16 Temmuz 2010 Cuma

Deniz + kum + gunes = huzur



Nöruyonuz la cemaat-i blogIr..
Hasretinize dayanamadim tatili kisa kesip döndum.. Kanima islemissiniz, uzak kaldigim gunlerde yoksunluk krizlerine girip "mal verin bana" dercesine blogta blog diye inledim :p ayagim tozuyla buraya dalisim o yuzdendir. Anlatacak seyler birikti, yiginla sey var ama pek yogun bir hatun oldum bu aralar. Vakit buldugum anlarda da pc basindan hic kalkmayan ergen gerisi sefil kardesim olunca yine mundar oluyor bizim postlar.

$u ana dek her sey orta sekerli, tam kivaminda gidiyor.. Gezdigim, gördugum, yasadigim her seyi ara ara anlatmaya calisacagim.. Adaptasyon problemi cekmeme etki eden butun gariplikleri bir bir siralayacagim. iki boyunca dugunde olacagim icin, onlari da baska sefere birakiyorum..

Gurbet ellerde bir basina biraktigim kankamin istegi uzerine bir kac fotograf ekleyim dedim.. Farzedin ki size pc'den fotograf albumumu gösteriyorum, yazi mazi yok :p




her sabah kiraladigimiz evin önunde foto cekmeyi ihmal etmedim :p dikkat ettim de hep ayni yerde cektirmisim.





Isvec'in soguk ve kasvetli gunlerine inat doya doya eglendim, her seyin acisini cikardim.. Gunese doydum.




Tatil icin Baris Akarsu'nun memleketi Amasra'yi sectik. Amasra aradiginiz her seyin hep bir arada oldugu kucuk sirin eglenceli bir ilce.. insanlari da cok sevecen..Be$ yildizli otellere tikilip her gun ayni seyleri yapmaktan usananlar icin, orda burda icip icip sapitan yabanci turistlerden birakanlar icin ideal bir yer..ustelik diger mekanlara oranla cok hesapli.
Ayrintilari ve gezip tozulacak yerleri daha sonra anlatir rehberlik ederim size.



Kucukken bogulma tehlikesi gecirdigim icin hidrofobik oldum, ayni seyi bir kez daha yasarim korkusuyla yuzmeyi de bir turlu ögrenememistim. Tatilde de sosisle yuzup karizmayi fena halde cizdirdim :))


Bu fotoda aksam serinliginde tavsan adasina karsi cay keyfi yaparken..


ozan doğulu - sıla - alain delon izlesene.com

Butun diskolarda barlarda sila'nin bu sarkisi caliyordu, cok hosuma gitti dinleyin lan.

görusene dek kendinize iyi bakin dostlar, hepinize iyi tatiller dilerim.

adios.

21 yorum:

)-( Asabi BalıK )-( dedi ki...

Ben de sonbaharda orada olacağım inşallah, çok methediyorlar. Tekrar hoş geldinnnn

đerkenαя dedi ki...

éLLa, mekanlar süper, sen süper, tatil fikri süper oooh :D Eğlenmene sevindim ;)İyi tatiller sana.. Komsuda piser bize de düşer :p

küfkedisi dedi ki...

yurda döndüğün ve uyum sağladığın hemen belli oluyor bkz: Nöruyonuz la cemaat-i blogIr..
:)))))))

Syrakusa/Beter Böcek dedi ki...

Ella yine enerji dolu ve klasik yüzü saklı fotoları da arz-ı endam etmiş :) Eğlen, dinlengez,gör,ye,iç.. Sonrasında okuruz detayları. Hadi tatilin dert görmesin..

♥pemb€sinti dedi ki...

iyiki gelip yazdın ya. tamda sana mail atcaktım nerdesın özledık diye :) seni görmeden duymadan cok sevdik cok...

Anıl.B dedi ki...

Bu günlük yaşam yazarlığı pek popüler tatilde nereye gittim,beş çayını hangi kafede içtim,şarap nerede içilir vs vs tabii ses getirmesine sebeb olan nedir diye düşünmemeli insanlar okurken bile olmasını istediğinin peşinden gidiyorlar,bu durum biz mağrur bohem yazarlarını yaralamıyor değil.Ella yeni takipçilerindenim enerjine hayran kaldım izleyeceğim.

enk dedi ki...

sekerim pozitif enerji yayiyorsun etrafa ..resimler harika albumun devamina ben bi aara bakarim ama sen yinede eklemeye devam et :P
cok möhemmel görunuyor hersey yevrumm --öptum seni !

Nida ersin dedi ki...

