20 Temmuz 2010 Salı

Kanıma işledi amelelik arabesk takılıyorum


Farzedelim biz bir kulu cok sevdik o bizi hic sevmedi, bu durumda napmak lazim. Arabeskin dibine mi vurmali, vur patlasin cal oynasin diyip tInlamamali mi?

$uana dek polyannanin ilkelerine sadik kalmis yani ikinci secenege uymustum.. Kan kusup kizilcik serbeti ictim diyenlerden olmadim hic bir zaman ama kuyrugumu dik tutmayi, gururumdan ödun vermemeyi her zaman cok iyi basarmisimdir.. ama bir koku, bir sarki, bir ani öyle ansizin yakalar ki insani butun tabularini yikar gecer, enkaz altinda kalirsin.. iste böyle bir anda kulagimin pasini silen bir Funda Arar sarkisiyla karsilastim.. Bazi sarkilar vardir ya hani duydugun anda " aha tam beni anlatiyor" dedigin iste bu sarkida ben de o hissiyati uyandirdi.

Aklimda halay ceken o kadar cok kelime vardi ki hepsi bir bir dugun alayini terkettiler.. ( bu benzetmeyi kullanmamda son gunlerde ardı arkasi kesilmeyen dugunlere gitmemin payi buyuktur)Yazacak tonla sey varken bu sarkiya takilmam nedendir acaba? hem de aradan bunca zaman gecmisken.. Kalabalik yalnizlık dedikleri girdabın icine dustum herhalde galiba sanursam.

Sabah sabah baymayim kimseyi..
Amaaaan iyisimi vur beline rahman gitsin.Takmayin kafaniza.
Dinleyin keyfinize bakin ve bugunlukte kiytirik bir post girdigim icin éLLa kulunuzu mazur görun efenim..

25 yorum:

đerkenαя dedi ki...

éLLa, bazen olur öyle.. İyide olur bana kalırsa.. Kalplerin pasını silmek lazım..ki! kararmasın :)

Mutlu günler..

Syrakusa/Beter Böcek dedi ki...

Tatil tam gaz Ella'yı aldı götürüyor :) Şahane şahane..
Not: Oje de değişiklik zamanı..
İmza : sana ne be syrakusa..
:))

Nida Ersin dedi ki...

A gız élla yüzüğünü niye görücüye çıkardın,yosam tek taş yerine hacı yüzüğülenmi kandırdılar seni,nasıl seviyesiz dünürcüymüş bunlar,yazık yazık etmişler senin gençliğine.)eeh gizli yaparsan mendil vermeyi kalabalık yanlızlık dediğin hortuma yakalanır teselliyi Funda Arar'ın "Ateş düştüğü yeri Yakar" bulursun:) geçmiş ola.. muck! muck! -sözlün kızmasın Haa-

)-( Asabi BalıK )-( dedi ki...

Öyle bir ortamda Funda Arar dinleme ama, hatta ortamı da boşver arabesk dinleme, insanı mutsuz ediyor. Arada bir (yada ayda yılda bir insanın canı acı çeker, oturur açar dinler, ağlar sızlar böööööööğğğğlersin) olur. Yanlız hayattaki arabesk ağırlığı ne kadarsa o oranda mutsuz olur insan der çok fecii iddaa ederim.

Mystery dedi ki...

hiiç içimi baymadın ellacığııımmm aksine yazı yazdığını gördüm, sevindim :))) tatil sana yaradı pek göremiyoruz buralarda :)) tadını çıkar :)

éLLa dedi ki...

* derkenar yine cok möhö bir noktaya parmak basmıssın aynen ondan iste. maksat kalbımız küf tutmasın :)

* Syrakusa ne tatili yahu tatil bitti önceki postumda yazmıstım. Bu ojelı fotoda digeriyle aynı anda cekildi. yoksa vallahi degistırdım ojemı:)ya bu arada hic bi sey kacmıyor gözunuzden sizden korkulur :D suanda ic anadolunun ücra bir kösesinde cayır cayır yanmaktayım. ustelik deniz yerine hortumla ıslatıyorum kendımı :)

* Nida ne görucusu Aslı ne görucusu nikah mı kıyıyoruz ne görucusu :)
kız ben burda ask mesk acısından işkembem yanıyor diyorum sen beni gelin atına coooktan bindırmıssın bıle. yuzuge gelınce tek tas meselesı artık ıcımde ne kadar ukte kaldıysa durumu abartıp kafam kadar taşı olan yuzukler takıyorum. sırf acısını cıkarma babında psikolojık bi sey yanı. yoksa nil karaibrahimgil gibi tektasımı kendım aldım moduna gecip eller havaya yaptıgımdan degıl :) sensın muck yevrum.

* Asabi Balık o ortamda olsam damar takılmam tabi :) gecen haftadan kalma o fotograf. yukarda da dedim su anda icanadolunun ücra bir ilçesinde varoş varoş takılmaktayım :) mumkun mertebe tozunu ayarladım damarım sınırı aşıp bunyeyı ters duz etmeye nıyetım yok.

éLLa dedi ki...

