21 Haziran 2010 Pazartesi

Önce hastaniz diyip, sonra izlemeden cikaran kitleye hitaben.

Bu gune kadar izleyici kaygisi gutmeden icimden geldigince yazip cizdim bloguma.. Tek amacim icimi dökmek rahatlatmakti.

Ama ve lakin iki lafimla "oo bebegim supersin" diyip daha sonra sizinle ayni göruste olmadigimda beni itin götun sokmaniz, " tuuu kaka kiz istemiyoruz seni " dercesine insani huylandirip ardarda izlemeden cikarmaniz zoruma gitmiyor degil acikcasi(ki bu da size deger verdigimi gösterir).. iki turlusu de cok samimiyetsiz geliyor bana.. Ne hastam olun, ne de tapin ama böyle de huylandirmayin insani.. Yanlissam gelin anlatin, mantikliysa duzeltmeye calisiyim, töhmet altinda kalmayim... Sonra istemezseniz gene cikarin. Eminim bir cok blogger'in basina geliyordur bu durum..

izlediginiz bloggerlerin fikirlerine her zaman katilmak zorunda da degilsiniz sadece göruslere acik olun yeter. Cunku bu da bir erdemdir, erdem de saygidan gelir... Ha yok illa herkes benim gibi dusunecek diyorsaniz da o sizin bileceginiz is..

31 yorum:

kepazeyim dedi ki...

ben bu seghil şu seghil adamı gibiyim, bi önceki postundaki kadar sert bi tepkim olmaz o olaya sert tepki verilmemesi gerektiini de düşünüyorum çünkü geçicek o, bi post sonra normale döncek ama fikirler diğer yazıları okumaya engel diil bence.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

herkes aynı düşünseydi dünya tek düze olurdu, dünyadaki her insan aynı yöne mi gidiyor ki hepimiz aynı görüşlere sahibiz. insanları hataları , günahları, iyilikleri ile benimsemeliyiz kimse dört dörtlük değil ki.. görüşlerine katılmadıgım ve asla o dili kullanamayacağım 4-5 tane blog takip ediyorum ama seviyorum yine de onları. onların usluplarına katılmasam da gidip kötü bir şekilde elştiri yapmam veya o benimle aynı düşünmüyor diye onu izlemekten vazgecmem , kendi hayatımızda basımıza böyle şeyler cok geliyordur o zmn cevremizde dostumuz kalmaz.aman salla ya böyle insanlardan hayır mı gelir allah askına, varlıkları yoklukları bir.

TuTsİ dedi ki...

Gelirseler ekime gelmezlerse kasıma kadar beklerim onları gidene dur demem gelene gelme demem

birde caanım istanbulun kasımpaşa semtini çok severim onları oralara götürmek isterim.

Ama dediğin gibi düşüncelerini beğenmek zorunda değilsinki (değiller )her düşünce bir sonraki ile çelişebilir.
Değişim herşeyde mevcuttur da
fikirlerde değişebilir.Karşı fikrin olsada söyle laf soksalarda küfretselerde söyle.Doğru bildiğin yanlış olabilir yanlış olduğunu öğrendiğinde kabul edip özür dilemekde erdemdir ya hani herkes sana karşı olsada bir doğru varsa şayet o doğru senide bulur yanlış yolda olanlarıda.

Bloglarda herkes aynı düşüncede olmak zorunda değil.
Benim takip ettiklerim arasında her türlüsü var bana kızan küfredende var napalım yani.

Ben kişisel sorunları olanlara ciddi yaklaşırımda bazen espri diye yazdığım saçmalıklar olur yazdıklarıma laf ederler susarım haklıdırlar hemen herkes kantarın topuzunu kaçırdığı anlar olurda ama sessiz sedasız gitmek kendince içinden kınamak tavşan dağa küsmüş dağın çokda eteklerinde olmuş bir hal oluyor böyle arkadaş bari gider ayak yaz şu sebep ve bu fikrinden sevmedim diye tartışmadan gitme
neyse son diyeceklerimi ilk başta yazmıştım dahada edepli olunamazdı sanırım :/
Salla kardeşim giden gitsin madem kalan sağlara selam olsun

ÇitLemBik dedi ki...

