30 Ağustos 2010 Pazartesi

Oruc tutmak guzel ama, bu susuzluk beni deli ediyooOOrr!


Bir ters, bir duz.. Bir ters bir duz...
ilmek ilmek isleniyor hayatim.. bir bakiyorum hayat cok sukela, bir bakiyorum durdurun dunyayi inecek var raddesine gelmisim.. tepe sersemine döndum valla. Insanlar da ayni sekilde herkes kafasina göre takiliyor, kimsenin keyfine karisacagimiz yok ha$a. lakin bu kadar degisken olmalari ve yapilan onca fedakarliga karsilik zerre kadar deger görememek ister istemez insanin kanina dokunuyor be azizim.. Demek ki neymis saca göre tarak vurup, herkesi sevdigi kadar sevecekmissin.


Azraile celme takan babaannemse tekrar bir $ut yedi, zekaratta yatiyor. Millete de eglence cikti, sabah 8 aksam 9 mesaiye kaliyorlar maasallah.. Insana uzuntusunu bile doya doya yasatmiyorlar. Antika akrabalar da cabasi. her biri bir ayri hava.




Bunun disinda ben de inanilmaz derecede kitap aski uyandi.. iki gunde bir kitap bitiyorum desem inanir misiniz? bence inanin.. Sermayeyi kitaplara yatiriyorum, kitapcilari zengin ettim. Cok yakinda kitap tavsiyelerimle de karsinizda olurum insallah.. Sinemalardansa Leonardo´nun yeni filmini tavsiye ederim. "Baslangic"ti sanirim adi, etkileyici bir filmdi, sinema da izlemesi de daha ayri bir keyif veriyor insana.




Benim kabus tv Turkiye´ye geldigimden beri naklen yayina baslamisti.. Zaten yerimi yadirgadigim icin zarzor uyuyabiliyordum, o zaman da alicilarimla oynaniyordu kabuslarla uyaniyordum. Ilk kez dun gece bilinc altim insafa gelip reytingi bol yayinlara gecti.. Gerci gökkusagindan kayip, kusun kanadinda ucacak kadar fantastik bir ruya degildi ama gökyuzunde smac basketler atmakta hic fena degildi.. Hani su THYnin sponsorluk reklami var ya ooOOOOooo OOoooOO turkler ucuyor diye. Orda ucanlardan biri de benmisim..Vay anasina gercek gibiydi ya.



Firsat buldukca da okey oynuyoruz..

Anne sultandan salonu supur emri geldi. yazimi yarida birakmam lazim zira kellemi vurdurtmaya niyetim yok :p


beni izlemeye devam edin.

15 yorum:

ayşa dedi ki...

erkekler marstan, kadınlar venüsten :)) güzel mi kitap, methedildiği kadar var mı :))

Mystery dedi ki...

ramazandan mütevellit hepimiz aynıyız yevrum aynı dert aynı tasa!

enk dedi ki...

laf bana çakılmış gibi..

enk dedi ki...

laf bana çakılmış gibi..

pembesinti dedi ki...

yavrum sil süpür toz al yemege yardım et. :) evde olmak böle işte. yakında cıldırırsın benden demesi :P

Ayshenur dedi ki...

su su su die dolanırken kendmi çölde hissediyorumm cidden!bitsede gitsek yaww..(böle diorum ama carpılmam umarım)
ayrıca blogunuda cok sewdim iiki bulmuşum..OH!:)bnde bnmkine bklerim cnm;)

éLLa dedi ki...

* pembeesinti oynatmaya az kaldi doktorum nerdeeee diyesim geldi. saka saka annem bana is yaptirmaya kiyamaz, bulasiklari bile kavga dövus elinden aliyorum. bugun rahatsizdi ondan öyle icap etti :) beni sadece babaanneme hemsirelik etmek yoruyor ama isteyerek yapiyorum. o benim icin cok önemli cunku.

♥pemb€sinti dedi ki...

anladım cnm Allahım babaannene iki iyilikten birini versin inş.

enk dedi ki...

isim belirtmeseydik sanki daha iyi olurdu..kendi açımdan düşündüğümde üstüme alınmam gerekmiyor ama senin tavrından anlaşılan benim de üstüme almam gerektiği sanırım :))

)-( Asabi BalıK )-( dedi ki...

Sen okeyde yancı olmuşsun Ella. Yancı oturur oynayanlardan yer içer, oyuna karışır, eğlenir kenarda öyle. Ama resimde görüldüğü üzere onlar seni çalıştırıyorlar, taş dizdiriyorlar. İş güç mevzularını ne yapacaksın, yoksa taş dizmeye devam etmicen de mi?

éLLa dedi ki...

* pembeesinti amin canim tskler.

* enk özur dilerim dalginligima gelmis. sileyim istersen yorumu.

* Asabi Balik durum aslinda öyle degil, ayiptir söylemesi okeyde iyiyimdir. eniste beyde kötu olunca kimse gurup olmak istemedi ben de acidim gel yanimda dur dedim, okey tasini rakip takima yanlislikla attiktan sonra bir daha mudahale etmedi :) yani kontrol tamamen bendeydi. valla simdilik tas dizmek isime geliyor. :P

LoLLa dedi ki...

bana pembe laptopunu gonder tutacagin butun oruclari tutiiim senin yerine eheheueh allaam cok gusel bayildim

ps: masallahhh dioruz yinee .)
ve gidioruz .)

loyloyloyl ;)

marissa dedi ki...

Ella ben de bayıldım laptopuna pembiş pembiş.Markasını öğrenebilir miyim?Babannene de geçmiş olsun bu arada

éLLa dedi ki...

* aysa bilemiyorum daha yeni basladim, simdilik iyi gidiyor mantikli cözumler uretmis. tavsiye ederim.

* Mystery evet ama yine de sikayetci olmamiz gerek. Allah kabul etsin.

* enk yevrum sana degildi ama uzerine alinmani gerektirecek bir seyler varsa kendi acindan, bir dusun derim ben :)

* Ayshenur`cum Allah saglik sihhat verasinde tutariz sorun degil. hayirlisiyla gecer insallah. blogumu begenmene sevindim , su siralar kimsenin bloguna ugrayamiyorum vakit olmuyor ama seninkini ziyaret etmeye calisirim. sevgilerimle :)

éLLa dedi ki...

LoLLacim keske öyle bir sey olsa valla direkt verirdim sana mini$i :) daha iyileri senin olsun .

*marissa canim tam olarak laptop demeyelim notbook aslinda mini pc. ama bir laptopun butun özelliklerini tasiyor.
markasi mini pink hp
gecmis olsun dileklerin icin de ayrica tsk ederim. sevgiler.