye kaydetmedım son bolumu dıye hayıflananlardanım :)

éLLa dedi ki...

* Judy Abbott yok ben begendim aslinda finali.. etkileyiciydi. ama komik olan kucuk kucuk detaylar vardi tabi - ki bu da her dizide vardir.

* Ohannes evet ya, gecenlerde tivaylat basrol oyunculari Isvec'e gelmis, allah'im sabi sunyan bilet almak icin bir birini kiriyordu..
o kaynak gözlukleri her dizide moda oldu bu ara, eski köye yeni adet getiriyorlar, kara kara giyinip gunes gözlugunu takip mezara giden kadin nerde görulmus. ama artik normallesti.

* Handan'cim sorma ya baya kaptirmislar kendilerini. tamam hepimiz etkilendik ama o kadar.. daha fazlasi bunyeye zarar.

* 'Berrin' cim ordaki iki gun sözum lafin gelisiydi. ucun besini lafimi olur aramizda.. hem birak iki ayi, bir ömur de gecsen sarisin bir adamin esmerlesmesi hicte olagan gelmiyor bana.. zamanin bir önemi yok yani..
finale gelince ben cok begendim, belkide beklentilerimi yuksek tutmadigim icindir, hatta bu kadarini bile beklemiyordum ben önemsememistim. kitabini da okumamistim zaten sonu hakkinda pek bir fikrim yoktu. tekrar izlemek istiyorsan. netten istedigin zaman izleyebilirsin, artik her seyin bir kolayi var.

ayşa dedi ki...

herşey iyi hoşta dizinin sonunda Behlülün Yaban modunda saç sakal dağılmış şekilde "Behlül kaçar!" demesi tam bi trajikomediydi.. Bende forum ve video paylaşım sitelerindeki yorumları okuyunca çok eğlendim insanlar 2 yıldır bugüne bekliyormuş içini dökmek için meğer :)) darısı yaprak dökümünün başına ne yaprakmış yahu dökülemedi 5 senedir :D:D

éLLa dedi ki...

* aysa tam ben yorum yazarken gelmis yorumun , yanitlamazsam olmaz simdi. evet cok yanki uyandirdi. aslinda dizinin finalinden cok sonrasinda yapilan yorumlar tepkiler eglendirdi beni :) yaprak dökumunu izlemiyorum artik baydi.haha bi dökulemedi gitti dimi :D ama dilerim bu kadar tantanasi yapilmaz onunda :)

Leah dedi ki...

Ben o kadar dalga geçtim kimse bana bi şey demedi çok mesudum neden geri kaldılar aceba eLLacan :D

Ayrıcana da Bihter kendini silahlan vurdu, e-5 karayolu gibi 10 sıra kan damlıyodu, silahla vurulunca foşur foşur kan akar benim bildiğim. Peh diyorum yine :D

Nida ersin dedi ki...

Halit Ziya yazdığı Aşk-ı Memnu kurgusuyle (zırvası) kemikleri sızlıyor olmalı ki,ruhu wiakkaki'lerde dolaşıyordur zannımca, ben bloggnerlerin yalancısıyım ama öngörümü teyitte ediyorlar.
Nedir bu hiyergarşilık, niçin bu önyargı safsatası filim tanımazlık belirginliği zahir iken. Azrail nadimdir, Türk milletinin üzerine heyula gibi çöken yapıttaki kaos vari olguların dramasyon yazarının salaat'ını -organ yaşlanmasından- krematoryum da hitam ettirmediğine.
Ya... 2000 yıllarda yaşasaydı H.Z.Uşaklıgil; Şatafata düşkünleri serzenişleyip aşk ilüzonistlerini görselleseydi "benim romanımı mıncıklamışlar ağızından değil gö...tünden girip şeyinden çıkmışlar" der, çıktığı hedere geri dönerdi(!)...Gibisi fazla,)))

Syrakusa/Beter Böcek dedi ki...

