23 Haziran 2010 Çarşamba

Vatan Sagolsun demek kolay ! Ates dustugu yeri yakiyor.

Birileri cikmis diyor ki ; bu vatan sehit kanlariyla korunuyor diyor..

Belki yine bir cok insan oklarini bana dogru cevirip hedef alacaklar ama ben yine de dogru bildiklerimi söylemeye devam edecegim.

Bu vatan akan kanlarla falan korunmuyor..!

Dökulen bunca kanin neye faydasi oldu? pisi pisine gitti canlar. Vatan sagolsun diyip duruyor herkes,VATAN BIZLER SAG OLDUGUMUZ SURECE SAG KALACAKTIR ! kanimizi akittigimiz surece degil..!!! Ates dustugu yeri yakiyor, biz ise iki gun sonra normal hayatimiza dönebiliyoruz.. hepsi unutuluyor..! Olan ana babalara oluyor, 20 yasinda hayatlari duran genclerimize oluyor... Tamam vatan icin öluruz ama böylesine pisi pisine ölmek denir, ortada bir savas olsa ben bile cikar kanimin son damlasina kadar savasirim, ama biz sadece hic bi sey yapmadan gelip bizi öldurmelerini bekliyoruz.. $ehitler ölmez diyerek bi yere varamayiz, daha ciddi cözumler uretmeliyiz..! Insanlari uyarin bilinclendirin, bastakilere mesaj gönderin.. yapacak sey cok..!

Bu durum devletin basindakiler icinde gecerli, anca tv karsisina gecip lafla peynir gemisi yurutmeye calisiyorlar, fakir fukara canindan olurken, ocaklari sönerken vatan sagolsun diyip konuyu kapatmak kolay. 15 gunluk acemi askeri dagin basindaki karakola göndermek kolay,.. Ölen kendi canlari degil cunku, siz hic sehit olan milletvekili veya bakan cocugu gördunuz mu ! Neymis efendim $ehitler ölmezmis, ulan o zaman cephaneyi ziyaret ettiginizde korkudan niye yere cömeliyorsunuz Sayin devlet buyukleri!!! Madem öyle ayakta durun aslanlar gibi, madem öyle siz de vatan icin kaninizi dökun ! Siz Ataturk'un korkudan siper arkalarina cömeldigini nerde gördunuz? Bir yandan Pkk'ya lanet okurken , bir yandan da elebaslari Barzani köpegini kapali kapilar arkasinda krallar gibi agirlamayin.. !

Kilicdaroglu cikmis " kani kanla temizleyemeyiz" demis, ne yapacagiz o zaman biz elimizi kana bulamayalim diye oturup onlarin bizim kanimizi dökmesini mi bekleyelim.. Gandhi Bey cözum uretin o zaman, iskembeden konusmayin! " Kardes kardesi ölduruyormus " dagdaki picler benim kardesim falan olamaz..

Elimizden bi sey gelmiyor demekle de olmuyor..Tepkinizi oylarinizla belirleyeceksiniz, basinizdakini iyi sececeksiniz..! Bu duruma göz yumanlara isyan edeceksin.. Vatan sagolsun diyip gecmeyeceksiniz..
Ufurukten prenses'in dedigi gibi kime niye yardim ettiginize,neyi desteklediginize,neye kime inandiginiza dikkat edin.. Kime oy verdiginize,kime ekmek verdiginize,kimin cdsini aldiginiza ,kimin filmlerini izlediginize,kimin kampanyalarina sms attiginiza.. Dikkat edin !!!

" Yemen yolu çukurdandır, karavanim bakırdandır, zenginimiz bedel verir, askerimiz fakirdendir... "

35 yorum:

Ohannes dedi ki...

yerinde ve doğru bir taşlama.göz önünde olan olayları hepimiz biliyoruz.milletvekili vb kişilerin söyledikleri rant amaçlı yapılan şeylerdir.davulun sesi uzaktan hoş gelir.cephede hatıra amaçlı genelkurmay başkanıyla fotoğraf çektirmek kolaydır.gel görki hiçbir ıslahat yok.mhp nin iktidar döneminde eşkiya başını yakalamışlardı.Asıcaklardı ama asmadılar.Sormak lazım Bahçeli ye.Ölen kardeşlerimizin çoğu orta maaşlı memur çocuğu.milletvekili çocuğunun hiç askere gittiğini görmedim.gitmiştir ama kebaptan askerlik yapmıştır.kısır döngüye son verilmeli.evet ! hepimizin dilinde ama bunu eyleme dönüştürmeliyiz.eylem de sokakta değil mecliste olmalı.
ohannes.

Syrakusa/Beter Böcek dedi ki...

Aman sus deme öyle. Sonra birileri çıkar; ''uzaktan ne maval okuyosun , bizim gibi çömeldin mi siperde'' diye soruverirler çemkire çemkire..

