6 Temmuz 2010 Salı

ceryan yapiyor yuregim , galiba totom acik.





Bundan kelli sizlere mini picim ile seslenecegim.. Kendim icin bir sey istiyorsam namerdim, tr'ye gittigimde blogu boslamayim diye aldim bunu.. her sey sizler icin yani, kiymetimi bilin....

tr'de masaustu pc var ama abim ve kardesimden bana sira gelmez diye isimi sansa birakmak istemedim. Havada, karada, denizde hatta wc'de her yerden naklen yayin yapacagim. Benden kurtulamiycaksiniz nihohoho( kötu kadin gulme efekti)



Adam gibi bir pc bulana kadar enk'le tam 4 bucuk saat tabanlarimiz sisene kadar dolastik.. Teknolojiden anliyor diye onu da surukledim yanimda ama anladim ki teknoloji özurlu olmak daha iyiymis.. Enk detaylar ,özellikler ve fiyatlar icinde bogulurken benim de anam agladi yurumekten..


Gurbet ellerde bir basima garip kaldim, kimsem yok ulen diye dövunurken candostum guzel insan yetisti yine imdamima, boynu bukuk birakmadi sisterini. Bizde kaldi gecen gun..


Bol bol alisveris yaptik, muhabbet ettik, migde fesadi gecirene kadar tikindik..




Yeni picimizle sörf yaptik.. filmler izledik.. ki bunlardan bir tanesi "deli dumrul" diye bir filmdi.. Gunumuz meselelerine komik bir yaklasimla cok guzel göndermeler yapilmis filmde.. siddetle tavsiye ederim.


Hem havadaki nem oranindan, hem dedikodu yapmaktan guc bela sabaha karsi uykuya dalmistik ki, kilisenin can sesleriyle irkildik. Bir daha uyumak ne mumkun, resmen uykumuzun icine edildi... iyi uyuyamazsakta guzel bir kahvaltinin ardindan, gunu yapilan yuruyuslerle tamamladik..

en kisa zamanda tekrarlamak dilegiyle..




Toygar Işıklı - Sen Eşittir Ben new 2010
bu adami da hic sevmezdim ama bu sarkisi guzelmis. dinleyin lan bak cok guzel.

17 yorum:

♥pemb€sinti dedi ki...

hayırlı ugurlu olsun sister :) puhaha

Peyton Sawyer dedi ki...

Minibook'un çok tatlı güle güle kullan:)Bende bir minibook'a vuruldum kısmetse bir hafta sonra elimde olacak:)

zoitsa dedi ki...

deli dumrulu ben de sevdim:)ayrıca pc çok hoooşşşş

Melek dedi ki...

Fazla yemeyin kilo yapar ;)

Azze dedi ki...

Heeey,

Hayirli olsun, guzel gunlerde kullan yeni cicini :)

éLLa dedi ki...

ya millet tsk ederim ama blogta bir sorun var sanirim.. bir kac tane daha yorum geldi ama daha kim olduklarini göremeden kayboldular
:( bu yuzden onlardan özur diliyorum.

Nida ersin dedi ki...

ella! ya LP ta sorun var DNS ayarı olabilir veyahut bloğunuzla ilgili sorun yaşıyorsunuz.Nasılsa siliniyormuş bende rahar rahar yazayım diyordum ikinciye elektirikler kesiliyor.öyle bir yrde bulunyorumki Kaz dağlarının kuzey eteklerinde bir belde TTnet altyapısının sonu, herşey sorunlu orman havası sağlığıma iyi gelir oraları Q2 deposu diyordu hocam, ama daha fazla bitkinleştim, hele geceleri soğuktan donuyorum, ıglamalarım monitöründe görünecekmi bilmiyorum ama yinede yazıyorum içimi boşaltıyor ve rahatlıyorum. (ne)

éLLa dedi ki...

* Nida yok yok sorun sen de degil butun bloglarda varmis sanirim. neyse ki bugun duzelmis, yayinlayabildim senin yorumunu :) bosver teknolojiden uzak kalmak bazen daha iyi geliyor bunyeye, simdi senin yerinde olmak isteyen bir suru insan vardir emin ol. bunlardan biri de benim.. kafa dinlemek istiyorum artik. dagin basi veya issiz bir ada hic farketmez. Gerci böyle diyorum ama net varken umursamayan ben, net olmayinca bir yanim eksilmis gibi hissediyorum. garip bir durum..

aman dikkat ayaz carpmasin.

öykü dedi ki...

GUle gule kullan cok guzelmıs:)

éLLa dedi ki...

tskler öyku'cum

sinemvsinem dedi ki...

güle güle kullan cnm bizde de aynısı var çok memnunuz:)buarada bizde seni blogumuzda görmek isteriz sinemvsinem.blogspot.com görüşmek üzere..

éLLa dedi ki...

aaa ne guzel, memnunsun demek icim rahatladi. tsk ederim.

enk dedi ki...

bilmemek bazen her konuda oldugu gibi bu konuudada ayni bende cok yorulmustum ama degdi icimize sindi ben cokk seviyore senin picini bi picte ben cekiyim :))
ahhh ahhh :/

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

canım iyi günlerde kullan bayıldım rengine,desenine bunun gibi stickerlar var burda ama güzel bulamadım ben, seninki süpermiş bende maymun iştahlıgı yapım banada yeni geldi netbook cok seviyodum takiii seninkini görene kadar , tr de yok ya bundan sanırım ben baktım simdi =) nazarım değmesin cok güzel iyi günlerde kullan.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

canım iyi günlerde kullan bayıldım rengine,desenine bunun gibi stickerlar var burda ama güzel bulamadım ben, seninki süpermiş bende maymun iştahlıgı yapım banada yeni geldi netbook cok seviyodum takiii seninkini görene kadar , tr de yok ya bundan sanırım ben baktım simdi =) nazarım değmesin cok güzel iyi günlerde kullan.

éLLa dedi ki...

enk benim picim senin picin ayip ediyorsun haha :p

* handan'cim tsk ederim..senin ki acer miydi? benim onda kaldi ama enk aldirmadi. bunun dizayni daha iyiymis. aslinda benim istedigim beyaz renkti ama istedigim gibi bulamadim :/ insanoglu maymun istahli iste bir turlu yetinemiyor.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

yok canım benimki samsung n150 seninki gibi pembiş ama sende sticker var sanırım kendinden desenli bende öyle istiyodum bulamadım gerci buda hediye biraz sipariş gibi oldu ama =)