7 Temmuz 2010 Çarşamba

éLLa cok pis kacar.. Elveda isvec..

Beynimin icinde bin kisilik bir orkestra koro halinde vuvuzela caliyor sanki.. Kulaklarim ugulduyor, ne dusundugumu, ic sesimin neler mirildandigini duyamiyorum..

Cuma gecesi ucuyorum saniyordum, pc nin sag alt kösesinde duran 7 temmuz ibaresini görunce $ok oldum.. Meger yarin ucuyormusum.. bir gun sonraya kalip ucagi kacirabilirdim, buna ragmen icimi sevinc yerine tarif edilemez bir telas kapladi.. yok ya bu kadar cabuk olmamaliydi, bir kere ben daha psikolojik olarakta hazir degilim ki.. i$te simdi tezegi avucla yedin éLLa dedim kendime.. Bir gunden ne cikar demeyin, ben ona göre hazirliyordum kendimi.. Eteklerim zil cala cala giderim saniyordum ama bir daha buraya hic gelmeyecegimi dusunmek, alismis oldugum bir hayati, evimi, isimi, en önemlisi dostlarimi bir daha görememe fikri beni benden aldi.. Özleyecegim cok sey var bu ulkede. Ve anladim ki, yalnizca Turkiye'ye ait oldugumu dusunmek ve bu ulkeye hic bir zaman isinamadigimi dusunmem bir hataymis. Farkinda olmadan burayi da o kadar cok benimsemisim ki, simdi eksik kalan yanimi, dönunce tamamlayacagimi dusunurken, giderken bir diger yarimi birakiyormusum.. Dimyata pirince giderken eldeki bulgurdan oluyorumda denilebilir buna. Yani anlayacaginiz nereye gidersem gideyim bundan sonra hep bir yanim eksik kalacak ve ben hic bir yere ait olamayacagim..

Vedalardan nefret ediyorum abicim, kimseye belli etmeden sinsice, gizlice, usul usul kacip gitmek istiyorum ama onu da beceremiyorum.. Is yerimden istifami verdim. Firma sahibimiz Niko kahpe Bizansin soyundan gelme bir yunan olmasina karsin cok arkadas canlisi, anlayisli bir adamdir. Gitmeme uzuldu ama bu durumu da buyuk bir olgunlukla karsiladi. fikrimi degistirir ve geri dönersem isim tekrar hazirmis..
Is yerimdeki pacozlardan ayrilirken bu kadar uzulecegimi hic dusunmemistim, yikildim resmen ya.. keza onlarda uzulmez baslarindan gidiyorum diye kuyruguma teneke baglarlar saniyordum. Zira $efler göze her zaman zeballah gibi görunur.. Ama yanilmisim, meger kendimi ne cok sevdirmisim insanlara, hepsi cok duygulandi.. Yerime de en mazlum, en sessiz arkadaslardan birini önerdim ki, babama ariza yapmasin sonra. Adam rahata alisti emir alirsa isi gucu birakir neme lazim.. Size is arkadaslarimdan hic bahsetmemistim dimi, ilerleyen gunlerde bol bol anacagim nasilsa... Allah'tan butun akraba ve arkadaslarim Turkiye'de de onlarla vedalasma sahnesi yasamadik, bu kadar ayriligi ve uzuntuyu kaldiramazdi bunyem eminim.


$ok etkisiden sonra hemen kendimi toparlamaya calisip bavullari hazirlamaya koyuldum.. 7 yili iki bavula nasil sigdirabilir ki bir insan? (daha önce akrabalarla yolladigim 5 bavulu saymazsak tabi) hatirasi olan onca sey arasinda secim yapabilmek ne zormus.. esyalarimi yerlestirirken bi dolu sey buldum.. Kaybettigim esyalarimi, esten dosttan gelen eski mektuplari, kucuk notlari, lise yillarimdan kalma fotograf albumumu, anisi olan hediyeleri... vs vs..
Allak bullagim $uan, kafami bir toplayim daha sonra anlatirim duygularimi.. Al sana bir kaya, neye dayarsan daya..

Yolcunun isini Allah bilirmis hepiniz kendinize iyi bakin. Ayni ulkenin sabahinda, ayni havayi tenefus etmek dilegiyle.. Hoscakalin..
Ve isveeeeeeeeeeeccc
Tepem atarda geri gelirim diye elveda diyemiyorum sanaa..
Hoscakal viking sehri, hoscakalin sari ciyanlar, hoscakalin dostlarim..
éLLa kacar.. ;((



Yonca Lodi - Aldım Başımı Gidiyorum
Uploaded by steasp. - Explore more music videos.