♥pemb€sinti dedi ki...

aynen senıın gibi düşünüp tv de sehit anası babasının vatan sagolsun diyerek göz yası dökmesıne tahammulum kalmadı artık. vatan değil biz sağolalım istiyorum... bu hafta okadar cok kötu haber aldıkkı sırnak ve hakkarıde görev yapan 2 kuzenım var... hemen aradım hakkarıdekını oda vatan sagolsun mantıgında galiba orada olmak o psikolojide olmak biraz farklı oluyor...

nitra dedi ki...

http://www.uludagsozluk.com/k/vatan-sa%C4%9Folmas%C4%B1n/

Syrakusa/Beter Böcek dedi ki...

bölge halkı beleş geçiniyor. yakacak,yiyecek,çocuk,öğrenci yardımı her ay ellerine peşin peşin sayılıyor. kadınlar paraları bitince okula gidip çocukları okula göndermeyiz diyor. kimse ekin ekmiyor ki; artık bölge toprağı buna elverişli. ama ekin parası alıyorlar. kısacası onlar beleş yaşıyor çalışıp vergi verenler de bu işi ''2s'' kuralıyla finanse ediyoruz. neden bölgedeki kaosu bitirmek istesinler? tıpkı filistin'n hamas'ı gibi. ortadoğuda da, uzantısı olan güneydoğuda da mantık ta yaşam biçimi de aynıdır. Silahla mücadele elbette gerekli. Ama bölge halkını çalışmaya zorlamazsan terör bitmeyecek.yatırım mı var diye böğürenler de artık sesini kessin. yatırım yapanların binaları fabrikaları sabote ediliyor orada. kısacası aslında pkk da asala gibi bir gecede bitecek. ama o zamana kadar eşekle eroin getirmek varken kimse çalışmayacak. uzar gider...

(¯`·._)SİYAH KELEBEK(¯`·._) dedi ki...

Valla burada yorum yazanların hepsinin isimleri hep yabancı özentisi.

Önce isimlerinizi bir türkçeleştirin.

'Ş' yerine dolar işareti kullanmayın. Amerika özentisi olmayın.

Sizin dedeleriniz cephede savaştı mı benim dedelerim 4 sene askerlik yapıp cephede savaştı.

Bize ölene kadar vatan ve bayrak aşkını aşıladı.

Vatan sağ olmasın ne demek ya. çok ayıp çok. heleki o son link atan nitra çok ayıp.

Ella güzel yazmışsın ama bayrağı en tepeye almanı isterim. Blog temanda ki yabancı kelimelerin yerine Türkçe sözcükler kullanmanı tavsiye ederim. 'Ş' harfini dolar işareti ('$') gibi yazman bu yazına bu duyarlılığa hiç yakışmadı.

TÜRÇEMİZ DE X W Q $ HARLERİ YOKTUR. önce bunlara dikkat edelim sonra vatan millet bayrak hakkında daha doğru cümleler kuralım.

Ezgi* dedi ki...

Vatan bize vatanda o evladını herkeslerden ayrı tutup eğitimde bizi övüp çocukların yurt dışlarında okutan,askerliğin görev olduğunu söyleyip evlatlarını nasıl kayırırım diye düşünenlere tatil köyümü?

Ohannes dedi ki...

@siyah kelebek böylesine mühim melesede feysbık - oldumu türkçe okunduğu yazdım yoksa marjinalliğim bozulacak - gençliğinin yapacağı haltı yaptığınız için üstün başarı madalyanızı takmak istiyorum.Yazan kişilerin niki - bak yine türkçe yazdım kahretsin - yabancı olabilir.ş yerine dolar işareti kullanmak amerikan özentisi değil - size göre - ekşi $özlüğün kutsal harfidir ininizde yaşarken bunu görmediniz herhalde.siyah sözcüğü de türkçe değildir.küçük ve büyük ünlü uyumuna uymaz.kendi adıma söylüyorum ''ohannes '' adı ohannesburg şehrini - almanya da - ohannesburgerler şekilde saçmalamam şeklinde çıkmıştır.ohannes te ne gibi özentilik görüyorsunuz anlamadım.

Not:$ Ekşi sözlük (bknz:ekşi sözlük ) * ukte * kutsal harfidir.

éLLa dedi ki...

(¯`·._)SİYAH KELEBEK(¯`·._) bu konuyu öyle guzel saptirmissin ve o kadar önyargili yaklasmissin ki ne dedigimi anlamamis olman ve bu kadar muhim mevzu ve acilar dururken insanlarin nicklerine takilman cok cok normal... Bundan iki konu önce yazdigim yaziyi görseydin bana Amerikan özentisi dedigin icin kendinden utanirdin. Benim klavyemde turkce karakterler olmadigi icin , daha anlasilir olsun diye s yerine ona benzer bir sekil olan $ yi kullandim.. turkcemize sahip cikmamiz gerektigine dair konulara bir cok kez blogumda yer verdim. sen önce su önyargindan bir kurtul.. Bayragi en tepeye koymakla, ona buna ahkam kesmekle milliyetci olunmaz, milliyetcilik ruhtadir. Göstermelik seylerle degil. O yuzden benim milli duygularimi elestirmek senin haddine dusmez. Bu konuda ne kadar hassas oldugumu beni taniyan herkes bilir, bu yuzden sözlerine cok cok dikkat et ! ben vatan sagolmasin demiyorum ayrica yazimi nerenle okudun cok merak ediyorum. Vatan bizler sagoldugu surece sagkalacak dedim ben, sen sag olmazsan ben sagolmazsam o sagolmazsa kim koruyacak bu memleketi, senin ölunun bi yarari olur mu bu memlekete? ben daha faydali cözumler uretmeye calisiyorum, senin gibi ölelim gitsin demiyorum, senden daha cok dusunuyorum vatanimi. gerekirse tabiki ölecegiz ama daha mantikli stratejik cözumler uretmek varken, bunlari önleyebilmek varken pisi pisine ölmek cok mu iyi?

