18 Ağustos 2010 Çarşamba

Dar Geldi bana Angaraa !



eLLa tunga öldi mi, ıssız acun kaldi mi?
selelere doldi mı?

böyle miydi bu şiir? lısedeyken sey derlerdi

Alper tanga giydi mı
şamdana poz verdi mi?


aman ne diyorum ben ya. Konuya renk katalım dıye bi girişgah yapalım dedık, bir caferın bez getırmedıgı kaldı. Demem o kı sayın okuyucu hayla ayaktayım ölmedım, 40 derecede tutulan oruc bile yıldırmadıysa benı hıc bı sey yıldıramaz artık... Bu kadar aradan sonra elladan kurtulduk diye kına yakanlar olduysa bosuna masraf etmısler, zira blogu bırakmaya heç niyetım yok.
Sadece yoğun günler yasıyorum. Babaannem günlerce ölum döşeğınde yattı. Tam herkesin umudunu kesip basında kuran okudugu anlarda kadın felekle dalga gecer gibi azraile çelme takıp hortlayıverdi. Karaciger komasından cıkıp cartayı cekmek her yiğidin harcı degıl ne de olsa. Ayıldıgında söylediği ilk sey portakal oldu, yaz gunu canı ısteyecek baska bir sey bulamamıs kadının. neyse ki bulduk. İki hafta ona hemsirelık ettıkten sonra şimdi de Ankaraya ablamların evini tasımaya yardıma geldim. Yardım çadırına döndüğümü söylüyor enk :)

Bunların dısında kendimi kitaplara verdim. 4 tane roman bitirmişim farketmeden. Mısıra molla olacakmışım öyle diyor annem. Durum bundan ıbaret. Geciyordum uğradım tadında bir yazı oldu ama mesgul hatunum anacım ıdare edin.

Babaannemin öğüdüyle sonlandırıyım konuyu:

Yüce dağ başına ekin ekilmez
Yağmur yağmayınca kökü sökülmez
Bu gençlikte bu kahır çekilmez (miş)

Hepiniz içinden payınızı alın..


Gökhan Türkmen - Rüya 2010

şimdilerde bu sarkıya taktım. dinleyin garii..

adios.

36 yorum:

küfkedisi dedi ki...

canım çok geçmiş olsun. ayrıca yardım meleği kolay gelsin :)

Gizzy dedi ki...

canım çook geçmiş olsuun ama babaneciğin iileşmiş neysekiii:)ayrıca kolay gelsin bu sıcaklarda ankara bana da dar gelio valla:)

đerkenαя dedi ki...

Geçmişler olsun ella, bu yoğunlukta oruçları kaçırmamana sevindim :)

Kolay gelsin, yoğun hatun :)

Lazanya dedi ki...

geçmişler olsun ella, gelişmeleri kaçırma arada uğra...

Ankarama laf yok tadını çıkart, park caddesine git akşam kahveni iç.

Mia Wallace dedi ki...

Ella geçmiş olsun canım.. Babaannene bayıldım ve o portokal nerden bulundu pes! :)

)-( Asabi BalıK )-( dedi ki...

Geçmiş olsun. Kolay gelsin...

Nida Ersin dedi ki...

A vefasız élla! ben seni ne yapayım! ne diyeyim sana, Enk mi evlen di, senmi? anlamış değilim valla, bizi kandırıklıyormusun ne yapıyorsun? Ayol 10 günden önce çıkamıyorsun piyasaya Karabatak kuşuna döndün, şimdide kınadan, masraftan bahis ediyorsun.Adımı bile Nisa yapatın "şikayetim var yaradana" benim adımı kimse değiştiemez (élla) dan başka diyeceğim. Göreceksin.!!

Leah'ta senin gibi çok atıp tutuyordu amme şimdi kayplarda, sildi kendini cemaatı biloggtan??

