3 Temmuz 2010 Cumartesi

kiz gelecek yerden lavuk esirgenmez..

Meteorolojiden gelen bilgilere göre balkanlardan gelen sicak hava kutlesinin etkisiyle abazalarin hormonlarinda buyuk artis olacagi belirtiliyor.. Kül bulutlarindan ve sperm yagmurundan korunmak icin genc ve guzel hatunlarin azicik daha edepli giyinmesi irzlarinin bronzlasmamasi acisindan önerilir..

Bilmiyorum sizin oralarda da öyle mi ama burdaki fuli$ kazanovalar iyice ataga gecti, mercimek beyinli bazi saftirik kizlarda ulu orta yerde bikini giyinip guneslemeye kalkinca, mercekleriyle mercimeklerine baktiriyorlar.. Ama mustahaklar arkadasim, kandirma kuvveti bu kadar gelismis irzsever kisiliklerin ekmegine niye yag suruyorsunuz..! Bu keva$eler yuzunden erkeklere acayip bir özguven gelmis olmali ki, reddedilecekleri ihtimalini bile dusunmeden " abi ya ben bu kizi iki dk da tavlarim" diye baliklama atliyorlar her görduklerine. Diyaloglar kismen böyle:


- Ya senin cigerinde yatar yuvarlanirim, demliginin ucuna suzgec olurum.. belindeki kemer, sacindaki kepek olurum.. sana alici gözle bakanin canina alici gözle bakarim baki$i naki$lim..
- git ananin cigerine yat, ortadan ikiye ayriksi ökuz..!

Paparayi bastigim anda dusuyor jetonlari, suratlarinin aldigi sekle dibimnen guluyorum..
Ne kot olduklarini ben belledim haci, hepsi baska lagara lugarasi olan zibidiler iste.. ama benim kizdigim nokta onlara prim veren hatunlarda.

Bunlardaki piskinlik öyle yesilcam filmlerinde gördugumuz cinsten degil, Tarik Akan gibi tatli bir zibidi, Ediz Hun kadar karizma bir capkin görmedim ben mesela. Bu yuzden kimse benden Hulya kocyigit gibi bey babamin karsisina cikip " babacim biz Nekremle sevisiyoruz" dememi beklemesin.. O kadar kolay degil bu isler. Etrafimdakiler aman éLLa, Hurrem oldun basimiza cok sertsin böyle giderse evde kalacaksin diye sap yiyip saman savuruyorlar.. Ben de demir eksiliginin yaninda karizma eksikligi de varmis, napayim kaderimse cekerim diyorum.. uzuldum saniyor salaklar.

Sanki boyum pencereden ta$ti, eve sigamiyor muyum.! Bunu diyenlerin bir kismi ya ic guveysi ya da dI$ dunur takimi. Bunlarin basina ödul koyup , sonra da o odulu vermeyi unutacaksin aslinda...

Gecenlerde yaratici hatun french oje "hayat hakkinda bir sIr ver" diye mim göndermisti bana, mimleri yanitlamak adetim degildir ama aklima gelmisken konunun icerigine dair kucuk bir kuple sIr veriyim..

sevenler birbirini alir, sevmeyenler bir birine verir. ..
Verenlerden olmayin siz kaybedersiniz..

Günün sarkisi:

anlat ki cözulsun dilin, ben hayvanatim demelisin.
hayvanatligi anlat bana senin gibi bögurmeliyim.


not: bugune kadar bana mim ve ödul gönderen blogdaslarim hepiminizden özur dilerim, ilk firsatta hatami telafi edecegim..

17 yorum:

Ohannes dedi ki...

içinde bulunduğumuz dönemde bayan istanbul gibi olmalı.tek hakimi olması lazım.yoksa gireni-çıkanı belli olmuyo.yalama oluyor.
odtü'de kütüphanedeydik.kro tipli,ayağında kundurası ve elinde tesbihi olan maganda geldi ve kızın önüne kutsal eşyası olan tesbihi atıp ''helalimsin'' dedi.çok şaşırdık.odtü de okuyormuş.bu nasıl bir sentezdir ?

Lazanya dedi ki...

bizim buralarda da böyle, hepsi aynı nasılsa eLLacım hıh :/

absalom dedi ki...

arz-talep tir ekonominin tek ve gerçek kuralı.

öküz sana o kadar pas verdik gelmedin eşcinsel misin sen lan diye bi cümle duymuş adamım ben.
hem de kulaklarımlan.

ölsem de gam yemem artık :))

enk dedi ki...

baslik super hee :)) erkek milletine acik kapali sorun olmuyo kiz olsun yeter :)

cips yiyemeyen kız dedi ki...

Ben her zaman derim erkekleri tepemize çıkartan yine hemcinslerimiz diye
hemencecik tav oldu mu birkaç kız hepsi öyle sanıyrlar
işin garip tarafı sen onları tersledn mi daha vazgeçşmz oluyrsn bide beni reddeden ilk kız sensin dediler mi kaldırıp camdan fırlatasım geliyor hepsini

Nida ersin dedi ki...

Abazan Öküz'ler birbirini dikizler mağdur ararlarmış.!sonrasında annelerini görmemezlikten gelir,Buzağı'larını kemkirirlermiş.
nahmarhemkarların dikkatli olması lazım, tırnak çakısı satın alacaklarını minik Satır alsınlar masat hediyeli.Cnki sıcaklar bastırdı,Bıçak burcuna da girmek üzereyiz helmmuşu sağlama almak lazım....!yhni!)