ayrica bir tek senin dedelerin savasmadi cehpelerde hepimizin dedeleri savasti.. benim dedem sehit torunuymus. ve bundan 10 yil önce beraber buyudugum, cok sevdigim bir abimi kaybettim ben. daha 21 yasindaydi. o yuzden sözlerine cooook cooook dikkat et.!

fluffy dedi ki...

o ana babalar malesef vatan sağolsun demek zorundalar... demedikleri takdirde devletten şehitleri için kan parası dahil hiç bir yardım alamıyorlar , çogumuz hadi ordan parası batsın benm evladım gıtmıs dıceksınız ama malesef durumu olmayan için durum farklı öyle bir psikolojiye büründürüyolar ki insanları hepsi paşa paşa sağolsun bnm de canımı alın gibisinden konuşuyor... siz hiç tv de Allah sizi kahretsin oğlum pisi pisine gitti diyen bi şehit yakını gördünüz mü ?? yayınlanmaz zaten bööle bişey... her türlü yardımdan da mahrum bırakılır böyle söyleyen !
çok canlar gitti çok ocaklar yandı ateş gerçekten düştüğü yeri yakmakla sınırlı , biz ki dünyanın sayılı ordu gücüne sahip bir milletken oynanan oyunlar için pkk illetini haltetmiyoruz. pkk bitmez asla çünkü birilerinin cebine para gitmez birileri bizim mutlulugumuzdan huzursuz olur rahat vermez.

(¯`·._)SİYAH KELEBEK(¯`·._) dedi ki...

ella, sen benim şiir bloğuma bakmışsın. siyah kelebek bloğuma bakmadın heralde. bakmakla görmek arasında çok fark var değil mi?

Sende istediğin yerden baktın.
Ben onu bunu anlamam al bir türkçe klavye o zaman. yada banane banane yani.

O ismini bile yazmadığım saçma sapan bir nik kullanmış o arkadaş ta, o zaman gitsin o çok konuştuğu ekşik sözlük dediği ininde kullansın $ harfini. terbiyesilik sınırını aştı seni terbiyeye davet ediyorum OHAAAAAAA MISIN NESİNN ÇOK AYIP İN NEDEMK YA AYIMIYIZ BİZ BURDA AMA SANA ANCAK SENİN DİLİNDEN KONUŞULUR. OHAAANNESSSS

Siyah kelimesi basbayağı da bir türkçedir. ohanesten daha daha türkçedir. marjinalim deyip orda burda küfürlü konuşan insanlarsınız. bana yazdığım yerin bir in olduğunu söyleyecek cürretsizlikte bulanacak kadar insansız işte

marjinal cins, acayip olmaktan vazgeçip gerçekten saygılı olmayı bilirsen ne ala ben sana şahsına küfürlü konuşmadım. terbiyesiz demedim. sen bana ne hakla kalkıpta ''ininizde yaşarken bunu görmediniz herhalde'' dersin anlayamıyorum karşında bir bayan var unutma muhterem türk gençliği.

yazıklar olsun

Adsız dedi ki...

Bir kaç gündür gerek medyada gerekse gazeteLerde aziz vatanın verdiği şehitLeri gördükçe içim acıyor üzüLüyorum..

TatiLde oLduğumdan, biLerek gazete-medyayı sırf bu programLarı duymamak icin (öLen sehitLerimizi) okumuyorum..

Yukarda YazıLan yazıda deniLdiği üzere bu canLarın hepsi anne kuzusu ve savaşmayı sadece bir kaç gün aLdığı eğitimLe dağda,cepheye gonderiLerek karşısında arazi yapısını çok iyi biLen,geriLLa savaşında en üst düzeyde (baska üLkeLerin kampLarında eğitim görmüş) teroristLerin resmen kucağına atıLmış ve şehit mertebesine uLaşmışLardır..

Burada 2 tür insan var Vatan'a gorevini yapmaya caLışan veya yaptığını sanan..
1)
-Bu ANNE KUZULARI'nın görevi nedir.?
-vatan için öLmek..
-Peki bu görevi gözLerini kırpmadan yapabiLdiLer mi.?

-SONUNA KADAR..!

2)
-Siyasett yaptığını sanan insanLar, bu vatan için öLen şehit haberLeri geLirken vicdanınız sızLıyormu.?
-sızLasa onLarı besLeyenLeri (barzani ve diğer yoneticiLeri) tutup eL üstünde tutmaz,en güzeL şekiLde ağırLamazdınız..
-21.yüzyıLa girerken herşey cephede değiL de masada haLLediLirken sizLer siyasetci oLaraktan bu öLen vatan evLatLarının daha fazLa öLmemesi için masada naptınız.?
- ÖLen sehitLerin yerine yine 1 ay eğitim aLmadan dağa yeni ana kuzuLarını gonderip öLen şehitLerin öçLerini aLmak adına yeni anneLerin evini ,ocağını,içini yaktınız..