Sana bir siir yazıldı, tüm gece uykusuz kalındı, 10 günde cevabı zor verildi, üstelikte adımı (Nisa) yaptın, söylermisin ne kastın var bana. Ummaccı hastalağına mı yakalanmamı bekliyorsun. Boşuna bekliyorsun o zaman, Vikingler bilir benim ne kadar "sert-yavan" olduğumu..!

Neyse şaka bitaraf oh be Dünya varmış dedim isteyerek. Bir boşluk vardı nerede olduğunu söylemem! onu
doldurmuş oldun. Baba annenin azraile çalımına da sevindim haa.

Tüm güzellikler senin olsun,10 günden evel görüşmeyeceksek, gödereceğim gizlerimi yedeğe aldım. Ona göre kendini mahrum etme bu sevgi şelalesinden. Öpiyorum=))
(ne)

éLLa dedi ki...

* küfkedisi saol datlum ya. özledım senı de naber?

* Gızzy tsk ederım. valla dar gelmıycek gibi degıl asfaltın sıcağı ınsanın yuzune yuzune üfürüyor :)

*derkenar saol canım. kacırır mıyım hiç. zaten dogru durust ıbadet ettıgımız yok orucumuzu barı tutalım dımı.

* Lazanya yavrum tsk ederım. ugramaya calısıyorum elimden geldıgınce.
Ankara'ya laf eder mıyım hiç. ben de ankaralı sayılırım. Park caddesini bilmiyorum valla bi tarif etsene ne tarafa dusuyor.

éLLa dedi ki...

* Mia cok tsk ederım cok incesin. Valla sans eseri bulduk. az buçuk saman tadındaydı ama ona da sukur. mevsimi degildi ne de olsa..:)

* Asabi kardeşim saol.

* Nida bebeem iki gözumun çiçeee ben senin adını unuturmuyum hiç klavyenın azizligine ugradım harflerın yerı degişik valla. gelısı guzel yazıyorum. S harfıne bastıgımın farkında bile degılım. yazdıgımı okusaydım böyle bır hataya dusmezdım. affına sıgınıyorum yevrum.
Blogu aksatmama gelince benım yerımde bir baskası olsa ınan bu kadarını bile yapamazdı. şartları zorluyorum anlayacagın :) basıma okadar buyuk aksiklikler geldi ki bırak blogu kendımı unuttum. Yabana döndum yahu.
Hem ben istemez mıyım yorumlarınıza tek tek cevap vermeyı. Ama valla ınan kı tepemden birileri eksık olmuyor. Blogunda bilinmesını ıstemıyorum da, ancak okuyup yorumlamaya fırsat oluyor. o da alel acele.

ayrıyeten Turkiye'ye döndun mu bakalım turist nida? nerelerde ne yapmaktasın. anlat emi. öperım.

Syrakusa/Beter Böcek dedi ki...

Hadi çok geçmiş olsun. Senin de sağlığın keyfin yerindeymiş iyi bu. Kolay gelsin Ella.

éLLa dedi ki...

Böcükcüm saol Allah razı olsun. Sen de iyisindir umarım.

Syrakusa/Beter Böcek dedi ki...

iyim ve taile gidicem gün sayıyorum. bir süreliğine kilit vurucam bloğa.. beter böcekle birlikte azıp kudurucaz :)

Syrakusa/Beter Böcek dedi ki...

iyim ve taile gidicem gün sayıyorum. bir süreliğine kilit vurucam bloğa.. beter böcekle birlikte azıp kudurucaz :)

CHAOTIC dedi ki...

Yazmadan geçemedim. Öncelikle geçmiş olsun. Çok içten bir blog. Yüzümde gülümsemeyle okudum çoğu yazını... Ayrıca çok çok güzelizzz. =)
Ben de kitap okumadan duramıyorum. Dün Ahmet Ümit'in İstanbul Hatırası'nı aldım. Birazdan başlayacağım. Sevgiler...

♥pemb€sinti dedi ki...

Allahım herkeslerede Babaannenede saglık versin ellam

Lazanya dedi ki...

