5 Haziran 2010 Cumartesi

iki kafadar bir araya gelirse ne olur? tikla da gör be haci.



Tikkat tikkat bol fotografli bi blogIr yazisidir bu, pc'niz dogum yapacak gebe kadinlar IkInmaya kasilmaya baslarsa alicilarinizin ayarlariyla oynamayiniz.. Nurtopu gibi fotograflari görmek icin biraz sabredip, simdiden saymaya baslayiniz.. Bir, ki, üc , nefes al nefes ver :p


Oyuncular : éLLa ve enk.. iki kafadar uzun bir aradan sonra bir araya gelip piknik yapmak icin orman yolunu kullanirken, iki azili sapik katil tarafindan önce ifal edilip sonra kitir kitir kesilmek suretiyle ormanin ucra bir kösesine gömulmustur.. Genc kizlarin cesedi bu sabah itibariyle taninmayacak bir halde bulunmustur..

iyyy Allah'im tuylerim gene diken diken oldu... Felaket senaryolari yazmakta ustume yoktur.. Yol boyunca o kadar cok fantaziler kurdum ki, ben hic bi seyden korkmam diyen enk bile etrafina endiseli bakislar atmaya basladi.. Bu huyumu anlayabilmek icin sanirim cocukluguma bi inmek gerekiyor. Bunda beni karanlik bir odaya kapatip " öculer geliyor, huuuuu " diye bagiran abimin payi buyuktur tabi.. Cok tirsak bir cocuktum ben, gerci hala da öyleyim. issizlik , karanlik, görunmeyen hurafeler, böcukler falan kabuslarimin vazgecilmez parcalaridir.
Napayim artik ne ormanda uyuyan kizi görunce yanaga masum bi buse konduran Tarik Akanlar var (ah nerede filminde Gulsen Bubikoglunu öpuyordu hani ormandayken), ne de tecavuzcu coskunlar tarafindan saldiriya ugrayan genc kizi " birakin huleeeyn köpek soylari " diye kurtaran cengaver Cuneyt Arkin'lar var. ;)
Neyse ki, yol boyunca ettigim dualarla, hatim indirmemin faydasi oldu, sagsalim sahil kenarina ulastik.

tabi bunlarin öncesinde enk'lerin evine gittim, hazir yiyecekler almis olmama ragmen inatla köfte ve kek yapmakla cebellesiyordu hanfendi. hem de hayatinda ilk kez köfte yapiyormus ben de ona blogunda beni yerden yere vurdugu postu hatirlattim, tirsti tabi..
Baktim bi seye benzememi$, yarcan gibi "kari$$$$maaaa, bendee " dedim son bir mudahaleyle köfteyi hayata döndurdum. Ne kadaaggnnn mikemmel olmus anlatamam.. acili acili mis gibiydi, köftelerden salatalara pek sira gelmedi. ( enk yevrum en buyuk kismini sen yaptin uzulme :p )



Normalde bu, isvecliler icin bir ögunluk yemektir..Ama 'salatayla karin mi doyarmis be' diyen biz turkler icin sadece yemegin yaninda katiktir..



veee ailemizin fotoromancisi enk.. havaya bak be kafasindaki sapkayla tam bir yönetmen edasina burunmemis mi. kimin kankasi, butun karizmasini benden aldi kerata.

acikan doymam sanmis, susayan kanmam sanmis.. getirdiklerimiz yetmez diye hayiflanirken yarsini bile bitiremedik.. agirlik cöktu yayildik cami$lar gibi :)


Aslinda burasi alp daglari, otlanmakta olan mor inekleri sagip sutunden bu sekilde faydalandik.. Bu cukuletalar el emegi göz nurudur, ondan böyle görmemisler gibi objektife tuttuk. Var mi bi itirazi olan?



ama burda Nike reklami yapmiyoruz yeminle. Sirf gavur markasi nayk neydi ki, nasil bi seydi ki, bilmeden nasil boykot edicez diyenler icin, seklini semalini göstermek acisindan ekledik. böyle de duyarli bir milletiz iste. Bu da beni elestirenlere kapak olsun ehueheheu :) kim cikariyor bu laflari ya kim kim kim !