Evet arkadasLar vatan için CAN FEDA..
öLenLere sorun mezarından kaLdırıp bugün oLsa yine öLürüm VAtan İÇİN.!
DerLer yine..
OnLar KendiLerine düsen gorevLerini yapıp vatana canLarını korkusuzca gözünü kıprmadan sevdikLerini,cocukLarını arkada bırakmış şehit mertebesine uLaşmışLardır..

ya diğerLeri.?
o sehitLer mezarda uyurken asLanLar gibi, KendiLeri sıcak yatakLarında uyuyabiLecekLer mi..?

haaa bakın o tartışıLır..

http://www.dailymotion.com/video/x6nzue_kynaly-ali-hikayesi-canakkale_shortfilms

Bu Linki izLemenizi tavsiye ederim..
Uzun uzadıya iLk defa yazıyorum konu biraz hassastı benim için.
O yüzden herkesten özür diLer affınıza sığınırım..

(¯`·._)SİYAH KELEBEK(¯`·._) dedi ki...

Esas sizler sözlerinize çok ama çok dikkat ediniz.

Bu vatan akan şehit kanlarıyla korunmuyor da neyle korunuyor ella ?

marjinal kimliklerle mi?
yıllarca üniversite de kendini yaşlandıran gençlerle mi?

Askere gitmeyim diye sürekli tecil ettiren diplomalı cahillerle mi?

akşama kadar kızları kesen yatağa atmanın peşinde olanlarlamı korunuyor bu vatannnnn

Boş keseden atmayın allah aşkına.
satanist rack gruplarda sabahlayan uyuyşturucu bağımlısı zengin p... lerimi koruyor bu vatanı.

elalemin alkoliği sabaha kadar barda içer pasaportunu aldımı yurtdışında akşam yemeği yer.

bunlar mı koruyor bu vatanı. bak vatan sağ olsun diyenleri eleştireceğine, askerden kaçan zavallıları eleştir.

Türk gençliğini askerlikten soğutanları eleştir.

Çocukarın ellerine taş veripte sokağa salanları eleştir ella.

Vatan sağ olsun diyenlerden ve bayrak için yanıp tutuşanlardan önce bu ülkede eleştirilecek daha farklı şeyler var.

O yüzden esas sizler sözlerinize çok ama çok dikkat edin.!!!

mademoiselle dedi ki...

kalp kalbe karşıymış senin postunu görmeden ben de aynı konuda yazdım ve şimdi seninkini okdum 3aşağı 5yukarı aynı şeyi söylemişiz, duygulandım doğrusu...evet ben de aynı şeyi düşünüyorum hayatının baharındaki gençler pisi pisine ölüyor laf kalabalığına gerek yok herşey ortada söyleyeceklerim bu kadar.

TuTsİ dedi ki...

Ben yaşadıklarımdan bazı anladıklarımı paylaşmak istiyorum.
Ama önce
@fluffy arkadaşa sormak istiyorum.
Birkaç satır içinde bahsettiğin 'şehit parası için vatan sağolsun' dediklerini iddaa etmişsin bunun kanıtını rica ediyorum
Birisi dedi diye birkaç kelimeye inanmak istemiyorum heleki şehit ailesinin birkaç sözü para için söylemesi gerektiğinden olursa asla.

@(¯`·._)SİYAH KELEBEK(¯`·._)
Yanlış anlama çatmıyorum sana
sormak isterim
Kendi blogunda yazmış askerlerin motivasyonu hakkında.
Bir filme bakıpta
Yaa demekki asker ölmesi için motive ediliyor demek saflık olur bu düşünceni at kafandan derim

###
karışmasın diye diğer yazıyı ayrıca ekleyeceğim.

éLLa dedi ki...

(¯`·._)SİYAH KELEBEK(¯`·._) saf misin nesin sen ya.. ben bosuna mi yazdim oraya zenginimiz bedel verir askerimiz fakirdendir diye.. bosuna mi dedim zenginlere milletvekillerinin cocuklarina bi sey olmuyor diye. bazen gercekten yazimi okudugundan suphe ediyorum , okumadin sanirim..! zaten saydigin o insanlara bi sey olmuyor da olan garibanlara oluyor diye isyan ettim vatandan önce siz sagolun ki vatani koruyabilin diye.. ama hala anlamamakta israr ediyorsun.. ben kimseyi askerlikten sogutmuyorum, askerlerimizin haklari korunsun istiyorum, devletin basindakiler görevini yapsin istiyorum.. o gencecik sehitleri gördukce benim bagrim yaniyor, icim sizliyor uyku bilr uyuyamiyorum. ama sen bunu anlayamazsin..!!!! Bi de utanmadan kalkip vatan sagolsun diyenleri elestiriyorsun diyorsun, böyle bi sey olabilir mi, bunca sözlerimden hala bu sonuca vardirsan senin akil sagligindan suphe ederim ben.. benim turklugume de milliyetciligime de dilini uzatma son kez uyariyorum seni!

takmissin gözlerine at gözluklerini, anlamak istedigin sekilde anliyorsun.. sana tavsiyem öncelikle yazdigim yaziyi anlayarak oku, buraya gelipte sap yiyip saman savurma.

