9 Temmuz 2010 Cuma

hu huuu memleketten bıldırıyorum :)

Laheyaaaaa en nıhayetınde memleketıme kavustum. Turkıyedeyım. Klavye cok degısık geldı ımla hatalarıma takılmayın :)

Cok kötu bır yolculuk yaptım. ucak sureklı hava bosluguna gırdı zerre uyumadım. buna ragmen sevdıklerıme kavustugum ıcın mutluyum. sabahtan berı bavul yerlestırmekten anam agladı. mısafırlerınse bırı gıdıyor bırı gelıyor hızmet etmekten köle ızauraya döndum. ufak caplı bır adaptasyon sorunu yasıyorum her sey o kadar farklı gelıyor kı gözume. dogup buyudugum eve bıle yabancılastıgımı hıssedıyorum. ayrıntıları daha sonra vakıt bulursam anlatırım sadece ıyı oldugumu söylemek ıcın gırdım. sızlerle aynı havayı solumak cok ıyı gelıyor.

yarın tatıle gıdıyoruz. bı sure yazamayabılırım. offf yıne mısafırrrrrrrrrrr hrrrrrrrrr

ben kacar görusmek dılegıyle.
ben ızlemeye devam edın anacım.

23 yorum:

pelininstyle dedi ki...

Eh hosgeldiin:)) Daha dogrusu hosgittin:)))

cecilia dedi ki...

oh oh süper bi haber bu :) hoşgeldin cnm :)

cecilia dedi ki...

oh oh süper bi haber bu :) hoşgeldin cnm :)

Ohannes dedi ki...

velkam tu törkiy.sağduyulu yaklaşımlarda bulunup,menapoza girmiş teyze moduna bürünürsem;''ait olduğun yer gibisi yok.''
tatilde ufak notlar bekliyorum.

Leah dedi ki...

Hoşgeldin canım benim sağ salim gelmişsin çok şükür!

Güzelce tatilini yap, kafanı dinle, sevdiklerinle doya doya ol, oh mis! :*

TuTsİ dedi ki...

Haydi hayırlısı bir önceki postuna yeişemedim bari buna diyeyim
HOooşşşşşş gelllddiinnnnnnnnnn

kardeş kafanı dinle gez eğlen coş ye iç eksik kalmasın hiçbirşey tatmadım gezmedim deme en uçuktanda olsa yap ne yapacaksan nede olsa memleketim toprağım de
sevindim len vala :)
sıra ' enk ' de hayırlısı ile gelsede eversek :))

♥pemb€sinti dedi ki...

hoş hoş hoş geldin ellam

Nida ersin dedi ki...

Canikom ! hoşgeldin... Tatiline çıkmadan önce seni uyarmayı akıl edemedim. Şimcik diyom; Şayet yolun düşürse Kaş'a, sakın İtalyan Çemil'e yaklaşma!;)))

éLLa dedi ki...

* pelininstyle hosbuldum tsk ederım :)

* cecicim valla hala ınanamıyorum geldıgıme. bı de cok sacma olacak belkı ama gelırken sankı sızlerle de görusemeyecekmısım gıbı gelıyordu. burda da konusuyor olmam cok garıp ve guzel bır hıs.

* Ohannessss tenk yuu gardas :p valla her seyı an be an yazmak ıstıyorum ama bu ttnet cok garıp bır seymıs. benım mını pc algılayamadı bır turlu. masaustune oturmak ıcın de bana sıra gelmıyor. bakalım bı yolunu bulacagız artık.

éLLa dedi ki...

Leaaahhhhmmmm hosbuldum canım benım. öyle yapmayı dusunuyorum zaten. ınsallah her sey yolunda gıder. cok öpuyorum senı de.