A gız vefasız sen yaşıyormuydun? Tam tamına bir hafta oldu,Korktun dimi Amastra'da gelir bulur seni dünürcüler dye,şimdide tatil bitti ayrılıyorsun oralardan nasılsa adres belli değil.Biz de Tayyibin el ensarinin Gazze'ye yeni diktireceği "el Marmara" anıtı olduk Kaz Dağında misafir beklerken, birde yol taarifi verdik Meğer élla latife yapmışmış uzun yolculuklara dayanamıyormuş-mış.Gittiğin yer yakınmı ki İstanbul'a.D.
"Sık kullanıllar"a kayıtlamışam seni maus beni gördüğünde girecek delik arıyor,dili olsa konuşacak mendebur "yinemi elayı yokluyorsun" vecize değil gerçek a canım. küllediğin hasretlik ateşinden hala duman tütüyor,paçaların tutştu dimi,interenet cafe demi yok oralarda 10 dakikalık bir zamanındamı olmadı Blogger kardeşlerini aramak için...
daha yazmak istiyordum lakin içime karabasanlar çöktü.:))
meraktan çatlamak üzereyim yaşadıklarını çabuk yaz emi.öpüyoom seni.)
(ne)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

haha sen ankaralı mısın , oradakiler gibi konusmussun =) memlekete ayak uydurmalar hemen baş göstermiş. hoşgeldin canım ve iyi tatiller gerçi tatil bitmiş ama olsun =)

éLLa dedi ki...

* )-( Asabi BalıK )-( bence de git methettıklerı kadar var. sakın guzel bır yer.

* derkenar'cım tsk ederim.bundan sonra bana hep tatil zaten. sadece denız olan bir memlekette dogmamanın sıkıntısını cekıyorum :) en guzel tatiller sızlerın olsun.

* küfkedi'm he gurban hıc sasmaz dırekt uyum sagladım :p sen daha buralarda mısın ya :) dugun ne zamandı?

*Syrakusa/Beter Böcek valla duygular karsılıklı aynı sekılde ben de sızlerın yazısını okuyunca enerjı depoluyordum ama sımdı okuyamıyorum acılen kendıme özel ınternet baglattırmalıyım.
eksıklıgını bu kadar hıssedecegımı bılmez ama bır yanım eksık kaldı sankı anlatamam. :) en mikemmel tatıller sızlerın olsun efenım.

éLLa dedi ki...

*pemb€sinti pembısım yoklugumun farkına varman duygulandırdı benı. kımse farketmez sanıyordum saol ya :) ben de sızlerı cok sevdım. ayrı kalamayacak kadar hem de. öperım.

*Anıl .B blog yazmaya basladıgım ılk zamanlar ben de garıpsıyordum bu durumu ve hep genel konulara degınmeye calısıyordum. ama sonra farkettım kı gunluk tarzında yazmak ınsanı ınanılmaz derece de rahatlatıyor ve benım gıbı balık hafızalı ınsanlar ıcın gecmısıne dönmek bulunmaz bır nımet. ne demısler söz ucar yazı kalır.
o yuzden hic kasmadan, baskalarının yasantısını umursamadan (lakın gözlemleyerek) otu cöpu yazıp bır nevı terapı yapmak en guzelı :) bu arada hosgeldın.

* enk bu enerjıler senın serefıne emmoglu :P yevrum butun pozıtıf enerjılerı kap gel. beklıyırum. vakıt bulsam eklıycem de kısmet bakalım.

* Nida alemsın ya cok guluyorum yorumlarına :) valla bu kadar önemsendıgımı bılsem dk bası yazar bıktırırdım sızı.. ben de kimse benı ıplemıyor zaten yazsam ne yazmasam ne dıyordum. ya Amasra'ya 4-5 saat dedıler ama molalarla falan 7-8 saatı buldu ve ben hayatımda ılk defa bır yolculugu sorunsuz gecırdım. benı yol tutardı cunku. aştım kendımı :) benım tatıl kısa surdu ama sanırım sen kaz dagında keyıf yapmaya devam edıyorsunş bence derhal bır blog acmalı ve tatılı anlatıp bız hasetlerı ortadan ıyı catlatmalısın .
tatılde de cafe'ye gırmıstım aslında ama ancak yorumları yayınlayıp cevaplandırmaya vaktım olmustu. burası da kucuk bır ılce zaten cafeye cıksam ellı kısı arkama takılır.görucu gelırler dıye korktugumdan kapı dısarı cıkmıyorum eheuhe. elımden geldıkce yazmaya calısacagım canım. ben de öptum

*Handan angaralı sayılırım ılcesınden dıyelım. ama bı ayagım hep ankarada ve sivemızde adetlerımızde halıyle aynı. bır saatlık yol var arada ne de olsa.
hosbuldum tskler :)

Judy Abbott dedi ki...

Amasra ne kadar güzelmiş, fotolar da harika , darısı başıma inşallah:)

wildceno dedi ki...

genel bloger hali, öle tatil mode: on olduğunda heryerde internet erişimi arar durursun. kurtalmak için en yakın imamdan yardım isteyin.

Nida ersin dedi ki...

