17 Haziran 2010 Perşembe

herkes beni gösterir küreklen bu eyalette..


Benim kabus tv gece yine acik kalmis, deli deli ruyalar göruyorum ya.
alicilarimla oynanmis benim..
Son gunlerde yine kablolu yuregim dayanamiyor cilginlar gibi alisveris yapiyorum, dijital olarak siparislerim de cabasi...


Isvec prensesi haftasonu evleniyor ya adeta koperatif kurasinda orta kat cekmiscesine civelegim, örneklerle anlatamam mutlulugumu ( dermisim :p) banane ya elin gavurunun dugununden. Onun serefine yapilan indirimlerle alakali benim mutlulugum.. Gerci faytonla halka iki selam cakip " ben sizin kralucanuzum, siz de benim halkimsiniz" diye bizi eziklemek icin haftasonu metro, otobus, araba her turlu trafigi felc edecegini dusundukce "hay babamin sarap canagina" diyesim geliyor ama babasi da nihayetinde koskoca kral, bir duyan olurda kellemi vurdurtur diye dilimi isiriyorum.. Aile saadetleri dize kadar anasini satiyim, dunya da prenses olarak dogmak varmis.. Pambih prenses olup cadilar tarafindan zulum görmeye bile raziydim, yeter ki aristokrat bir soydan gelmenin hazzini yasasaydim, hanedanin dokularini tasiyaydim su aciz iskeletimde. böhum :(

zalim felek bize keleklik yapti, ipotek yedi ömrumuz.. hop dimdizlik éLLa.
Bunun disinda tatil hazirliklari tam gaz devam ediyor.

Ya ben ne söylemeye geldim konu nerelere kaydi. Efenim butun iman edenlerin kandilini can-i gönulden kutlar, hörmetlerimi sunarim.. Bu gece gunah islememeye özen gösterin bol bol dua edin.. Dunya kupasi maclarinin basina oturupta cekirdek cerez citleyip, balkonuna camasir dusurmus apartman bireyleri gibi circir cigirirsaniz bir birinize iki raket nafile kirarim sirtinizda. hemi de en buyuk ve en janjanli tenis raketlerinden haberiniz olsun :p o maclar da ötturdukleri vizirdayan sey ne öyle ya, fitik etti beni. birinci dereceden kIL oldum..

unutmadan bugun kendi capimda iki tane header yaptim. Pek allengirli bi konsepti oldu blogun ama , sonra kararsizlik genlerim depresti size bir danisiyim dedim. Sizce hangisi olsun?
A mi diyyim, B mi diyyim C mi diyyim ?

A) suan ki blog headeri, yukari bak. ;)
B ) aha bu tIkla
C) bi de bu

sinav kagidini bos vereni disiplin kuruluna sevkederim.. basarilar.

22 yorum:

Ohannes dedi ki...

senin hadisenin bir alt pigmenti,yakışıklı değil ama sempatik olarak doğmak.yazıdaki resmi beğenmedim ı-ıh.
Bence a şıkkı nedeni ise biraz seksapel var dikkat çekiyor,ben burdayım diyor.

éLLa dedi ki...

hmm eskisi kalsin diyorsun yani ... yok mu artiran?

TuTsİ dedi ki...

Araya sıkıştırdığın kandil için
mübarek olsun der cümle dualarına Amin diyerek eşlik ederim

ne B ne C
başka bi header yap yada şimdiki kalsın yada ekle gitsin arada bir değiştir ne bilim işte

enk dedi ki...

seninde kandilin mubarek olsun sister,hee yaa prensesin serefine verilen indirimlere paha bicilemez ama annem beni yakinda evden kovacak :( prenses bile evliliginin bu kadar ses getirecegini dusunmemistir bence :) neyse bence masumiyetlik acisindan suanki iyi ama digerleride cok hos c diyorum..

Ohannes dedi ki...

klasikler hiçbir zaman unutulmaz.

)-( Asabi BalıK )-( dedi ki...

Sizin de kandiliniz mübarek olsun cemaat...

Seçime gelince; şuanki fena değil, 2.si cık cık(Gözü de yoruyor-aman kapat hele şunu dedirtiyor bana), 3. sü ise amaaan da amaaaan, o da cümle heriflerin içini gıdıklar (Anladın sen onu)
En iyisi sen başka bişey bak...

