6 Ağustos 2010 Cuma

BlogIr alemınden biri daha bekarlıga veda etti.


Bir blogIrI daha dunya evine itelemis olmanın mutluluguyla tekrar karsınızdayım efenim.. Gectigimiz haftasonu benim can dostum güzel insan, aynı zamanda da blogIr aileminin sevimli kızı enk sevdicegine kavustu. Canım kankam dunyalar guzelı bir gelin oldu, inşallah bahtı da yuzu gibi güzel olur.Tabi bu durumu tevekkül edip Allah'a bırakmadan önce enisteye de ona iyi bakmasına dair bolbol gözdağı vermeyı ihmal etmedim. Cok hos sade bir dugundu, bir gun öncesinde de kına gecesı yapıldı.
Enk'in nedimesi (sağdıcı artık her neyse) bendım, kolumdaki kırmızı şeritte bunu simgeliyor. Düne kadar binbir hevesle nedimelige atılan ben, bu görevin bu kadar zorlayıcı oldugunu hic bilmiyordum. Nedime dedigin meger dugun suresi boyunca gelinin hizmetciligi yapan kişiymiş. Enkte sagolsun bu fırsatı cok guzel degerlendırıp resmen köle ızauraya döndurdu benı.
Suyumu getir ella, corabım nerde ella, sacımı duzelt ella, elbısemı duzelt ella, ayakkabımı getir ella, foto cek ella, makyajımı tazele ella.............. bu böyle surdu gitti. Baskası olsa coktan ısyan bayragını cekerdim ama söz konusu biricik kardesımın dostumun mutlulugu olunca boynum kıldan ınceydı. Kanka sana canım feda.


Birbirlerıne cok yakıstılar maasallah püüü püüü..


Vur davulcu davula, kızlar ceksin halayı tey tey tilili. Hiç bir dugunde bu kadar oynadıgımı hatırlamıyorum. butun kurtlarımı döktum.


Bizim kız bayaaa cafcaflı bır gelınlık secimi yapmıs. babaannem hasta oldugu ıcın secım yaparken yanında olamamıstım.( bu arada merak edenler ıcın söyleyım babaannem taburcu oldu, cok sukur ıyı. soranlara ilgilerınden öturu tesekkur ederım)
Gelınlıgın her yerı taslarla susluydu, sadelıkten yana olmama ragmen gelınlıgı cok begendım ben.. Eee modelde guzel olunca tadından yenmedı tabı.

İki gun boyunca enk'in makyajını ben yaptım. Kuafördeki makyöz kızı şebege cevırınce bu işe de bir el atmam farz oldu. Makyaj yaparken hem kuafördekılerden iş teklıfı aldım, hem de orada bulunan musterıler benı profosyonel makyöz sanıp ucretın ne kadar oldugunu sormaya falan basladılar :) Halbuki hayatımda ilk kez birine makyaj yapmıstım ama yine de herkes cok begendı. Bu konuda bu kadar yetenikli oldugumu bilmezdım, belkı ıs alanımı bu yöne dogru cevırebılırım. mesela bır guzelık salonu acabılsem hıc fena olmazdı.




ilk gün kınada giydigim elbısem böyleydı. Babaannem rahatsızlıgı yuzunden dugune gıdıp gıdemeyecegım bile mechul oldugundan ne dugun ne de kına için dogru durust bır elbıse secemedım. Saclarımı da uzun ugraslar verip tarıf ede ede kırk saatte yaptırdım becerıksız kuaföre.





Gelin hanımımızda cok şıktı. Gıydıgı yarasa kollu turuncu elbıseyle göz kamastırdı.


kuğu gibi maşşşşşşşallaaaa..


