16 Haziran 2010 Çarşamba

ikoncanlar ve modaseverlere özel.. Topla$in.

cartlayalim abi cartlayalim nakit degil kartlayalim
haciz kapiya gelince haliyi kilimi toplayalim
her yer de var cIrt cIrt..

Ne Ziyagillerin soyundanim, ne de holding sahibi babam var.. Ayranim yok icmeye ama kürkle giderim micmaya, heyt be kim tutar beni..
$aka bir yana bu kredi karti bir gun benim sonum olacak, iflas bayragini cekmeme ramak kaldi. Kredi karti denen illet cikali ocagimiza incir agacini diktim, diktiniz, dikiyorsunuz, dikecegiz... Borclanmiyorum gerci ama alisverislerimi hep kartla yaptigim icin hesabima yatan maasimda iki gune kalmadan suyunu cekiyor tabi.. CIrt cIrt surtturunce bedava veriyorlarmis gibi geliyor, aldikca aliyorum. Doymak kanmak bilmeksizin psikopatca alisveris yapiyorum.. halbuki nakit ödesem elim varmaz o kadar parayi bayilmaya ama gidipte bankamatikten para cekmeye useniyorum iste.

Aslinda aldiklarimi göruntelemek pek adetim degildir, pekte hoslanmiyorum ama bugun modasever izleyicilerime bir kiyak gecmek istedim. Her telden konulara deginip, herkesin ilgi alanina girmek hosuma gidiyor.




isin asli artik alisveris yapmak ne stresimi aliyor, ne de beni mutlu etmeye yariyor.. Giyinmeye kombin falan yapmaya usenirim, esofmanlarla takilirim genelde ama icime kiyafet canavari kacmis gibi ne görursem saldirmaya basliyorum.. Tam psikologlugum yani.. Siz benim gibi yapmayin. Dun yine bir ton alisveris yaptik enk'le, posetleri eve suruyerek getirdim tasiyamadim artik dusunun.. Yazlik ihtiyaclarimi karsiladim sayilir ama bu kadar yükü nasil göturecegim Turkiye'ye onu dusunuyorum.. 30 kilo hakkimiz var ben sInIrI coktaaaaan a$tim..



i$te bunlarda bir kac tane elbise ve tuniklerim.. Ama elbiseleri maalesef ben pahaliyken aldim, indirimde olduklarini gördugumde resmen yikildim.. azicik sabredebilseydim bir tane elbise alacagima iki tane alabilirdim, neyse saglik olsun..



Elbiseler aslinda fotografta görunduklerinden cok daha guzeller.. bazilari cok kisa oldugu icin taytla kullanmayi dusunuyorum. Fazla acik giyinmiyorum cunku.





Bunlar da tuniklerim..





Ilgiye göre diger kiyafetlerimi daha sonra yayinliycam.. Hepsini birden eklemek yorucu oluyor cunku. Bakalim benim zevkimi begenecekmisiniz..

adyö..

27 yorum:

Did Dans La Mode dedi ki...

Ama kötüsün senn :) ilk elbiseye bayılmıştım katalogda görünce benim olamadı madem senin olsun ellacım o da mutlu eder beni (yalan :)) Gece mavisine bayıldım, pembeye bittim, beyaza hayran kaldım. Uzun lafın kısası sen beni durduk yere kıskandırdın :))) Canım şaka bir yana hepsi de birbirinden güzel mutlu ve güzel günlerinde giyinmeni dilerim mucxx :)

éLLa dedi ki...

Yavruku$um senin tasarladigin elbiseler bunlara bin basar :) benim gibi beceriksiz kazuletlerde iste böyle hazirlara bi ton para bayiliyor. hem ben Ankara'ya geliyorum temmuzda kiyafetlerimizi degis tokus yapabileriiiz hihi :p

küfkedisi dedi ki...

güle güle kullan :)

fashion house by zeto dedi ki...

Canım ya naptın sen uyuyan devi uyandırdın birden:)) Off hepsini çooook beğendim hepsi birbirinden güzel seçim yapmak zor sanki benim olucakda:)) Güle güle kullan hayatım şu H&M açılsın buraya sorarım ben sana:))

éLLa dedi ki...