ya boşversene ella yahu. az önceki postuna yorum bırakcaktım ben burdan yaziim bari bulaşık yerleştircem diye yazamadım da:) yazdıklarında tamamen haklısın. insanlara bunu alttan alttan empoze ediyorlar. bu kadar duyarlı oluşun çok hoşuma gidiyo. "oo bebeyim süpersin" :)
ve gelelim bu konuya. genel olarak çoğumuz içimizi dökmek için blog açıyoruz bi kaçımız sadece reklam peşinde o ayrı. ama insanları önemseme. insanlar sana tü kaka derken bile kendi çaplarında prim peşindeler emin ol.
ve bişi daha bu alakasız şeyler yorumuma şunu eklemek istiyorum, ankara geldiğinde seni evimize bekliyoruz :)
sıkma canını, takma kimseyi. öperim.

éLLa dedi ki...

giden gitsin zaten benim umrumda olan bu degil, tohumlarina para mi verdim ki.
benim canimi sIkan sey töhmet altinda birakarak gitmeleri, ayni anda bir kac kisi birden cikarinca insan " ben nerde yanlis yaptim" diye dusunmeden edemiyor. saygi cercevesinde oldugu surece elestirilere de acigim.. anlat derdini sora ne halt edersen et, kafamda soru isareti kalmasin. belki de ben yanlisimdir, mantikli bir aciklaman varsa anlat kimbilir belki de duzeltirim.. söylemek istedigim sey buydu, bi ara konuyu silip tekrar yayinladim. yanlis anlasilmaktan korktum ama hayir dogru anlamissiniz.

éLLa dedi ki...

bu arada tutsi abi kasimpasa semtini asagi kisimlarini ben de cok severim hahahaha :D

enk dedi ki...

sister bugun hizina yetisemiyorum önce onu bi deyim :)
herkes ayni dusunemiyor ama herkes ayni tepkileri de veremiyor dedigin gibi saygi meselesi bosverrr..

éLLa dedi ki...

Citlembik haklisin sanirim insanlari haddinden fazla önemsiyorum..

ya bu arada Ankara'damiydiniz siz? bilmiyordum cok isterim gelmeyi :) mel'i de seni de cok icten buluyorum cunku. kismetse neden olmasin ki. nazik davetin icin tsk ederim canim

*enk öyle oldu dimi ya geldiler bugun bana :)bbosverdim gitti.

Handan'a özel olarak yorum yazmadim icime sinmedi handan'cim öpuldun.

Ohannes dedi ki...

Bir söz vardır. '' Deveye neren doğru demişler ebeni zikiyim '' demiş.Tespitinde anlattığın şahıslar deve hissiyatına sahip.At gözlüklüler ve çıkaramıyorlar.Tabi ki başkalarının fikirlerini de dinlemek bir erdemdir.Saygı duymak.Umarım bu söylediklerini meclisdekiler de işitir.

éLLa dedi ki...

ahahahaha koptum ya :)))
Ohannes senin bu her konuya ayri ayri yaptigin özlu sözlerin beni gercekten benden aliyor :) hic keyfim olmamasina ragemn cok guldurdun beni. diyeceklerim aklimdan ucup gitti. hay sen cok yasa emi :D

Leah dedi ki...

Valla ben nedense şu sıralar eleştiri kabul edemiyorum kendime. Zaten kötü zamanlar geçiriyorum, bir de insanların bana "Niye küfrediyorsun, sen bundan başka bir şey yazamıyor musun" vs gibi laflarını çekemem. Bkz: Son yazım.

İnsan üzülüyor ama haklısın. İzleyicilerin izleyicilikten çıkması özellikle ben nerde yanlış yaptım dedirtiyor.

Şahsen ben seni uzun süredir okuyan biri olarak içinin temizliğini biliyorum. Bazı görüşlerine katılmıyor olsam da, bazı görüşlerime katılmıyor olsan da bu bizim konuşmamıza, birbirimizi okumamıza, dertleşmemize, hiçbir şeyimize engel değil. Huh o gidenlere! :D

éLLa dedi ki...