éLLa dedi ki...

(¯`·._)SİYAH KELEBEK(¯`·._) ayrica ben yurtdisinda yasiyorum nerden bulayim turkce klavyeyi? hem ayrica sanane ya benim hangi klavyeyle yazdigim ! biz burda devlet meselelerinden konusuyoruz sen kalkmis klavye diyorsun, dogrusu memleketi ve sehitleri ne kadar ciddiye aldigini ortaya koymus oluyorsun bu sekilde :) biz ne derdindeyiz sen ne derdinde, asil sana yaziklar olsun

nitra dedi ki...

ulan arkadaş, şu devirde hala ordu millet kafasından kurtulamayan adamlar var. çok beğendiğiniz avrupada fransa ve almanya ordu millet olmaktan vazgeçeli yıllar oluyor, bizimkiler ise ''olsun şehitler ölsün vatan bölünmesin'' demekten bıkmadı. lan oğlum, her ay 50 tane 20 yaşındaki genç ölecekse başlarım sağ olan vatanına. 30 senedir terör olaylarına bir çare bulamadılar. eline g3 verilen, adam gibi, asker gibi eğitilmeyen, eğitilse de o eğitim yetmeyen zavallı çocuklar öldükçe hoşunuza gidiyor sanırım?

sanki askere gitmek o garibanların tercihi amına koyim. gözden kaçırdğınız en önemli nüsans, orada ölen insanların ''zorla'' askere alınması. ben bizzat bir komutandan ''tank, silah, füze parayla alınıyor ama asker bedava hehehe'' sözlerine duydum sen neyin vatanındasın lan? terörle mücadele edeceksen orduevlerinde maliyetinin altında biftek, öldüm parasına pirzola yemeyi bırakacak o komutanlar. gidip sike sike profesyonel askerliğe geçecekler. hal'de limon satan fakir fukaranın çocuğunu alıp zorla askere götürüp ölünce de vatan sağolsun naraları atmak ne kolaymış be gözünüzde.


neyi değiştirdiniz oğlum? bugüne kadar vatan sağolsun dediniz de ne değişti soktuğumun coğrafyasında? şapkanızı önünüze koyup düşüneceksiniz. yanlış giden bişeyler var, ve bu yanlışa ortak oluyorsunuz.

askerlikten soğutmak nedir lan? halkı doktorluktan, eczacılıktan, mobilyacılıktan soğutmak suç değil de askerlikten soğutmak niye suç? askerlik meslektir oğlum, bir meslektir. eğer asker olacaksan eğitimi alır, okulunu okur, ölümü göze alarak paranı kazanırsın. ama mimarlık okumuş adamın eline zorla kanas tutuşturup onu muhteşem bir asker yapamazsın, yapmaya çalışırsan ellerinle cinayet işlersin. 90 günde 3 mermi attırıp ''hadi sen usta askersin'' diye teröristin önüne koyduğun garibanın ölümünden sorumlusun. bu eşşeoğlu eşşeklik senin eserin. bu kafayla devam ettiğin sürece tek suçu bu ülkede erkek çocuk olarak dünyaya gelmiş olan insanların ölümünden mes'ulsün.

kahroluyorum şöyle geri zekalıları gördükçe be. topunuzun köküne kibrit suyu..

tamam anacım vatan sağolsun, vatandaşlarını bir bir ölüme gönderen vatan. insanına değer vermeyen vatan.

vatan sağolsun he.

éLLa dedi ki...

Nitra harika anlatmissin. alkisliyorum.

ve sagduyu gösteren, önyargili yaklasmayan tum arkadaslara yorumlari icin tsk ederim. yalniz olmadigima sevindim, kismen de olsa anlasildigima sevindim.. ben tek basima bir sey yapamam, ama birlik olursak sesimizi duyurabiliriz belki devlete.

éLLa dedi ki...

Bu arada Siyah Kelebek Allah'in basharfi buyuk A ile yazilir.

ve âlâ sözu ala diye yazilmaz. Önce ögren sonra ders vermeye kalk.

enk dedi ki...

devlet gizliden gizliden ulkemizi peskes cekerken askerlerimizin ölmesi cok zoruma gidiyor..heriflerin satmadigi yer kalmadi kendi devlet binalarina bile kira öduyolar sonrada kalkip vatan sagolsun diyorlar..hem kanimizla hem topragimizla baya bi kiyak cakiliyor zaten ne yazikki ..Vatan sagolsun ama millette uyansin acsin gözunu benim itiraz etmemle birsey olmaz diyip oturmasin evde !! sonuna kadar mucadele etsin..dagdn inenlere agzima ettikleri icin merasim duzenletecegine onlara harcadiklari parayla asker kardeslerimizin ailesine yardim etsin..agzini yamulta yumulta burda insan yerine koyulan ve hakli bulunan pkk yandaslarini grdukce cinlerim tepeme cikiyor artik bi cözum bulsunlar ama askerlik yan gelip yatma yeri degil diyen bi basbakanin vatandasiyiz beklentilerimiz cok buyuk :((

(¯`·._)SİYAH KELEBEK(¯`·._) dedi ki...

