26 Haziran 2010 Cumartesi

Turkiye yolcusu kalmasin..


Dertliyim kederliyim be blog.. Cok degil yaklasik 10-15 dk önce nefret ettigim ayrilik sahnelerinden birini yasadim.. Ablamlar bugun Turkiye yolcusu.. Sunun sirasinda hepi topu bir hafta ayri kalacagiz ama ben bugun yalnizca onlardan ayrilmadim.. O evde de son durumsumdu, bir daha o semte ugramayacagim, evin asagisindaki parkta yegenimi oynatacamayacagim, arka sokakta yapilan cizbiz toplantilarindan mahrum kalacagim, bol muhabbetli balkon sefalarimiz olmayacak... Evet bu benim secimimdi ama yine de icim cok buruldu, bir dolu yasanmislik , bir dolu hatira sakliyor bu sehrin her kösesi.. her yerde izlerimiz var.. Ne yöne gidersem gideyim bir yanim hep eksik kalacak..


Fotograftaki dunya guzeli jejesinin kuzusu (jeje= teyze) , ilk ve tek yegenim.. $u havalara bakar misiniz, butun zerafetini benden aldi.. Tr'deki ablam okuyunca itiraz edecek bu sözume ama hic kusura bakmasin ondan ayri kaldigi surelerde onu ben yetistirdim.. Bir hafta ayri kalmak bile bu kadar acittiysa canimi, onlar isvec'e dönerlerken nasil ayrilacagim ben ;/. O kesin dönus yapacagimi bilmiyor, böyle bir durumu nasil kaldiracak bilmiyorum, bana cok duskun cunku.. Ortaligi ayaga kaldiracak eminim.. uzgunum :(


Bana en cok ihtiyaci oldugu zamanlarda yaninda olamiycam.. Genc kizlik dönemlerinin o calkantili anlarinda destek olamiycam, ilk askini, ilk dus kirikligini, ilk buyuk basarisini, ilk ilk ilk.... bir cok ilkini benimle paylasamiycak.. Uzaktan uzaga ne kadar yaninda oldugunu hissetirebilir ki insan...

Ayni seyler ablam icin de, kuzenim icin de , can dostum guzel insan enk icin de gecerli.. Geride en cok onlari biraktigima uzulecegim.

Bugun cok fena arabeske bagladim, aglamamak icin zor tutuyorum kendimi bildiginiz gibi degil..

Butun sulalem, arkadaslarim Turkiye'ye gitti, konusacak görusecek pek kimse kalmadigindan hayalet bir sehir gibi hisseder oldum buralari.. off off..




Cok garip bir insan oldugumu söylemistim degil mi? herkesin sevdigini sevmem, herkesin sevmedigini severim.. herkesin korktugundan korkmam, herkesin kormadigindan da altima ederim.. Gecen gun uykulu uykulu ise giderken bir baktim ayagim dibinde bir kararti var, tam kola kutusu falan sanip tepikleyecektim ki fare oldugunu farkettim.. sogukkanliligimi hic bozmadan uzaklastim ordan, uyuyor muydu ne istifini hic bozmadi sican efendi.. yazzik dedim bölmeyim uykusunu..baskasi olsa milleti ayaga kaldirirdi ama benim hissettigim sey sadece saskinlikti. fotoda kucuk durduguna bakmayin, uzaktan zoom yaptigim icin öyle duruyor, yoksa bildigin essek kadar lagim faresiydi.. usenmedim resmini bile cektim bak :)



$iregin yeni sinemasi gelmis sanirsam, her seyi ne kadar gec takip ediyorum ben ya.. dunyadan haberim yok.


Sinema binasinin tepesine koyduklari dev sisme balonlarla ben ve benim gibi gundemden yoksun kisilerin dikkatini cekmeyi amaclamislar sanirim.. gözumuze gözumuze sokmak icin bundan daha iyi bir yöntem olamazdi.



Bugun söyle bir etrafi topluyordum da, odami resmen kozmetik dukkanina cevirdigimi farkettim. ustelik bunlarin yarisi makyaj cantalarinda, yarisi da banyo ve tuvalette.. Hay ebenin önune oturuyum éLLa , butun sermayeyi kozmetigine yuklemissin, sonra da zugurtum diye agliyorsun dedim kendime.. Gören de Banu Alkan gibi koko$ bir sey sanir beni. Halbuki wc ye gitmeye bile erinip altina edenlerdenim, hic ugrasmam surup surusturmekle. Ama gördukce alasim gelir, böyle de anlasilmaz biriyim iste.

simdi yatagima yatay gecis yapip bunalimima biraktigim yerden devam edeyim. adios..

13 yorum:

Mystery dedi ki...

hiç sevmem ayrılıkları, 2 günlük de olsa o sarılma-arkanı dönme olayı var ya yıkıyo beni. her türlü ayrılık sahnesine oturur ağlarım yani o derece. siz kardeşsiniz, sen yeğeninin annesi sayılırsın, uzak da olsanız eminim bu sevginle yanında olabilirsin, üzülme :)

Laura dedi ki...

çalışma masasıydı değil mi o son resimdeki bir zamanlar, ya da o amaçla üretilmişti .D
-böle daha güzel .)

mademoiselle dedi ki...

vedalar vedalar vedalar...ama ben sevindim bu kesin dönüş olayına nedense=) bu arada ben adresimi değiştirdim çünkü monologmaketi ni kullanan bir kişi daha var ne yazık ki :( sen de alıntı yapmıştın yanlış hatırlamıyorsam değiştirirsen sevinirim.