* küfkedim tsk ederim

* zeto'cum saol ya :)hepsi siz mi kiskandiracaksiniz bakiyim dermisim :P
saka bi yana evet bi cogu H&M'den , bir kismi da ginatricot ve vero'dan.. ehhum ben de Tr'ye bi geliyim sorucam size, o guzelim kilo$ eteklerden ve maksi elbiselerden istiyorum ben de :p

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

ilk elbise nasıl güzel bişi öyle, askıda bişeye benzemiyor ama mankenin üstünde süper durmus. askılı elbise harici hepsi tam benim zevkime göre harika cok begendim. zaten senin giyimin co hoş, fiziğinde güzel yakısıyor. iyi günlerde giy canım.

aman bosver anı yasa "carpe diem" günü yakala ve yapmak istediğini yap.. alışveriş konusunda yani =) genciz bu zamanlarda alıcaz tabi yaslandıgımızda da birikim yaparız. biriktirdiğimiz parayı kullanamamak da var yani o yüzden al giy gez dolas sıkır sıkır..

modamakyajveben dedi ki...

hepsi cok güzeller güle güle kullan ellacim:)

♥pemb€sinti dedi ki...

hepsi birbirinden güzel.. hayırlı günlerde kullan... ama ya bunları alamayanlar onlar nolcek ella

éLLa dedi ki...

* Handan bu ne guzel iltifatlar böyle, moral verdin tskler cok naziksin.
evet haklisin a'i yasamak lazim, sanirim bunu sadece alisveris konusunda basarabiliyorum :)

* modamakyajveben tsk ederim daha guzelleri sizin olsun.

* pembeesinti canim tsk ederim ama sonunda öyle bir laf etmissin ki duygularimi sömur sömur sömurdun valla. :/

♥pemb€sinti dedi ki...

sen bakma bana boş ver :)) yüzünd egülücük eksik olmasın hiç . hadi öptük senii

mademoiselle dedi ki...

mavi elbiseye aşk besliyorum şu an kalp kalp kalp

éLLa dedi ki...

*madomoiselle mavi olan aldigim ilk elbiseydi ben de onu cok begenmistim ama simdi indirimde yari fiyatina dustugunu görunce antipati duymaya basladim elbiseye. baktikca icim yaniyor :))

* pembesinti ben de seni öptum pembis pembis.

TuTsİ dedi ki...

Moda konusunda kardeşim ve iki ortağına bir blog hazırlıyorum bu ara onlarda sosyetenin ortasına girip birşeyler üretme amacındalar şu ana kadar yapabildikleri tek şey ürettiklerini pazarda satmak oldu.
Sen burdakileri gösterin ya aha dedim bizimkiler üretirler daha ucuza gelir seçtiklerin güzelmiş elbet ama model çalarız aynılarından yapar bakırköy pazarında satarız olsun :)

Ne gerek var dünyanın parasını bayılıp ardından kredi kartı borcuna sıkılmaya keşke buralardan alaydın inan pek farkı yok

Dışardan gelenler elektronik alet edevat telefon getirip burda satıyor para kazanıyor sen orda alıp gardrobunda saklıyon a kardeş ne diyim sana yinede gönlünce al giy gez eğlen alışverişte paranın bir kısmını evde aklını yerinde tut yeter :))

enk dedi ki...

butun dolabini görmek istiyorum banane ,banane koy hepsini blogir olmak zor zanaat sisterim geregini arz ederim :P gule gule kullan bacim hepsi ayri ayri cokkk yakisiyor..

éLLa dedi ki...