Böyle küfürlü konuşanları alkışlarsın.

Sonrada Allah'ın başhafini ağzına alırsın.

Senin yorumcun kalkmış senin bloğuna gelip küfür etmeyen kötü söz söylemeyen aşşığalama dan ki buna ne hakkım ne haddim olamaz. eleştrisel bir yorumcuya yani bana ''$ ekşi $özlüğün kutsal harfidir ininizde yaşarken bunu görmediniz herhalde. diye aşşağılayan bir yorum yazıyor.

Sen tepkisiz kalıyorsun. birde bana belden aşşağı vurmaya çalışıyorsun. Yazının girişinde 'birileri çıkmış' diye söze başlıyorsun ki benim o yazım demek ki sana nasıl ağır geldiyse artık bilemicem. kendini ifade etmeye çalıştın benim birlik beraberlik yazım üzerinden prim aldın. yazık diyorum. saf mısın sen diyerek beni aptal gibi tanıtı yorsun ki ben senin şahsına bir hakaret etmedim.

Senin yorumcun bana hakaret etti. ve bunun devamı da geldi.
Nitra da güzelce giydirdi. sende alkış tuttun. hopp arkadaş ne olursa olsun burada medenice bir tartışma var. küfür kullanma demek yerine. Afferim bravo dedin ve bu güzel oldu.

Ben hiç kimseyi vatan hainliğiyle suçlamadım. benim yazdığım yazıya acayip bir tepki gösterdin. birlik ve beraberlik yazıma destek olmazken birde eleşttiri yaptın oda yetmedi kendi bloğunda ismimi bile vermeden bazı kişiler diye yine aşşağıladın.

Sen benim birlik beraberlik mesajıma destek verp üzerine eleştirini yapsaydın sözüm olmazdı.

Ayrıca yorum yazarken acele yazıyoruz ara ara hafleri yutuyoruz. ama küfür etsek alkışlanırdık. Bu ülkede ana avrat sövenler yaranıyor dimi.

Atamın içi sızlıyor mezarda bundan seneler evvel dedelerimiz savaşa giderken eğitimli askermiydi. gerilla eğitimimi aldılar. hayır yürekleriyle savaştılar.

Ama şimdi gençlerin yürekleri yok.
neyse bu buraya son yorumdur. siz şimdi bir olun ağzıma da s... sınz ben daha buraya dönüp bakmam. o yzden dilediğiniz kadar küfürleşin.

Elimden geldiğince kimseyi kırmadan kimseyi hedef almadan küfür etmeden hakaret etmden kendimi savundum içim ve vicdanım rahattır. bu yorumuda yayınlama istersen. umarım bir daha hiç bir yerde karşılaşmayız.

senin yanında olan arkadşların yani yorumcular senin yanında olurken bana küfür ve hakaret ettiler. Medenice bir tartışma olmadı bunuda senin güzel vicdanına bırakıyorum (NOKTA)

éLLa dedi ki...

benim alkisladigim nokta kufurlu konustugu yerler veya sana hakaret etmesi degil, konuya cok guzel genel bir bakis getirmis arkadas. herkesin uslubu farklidir ben buna bi sey diyemem, ama bilincli bir insan evladi olduklari ortada. neyin dogru neyin yanlis oldugunu anlayabilecek kapasitede insanlar en azindan, kufur etmelerinin bana bir zarari yok.. Adab-i muaseret kurallarini anlatan ama insanlari yargisiz infaz eden, milli degerli icin yasayan insanlari bir kalemde vatan haini ilan eden insanlardir asil terbiyeden yoksun olanlar. Benim seninle sahsi bir problemim yok konuna yazdigim yorumda sana atfen degil genel bir bakisti aslinda. o an sen degil baskasina da denk gelsem ayni seyi yazardim. sizlerin yaninda degilim demiyorum ben, sadece ek bilgiler sunmaya calistim..
Allah'in bas harfini agzina alma diyerek ben din konusunda bile asagilarak hakaretlerin en buyugunu yapan insan kendini sutten cikmis ak kasik gibi gösteremez. Bu ne perhiz bu ne lahana tursusu.

en hassas oldugum konular dinim ve irkimdir.. keske sen de o arkadaslar gibi kufurlu yazsaydin daha az rencide etmis olurdun beni emin ol. evet bir daha buraya yorum yazmazsan ben de sevinirim.. Cunku bir yere varamiyoruz, bunlari da anlayacagini sanmiyorum.

mustafa dedi ki...

icim rahat deil bi gotluk var bu isin icinde...
vaan saolsun demek kolay irileri cikip hesap versin.hangi zaafiyetten sehit oldu kuzular.
yazdiklarina katiliyorum ella.o picler kardesim olamaz

TuTsİ dedi ki...