Syrakusa/Beter Böcek dedi ki...

en kısa sürede kavuşmanız dileğimle..

Nida ersin dedi ki...

"Gidiyorduk,ilk yaz başlamıştı
Pembe karanfller vardı saksılarda,
Okyanusların bittiği yerde
Gözlerin başlıyordu....
Üzgün Güvercinler, ağlardı saçaklarda"

İnsanların sevdiklerinden ayrılmasının ne denli zor olduğunu anlamak için hasas bir yürek taşımak gerek,ne yazık ki Tanrı onu herkese vermiyor, versede hayat şartları yıkımlar onu bir kaya parçası gibi katılaştırıyor,ne mutlu size ki.....

Ohannes dedi ki...

veda.kimini alıp götürmedi.isteyerek ya da istemeyerek.en kötüsü bir çift gözün yollarda beklemesi.bazı zor durumlar bizi olgunlaştırır.erdem verir.zorluklar karşısında yılmamamızı ayakta kalma gücü verir.bu kadar sağ duyulu yorumlardan sonra söylemessem çatlarım,bilgisayar masan ne kadar düzenliymiş.benimkisi bok götürüyor.valla gözlerim yaşardı.
derdine derman olacak ilaç.müzik.pink floyd'dan geliyor.
http://fizy.com/#s/1gynai

éLLa dedi ki...

* Mystery tabi olurum ama, yine de $imdi ki kadar olmaz sanirim. en azindan onun icin olmaz. kimbilir bi kac yil sonra belki aklina bile gelmem.:/

* Laura ben bir cok sekilde kullaniyorum bu masayi. odam dar oldugu icin elimden geldigince islevli esyalar secmeye calistim. o yuzden bu masa, hem calisma masam, hem kitapligim, hep takilarimin ivir zivirlarimin oldugu kisim hem de komidin babinda makyajlarimi dizdigim yer.. :) arada bir resimde de görmus oldugun gibi yemek masasi olarakta kullaniyorum :p

* mademoiselle farkettim ve cok uzulmustum kapadigina. haber verdigin cok iyi oldu hemen ekliyorum canim tskler.

éLLa dedi ki...

*Syrakusa/Beter Böcek insallah , amin. Allah kimseyi sevdiklerinden ayirmasin.

* Nida ersin siirlerle pek aram yoktur ama bayildim bu dizeye.. kendimi buldum icinde..
Yorumunda ayni sekilde mutlu etti beni, tsk ederim. aslina bakarsan bu sözlerinde ne kadar hakli oldugunu gun be gun daha iyi anliyorum- anlayacagim.. insanlarin ar damari catlamis, yavas yavas insani duygularin yok olduguna hepimiz sahit oluyoruz maalesef.

* Ohannes bazen gitmek, kalipta beklemekten daha zor oluyor. geride kalan bir sekilde unutuyorda giden kendiyle beraber bir cok seyide geride birakiyor ve onlarin eksikligini hep hissediyor. dedigin gibi gecen zaman, yasanan zorluklar biyolojik yasimdan cok daha yasli olmama neden oldu. hem tecrube hem de olgunluk acisindan cok sey katti bana..

masama gelince durust olmam gerekirse ben de ilk defa bu kadar duzenli oldugunu farkettigimde o ani ölumsuzlestirmek istedim. :D kaybolup gitmesin diye de buraya koydum. bes dk sonra bu duzenden eser kalmadi.. ugur dundar gelse cöp oda diye arenaya konu bile eder :) muzigi hemen dinliyorum, yeni ve farkli sarkilardan bihaberim. eskileri dinlemekten gina geldi. arada bir böyle link verirseniz cok makbule gecer valla.

éLLa dedi ki...

yav sarki hic tarzim degilmis.. turkce olsun :p

enk dedi ki...

zilli nasil guzel poz vermis Allah nazardan saklasin..ve insallah sag-salim kavusmak nasip etsin ..adami bunalima bagliycak bi yazi olmus..bu kadar derin dusme lutfen ..canim benim yazin cok guzel seyler olcak ben buna inaniyorum ve bol bol dua ediyorum..saglik olsun senin saglam karakterin ve guclu yapin herseyi atlatir eminim..ve guzel bir baslangica kendini odaklaki hersey olumlu ve guzel olsun psikolojinin ne kadar karistigini cok iyi yansitiyor :((..ben,ablan ,yigenin hepimiz senin hem yaninda ,hem arkandayiz unutma..dostum!

éLLa dedi ki...

enk canimsin biliyorsun degil mi?

pelininstyle dedi ki...

Nefret ederim ayriliklardan cok uzulurum.Gecen gun basima ne geldi anlatayim da yalniz degilmisim de:)) Persembeydi galiba. Bir anda boyle icime bir sizi girdi,uzgunluk hani kalp agrisi derler ya:)) sebep: bir fotograf gordum Postane fotografi bu arada eski bir postane ve yazlik bir yerdi. aklima yazlikta 14 yasinda tum aile bireyleri hayattayken tum arkadaslarim cocukluk hersey geldi bizim de sitede oyle bir postane vardi mesktup arkadaslarimiza filan ordan mektup atardik:)
Guzel gunlerdi.
Umarim yeni hayatin cok daha guzel olur

éLLa dedi ki...

* pelininstyle umarim hepimiz icin her sey cok guzel olur. tsk ederim.