3 Haziran 2010 Perşembe

Yilin Dügünü



Zencilerin kolbasti oynadigi, isveclilerin deliloy diye halay cektigi, ispanyollarin samba rumba caca danslari yaptigi ilginc bir dugundeydim bu haftasonu.. Hayatimda gördugum en eglenceli ve en ilginc dugun buydu sanirim..


Yurtdisinda yasamanin verdigi avantajla bir cok milletten insan tanidim ve bir cok kulture sahit oldum.. Yalniz ispanyollarin dugun adetlerini pek bilmiyordum, bunu da yari isvecli yari ispanyol olan gelin kizimiz sayesinde ögrenmis oldum. Damadimiz turktu tabi ki.. Aradaki din, irk ayrimina ragmen bir birlerinden vazgecmeyen bu guzel cift tam 10 yil ask yasamis.. Cokta guzel bir hikayeleri var, her ne kadar onlar adina mutlu olsam da kendime adima cok pis özendim ve kiskandim huleyn...!
Dugunde hem isvec adetleri, hem ispanyol adetleri, hem de turk adetleri bir bir yerine getirildi.

* Gelinin nedimelerinin ayni renkte ve bicimde elbiseler giymesi,

* Ispanyollarin ayaga kalkip gelin ve damada koro halinde iyi dileklerde bulunup kadeh kaldirmasi,

* Tum aile ve arkadas bireylerinin mikrofonu alip gelin ve damatla ilgili komik anilarini anlatmasi,

*Yine ispanyollarin salsa ve makarena oynasi,
en cok ilgimi ceken seyler arasindaydi..

Hele damadin suryani bir arkadasi cikip " do you really want me" sarkisini uzun hava gibi okuyup ardina da bozuk turkcesiyle dom dom kursununu söyleyince tum ahali gulmekten yerlere serildi. Hepsini videoya cekmistim bloga koyarim diye ama maalesef bir turlu dolmuyor.. Caresini bilen varsa beri gelsin.
Mekan cok sade ve $Ik suslenmisti, servisler, mezeler, yemekler birer $ahaneydi.. Turkce muzik calan orkestranin yani sira yabanci muzikler calan dj'de cok basariliydi..




O nasil bir coskuydu yarabbim.. Damadin futbol arkadaslari mutlu ciftimizi omuzlardan hic indirmedi, hep yukarlardaydilar. Cogunlugun genc olmasi nedeniyle pist hic bos kalmadi,



Video cekmekten kendi fotografimi cekmeye firsat bulamadim, hic yalniz ve boydan cekinmemisim.. O yuzden en koko$ halimi görmekten magrum edicem sizleri..
Anlatilacak daha cok fazla detay var ama iki gundur fena halde hastayim.. Isvec'in oynak havasi hala serin, sanirim usutmusum.. cok fena halde ökusuruyorum, bogazim agriyor, grip olmaya da basladim. sesim travesti gibi cikiyor.. O yuzden yazimi kisa kesmek durumundayim.

Allah herkese en az bu kadar guzel bir dugun nasip etsin diyorum ve huzurlarinizdan ayriliyorum..
Alideverci..
Not: Haftasonu yasadiklarim tamamen gundemdeki olaylardan öncedir bunu da belirteyim, bu yuzden yorum yaparken önyargili olmayin.. Gecte olsa tek tek yayinlmaya calisiyorum..

14 yorum:

Ohannes dedi ki...

zencilerin kolbastı yapması çok saykodelik bir durum.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

Ahh ahh özeniyorum valla böyle güzellikleri görünce, nerde gelinlik görsem giyebilecek miyim ? diye soruyorum kendime.. duana amin diyorum Allah hepimizi doğru insanlarla adam gibi adamlarla , en ufak bir durumda pes etmeyenlerle güzel upuzunn bir yuva kurmayı nasip etsin..

vee canım cok cok gecmiş olsun , dkkat et kendine.

dipnot : bigün bizde prenslerimizi bulucaz ( inş )

prenses dedi ki...

mezeler falanda nfes görünüyor:)

éLLa dedi ki...

* Ohannes cok sempatiklerdi ama ya break dans tadinda acayip bir kolbasti oldu :)

* Handan amin..
Insallah canim benim, Allah gönlune ( gönlumuze) göre versin.. cok önemli bir noktaya deginmissin, evet en ufak bir durumda sorun cikarmayan, pes etmeyen birinin cikmasi cok önemli.

* prenses sorma ya cok lezizdi, ben mezelere öyle bi yumuldum ki , ana yemege yer kalmadi.

Ohannes dedi ki...

konuyla alakasız olucak ama cemaat-i blogır a nasıl girebiliriz ?

MeL' jones dedi ki...

jsdfhsjdfhsjdk:)
super yaa!
bayıldm yemınle dugune!vıdyoları cok merak ettım bebem,valla naaap ett yukle :)
muah operım

éLLa dedi ki...

* Ohannes o nasil soru öyle ya, tikla gir.

* Mel'im valla yardim istedim kimse bi öneride bulunmamis. blogger uzerinde yukleyemedim ben. ama bakicaz artik bi caresine.

NiLaY dedi ki...

herşey süper görünüyor, eğlendirici kareler için teşekkürler :)

KaraEfendi dedi ki...

Kültür mozaiği gibi olmuş yahu :D

Bu arada evet "en kokoş" halinden bizi mahrum ettin, yada çektin ama paylaşmak istemiyorsun "göz kamaştırmayayım" diye :P (gaz verme çabaları :P)

madammoda dedi ki...

Valla okuduklarımdan çok eğlenceli olduğunu seziyorum ama maalesef fotoları göremiyorum.. :((

éLLa dedi ki...

* NiLaY'cim ilgin icin ben tsk ederim.

* Karaefendi hic bosuna cabalama gaza gelmem :p saka bi yana gercekten hic boydan cekinmemisim, ve digerleri de hep toplu halde. o yuzden paylasamadim.

* Madammoda resimlerin boyutu buyuk oldugu icin acilmamis olabilir ama ben de aciliyor. bazen net yavasladigi icin gec acilabiliyor.

SonKralice dedi ki...

güzel resimler :D

enk dedi ki...

sister,karma bir dugun olmus eglence kacinilmaz olmus resimlerdende anlasiliyor zaten :))

éLLa dedi ki...

hI hIm öyle oldu :)