Hareketleri kesss..!.
Hep özenmisimdir böyle hoppidi boppidi ziplarken matrix gibi hava ucarmis gibi göruntu yakalayanlara.. Ne zaman denemek istesem, ya bi git isine dediler, ya da fotograf makinasi silik cikardi. Can dostum guzel insan daha ben demeden sipsak cekiverdi.. Hatta hani böyle dudak buzup öpucuk atar gibi poz veren ergen kizlar vardir ya, hah iste onlarda özentilerimin icinde yer aliyor. Alt dudu$ ust dudu$ derken bol bol böyle pozlarimda yer aldi arsivimde.




Kondisyonum cok yavasladi, yaslanmisiz haci.. iki sekmede hIltIm hamurum kesiliyor.. ahh ahh ben eskiden böylemiydim, iki cuval kömuru tek kolumla tasir, 500 hektarlik bahceyi supurur, kazan kazan camasir yikardim yine gIk demezdim. Yok lan nerdeee iki göz odayi temizleyene kadar canim cikardi ihihi.



hem yazdim, hem oynadim




begendin mi?

O degilde etraftan görenler bizi kesin lezbiyen sanmistir, bu kadar romantik takilan baska kankalar yoktur zannumca. bu blog ugruna bakin nasil madara oluyoruz. her sey sizler icin..

Hastaligima inat aksira tiksira cikmistim disari. Havanin gunesli olduguna bakmayin acayip serindi, ama yine de yilmadim guneslendim, isitmasa da epey bronzlastirdi.. baci kalfalara döndum.. Bu iskandivlara da akil sir erdiremiyorum, biz tir tir titrerken adamlar yuzuyordu ya. breh breh breh..

I$Ik var ben de arkadas, harcaniyorum buralarda.. benden de pekala bi fotoromanci, bi yönetmen cikabilir..


Böyle makara kukara yaptigima bakmayin aslinda epey huzunluyduk, gundemimizde de hep aci olaylar vardi amma vekalin, daha fazla anlatipta kimsenin icini karartmak istemedim. Yalnizca fotograf cekimleri sirasinda sirf bu gunu guzel animsama acisindan mutlu pozlar verdik. Umarim siz de en az bizim ki kadar huzurlu ve guzel bir gun gecirirsiniz..
adios, ben kacios.
Not: ayrintili bilgi icin kankama, hmm pardon bloguna tiklayiniz. TIk TIk ac kapiyi enk.

31 yorum:

Aslı dedi ki...

Ohh bahar gelmiş gurbet ellere, ella en sonunda tadını çıkarabiliyor ya :)

éLLa dedi ki...

Asli'cim evet cikariyorum cikarmasina da simdi polen alerjim basladi uhuhu :(

thales dedi ki...

niye bu kadar tatlısınız acabaaaaa ne güzel olmuş valla iyi etmişsiniz

Leyla dedi ki...

çok acayip özendim öyle böyle değil vallahi çok fena özendim :) ayrıca o çikolataları çok iyi biliyorum üzerindeki çizgi deseninden tanıdım. yengem alamanyalardan gelirkene getirirdi bize.. off canım çekti..

éLLa dedi ki...

*thales sensin tatli tamam mi ! iyi oldu valla canim saol :)

* Leyla oy kiyamam ya, blogir bulusmasina gel getiriyim sana cukuleta. hem isvec cikolatasi Almanya'ninkinden guzeldir.

Aslı dedi ki...

off, yazık be. ama dur o da geçer, yaz geliyor artık :))

Lazanya dedi ki...

bu yazı da aşırı şekilde "huzur" içeriyor (:

moda_kesh dedi ki...

çok süper fotolar ya bayıldım bende kısa kollarla falan görünce baya sıacak sandım amma velakin kesin çok soğukdur:)ama sizin sıcaklığınız ısıtmıştır oraları

éLLa dedi ki...

* Asli, en fazla 23 derece oluyor o da arada bir. Tr'ye gelicem oorda doyarim gunese.

*Lazanya, bunu hissettirebildiysek ne mutlu bize :)

* moda_kesh, dun sanirim 19- 20 dereceydi. ama orasi bos alan oldugu icin baya esiyordu. 16 vardir. evet ya sicak hatunlariniz isittik her yeri :p tskler.

enk dedi ki...

sen varya sen ,demek sana cekmisim haa hahahha ne guldum deli yaa Allah iyiligini versin emi :P

éLLa dedi ki...

tebiii :) ben senden buyuk degil miyim tabi ki sen bana cekiceksin :p

TuTsİ dedi ki...