21 yorum:

mademoiselle dedi ki...

elveda vikingler elveda sarı çiyanlar=) deli kız gül gül öldüm ya, ben iskandinav kültürünü çok severim aslında böyle mitolojisini falan arka arka viking ve sarı çiyanları birlikte kullanınca çok komiğime gitti.
vedalar kötüdür ama umarım her şey çok daha güzel olur zira memleketimiz ne kadar güzel olursa olsun burda da insan huzur bulamayabiliyor. Buralar sana oraları aratmayacak inşallah.

Leah dedi ki...

O zaman hoşgeldin eLLa diyorum ben şimdiden!

Her şeyin hayırlısı olsun beybim, en çok neresi mutlu ediyosa seni, orası yuvandır bence. Ama burda daha mutlu olcağına dair kocaman bi his var içimde.

pelininstyle dedi ki...

Haydi bakalim Ella:) Yeni hayatin eski gunlerini aratmasin. hersey istedigin gibi olsun. cook mutlu ol. Hangi ulkede oldugun degil aslinda onemli olan. Onemli olan sevdiklerinle birlikte olmak:)

éLLa dedi ki...

* mademosielle iyidir iskandinavlar ya, medeni insanlar. severim kendilerini.
iyi dileklerin icin cok tsk ederim. umut verici yorumlariniza gercekten ihtiyacim var.

* Leah hosbuldum simdiden beybi. kalbin temiz ya insallah icine doguyordur Leah'im. ferahladim birden. möcük.

'Berrin' dedi ki...

vedalar zayıf tarafım neredeyse gözlerim doluyordu..
aynısını ıkı sene once yasadım..moi moi helsinki dedim, ama sarı cıyanlar demedım :)
ınsan her yere alısıyor ama ınan bana stockholmu cok ozleyeceksın..
cunku ap ayrı bır dunyaya gelıyorsun bunuda gelır gelmez anlayacaksın..
detayları bılmıyorum neden ordaydın sımdı nıye dönuyorsun hangı sehırde yasayacaksın? ama ne olursa olsun her sey gönlünce olsun :)
blogunun ısmıde degısecektır ve ben o sendromu ozleyecegım:)

éLLa dedi ki...

* pelininstyle insallah canim aminnnnnnnnnnn. cok tsk ederim guzel dileklerin icin. evet sevdiklerime kavusuyorum ama, bir kismiyla da ayriliyorum cok karmasigim o yuzden.

* 'Berrin' cim aslinda bunlarin hepsinin farkindayim, tahmin edebiliyorum inan. ama yine de uc gunluk dunyayi memleketimden sevdiklerimden ayri gecirmek istemiyorum. yapamazsam geri dönerim öyle bir secenegim oldugu icin icim rahat.
Blogumun adi degismez. evet yasadigim sehrin ismine munhasirdi ama "stockholm sendromu" ayni zamanda psikolojik bir terimdir. zalimin zulmune gösterilen merhamet gibi bir sey. bu durumda ben de fazlasiyla mevcut. kim kötuluk ederse ona iyilik etmeyi amac edinmis bir enayi oldugum icin blogumun ayni isimde kalmasini istiyorum.
iyi dileklerin ve destegin icinde cok tsk ederim, insallah her sey hepimiz icin cok guzel olur.

aycacaglar dedi ki...

türkiye seni bekliyor o zaman:))
çok fazla üzülme ya, alışırsın nasıl olsa.. her şeyin hayırlısı olur inşallah :)

ayrıca merak ettiğim bişeyi sormak istiyorum, özel olmayacaksa, bölüm olarak ne okudun üniversitede? şirkette görevin neydi? (üniversiteye girecek bi genç olarak merak hali :D)

Did Dans La Mode dedi ki...

Demek dönüyorsun hem de o güzel valizlerle :) Ellacım umarım döndüğünde hiç keşke demezsin ve çook mutlu ve çoook huzurlu olursun. İyi yolculuklar...

đerkenαя dedi ki...

Hoşgelişler ola éLLa, :)
şimdi onlardan ayrıldığın için üzülüyorsun ama emin ol TR'ye hemen alışıp kaynaşacaksın :D çünkü bunun için etrafında koşuşrutan birsürü akraba ve arkadaşın olacak :) Üzülme lütfen :)

♥pemb€sinti dedi ki...

