21 Haziran 2010 Pazartesi

Ormanini yakanin gözu kör olsun AYI.. !



nöruyonuz lan göynumun böcükleri.. ( bi selam ancak bu kadar kiroca olabilirdi)

Ne zaman tepemi attiracak bi seyler olsa, kabugumun icine girip saklanmak bir daha da ordan cikmamak isterim.. Kimseyle konusmayim kimseyi görmeyim, kimse bana hallenmesin isterim.. Bazi bazi da " cekip gidesim var bu diyarlardan " diyip evimizin iki sokak ötesindeki bu ormanlik yola gelirim.. Iste burasi benim gizli siginagim, aslinda gizli degil de , kimse moralim bozuk oldugunda buraya geldigimi bilmez..



Bu memleketin havasi kötu ama her yerin yesilliklerle ormanlarla kapli olmasi insana acayip huzur veriyor.. Bu banki da tapuladim, benim mekanim oldu burasi.



Son zamanlarda zor gunler gecirdigimi ve hayatimda buyuk capli degisiklikler yapmak icin girisimlerde bulundugumu hepiniz biliyorsunuzdur, bu nedenle buralara daha da bir sIk ugrar oldum..

Yedigim patates kizartmalari yuzunden doymamis yag oranimi doyurmusum sivi yagla..
Spor salonundan nasibini almis cibildaklari gördukce moralim bozulmaya basladi..
Vay arkadas yav yere batanin sutunu gibi vucud var bu iskandinav hatunlarinda.. Bi de bizim turk malindan olma Abiye kuzudan bozma hatunlara bakiyorum seksapalieteleri sifir... Kilolu olma nedenleri icin uydurduklari bahane desen ganiyle.. Yok efendim cocuk dogurunca sizleri de göruruz, yok efendim benim gazim var ya da ne biliyim metabolizmam iyi calismiyor diyorlar.. Göbek desen katkat olmus teras kat bile cikmislar, kalca desen onlardan iki metre arkada kaliyor , kapkalinda baldirlari var Roberto Carlos'unkiler gibi. Allah muhafaza ters bir hareket yapip bana bi vursa evin orta diregi gibi ikiye böler beni. Anlayacaginiz her iki guruba bakinca da acayip motive oluyorum ve yuruyuslere basladim..




Tek sIkIntIm yalniz yuruyuse cikmak istememem.
Bizimkilerin bazen inadi tutuyor ben yuruyemem bu patiklerle o patika yolda diye nazlaniyorlar, ben de cikamiyorum haliyle. Avrupa gibi yerdesin noolceaak yeaa demeyin, irzsever fuli$ kazanovalar dunyanin her yerinde var, maazallah tenhada gistirirlar. Özellikle araplar kadar irzimiza hayran bir millet görmedim.. nerde bir kiz görseler akillari $akiliyor, bi de musluman olacaklar kocerolar.. " lekshuuun ya habibi" diye laf atan dedem yasinda adamlar bile var.. Hayir sonra biz kabahatli olacaz, mahallede adimiz cikacak ardin basin ayri oynuyor diye ..

$imdi gidip bir kagni bulasik yikamam gerek. bugunluk bu kadar.

adios..

12 yorum:

Mystery dedi ki...

benim de vardır böyle kaçamak yerlerim :) demek ki hepimiz arıyoruz kendimize böyle sığıncak kimsenin bilmediği yerler :)

küfkedisi dedi ki...

yerebatan sarnıcı esprisi süperdi :)))

éLLa dedi ki...

* Mystery insanin bazen gercekten ihtiyaci oluyor böyle mekanlara.. iyi kafa dinliyorsun.

* kufkedisi öyleler ama gercekten, sutte leke var bu hatunlarda yok :)

Nida ersin dedi ki...

Geçenlerde, yani 3,5 gün önce,ellerinin zerafetini pas geçenler; hatta yüzüğüne,klevyenin markasına takılanlar,cinsiyet değiştirmiş tavuktan kaçar gibi kendisini, huzurla dinleyebileceği böyle izbe sığınaklara gelmelilerki,yanlızlıklarının bir nebze olsun tadını çıkarsınlar.!

kepazeyim dedi ki...

kızıl saç iyi bişi, roberto carlos bacaını 17 - 18 yaşındakilerde görünce kahroluyorum.

éLLa dedi ki...

* Nida ne diyosuuun kalbimi fethediyosuuun :) o senin zarifligin senin zerafetin ( nezaket olsun diye diyorsam Allah canimi alsin) dozu asmamak kaydiyla yalnizlik iyidir, insanin kendini dinlemesi huzur verir gercekten.

* Kepazeyim kizil saci nerden cikardin :) fotografta efektlerin kurbani olmus sacim, koyu kahverengidir yoksa. Roberto'larin yasi yok artik, soylari cogalmakta.

♀Pixilated Bitch♂ dedi ki...

Ya şekerim 2 yorumunu yanlışlıkla publish yerine reject'e basarak sildim. Çok üzüldüm. Sıcak başıma vurdu herhalde. Kusura bakma lütfen. :/

Leah dedi ki...

Ben de saçını kızıl sandımdı değil miymiş ki :)

Benim de var bi sığınağım: Aşiyan. "Aşiyan yollarından seslensem duyar mısın" musikisi eşliğinde düşüncelere dalıyorum.

enk dedi ki...

seni bu yolda sIkistiracagim ella kabusul ella huzurla tehdit eder :P

éLLa dedi ki...

♀Pixilated Bitch♂ önemli degil canin sagolsun :)

* Leah efetklerle oynadim ya ondan öyle cikmis canim. laf aramizda kizil sactan hic hoslanmam :) oh senin kafa dinleme metodu daha iyiymis ya fon müzüklü.

* enk tenhada gistir beni ganga

Aslı dedi ki...

Şu erkeklerle ilgili kısımlarda koptum ama melankoli mekanına da bayıldım. Yeşil ne güzel gerçekten de.
Sen de git orada güzel hayaller kur, melankoli senden uzak olsun!

éLLa dedi ki...

melankolinin dibine vurdum zaten Asli'cim, saol yine de :)