French Oje dedi ki...

bizim burdakilerde bunun kibar hali. yani söylemiyorlar niyetini akıllarısıra biz anlamıycaz. bi arkadaşım şey demişti. "ne yani sonu sevişmek nasılsa önce niyetimi mi söylemeliyim yoksa önce kahve içelim ikinci buluşmada nasılsa bende olacak diye beklemeli miyim? ikisi de aynı kapıya çıkmayacak mı?"
çok fena bu erkekler çook.. en güzelini yapıyosun sert olmak lazım.

mademoiselle dedi ki...

tatil yöreleri aha tam da dediğin gibi ben gidemedim istanbullarda kaldım ama gidenlerin anlattığı aynı bu hikaye... allahın kırolarında bir özgüven bir özgüven ki sorma.

@ohannes, odtülüye koptum yalnız=)

)-( Asabi BalıK )-( dedi ki...

Hepsi doğru, bence de erkeği akıllandıran da embesilleştiren de hatun kişiler. Zaten erkeğin size yaklaşırken ne düşündüğünü anlayabiliyorsunuz, dediğiniz tiplerle geçin dalganızı ama diğerlerine de aşağılık bir yaratıkmış gibi davranmayın ki gelecek nesillerin temelini atabilecek kurumları oluşturan iki kişiden biri olacak herif kalmayacak.

Beyin ambalesi geçiriyoruz. Mesela sen ne kadar alttan alırsan, ne kadar güzel davranırsan, ne kadar sadık olursan, ne kadar herşey güzel olsun kavga gürültü olmasın diye davranırsan o kadar üzüyolar hatunlar. Çevrede onlarca kez gördüm ki ne kadar öküz davranırsaan, aşağılarsan, aldatırsan, hatta döversen o kadar iyi oluyorsun, seviliyorsun ve peşinde köpek gibi geziliyor.

Deyin bakalım böyle mi değil mi?

Anlayan varsa beri gelsin de bana da anlatsın!

éLLa dedi ki...

* Ohannes haha cok o odtuluye :) supermis tam haylimdeki tip ( dermisim) :)

* Lazanya dogru diyorsun ama burdakilerin sebebi cibildak hatunlar. gördukleri her bos yerde guneslenmek icin soyunurlarsa en medeni herifler bile yoldan sapar tabi.

* absalom haklisin aslinda devir o kadar degisti ki artik, butun cinsiyetler birbirine karisti. kiz kizla takilir, erkek ekege sulaniyor.. ya da ne biliyim kiz erkege asiliyor erkek yuz vermiyor. her sey tersine döndu..

* enk'cim kiz olmasa da yetiyor artik :D anlarsin ya.

éLLa dedi ki...

* cips yiyemeyen kiz bu durumu iki tane özlu sözle yanitlayabilirim. birincisi : kurunun yaninda yasta yanar.
ikincisi: kacan kovalanir.

* Nida ersin sen ben satir degil baltada aliriz almasina da, bu durumdan zevk alan disiler oldugu surece cözum olmayacaktir hic bi sey.. yine de tedbiri elden birakmamak lazim :)

*French oje öylesi cok daha fena iste sinsi yaklastiklari icin durumu cakmiyor insan. modern nuri alcolarda diyebiliriz onlara, bi ucan bi de kacan kurtulur.

éLLa dedi ki...

* mademoiselle tatildekiler mecburen acilip saciliyor onlari anliyorumda burda 25 derecede cayirlara yayilan yabancilari görunce tuhafima gidiyor acikcasi. erkekler napsin diyorum icimden.yalniz olan bize oluyor iste.. öylelerine b mok olmuyor. evet odtuluye bne de cok guldum:)

* )-( Asabi Balik )-( disi köpek kuyruk sallamazsa hic bi sey olmaz ama bazi embesiller kuyruk sallamasan da pesinden kosabiliyor. onlari bu gruba dahil etmeyelim.. ha ikinci paragrafa gelince ayni sey erkekler icinde gecerli.. maalesef ne kadar ilgi gösterirsen o kadar cok degerinden dusuyorsun. x deger verirsen kici kalkar demisler aynen ondan iste.

KaRaMeL dedi ki...

çok sıcak kanlı bi blogunuz var efenim.tanıştııma memnun oldum.

éLLa dedi ki...

tsk ederim efenim teveccuhunuz. o memnuniyet bize ait :)

Alfredo Eke RAINER dedi ki...

Yav çok hoş başladı ama yazının sonunda sen ordan tee oraaa nasıl geldin onu çözemedim, "aha şimdi anafikiri beynimize vericek" derken yazı bambaşka bitiyor..O değil de bu sene Beşiktaş noolur??=)

ikimiz dedi ki...

hahahhaha kopptumm yaaa güzel bir yazı ve başlık ayrıca bir yorumada bayıldımm ne insanlar var yaa absolam ın yazısı güslemiş sevgiler banada beklerim
http://ikimiz-2.blogspot.com/
http://modadunya.blogspot.com/

éLLa dedi ki...

Alfredo haklisin :) kafamda o kadar cok konu var ki sunu da anlatiyim bunu da anlatiyim derken yazi uzayip gidiyor. ee milleti baymayim sIkIlmasinlar diye yazinin orasini burasini kirpiyorum, kucule kucule ortaya böyle kici basi belli olmayan karma bir yazi cikiyor :) kapi$?

* ikimiz evet ben de cok guldum absolamin yorumuna :)
pasta böregimizi hazirla, size de geliriz efenim ne demek.