Canımsınn yaa Allah yolunu açık etsin. Hersey gönlunce olsun

Nida ersin dedi ki...

Hoş geldin yaa... hadi. hadi... "Stockholm Sendromu" zalimin zülmmu nü? hava alanına inince görürsün.)) not almayı unutma.. olumsuzluklar,yaşadıkların belleğinden silinebilir.

Mantık kabul etmiyor,Olamaz böyle..!isyan ediyor insan!
iniş maceramı anlatsam 3 ncü Tayyip köprüsü olur istanbula sana kuoly gelsin..

Ben anca Kaz Dağında kendime gelebildim.! (ne)

Nida ersin dedi ki...

Ella! isteyerek mi? bilemiyorum ama farklı bir romantizmle dağladın kılcal damarlarımızı!
şu an sukütü özlüyorum.
Malmo'ya kadar geldimde...devamında sendeledim imge kurma reflekslerim düğümlendi, Kopenhagen'e gerin geri tornistan -özgüvenimi kaybettim- çekincelerim ağır bastı..gider ayak biraz uzun oldu..ya...Bizde bir söz var "abschid zu schlim"
Sahi sen niçin geliyorsun TR'ye iş kurmak içinmi? yoksam bir vefasızın peşinemi takıldın..yapma ella kıyma kendine bu ömür değmez iki damla gözyaşına, acımaz ardından boyunlarını bükenlerin bakışlarına, ayağını denk al uyarması (ne) den..
valla, merak uyandırdı bende... nedenmi? iki kadeşim var biri Biyolog diğeri Minirelog(maden) ikiside işsiz..
neys cenabı-Hak sevenlerin yardımcısı olsun diyelim... auf wiedersehen...le yetinelim...

enk dedi ki...

ben hala inanamiyorum ..hersey saaka gibi zaman bile öyle hizli akiyorki hergun patlardim zaman gecsin diye ama her gecen bir saat bizim burdaki son anlarimiz pöfff yaaa Allahtan iki hafta sonra bende trye gelicemde ankaranin tozunu birlikte attiracagiz ..ora yada bura hic fark etmiyor sen dinlen ,kendine gel canim benimmm ...
enk cok pis uzulurrrrrrr!!! :((

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

ellacım hayırlı yolculuklar cnm, bak bugün kandil ve sen bu güzel anlamlı günde geliyorsun inşallah hersey gönlünce olur.

éLLa dedi ki...

canlarim guzel dilekleriniz icin hepinize cok tsk ederim. tek tek yorum yazamiyorum vaktim cok kisitli. bir iki saate kadar yola cikiyorum, son hazirliklari tamamlamam gerek. Turkiye'den görusmek dilegiyle.. hoscakalin.

enkkkk yevrummmmmmm uzulme biz hic bi zama ayrilmayacagiz. ölumune gangayik.

éLLa dedi ki...

haaaa bi de mirac kandiliniz mubarek olsun, yeni post giremedim..

bi deeeeeee bugun blogum bir yasina giriyor. yarin tr'den yapariz artik kutlamalari..

alideverci dostlar.

'Berrin' dedi ki...

e o zaman türkiyeye hoşgeldinnnnnn :))
blogunun yenı yası kutlu olsun..
sudan cıkmıs balık gıbısındır sımdı :))

Murat dedi ki...

Merhaba,
Kısa sürelerle ve turistik amaçlı gitmelerim dışında yaşam tecrüben yok İskandinav ülkelerinde ama her birisi bir doğa harikası bana kalırsa...
Ve eğer güneşe özlemse (aile özlemi dışında) aradığınız onu bol bulacaksınız elbette Türkiye'de ama yarısını bıraktığınızı düşündüğünüzden daha fazlasını orada bıraktığınızı anlayacaksınız bana kalırsa...
Gene de gelen günlerin size mutluluk getirmesini diliyorum, gönlünüzce olur umarım herşey...

Üfürükten Prenses dedi ki...

ben çok sevindim bu habere ..
Bir yerlerde karşılaşırız belki döndüğünde :)

éLLa dedi ki...

ahh ahh ınsallah guzel her sey olacak ya. hosbuldum canlarım

Mystery dedi ki...

yeni başlangıçlar hep çok iyi bence :) valizler de süpermiş yannız :))