Tutsi supermis ya actigin zaman adreslerini ver bakiyim, ben de artik Turkiye'liyim ve zugurt takilacagim icin ekonomik seylere odaklanmam gerek :) artik kiz kardeslerinden alisveris yaparim. zaten burda bizim bu ton para verdigimiz seyleri moda blogculari ayni model hatta ayni marka ile pazardan aliyorlar.. maalesef ben istanbul'da yasamadigim icin öyle bir luksum olmuyor.. Bizim memleket mubarek Paris gibi her sey ates pahasi isvec'ten bile pahali. ustelikte demode dandik dundik seyler.. o yuzden istanbul'u bir turlamak isterdim yazin.. her sey cok guzel ve ucuz.
kredi kartimin limiti falan yok borclanmiyorum, sadece hesabimdaki parayi harcayabiliyorum :) limiti olsaymis haciz memurlari kapidan eksik olmazmis herhalde :)

* enk yevrum blogun konseptinin disina cikmis oluyorum ama moda bloguna dogru kayiyorum yavas yavas :) butun dolabi eklemenin imkani var mi sence? bu aylar surebilir biliyorsun :D dun aldiklarimizin devamini eklerim yeter, zira sadece onlari eklemek bile tum gunumu alabilir :) tsk ederim bu arada sana da cok yakisti cicilerin, seninkileri de görmek isteriz diycem ama o seksi gecelik ve ic camasirlarini sergilemen sagligin acisindan sakincali olabilir :D hep ic camasiri doldurdun cunku. sanki eniste giyinik kalmana izin verecekte hahaha :D

enk dedi ki...

sen simdiden baska turkiyede devam edersin hem orda giyeriz birbirimizi cekeriz :)) bencede saglik acisindan kesinlikle sagligima zararli olur ben hic kiyafet almamisim ki hep ic camasiri yaziklar olsun bana :)

éLLa dedi ki...

hI hI tabi turkiye'de görebilirsek seni cekeriz :p

bu arada sana diyorum ama ben de baya ic camasiri almisim ya.

SvGLove dedi ki...

Güle güle giy!Ben olsam sırıta sırıta zevkle giyerdim!
Şimdi sorularım var;çoğu H&M sanırım? H&M indirimde mi,hemen gitmeliyim yarın:)Peki H&M İsveç doğumlu olduğu için daha mı ucuz orada:)Online siteden baktım da,kuru çevirmeye üşendim:D

'Berrin' dedi ki...

en çok maviyi beğendim :)
hepsini iyi günlerde kullan..
eskiyenleri elden çıkar yenilere yer aç ;)

kurtlu kitap dedi ki...

blogumda senin için bişey var :)

kurtlu kitap dedi ki...

blogumda senin için bişey var :)

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

buraya da bir h&m açsalar artık be ella :/

éLLa dedi ki...

* SvGLove tsk ederim. evet bir cogu H&M den ben biraz kaziklandim ama simdi hepsi indirimde.. Sanirim bu indirim sadece isvec'e özel cunku isvec prensesimiz bu haftasonu evleniyor. onun serefine ilk kez yeni sezonun yeni urunleri indirime girdi. ulke capinda ikramlar ve indirimler devam etmekte.

* 'Berrin' tsk ederim canim daha iyisi senin olsun.

* kurtlu kitap ne varmis acaba merak ettim bak simdi, bakiyorum hemen.

* Lari$ sanirim sen istanbul'daydin dimi? orayada acilacakmis.. ama H&m'den H&M ' e fark var. ayni kiyafetler olmuyor hic. her sokakta H&M var mesela birinde olan sey digerinde olmuyor. ya da birinde indirim varken diger yerde pahali oluyor.. ilginc enteresan yani.. gerci indirimde olmasa da H&M'in fiyatlari cok makul, ucuz bir magaza. umarim ist'teki de buyuk olurda doya doya faydanirsiniz.. darisi Ankara'nin basina.

SonKralice dedi ki...

ayyy ilk resimdeki giyisin süper.
renkli renkli.
bende istiom ondan.

hahahaha

h&m den almisin :D
bende bazen ordan aliom :P

h&m sizin orda varmiydi be
almanyadada var :D

éLLa dedi ki...

SonKralice evet bir cogunu H&M den aldim. H&M zaten bir isvec magazasidir, tabi ki isvec'te olucak :)

pelininstyle dedi ki...

Ben bunlarin hepsine bayildim! Ozellikle de o ilk renkli elbiseye ayyy tutmayin beni

Adsız dedi ki...

çizgili tunik de mi h&m den canım