Derdim ne tartışmak ne laf sokmak nede sokturmaktır.Okuduğumu anladım sadece içimden geldiği gibi yazdım kmseyle derdim yok
Herkes düşünür söyler sevsenizde sevmesenizde isteyen okur istemeyen okumazda yazmazda.
Bende düşündüklerimi yazdım

Alttaki linkte görülen görüntüler kimileri tarafından 'gaddarca, hayvana bile yapılmaz, nasıl insalık bu ' denilsede.
Çatışmalara girmiş askerin ruh halini bilmeyenlerin ahkam kesmesini anlamamazlıktan gelirim dinlemem iplemem bile.

-4 saat ağır saldırı altında kalan varmı ?
-17 roketatar 150 metrelik alanda yakınınızda patladımı ?
-iki ateş arasında yaralı asker arkadaşı olupta birşey yapamadan gözünüzün önünde kan kaybından şehadetini gördünüzmü ?
-2 evladı olan mayına basıpta bacaksız kalan arkadaşınız varmı ?
En az günde 3 kez şehit merasimine haftada 25 şehidi omuzunda helikoptere bindireniniz varmı ?
Ve daha niceleri

-Herkesin ŞEHİT VATAN BAYRAK anlayışı farklı olabilir.
Herkes Gidişattan memnun değildir buda normaldir.Olanlardan sorumlular dururken kimileri
'acaba onlar şehitmi ?' gibi sorular soranlar oldu gırtlağını kesmemek için tutum kendimi öylesine kör cahil yada ard niyetli insanlarda var.

Ben inanıyorum,
hiçbirşey boşa gitmez ne ölen nede kanı pisi pisine giden değildir.
Bundan sorumlu olanlar hükümeti askeri yetkilileri,evladını askere göndermemek için taklalar atan zenginleri,askerden yırtmak için envai dalavere çevirenleri ben afetmiyorum şehitlerimizinde afetmeyeceğini biliyorum
Vatan sağolsun kelimesini kim nasıl anlıyorsa anlasın aksini söylemek isteyenede gık etmem herkes yaptığından söylediğinden mesuldur,
Ama ayırın asker ve şehit anne babalarını evet ateş düştüğü yeri yakıyor.
Evet fakir evladı çarpışacak nifak tohumları ile fesat çıkaranlarla kanı bozuklarla bizim gariban ahmedin evladı mehmed çarpışacak o tetiğe basarken hiçbirinin aklına gelmiyor TV lerde gösterilenler buradaki konuşulanlar yazılanlar tartışmalar onların derdi arkadaşının kanını dökenilerin canını almak,ölmek derdinde değiller herkes yaşamak ister onlarda dönmenin ailesi ile yaşamanın evlenip çocukları olmasının derdindeler ama asker elbisesi altında öl deseler kırpmadan gözünü verirler canını.
Mustafa Kemal ATATÜRK değilmiydi 'sizlere savaşmayı değil ölmeyi emrediyorum ' diyen toprak için bayrak için geride kalanlar için gerekiyorsa ölecekler öldükte.




http://www.facebook.com/video/video.php?v=103291606364217&ref=nf

éLLa dedi ki...

agzina saglik Tutsi abi..

tum yazdiklarinin yani sira bir cumleyi cok fena es gecmisim. Ataturk zamaninda yapilacak baska cözumler olsaydi inan ölmeyi emretmezdi.. ama gerekliyse bu sartsa seve seve öluruz.

lakin dunyanin en guclu ordusuna sahipken ve tum bunlari önlyecek guce sahipken hic bi sey yapmayip gencleri ölumuze terketmeleri zoruma gidiyor benim..

Siyah Kelebek'e bu vatan sehit kanlariyla korunmuyor derken kastettigim sey bu vatanin sehit kanlariyla degil kanli canli mehmetciklerimizle korunuyor oldugu ve onlarin yasamasi gerektigiydi.

)-( Asabi BalıK )-( dedi ki...

Cok sert olmus burasi ama ben de dayanamayacagim.
--élla, eline saglik gene cok mantikli yaklasmissin.
--Nitra'yi da alkisliyorum.

Cok sey soylendi ben tekrar etmeyecegim, sunu ekleyecegim
- Ben Ocak'ta askerden geldim, en zor kisa donem askerliklerden birini yaptim. Manisa-Acemilik, Kibris-Usta Birligi. Bir ani, anlayan anlar: Manisa'da kisa dönem arkadaslardan biri oradaki mantiksizliklar ve eziyetlerden bunalip soyle bir laf etti: "Savasta olsak, memleketin kurtulusu benim silahimdan cikacak bir kursunda olsa, onu SIKMAYACAGIM."
Varin siz dusunun, universite mezunu ve vatan haini olmadigi bariz gorulmus biri boyle bir hale getiriliyorsa daha neyi konusuyoruz. (¯`·._)SİYAH KELEBEK(¯`·._) arkadasim sen sadece ahkam kesiyosun, keske sizi de alsalar askere de neyin ne oldugunu gorebilseniz. Pisi pisine gitmek burada cukka oturan bir laf. Ben su an kamuda muhim bir kurulusta calisiyorum, tabii ki cokca secile secile geldik buraya. Burada memleketim icin yapabilecegim en iyi seyi yapiyorum. Katma deger nedir bilirsiniz! Iste oyle. Ha birgun bizim gidip doguda batida israilde nerede olursa gorevliler yetmez de gitmemiz gerekirse gozumuzu kirpmadan da saldiririz dusman uzerine, o kadar...