* TuTsi abısı dönmussun tatılden. ıyı gecmıstır umarım. hossssssss buldummm. ya varya sankı sızı ısvecte bırakmısım gelıyor. sankı sız de ordaymıssınız da ben bırakıp gelmısım gıbı :) o yuzden böyle yorumlarınızı gördukce hasret gıderıyormusum gıbı oluyorum. cok tuhaf :p hepı topu bır ayım var surda gezıp tozmak ıcın ablalarım arkadaslarım gıtmeden ıyıce eglenmeye bakıcam. sora zaten bol bol eve tıkılıp kalırım. aklım zaten enkte kaldı onu yalnız bırakmak hıc ıcıme sınmedı. dogru durust vedalasamadık bıle onunla. gelıecegım gun beraberdık sonra telefon geldı yegenı doguyormus abar topar gıttı. gelecegı gunu ıple cekıyorum ben de.

♥pemb€sinti hos hos hosbuldum tatlım :)

* Nidaaaa hosbuldumm bebek. senın su kafdagının adresını ver ben oraya gelecem. beraber bıtkısel hayata gecıs yapalım teknolojıden uzak :p

Nida ersin dedi ki...

Bebeğim! "Kaf" değil Kaz Dağı. Türkiye'ye gelince adınımı değiştirdin? yoksam şaka mı yapıyorsun.)))
Adresimi vereyimde beni nasıl bulacaksın? Balıkesir-Edremit'ten 90 dakika dağ yolu,bir görsen burlarını zeytin ağaçlarını...küçük küçük şellalelerini dağ Anemonlarını, dağ turzimi var buralarda Dünyanın ikici büyük oksijen depomuz yanıbaşımızda "Altınoluk" dağ evlerimiz var senin anlayacağın senden gari her şey.Güneşin doğuşu turucu eflatun karışımı... batışı ise benbeye kaçan morumsu...fazla kafanı ütülemiyorum dimi? bu arada mitoloji(k)-kaz dağı efsanesini-okumanı istirham ediyorum haddim olmayarak "Örgü ören bebekleri" Kaz(f)dağından sevgiler.))
(ne)

enk dedi ki...

Allah yardimcin olsun yevrum hem valiz hem misafirlerden dolayi ..iyi tatiller bol guneslenmeler diliyorum ama fazla kararma gelinin arkaadaso gara gurum demesinler öptummm!

matias dedi ki...

tuh, kacırdık eglenceyi:)

éLLa dedi ki...

* Nida espırı yapıyorum canım :) kafıye olarak uyumlu dıye :p
anlattıgına bakılırsa tam maceraperestlerın yerıymıs orası. gıtmek ısterdım ama uzun yol benı tutuyor. kaf dagına sevgılerle :D

*enk saol bı denem. ahaha benım nıyetım zencı gıbı olmak ama 4 gunde o kadar kararacagımı sanmıyorum :) gelının sadıcı da cingene gıbıymıs derler sonra dımı.


*matias kacırmadın ya bızım blogta eglence bıtmez. maksat gırgır yapmak olsun her daım malzeme buluruz :) aılenızın blogu gururla sunar.

Damlo dedi ki...

oşşgelmişennn!

YILDIZ dedi ki...

AAA hoşgeldin Ella,iyi tatiller bu arada;))

đerkenαя dedi ki...

Sağ salim varmışsınya şükür.. Ayağının tozuyla tatile gidiyorsun hemde.. İyi tatiller sana :) Maceralarını bekliyoruz :D

küfkedisi dedi ki...

oley hoşgeldiiinnnnn :)

éLLa dedi ki...

cumleten hosbuldum.. tatıl yerınden bıldırıyorum suan. ınternet kafeye gırdım ne var ne yok dıye. hepınıze sevgılerımı gönderıyorum.

Syrakusa/Beter Böcek dedi ki...

Vay vay vayy:) Kimler gelmiş yarımadamıza :)) özlemişsin belli. Yazının içindeki enerji resmen püfür püfür esiyor. Umarım dilediğin gibi bir tatil geçirirsin..

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

hoşgeldin sefalar getirdin ,iyi tatiller

Peri Tozu Fotograf dedi ki...

Sonuna kadar tadini cikartmalisin turkiye tatilinin,daha aradan 15 gun bile gecmedi ama simdiden cok ozledim bende memleketimi.

éLLa dedi ki...

hosbuldum canlarim :)