* Leah'im zaten insanin her an her konuda ayni göruste olabilmesinin imkani yok. Insan yeri geliyor seyinden ciktigi, canindan bir parca olan annesiyle bile fikir ayrikliklari yasayabiliyor, yabancilarla neden yasamasin, muhim olan bu göruslere saygi gösterebilmek degil mi. Aksi halde zaten yapayalniz kalir insan. Biz bunu basarabildik seninle, ve senin bu huyunu gercekten cok seviyorum takdir ediyorum. Buz yuden yerin ayri ben de buna inan.. Sen de hocanin dedigini yap yaptigini yapma, takma yani kimseyi.. ben haddinden fazla önemsiyorum insanlari.
blog bizim icin terapi gibi bi sey icini dökuyorsun sonucta oraya bu da senin dogalligini samimiyetini gösterir.. genel anlamda tasvip etmedigimiz bloglar olabilir ama insanin ruh hali cok degisken arada bir catisirsan bunu da mazur görmek gerek.

Leah dedi ki...

eLLa sen insanlara şefkatle yaklaşırken insanlar senin hakkında hinlik, cinlik düşünüyor olabilirler çünkü insanlar kötü. Sen çok önemsiyorsun insanları. Gerçekten biçok insan buna değmez inan bana. Senin incinmeni hiç istemem. O yüzden daha az önemsemeye çalış. Herkes ağzının içine bakıyor gibi görünüp sırtından bıçaklamaya meyilli artık. Valla acınası şeyler bunlar. O yüzden koy gitsin ya. Ben gözüm döndüğü zaman döner giderim arkama bile bakmam. Sen de öyle yap.
Kişisel bloglarımız var ve gerçekten çok özel şeyler paylaşıyoruz. O kadar fesatça yaklaşıyor ki bazen insanlar, şaşıyorum ya. Yazık yani. Nerenle okuyosun ki o yazıyı sen. Hayret bi şey.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

bu arada bişi sorcam izleyecilerinden kimin cıkardıgı anlasılıyor mu ? tmm mesela benim dün 379 du bugün 378 olmus kim cıkarmıs anlamıyorum ben bunu anlamanın yolu var mı ki

éLLa dedi ki...

* Leah sorma ya konunun butunune bakmadan cimbiz gibi icinden kelime secenler de var, anlamiyorum bu önyargi art niyet niye? ben mi cok yanlisim diyorum bazen.ama dedigin gibi fazla önemsememek gerekiyormus. takmam artik.

*Handan'cim bilmiyorum benim, öyle bir yöntem var mi onu da bilmiyorum. Ben arada tek tuk cikanlara bi sey demiyorum, dun benim 4-5 tane birden sessizce cikinca ben kendimden huylandim bu yuzden bunu dile getirdim.. yoksa umrumda olmazdi.

♥pemb€sinti dedi ki...

ya cnm takılma sen böle seylerı. bu kişişel blog SENİN düşüncelirinin yer aldıgı senden birşeyler buldugumuz bir yer BİZ DEĞİL SN VARSIN burda... amannn boşverr insanın agzı torba mı kii... sallaa gitsin yandna ortadan kenardann :))
ayrıca gillik bi not mesela biz seni okuyoruz seviyoruz ama sen bize belki hiç gelemdin bile :) yani bu bile önemli değil... önce seni seviyos diyip bize gelemyince aaa papatya falınd asevmiyor cıktı demiyoruz demeyizde.. neyse kısa keseyım öpüldünn cınım bys

wildceno dedi ki...

izleyici vukuğuna net bir bakış. ama ordaki sayı yazarken insanı heveslendrisede, gerçekleride yansıtamamakta.

Nida ersin dedi ki...

Blogunuzda yazıyı okuyunca tırsladım demesem yalan olur,Türkiye'nin bazı gerçekleri var kabullenmeliyiz,mesela; bazı erkeklerin!:) üç karıları var biri resmi, ikisi imam nikahlı ayni evi paylaşanlarda var, hatunların hepsi bir değil değişik meziyetlilerler, kimisi temizlikte, kimisi mutfakta, birisi de yatakta maharetli olduğuna göre,dinimizin gerği de imam nikahı burada ne işe yarıyor? benim mantığımın öngörüsü nikah bir kişliyle olur akabinde imam nikahını yaparsın hem medeni kanuna uyar hemde dini vecibelerden birini yerine getirmiş olursun isyanlara soyunmanın alemi ne ella!

éLLa dedi ki...