Park caddesi ümiyköyde kime sorsan gösterirler, kocaman bir değirmen var hemen orada :) bütün sokak mekanlarla dolu. yarın doğum günüm, gel uğra yanımıza :)

Nina dedi ki...

Sevgili Ella
seni anonim olarak okurdum ben görmeyeli İsveç'ten dönmüşsün çok şaşırdım temelli dönüş mü yaptın?

Nida Ersin dedi ki...

Bir mazimiz vardı herşeye değer
Zorla tutamam ki gidersen eğer
Anlamsız beraber olmamız,anlamsız
Azalınca yürekte,duyulan sevgiler.

Vicdan azabı duyduğum günler
Geriye dönemez,imkansız dünler.
İçimde senden sonra nice depremler.
Sonu!Yandı küloldu,kutsal gizemler.

Ben insana bir kez değer veririm
Değer verdiğimi,candan severim
Neden kayboldun, diye soramam
Can evinden de, hiçte vuramam.
(ne)

21 temmuzdan bu yana Almanya'dayım, kendimi arıyorum sağlık sorunsallığımla, Türkiye'ye gelmem "gizlerimle bütünleşen" gelişmelere bağlı ki, söz veremem. Üç günden fazla izin yok hünkardan, ama bir haftalık Ankara kaçamağına yeşil ışık yakarım, Yüreğimdeki dardan..
Turist değilim, bir hiçim'!. Bunu da bilmeni isterim. Benim -élla-elâ gözlü büyûllecim.))

Bu yazgı da şiir gibi oldu değilmi? kasıtla yazmamıştım ama kendilğinden dönüştü:)
Bu arada bir haftalık Kahire gezisine rezevasyonum var "Al-Ahzar University" de bir Molla arkadaşımı ziyaret edeceğim. Mail adresimi de ona vereceğim öptim yevrum.)
(nierkar@hotmail.com.)

enk dedi ki...

sister cadırı kurmuşssun yine Allah kolaylık versin..valla bu sıcakta da hiç çekilmez ev taşıma falan..çok sıcakkkk !

éLLa dedi ki...

yorumlarınıza tek tek cvp vericem dostlar. ev tasıdıktan sonra ınternetsız kaldık. suanda da mısafırlıkteyım, yazamıyorum.. sevgılerımle.

MeL' jones dedi ki...

elloş.
bukadan gezer tozar ve yardım melegı olurkene bızedeugrayıver bence.
fena olmassmı?

♥pemb€sinti dedi ki...

kolay geksin cnm biz bekleriz seni :)

éLLa dedi ki...

*Syrakusa/Beter Böcek iyi olmana sevindım iyi tatiller sana :) uzun süreli ayrılıklar yasatma bize dönusun muhtesem olsun.

* CHAOTIC teveccuhun canım.senin guzellıgının yanında benımkının lafı bile oolmaz. blogunda görmustum fotografını yanılmıyorsam. kitap takıntım hala devam etmekte. butun sermayeyı kıtaplara yukledım. ıflas etmem yakındır :) o kitabı daha bugun görmustum bilseydım alırdım uzuldum bak sımdı. bı dahakıne artık. bugunluk 3 kıtap yeter.
sevgıler.

♥pemb€sinti pembişim saol amin.

* Lazanya yavru kuşum yarın sabah dönuyorum konyaya. ablama söyleyım bı daha kı gelısımde muhakka ugrarım oraya. yanınızda olmayı cok ısterdım valla. nice mutlu yaslar dılerım sana. muck.

* Nina şimdilik temelli dıye dusunuyorum ama sartlar sanırım geri dönmemi saglayacak. böyle züğürt züğürt nereye kadar ıdare edebılırım bilmiyorum. ya bi an önce bı duzen kurmalıyım ya da gurbet ellere tekrar dönmelıyım :(

éLLa dedi ki...