Bihter kim be?
(from mars)

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

" ayh beren saat öldü mü yanee :S " diyen tipler gördüm.
açın camı atlayın, beni yormayın dedim.

CherrybLossomgirL dedi ki...

hadi aşkım behlül kaçar repliği öldürdü beni şahsen, aşk-ı memnu izlemem ama bu video'da yerlere yatarak güldüm resmen :)

chyrkyn dedi ki...

I'm French.;) but I know a little English. what'is Ask-i memnu? who is behlul and bihter.bihter chocolate?hıı? isn't it? it is bitter,bitter :)))))

chyrkyn dedi ki...

I'm French.;) but I know a little English. what'is Ask-i memnu? who is behlul and bihter.bihter chocolate?hıı? isn't it? it is bitter,bitter :)))))

Lazanya dedi ki...

MİM"LEDİM SENİ http://lazanyaaa.blogspot.com/2010/06/mim.html

éLLa dedi ki...

* Leahcan sen ucuz kurtulmussun o zaman :)

ya tamam dizinin kurgu oldugunun bilincine varin dedim ama sen deki farkindalikta fazla be Leah'im, hic bir detay gözunden kacmiyor :D vur dedik öldurdun , azucuk gercekmis gibi izle ya :PP saka bi yana evet fotodaki poseti iyi patlatamamislar :D

* Nida ersin off o ne bicim cumleydi öyle ya, anlayana kadar göbegim catladi :))) cahalim ben.
belli olmaz belkide adam eseriyle övunuyor cok ilgi topladi. Ruh cagirip fikrini sormaya ne dersin ?

* Syrakusa bihter bir cikolata cesidi bosver takilma sen :)

* Larien'cim ergenus diliyle daha bir acayip geldi kulagima. iyyy..!
iyi demissin

* CherrybLomssomgirL hakkaten komik söylemis ama, yine de kapanisi o sözle yapmasi cok hos olmus bence.

* chrkyn hahaha evet ya duydum bir arkadas yazmis blogunda. twitter'de millet soruyormus. kimi lady gaga'nin cikacak yeni albumunun adi demis, kimi yeni transfer edilecek futbolcunun adi demis :) iyi kafaya almislar yabancilari. yalniz bu da cok sevimliymis ya bitter ha :))

éLLa dedi ki...

aboovv yine mi mimlendim. calmak cömlek patladi desene. :)

)-( Asabi BalıK )-( dedi ki...

Yaa sonunda bana da izlettireceksiniz, eleman sonunda "ben kaçar" mı demiş? İzleyesim geldi ama parça parça olmalı. Hani böyle dakkalarca bekliyolar ya konuşmadan, benim için ölüm onu beklemek, intihar sahnesini gördüm ama, gerçi pek sarsılmadı, silah pek hafifmiş, yada atardamara falan mı geldi ki?

éLLa dedi ki...

Asabi balik izle izle guzel bir bölumdu :) yalniz fazla kaptirma kendini emi :)

hobibox dedi ki...

Selamlar canım, ben namı diğer "hobicell"

Bundan sonra;

http://hobibox.blogspot.com/

Adlı blogumdan sizlere seslenicem. Googleın bitmek bilmez sorunları yüzünden, siteme ulaşılamıyordu. Bu yüzden çareyi taşınmakta buldum. 5 aylık sitemde,340 izleyiciyi üzülerek ardımda bıraktım,Umarım yeni evimde beni yanlız bırakmaz, yorum ve ziyaretlerinizi esirgemezsiniz. Şimdiden teşekkür ediyor, kocaman sevgilerimi bırakıyorum.

hobibox (Afet Ergü)

enk dedi ki...

millet artik takacak biseyleri kalmayinca bunlara sariyor demekki bihterin öldugune inanip uzulceklerine onca sehitimizin arkasindan birlik olup tepkisini gösterse daha iyi olurdu ama iste millet bihter,mehlul,yok edwird yok ne biliyim ne diye sayiklasin anca...yazik yaa valla millet ucmus :(

éLLa dedi ki...

haklisin sister