* Nida konu nerden nereye geldi, simdi de cok eslilikten bahis acilmis, bu konudaki göruslerimi demedim ki ben daha. bunun da mantikli aciklamalari var, ama simdikiler bu durumu kötuye kullanabiliyor konumuz bi degil. burasi benim cöplugum yeri gelir öterim, yeri gelir gulerim. sunun alemi ne bunun alemi ne dersen benim dusunce özgurlugumu kisitlamis olursun.

hem zaten sen de genel olarak benimle ayni seyleri yazmissin. benden bundan bahsediyorum.

♥pemb€sinti sen böyle seker olmak zorunda misin :) öperim..

* wildceno aslinda izleyici sayisi inan umrumda degil.. Yani izleyici sayim sifir olsa hic takmam, ama önce izleyipte sonra ayni anda arkaya cikartilmak insanda komplekse neden oluyor. lan diyorum ben bu kadar kötu muyum, bu kadar yanlis miyim da fikir degistiriyorlar.. insanin aklinda bi suru soru isareti geliyor. anlatabildim mi? yoksa ben bugune dek vaay efendim su kadar izleyicim olmus, bu kadar cogalmis diye sevindirik olmadim. ya da beni izlesinler diye hediye dagitmadim kimseye. yapanlara saygi duyuyorum ama ben yapmam yani.

Eylül, dedi ki...

Zaten düşünce okuma makinesi gibi bişi diil midir blog? Yani biz yazıyoruz başkaları okuyor, ya da okumuyor. Laçkalaşmaya cıkcık vık vık olmaya ne derece luzum vardır bilmiyorum ama benim de, çok severek takip ettiğim bi takım blog yazarlarının popolarının kalkmış olmasına sinirim bozuluyor. Buradada bi popülerlik davası var sanırım. İnsan seçip, ''aa onun 1000 izleyeni var yorumuna cevap yazayım öteknin 200 izleyeni var zatn beni takip te ediyor aman dursun üşendm parmaklarımı yoramam ıkı kelime için'' tavrı çileden cıkarıyor şu sıra. Yorum yazmaya küseceğim yakındır. O yüzden ellacım koyver gitsn.

éLLa dedi ki...

Eylul, oda ayri bir olay zaten.. populariteye göre muamele etmek gunluk hayatta hep vardi da, burda da oldugunu simdi simdi kavriyorum.. dedigin gibi en iyisi koyvermek.

küfkedisi dedi ki...

ellacım sen yazmaktan mutlu musun mutlusun gerisi önemsiz bence. evet izleyiciler olunca keyfi daha başka oluyor belki ama sen popülarite kaygısı olan biri değilsin sonuçta. geliyorlar gidiyorlar sayı artıyor azalıyor ve ben kendi blogumda gidenlerin kim olduğunu farketmiyorum bile bazen. zaten muhabetim olan kişilerle tam gaz yola devam ;)

éLLa dedi ki...

kufkedisi canim bu konunun altinda yaptigim yorumlara bakarsan aslinda takildigim noktanin baska oldugunu göruceksindir. bir daha yazmayim. ayrica evet muhabbetimizin oldugu kisiler yeter bize, haklisin.

küfkedisi dedi ki...

tamam itiraf ediyorum yorumları okumadım çok pardon :(

éLLa dedi ki...

hehe canim benim senin hatan degil ki, benim ayrintili bir sekilde yazida da anlatmam gerekirdi. yorumlari okumaman cok normal. öperim.

Syrakusa/Beter Böcek dedi ki...

bütün bloglar üstüme yıkılsın, pc'nin anakartı çatlasın ki silmedim valla.

Syrakusa/Beter Böcek dedi ki...

bütün bloglar üstüme yıkılsın, pc'nin anakartı çatlasın ki silmedim valla.

Syrakusa/Beter Böcek dedi ki...

bütün bloglar üstüme yıkılsın, pc'nin anakartı çatlasın ki silmedim valla.

éLLa dedi ki...

ahaha :)

mademoiselle dedi ki...

açıkçası ben aynı görüşü paylaşmadığım, yaşayıp tarzını desteklemediğim, dinlediği müzikleri sevmediğim velhasılı tarzı tarzım olmayan bir çok insanı takibe aldım. bir şekilde uslubunu beğenmişimdir, bir yerden yakalamıştır beni. çok da abartacak kasacak bir durum yok, herkesin görüşü kendine ki beğenmiyorsan gir çatır çutur yaz gördüğün yanlışları ben böyle düşünüyorum.

éLLa dedi ki...

olmasi gereken de o zaten.