éLLa dedi ki...

" Ama şimdi gençlerin yürekleri yok. " demis Siyah Kelebek bir de.. hepinizde mangal gibi yurek var, gerektiginde savasmasini da bilirsiniz, gerektiginde akil ve mantik yuruterek olaylara cözum bulmayi da bilirsiniz.

Syrakusa/Beter Böcek dedi ki...

Ella'nın yazısı, akabinde süregelen bu ağız dalaşları aslında ülkenin içinde bulunduğu ve çekilmek istendiği konumun küçük bir prototipi görünümünde.''Yok birbirimizden farkımız, ama biz Osmanlı Bankasıyız'' reklamını hatırlayan, yaşı tutan varmıdır bilmiyorum. Aynı topraklar için aynı temennileri hissedip de yola farklı kavşaktan çıkan bir sürü insan burda birbirine girdi. Nitra haklı.bende onunla aynı düşünceleri içimden geçiriyorum.Siyah Kelebek de haklı ama mantığın bittiği yerde askerliğin yapılmasının kimseye bir faydası yok.Tarihte kimse anti-gerilla savaşında başarılı olamamıştır. O halde siyasilerin ve politikacıların rantları uğruna ölmek niye ? Türkiye topyekün savaşta ulus olmayı başarabilmiş, Atatürk'ün bu yöndeki dehasından faydalanabilmiş bir ulustur.Ama yurdu savunurken kirli oyunlara vücudu vermenin bir manası yok. Onun dışında Siyah kelebeğin de fikrine saygım var. Ella yurtdışında yaşayabilir,türküyeye hiç dönmeyebilir hatta koca Stockholmü yerle bir etse bir tane bile türkçe klavye bulamayabilir. Siz türkiyede zangoç arıyormusunuz ? Evet ise bulabildiniz mi ? yanıt: birbirinize değil siyasilere ve ortadoğu üstünden para kazanıp, vergi diye şehit verenlere kızın.

éLLa dedi ki...

evet aslinda amaclar ayni, ama Siyah Kelebek israrla durumu kisisellestirme cabasina girdi. Halbuki benim yazdigim seyleri yazmis kendisi de ama farkliymis gibi tepkiler göstererek yazmis. tekrar söyluyorum bu vatan icin ölurum, öluruz.. Ama gerektiginde, ama mecbur kaldigimizda.. Pisi pisine degil !

Nida ersin dedi ki...

Ella! atış selbesttire izin verimelimi? cevabı bende saklı,konulara vakıf olmayan ulu orta görüş açıklayan yarumcuların yorumlarınada, ben onlara "ara bozan" diyorum o saftirikleri -çız- ki bloğunun kalitesine helal gelmesin.Cehalet dalaşı doğurur dalaşıda husumeti,sonunda ağız dolusu küferler.... hepsi gereksiz estürmanlar.Hülasa ortak noktalarda depresyona girmeden buluşmak çare üretmektir de....hassas konu fikren motive olunabiliniyorsa?.Bloğuna saygılıyım,görüşlerini % 80 inne itibar ederim. Ama saygınlığını reklamla izdüştüren -izle- yenlerinin banal söylemlerine de katlanma esnekliğini "herkesin düşünce ve görüşlerine saygılıyım" edasıyla geçiştirmenlerinize,....no! misal-Si.Ke- Haddimde değil ama bunu bunu boynumun borcuymuş gibi algılıyorum.(nek)

uLku5 dedi ki...

tabi anası babası değiller :( kolay oluyor öyle vatan sagolsun demesi :(
ama ateş düştüğü yeri öyle bir yakıyor kiiii :((((
Rabbim sabır versin çok zor..

éLLa dedi ki...

Nida evet hakli olabilirsin ama böyle bir konuda olayi kisisellestirmemek gerekiyordu.

Uslupta bir tercih meselesidir ve ben buna karisamam. yorumlarin anafikrine bakiyorum uslub tarzlarina degil.. Herkesin duygularini ifade etme bicimi farklidir, ben de tercih etmem kufurlu konusmayi ama, bazilari öfkesini acisini bu sekilde yatistirmaya calisiyor demek ki. Hepimiz cok hassas gunler geciriyoruz, herkesin cani yandi, herkes öfkeli.. Baska bir konuda olsa emin ol uyarirdim, ama böyle bir durumda daha fazla anlayis ve tölerans göstermek gerekiyor..

ve evet aslinda herkesin amaci dilegi, varmak istedigi sonuc hemen hemen ayni, gereksiz tartismalar cikti.. böyle olsun istemezdim , istemezdik.

♥pemb€sinti dedi ki...

canımmm benımmm elimm ellamm :)) yaw dün benden sonra neler olmuss alahaallala.. bu konuya söylenecek pek cok atasözüzü var ama kalsın içimde sölemeyim.. ama cok içimd ekalırsada olmaz ya birini ucundana zcık söleyım be koyun can derdinde ... :)))
neysem sen gel ülkene ama rica ediyorummm nütfennn kırma beni gelirken kalvyenide getirrr puahahah...
( sakın üzülmee emi öptük senii )

éLLa dedi ki...

ben de öptum pembi$im :)