Kımsenın adetlerden anladıgı yok.. Bıldıklerım dahılınde mılletı yönlendırınce ısıne gelmeyenler homurdandı ama ben pek umursamadım. Ne de olsa zordur almak bızden kızı.
Son gecesinde koyun koyuna yattık dostumla..Bir daha zor sabahlarız, eşi izin vermez :p
Vaktım kısıtlı oldugu ıcın alelacele ancak bu kadar yazabıldım. Daha duygusal, daha eglencelı bır yazı yazmak isterdım ama stresle yazdıgım ıcın bır turlu konsatre olamadım. ıdare edin.


cengiz kurtoğlu - gelin olmuş gidiyorsun.. izlesene.com

Kına yakılırken ve dugun bıtınce cok duygulu anlar yasadık. Her ne kadar enkı uzmeyım dıye kendımı sıksam da gözyaslarıma hakım olamadıgım anlarda oldu.. Bu sarkıda ıcımı daglıyor. Turkıye'ye temellı dönusum umarım 7 yıllık dostluk baglarımızı kötu yönde etkılemez. Onu eşine teslım etmenın huzuru ıcındeyım. O gül yuzu hıc solmaz ınsallah ..

Enk'i merak edenler için belırtıyım. Suanda kendısı kocacıgıyla birlikte kusadası semalarında balayı yapmaktalar. Ne dıyelım darısı basımıza kızlar.
Onlar erdi muradına biz cıkalım kerevetıne.. ( o da ne demekse)

24 yorum:

Lazanya dedi ki...

Mutluluklar diliyorum, darısı bekar kızların başına :)

Birim!

Üfürükten Prenses dedi ki...

tebrik ediyorum enk'yi ve mutluluklar diliyorum.

ama blogu açılmıyor haber vereyim dedim :)

Nida Ersin dedi ki...

éllacım!
Sayfanı açınca neredeyse şoke olacaktım,tırsladım, yavaş yavaş okudum yazdıklarını,resimlere gözlerimin ucuyla baktım yani basbayağı ürktüm, enk'in evleneceğini unutmuştum bile.Ben sandımki 11 günde hayatında geri dönülmeyecek değişikler oldu!!!

Sen arabesk türlerini beğenmezdin,ne oldu sana,niçin için dağlandı yüreğin, élla aklından geçenleri okumuyor değilim ama şu kör talih yokmu? insanı acılara dahi alıştıran,uykuları kaçıran duygu karmaşalığına sürükleyen...!

İnsan bazen boğulacakmış gibi oluyor,içindekilerini söyleyemediği için boğazı kuruyor yutkunamıyor.işte öyle oldum anlaycağın sen evleniyorsun sandım,neyseki okudukça rahatladım,kendime yaptığım psiko baskıyı yok ettim.Şimdi daha iyi hisediyorum kendimi.:)
Resimlerinden biraz kilo almışa benziyorsun,balik etine olmuşsun pozitif enerjiyede adapte almuşsun,dahada güzelleşmişsin ne diyeyim allah sahibine bağışlasın..)
Bu günlük bu kadar yazmaya yarın devam edebilirim,daha sorulacak çok sorum var..)
Tekrar görüşmek üzere STG.selamlar.
Öptim yevrum.

(baba annenin iyileşmesine de çok sevindim)
(ne)

cecilia dedi ki...

ayy cnm enkcim çok güzel olmuş çok mutlu görünüyor kıyamam hayallerine kavuştu sonunda dilerim bi ömür heyecanları mutlulukları hiç bitmez, ellacım sende ne güzel olmuşsun valla yüzünü kapasan da ışığın yansıyor fotodan dışarı :) çok tatlsınız, enki böle görmek duygulandırdı beni yaa gelin olasılarım varrr ama daha varr napalımm :(:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

maşallah ya ne kdr güzel olmuş hem kınada hem düğünde.sen de harika olmuşsun Allah tüm istyenlere de nasip eder inş. Enkcim hep mutlu olur gülen yüzü hiç solmaz inşallah.

TuTsİ dedi ki...

Şükür Allah'a nihayet oldu hayırlısı ile darısı sana İnşaAllah.

Fotolardan belliki pekde eğlenmişsiniz gözyaşından fazla gülücükler açılmış.

Selam söyle gelin kıza sende kendine iyi bak Allah'a emanet olun.

♥pemb€sinti dedi ki...

Darısı önce sana ellamm. Enkde umarım bi ömür dişlerini görünük gezer:D

đerkenαя dedi ki...