Gelirken yarım ton çukulata getirmen gerek biliyon dimi ?
herkese söz verme en iyisi :)

Leyla dedi ki...

Evet bi okumuştum blogunda ama yarım yamalak okuyabilmiştim. ben izmir'deyim ama bi bakayım o yazıya. o çikolata var işin ucundaaa ve de daha güzellerii :) -şaka şaka sizin gibi tatlı insanlar var elbette..-

Leah dedi ki...

Yemek gördüm! Çok açımmm :'( Ya allah rızası için blogunuzdaki resimlerde yemek resmi varsa uyarı koyun ben bakmayayım, çok canım çekiyo benim :(:(:(:(

Enk'e de yazdım ben ders çalışırken yoruluyorum siz piknik yaparken. Oh mis! :D

éLLa dedi ki...

* TuTsi aman abi getirme milletin aklina karpuz kabugunu hehe :)

* Leyla'cim daha sadece bir öneri olarak kaldi , kesin bi sey yok zaten :) ama olsa fena olmazdi.

* Leah sen simdi ders calismaktan yakiniyorsun ama bir de bu isin sonrasi var. emin ol is hayatina atildigin zaman bu gunlerini mumla arayacaksin.. yani anlayacagin bizim bu halimizin disi seni ici bizi yakar. calismaktan bitiyoruz biz de valla.
yemek konusunda haklisin, pek öyle ahim sahim bi sey yok dedim ama herkesin cani cekmis, hakkiniz kaldiysa helal edin emi :)

enk dedi ki...

evet evet sen benden buyuksun hehhe :p

By.deliprofesor dedi ki...

acıktım hani bana kek.

éLLa dedi ki...

ya blogIlar komple aclik grevinde anladim :) ondan böyle yemeklere takili kaliyorlar ehe :)

By.deliprofesor dedi ki...

komple grev yapioz tekel işcilerine destek güçlüyüz haklıyız söke söke alırız ehehhehehe. :D

'Berrin' dedi ki...

o ormanlar türkiye ormanları değil, merak etmeyin bişey olmaz :)
sapıklar bizim patentimizde heheh

éLLa dedi ki...

* By.deliprofesor, dur simdi örgutleme milleti :)

'Berrin'cim sapiklar dunyanin her tarafinda var maalesef. ama tabi Turkiye bu konuda da birinciligi kimseye vermez haklisin :)

♥pemb€sinti dedi ki...

iyi bir gün gecirmişsin cnm. Allah hep havalarda pozlar nasip eylesin :)))

éLLa dedi ki...

amin cumlemize :)

gunesyuksel dedi ki...

offffffff ne güzelll güneşlenmişsnizzz hakkatten yaaa..ne güzel öle bhaar deil resmen yazzz gelmiş... yayılmıssınız bol bol.. öpüyrummm bol d vitamını kslara kemiklere.. serotonin mutluluk hormonu salgılayın:)

éLLa dedi ki...

* gusyuksel eh iste tam yaz geldi sayilmaz ama 20 derecede bile guneslenmeyi ihmal etmiyoruz. tskler :)

)-( Asabi BalıK )-( dedi ki...

Ohh ne güzel yaaa, imrendim size. Ben de şu an sadece çıplak ayak öyle bir yerde dolaşmak isterdim, ataydım-dökeydim elektriklerimi, gençliğime ağlayaydım, getme deyeydim !

éLLa dedi ki...

hahaha :) asabi balik hic gulesim yoktu..

ez gec :)

küfkedisi dedi ki...

çok kıskandım çok çok çoookkk, niye böyle nispet yapıyorsunuz :)))))

éLLa dedi ki...

yok canim estgf :) gunlugumun tozlu sayfalarinda bugunu de animsayim diye ekledim.

Ioannis Kronos dedi ki...

çok sevdim seni élla tüm yazılarını zevknen okudum :) en içten sevgilerimle görüşmek konuşmak üzere

ZePhYrE dedi ki...

o çikolatalardan 3-5 zıplamayla kurtulamazsın ella :)
daha fazla enerji gerek daha fazlaaaaaaa