* Nidoooşş harcanıyorsun kızım sen valla bak. şiirler şahane arzular şelalee. benim gibi ruhsuzu bile etkiledın. odunu kütükken eğdın nida. gerçi ben böyle degıldım yasarken oldum. bir zamanların pollyannasıydım ben, şimdi aliye ronaya döndum :p Maasallah ulke ulke dolasıyorsun senden iyisi yok. önce kaz dagları sora ver elını evropaa. o da yetmedı arap ulkelerıne gıdıyormussun biri seni durdursun ya da beni de götur gıttıgın yerlere. bu arada cok gecmısler olsun en acilinden şifalar diliyorum sana.
cancagızım yorumu yayınladım ama sonundaki adresı az önce farkettım. kımse görmesın dıyorsan yorumunu sılebılırım. adresı de kaptım . öperım.

* enk cok zor oldu ama neyse ki hallettık.

* Mel bebeemm ankarada olaydın gelırdım sana ayıp edıyorsun. super görl ella emrınıze amade.

* pebişim bugun geldı ablamlara net hemen buraya ışınlandım valla :) muck

LoLLa dedi ki...

:s allaaaaam sen kafayi mi yedin bu resim koyulur mu burayaaa nazar degicek allaaam cok guzelsin :s :))
ahauah sapik gibi oldu ama masallah yaw nazarBoncugu sana en kocamanindan .)

ps: ahauaha ayrica su yorum yazisina da bayiliorum hey dostum sakin ol seklinde :D

mujuk gittim :)

Nida Ersin dedi ki...

éllacım
bana ayrı bir ilgi duyduğun için minnettarım,ben bu kadar sevgiye layıkmıyım bilemiyorum valla içim ürperiyor.Ayni duyguları "yakınlık" bende senin için güddüllüyorum.
Mail ad.sana idi.
hem bunu hem adresi silebilisin
öptüm kocaman.
(ne)

éLLa dedi ki...

¨* LoLLa nerelerdeydin sen ya:) hala cok tatlisin :) muck yafri

* Nida yavrum yorumlarin o kadar seker ki silmeye kiyamiyorum valla ya-

Nida Ersin dedi ki...

Sen bilirsin tatlım sana bırkıyorum, biliyorsun demokrasi de zorlama olmaz: -RTE öyle diyor da kendi zorluyor- mesela yani !

Bu arada Asuhanda (Nil'de) yüzmeyi arzuluyorum orada turistlere karşı fundmetalist gurubları tarafında uygulanan tehditler var başıma bir şey gelirse kuluda ki komşularına tuz, ekmek hayırı yap, olurmu yevrum
hakkını da helâl et.))
çoook öptim!!

'Berrin' dedi ki...

ANGARA İYİDİR İYİİİİ :)

Nida Ersin dedi ki...

Liebes élla's

Ab morgen um 7.30 uhr fligt nach kairo.
ich verde kommen 4 sept zrück voms kairo nach stuttgart.
bitte bleiben sie gesund und liebsvohl.

nida

éLLa dedi ki...

Nida´cim almancam yok ama bir kismini anladim. sabah 7.30 kahireye ucuyormussun sanirim. iyi yolculuklar yevrum :)

LoLLa dedi ki...

ahauaha allaaam dusunemiorum ben alper tungayi tangayla ahauahau allaaam yaa manyak gibi buraya gelip gelip yazını okuorum yaw ahauaha offffff

gulucukkkler bi suru sevgilerle .)

éLLa dedi ki...

sevgiler benden seker :)

Dt dedi ki...

alper tanga giydi mi ?
şamdan'a poz verdi mi ?
can tanrıyar gördü mü ?
televole düşünsün

éLLa dedi ki...

:DDDDDD

Adsız dedi ki...

I seriously love your blog.. Excellent colors & themе.
Did you creаte thіs amazing sіte yoursеlf?
Please replу back as Ι’m ωаnting to сreаte my own blog anԁ would loѵe tο learn where you got this from oг
what the theme is called. Cheers!

Feel free to surf to my homepagе: what does going green mean