Pell-in dedi ki...

dun c şıkkındaki header vardıç yorum yazıcaktım süpper olmuş header diye ama yazamadım. giriş yapamadım google accountuma. bence kesınlıkle c olsun

éLLa dedi ki...

* enk valla ben de bu dugunun bu kadar yanki uyandiracagini bilmiyordum. ulke capinda acayip indirimler var, dugununde halka fukara gibi giyinmesin diger krallara ayip olmasin diye mi böyle bi sey dusundu Vicky'cik bilemiycem ama isimize yaradi. yalniz yarin butun trafik kapali olacak ve tv de tam 16 saat naklen dugun gösterilecek.. beynimize ederler artik. C diyorsun yani dusuncem..

* Tutsi saol ya cok yardimci oldun :( iyice karistirdin kafami :/

* Ohannes dogru söyluyorsun valla.

* )-( Asabi BalıK )-( alemsin :) aciklamalar super olmus.
3.nun o kadar seksapalitesi mi var mi ya bana masum gelmisti. ne tur bi sey bakmaliyim acaba fikir verseniz :/

* Pell-in önerin icin tskler canim.. C diyenler artiyor.

)-( Asabi BalıK )-( dedi ki...

Arkadaşlar yapmayın 3. sü tehlikeli diyorum size.

Sırası gelmişken hatun kişilere diyeceğimm odur ki; oyle bir durumda yanında ciplak biri olsa bile erkek buna bakar. Gizlenen, her daim çekicidir. (Gizlemenin de üslubu olmak zorunda tabi)

Mesela " sen beni mi, ben seni mi, yoksa herkes usagi mı, pardon kafa gitti bir an, öyle bir dondurma ürünü reklami var şu aralar tvlerde. Orada reklami cekenler hileyi koymuslar; dizden yukari 5 cm kalkan bir etek. Bakin da ne demek istedigimi anlarsiniz.

éLLa dedi ki...

)-( Asabi BalıK )-( aslinda haklisin erkek gözunden bakinca olaylar cok daha baska oluyor. bakis acilarimiz o kadar farkli ki benim göremedigimi sizin görmeniz cok normal.. yine de erkeklerin de yogunlukta oldugu bir izleyicim kitlem var ve onlarin da ayni sekilde görebilecegi bir header secmem daha yerinde olucak. c 'yi eledim gitti :p reklama da bi ara bakicam

küfkedisi dedi ki...

bence şimdi kullandığın süper ama ay ben sıkıldım diyorsan c kuzum.

Ioannis Kronos dedi ki...

yok yok b yap sen

meali: gizil güç güzeldir

éLLa dedi ki...

* küfkedisi canim ben de simdi ki uzerinde birazcik oynamalar yaptim.. bu nasil olmus?

* Ioannis Kronos hic birini yapmadim vazcaydim geri :/ kararsiz bir böcügüm cunku.

küfkedisi dedi ki...

okeydir süper :)

éLLa dedi ki...

gercekten mi yuppii o zaman :)

'Berrin' dedi ki...

üçüde güzel ama ben C diyorum :)

Godsyndrome dedi ki...

p.tesi-çarşamba:A olsun;
salı-perşembe:B
kalan günlerde de şu ankiyle devam et. En berbat öneriyi de getirmiş oldum böylece.

éLLa dedi ki...

' Berrin' eskiyi yeniledim azicik bu iyi.

* Godsyndrome fikir guzel de, onu yapmakla ugrasacak babayigit burda yok :)

Hayatımın Her Rengi dedi ki...

Hiçbiri, her gün farklı bişi yap da biz de "aa acaba bugün stockholm sendromunun headerı ne ki?" diye meraklanalım.

Şaşırt bizi güzelim :D

éLLa dedi ki...

hee iyi söyluyorsun da onu yapmak biraz döt ister :)

miss thessaloniki dedi ki...

merhaba:)bence su an ki hali çok tatlı :)hiç değiştirme derim sahsen ben:)))

éLLa dedi ki...

miss thessaloniki merhaba , önerin icin cok tskler :) tamam bu kalicak