Canlarım beniim, ikinizde çok güzel olmuşsunuz, elbiseler saçlar makyajlar ve tabiki gelinlik :)) Muhteşem görünüyor herşey, Enk'ede mutluluklar diliyorum, umarım herşey gönlünce olur :)

:*

éLLa dedi ki...

amiiinnnn Allah nazarlardan saklasın ve darısı tüm bekarların basına :)

hepiniz enk ve kendım adıma tsk ederım gencler. saolun.

éLLa dedi ki...

Nida telas etme ufukta henuz evlılık görunmuyor. Aday adayı bile yok cunku :) bu arada resımlerde kilolu cıkmısım evet ama normalde cöp gibi kızım. Trde daha da cok zayıfladım. Hı bi de guzel olan her turlu muzıgı dınlerım ben. sıkma canını hiç bı sey ıcın sevgıler.

Mystery dedi ki...

süperrrrr :))) bayıldım, çok mutlu oldum. umarım çok mutlu, huzurlu, sağlıklı, çoluklu çocuklu vb.. vb... olurlar :))
ablam evlenirken istisnasız herkesten duyduğum ve uyuz olduğum o cümleyi sana kurmak istiyorum şimdi, zevkli olucak zira; darısı başına yavruuum seni ne zaman veriyoz :))))

style m dedi ki...

bir ömür mutlu olsunlar ins.guzel gunler yasasinlar darisi bekar bloggerlarin basina ;D

Syrakusa/Beter Böcek dedi ki...

çok mutluluklaar. hoşgeldin bu arada.. :)

annemineli dedi ki...

Mutluluklar diliyorum,herşey çok hoş olmuş,darısı bekarların başına
paylaşımlara teşekkürlerrr..Sevgilerrrr...

Nida Ersin dedi ki...

élla'cığım!! mehraba!!!

Enk,in düğününden sonra Stckholm'a döndüğünü sanıyorum,yanılabilirim de.)vesiledir yaaa.
sen şiir pek sevmezsin ama yinede gönderiyorum,anlayana ince saz gibidir.:):):)

STOCKHOLUM!!

Hep ardından gelecek bu şehir.
Aynı sokaklarda yürüyeceksin.
Aynı mahallede yaşlanacaksın.
Aynı evlerde kır düşecek saçlarına.
Bu şehirdir gidip gideceğin yer.
Bir başkasını -yüreğinde- arama!

Bu şehirdir beni yok saydığın.
Bu şehirdedir sevdiceğini gizemle arayacağın.
Belkde ihtiraslı tutkularına terk edebileceğin.
Birisdir, kapında kul olmuş ama.yine de Af edemyeceğin.
(ne)

Kirâze dedi ki...

ay çok içimden geldi darısı başıma demek ama sanırım bunu dilemek için daha çok küçüğüm!
Allah mutluluklarını daim etsin inşallah, ella'cım görüyorum ki sen de en az gelinimiz kadar mutluymuşsun, darısı başıma diye dileyemiyorum ama inşallah benim de senin gibi böyle kardeşim diyebileceğim bir arkadaşım, dostum olmasını diliyorum.
mutlulukları daim olsun..

küfkedisi dedi ki...

allah mutlu mesut etsin efenim kendisini :)

güzel şeyler bunlar ya taze gelin olduğumdan iyi bilirim :)))

Mia Wallace dedi ki...

Mutluluklar canım ve blog ismine hasta kaldım!!! stockholm sendromu.. kesin bir gün benimde başıma gelicek ve böyle bir düğünüm olucak :)

enk dedi ki...

hersey için sağol nedimem :))

enk dedi ki...

ıyı dilekleriniz için hepinize tesekkur ederim..

éLLa dedi ki...

Nisa şiir supermıs :)

Sena dedi ki...

mutluluklar ve huzur dolu bir hayat diliyorum =)

ZePhYrE dedi ki...

okurken vbe izlerken yoruldum yaw :) düğün dediğiniz bu kadar uzun ve çeterfilli mi...evliliği bir kez daha düşünsem iyi olucak :)

Urfa Tutkunu dedi ki...

Allah mesut bahtiyar etsin. Bir yastıkta kocatsın. Damat da anlayışlı olur umarım da dostunla ayrılmazsınız =)