élla'cım nummer eıns'taki hafif kol sulietli resmini Hürriyet.com.tr deki çocukluk sayfama taşıdım,izin almayarak,işlediğim suçun bedeline ödemeye hazırım istersen Amasra'ya istersen Kaman'a gelmeye amadedir Nida gardaşın.:))

Ki, yoket dersen onada varım ! yeterki Duriyemin Güvümleri kalaylanmasın.üpüyorum yine varmı bir diyeceğin.)))

éLLa dedi ki...

*Judy guzel oldugu kadar hesaplı da. tavsıye ederım.

* wıldceno naptın sen ya :) işimiz ımama kaldıysa yandık. ruhumuza el fatıha o zaman. :)

* Nida yavrum nasıl bır yere ekledıgıne baglı. lınk ver de bı bakıyım nasıl olmuş merak ettım :p kaderde konu mankenı olmakta varmıs breh breh breh.

Nida ersin dedi ki...

http://benimsayfam.hurriyet.com.tr/profile.aspx?pi=22&uid=27259937&aid=11978
Evden dışarı çıkarken fazla süslenme yoksam kaparlar seni,sora biz ne yaparız.sevgiler.
(ne)

éLLa dedi ki...

uyelık ıstedı cancagızım ya.
benımkısı sadece meraktı. hangı resmım oldugunu merak etmıstım. önemlı degıl kullanabılırsın :)
valla buraya gelınce acayıp haltallastım pasaklı pasaklı gezınıyorum etrafta. tatilde de kararınca ıyıce pişirgeç gibi oldum. pohcacılardan ayırt edemıyorlar :D inanmıyorlar avrupadan geldıgıme haha. ama memnunum halimden. böylesi daha guzel :p

Nida ersin dedi ki...

Nezaketinize teşekkür eder nida kulunuz.. fazlada pasaklı dolaşma sonnacıma evde kalırsın biz ne yaparız.Yaş 25 evlenme zamanın geldide geçiyor bile.)) Sen yinede,Türkiye dışında ara nasibini yani Eurupa'da burada ki kırolarla uğraşma zaten sana uyum sağlayamazlar öyle değilmi canikom. -Acizhane tavsiyemi söylemekten vaz geçtim- de İllaki tallaki tullaki ben senin düğününde oynamak istiyooruum.
Arakladığım resim ilk sıradaki,şimdi ötekilerinide çarpabilirim nasılsa müsade aldık öyle değilmi tatlım sözünün arkasında dur.Şayet çok merak edersen Mail adresimi ve pin numaramı sana verebilirim.Bu arada fırsat bumuşken biraz daha yazayım. 10 nuncu ayın sonuna kadar Kaz dağındayım sağlık sorunsalım icabı aber mühim bişey değil. 11 nci ayda Stuttgart Katerina Hospital'da kontrola gireceğim. Hayat devam ediyor Sanal dünyalarda yaşıyorum burada,hayal kurma kompenentlerimi yitirene kadari iyiki varsın birde Öykü beni teselli ediyor oda çok sulu gözlü ne yaparsın kuzum durumlar böyle...şimdilik..
Sevgi ile kuçaklanıyorsun.)))))
Nida

éLLa dedi ki...

Nida yavrum öncelıkle gecmısler olsun diyyim..
pasaklılık konusuna gelınce ben zaten böyle gıderse armudun sapı uzumun çöpu derken evde kalacagım :) her ne olursa olsun memleketımın yagız delıkanlılarının yerini hıc bır evroapı zibidi tutmuyor inan.modern ama sünnetsız gavurlarla da olamayacagıma göre gönlum kırolardan prd memleketımde dogup buyuyenlerden yana. yine de kısmet dıyelım. sen öyle dank diye 25 deyınce tokat gıbı carpıldı yuzume acı gercekler. kendımı hala 17 lik cıtır gıbı göruyorum sanıyorum. bir kör alıcı bulursak davetlılerımden olursun merak etme :)
hee fotolara gelınce vur dedik öldurmeye kalkıyorsun amma gaddarmıssın. bı dene yeter şekerım.
mucuks sucuks Allah sana nasıp etsın bı duzune cocuks.

Nidda dedi ki...

élla beni yanlış anlama bir tanem ben hırıstiyanları kast etmedim,evropda yaşayan yerleşik vatandaşlarmızı kast ettim bizim ne işimiz olur sunnetsizlerle oldumu bu yanlışlığı düzeltelim istemeyerek klevyeden ayrılalım,yoksam hisediyorum maousun sinirleri üzerinde elimi iteliyor durmadan kuyruksuz şey...muck muck by by

cecilia dedi ki...

bende çok duydum methini, gitmek istiyorum ilk fırsatta amasraya, tatilin keyfini çıkar ellacım, oh sefan olsun, bende sosisle yüzenlerdenim ne tesadüf :) haha :D