* Mystery tatil yaradı yaramasına da buraya gırmek icinde can atıyorum valla. farkında degılmısım ama acayip keyıf alıyormusum blog yazmaktan. hıc bı sey yerini dolduramıyor vallahülazim. bi de su klavyeye alıssam tam süper olacak :) öperım .

)-( Asabi BalıK )-( dedi ki...

O ücra köşe Kulukonya mı yoksa?

Beyaz dedi ki...

Ben sevdim yazını Ella dert etme.
Bak var ya bana bile olur zaman zaman, öyle şeyler düşünürsün ki geçmişe dair, kazınır yaran kanar kanar...
Ağlamak istersen de ağla, istersen dibe de vur ama anlık olsun :9
Sevgiler...

éLLa dedi ki...

* Asabi balık cIks bılemedın. ama yaklastın.

* Beyaz içimi okudun aynen ondan işte.

enk dedi ki...

eger o kul degmeyecek bir insansa vur patlasin,cal oynasin diyip tinlamamayi tercih etmek gerek,tabi kalp bunu dinler beynine sinyali cakarsa :P
sen en guzeli fazla arabeske baglama kardes ,adami dibi birak yerin dibine gönderir,en kisa zamanda görusmek umuduyla ..öptum

mademoiselle dedi ki...

olur böyel vakalar/ düğünler adamı yakalar/ sen merak etme ella/ bunu yazan ellacılar :)

iğrenciiim uleeyyyn.

Nida Ersin dedi ki...

éllam ! Canikom günaydın! Acıl' den bu gün izmir çıkışlı Almanya'ya uçmam icab ediyor,sıcaklığını içide hissettiğim senden ayrılması zor da olsa senden bir müddet ?????? ayrı kalacağım hiç değilse türkiye'de nefesini his ediyordum, fırsat buldukca sana ulaşacağım merak etme beni emi !! öptüm yevrum.))
-Ablan nida-?+-

)-( Asabi BalıK )-( dedi ki...

neresi neresi?

style m dedi ki...

ella hayat bazen bir sarki neler yapabiliyor dimi ;D
ama sen hep gül.

style m dedi ki...

ella hayat bazen bir sarki neler yapabiliyor dimi ;D
ama sen hep gül.

Adsız dedi ki...

ALLAH daim etsin ,SÖZLENDİĞİN İLE sana ,MUTLULUKLAR..

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

Ah o gemide bende olsaydım açık denizlere yol alsaydım:)

éLLa dedi ki...

* enk yevrum haklısın o yuzden ben de hıc takmıyorum artık. arada bir esıyorlar ıste öyle . bu arada beni göruyorsan Ankaradayım. ulasırsam ararım.

* mademoiselle ehuehe sevdim bu lafı. ellacılar sevgıler :p öperım.

* Nide ben geldim sen gıdıyorsun oldu mu sımdı. Evropada ne işin var? kım yorum yazacak sımdı bana bögüm. cabuk gel.! öpuyorum.

* Asabi Balık söylemem sır :)

éLLa dedi ki...

* style m haklısın canım. ah bu sarkıların gözu kör olsun. hep birlikte gulerız ınsallah.

* Adsız yazımı nerenle okudun merak ediyorum :D ne sözu ya. ben evlendım 3. cocuguma hamıleyım. töbe töbe.

* yemek vakti aylin ah keske ben de geri gıdebılsem.

mademoiselle dedi ki...

*spoiler*
Adsız yazımı nerenle okudun merak ediyorum :D ne sözu ya. ben evlendım 3. cocuguma hamıleyım. töbe töbe
*spoiler*

ya çok fena gülüyorum şu an bu nasıl yorum vay anam vay böyle yoruma böyle cevap diyorsun ahaha=)

Adsız dedi ki...

I know that Ctrl+Print Screen is suppose to do that but it's happening to me when I dress Alt+Print Screen. I only want to copy a segmant on the screen, not the entire screen, what do I need to do in order to change that

_____________
Best methods to earn with [url=http://sharecash.pl/sharecash/]Sharecash[/url] $80 - $120 daily. Download the [url=http://fileml.com/11a5w4]EBOOK[/url] for FREE.

Adsız dedi ki...

If we have a one bit number what is the value of 1 in two's complement? If we want to subtract a one bit number from another one bit number how do we do this? for the last question, please assume that the addtion is being done by a ripple adder, and each one bit operation can do a carry-out to the next most significant bit.... Please explain a why? Thanks for your help!

_____________
[url=http://szczury24.blox.pl/tagi_b/27907/szczur.html]Szczur[/url]

Adsız dedi ki...

My desktop, windows, icons, and taskbar (etc) are really tiny! Is there any way to fix this? i've tried - right click mouse > properties > display > settings > Resolution It makes the start button and icons run off the screen.. :(

_________________
[url=http://tapetynapulpit247.blox.pl]Tapety na pulpit[/url]

Adsız dedi ki...

I bought this new laptop and I totally regret it. I keep losing my internet connection like every half an hour and it says something like time is out. It's horrible laptop windows vista incredibly slow and difficult to handle. What can i do abou this?

_________________
[url=http://sharecash.pl/sharecash/]Sharecash[/url]