30 Eylül 2010 Perşembe

Bekar, mutsuz, cocuksuz....



Sivilce sIkar gibi sIkIp patlatmak vardi simdi icimdekileri.. Hani ayna karsisinda gümletirsinde butun irin bosalinca icinden, bi rahatlama olur ya onun gibi bir sey istee.. Sicrayan parcalarini görmek isterdim aynada yansiyan yuzumde.. Bu kadar basit olsaydi keske..

Sonbahar...
Aci mevsimi, ayrilik mevsimi, depresyon mevsimi.. Sevmiyorum seni..
Yapraklarim dökulmeye basladi bir bir.. Yaprak dökumunun Ali Riza'si gibi arabesk takiliyorum.. Her yer koyu, her sey huzunlu, herkes dramatik...! Ho$, kimi fatmagul'e yazik oldu diye siyirmaya baslamis, kimi de öyle bir gecer zamankinin Osman'ina yaniyor..
Allah herkese böyle dertler versin anacim, beterinden saklasin ne diyeyim :)


iyi degilim, beynim yorgun, ruhum yorgun.. Pijamalarim, daginik saclarim, solgun yuzumle kendimi daha da kötu hissediyorum.. Sanki hep böyle kalacakmisim gibi endiseye kapilan annem doktora göturdu bugun beni. Iki tIk tIk bi vIk vIk, öksur aksir, nefes al ver dedi bi ton para aldi herif. Bu doktorlukta iyi para varmis, tIpa mi yönelsek nedir..
Uzuntuye bagliymis hizla kilo verisim ve ani bas dönmelerim.. Normal dedi, stres yapmayacakmisim.. "SIkIysa sen yapma doktor efendi, benim derdim senin derdini dürter" diyecektim de, ruh ve sinir hastaliklarina transfer ediverir diye korktum..



Gecenlerde kafa dagitayim diye msn actim, liseden eski bir arkadasa denk geldim.. " Cazgirdin ama iyi kizdin" dedi bana. " ne cagirligimi gördun? " dedim, " cok sukur ben görmedim ama askin ugruna surunup kendini ickiye verenleri gördum" dedi.. Nedendir bilmem ufak capli bir hafiza kaybi yasiyormusum meger, sordugu kisileri, anlattigi anilari bir turlu hatirlayamadim.. Vay be ben neymisim dedim, lisedeyken hayranlarim coktu evet, ama ben tam bir erkek fatmaydim. Kim askini ilan etse döver söverdim.. Herkesin sordugu soruyu o da yineledi " hala evlenmedin mi " dedi, " sence?" dedim, " hic degismemissin, ben en azindan tesebbuslerde bulundum sen de o da yok" dedi.. Kendisi de sefil hayatindan usanmis, bir an önce yemegini pisirecek, camasirini yikayacak bi yoldas daha dogrusu bir hizmetci ariyormus kendine.. Önune kim cikarsa evlenecek durumda. Evlilige bir anlasma gözuyle bakan kisilerin benim bekarligi tercih etmeme neden bu kadar sasirdiklarini bu sözlerden sonra daha iyi anladim.. Cok sukur ben kendi kendimi idare edebildigim icin, gunluk islerime yarayan bir kocadan ziyade, gönlumu hos eden, sevip sevilebilecegim bir can yoldasi istiyorum kendime.. Bu yuzden isteyenlere varmak yerine, beklemeyi tercih ediyorum..
Bu ugurda bekar, mutsuz, cocuksuz olmayi göze aldim..

Hmmm bir de kucuk bir not dusmek istiyorum..
Umulmadik anda arayan eski sevgililer ikiye ayrilirmis:
Aci cekenler, cani cekenler..
Caniniz cehenneme..

___________________________________________________________

Sen benden bir haber başka kollarda uyuyormuşsun
Olsun, avuçlarında ben burnunda benim kokum
Ben seni çoktan unuttum
Sen beni unutamayacaksın

Herşey biter
Herkes unutulur
Ben seni kaç kere sevdiğimi unuttum

***

İyiyim ben
Hep aynı şeyler işte
Uyku hapları
Yalan dolan gülümsemeler

İyiyim ben
Hem sen tanırsın beni
Ne yapsam ne söylesem
O geç kalmışlık hissi

14 yorum:

EzoNe dedi ki...

Umulmadik anda arayan eski sevgililer ikiye ayrilirmis:
Aci cekenler, cani cekenler..


Güzel tespit :))
Yine de neşen hala seninle.. Bu iyi işte :)

Nida Ersin dedi ki...

Merhaba tatlım,canı çekenlerde mi varmış? bende "canınız cehenneme" diyorum onlara rahat bıraksınlar benim éllam'ı:)

Şu varki, hazırlıklı olmalısın; Biraz kendine çeki düzen verip, kilo aldığında haliyle daha güzel ve alımlı olacaksın, sonrasında da hayırlı misafirlerden arınmakta! zor olur: Aklını kullan kız:)

Vesile şiir yazdığını da öğrendik çok ta duyglu satırlar,yüreğine sağlık,Tam benim sayfaya göre...

Koçaman öpüyorum.

éLLa dedi ki...

* Ezone'cim eh iste, neseli olmaya gayret gösteriyorum..

* nida'cim maalesef senin kadar kabiliyetli degilim, siir bana ait degil. sarki sözu hatta.. sevgiler.

enk dedi ki...

herşeyden önemlisi sağlığın canım bence kendine daha fazla zaman ayır ve sağlığına dikkat et o olmayınca hiç birşeyin tadı olmuyor çünkü ..
hayatına anlam verecek o şahıs kimse Allah sizi en kısa zamanda karşılaştırsın evli ve mutlu ol çocuğu bir ara düşünürsünüz :P

öptüm..

Syrakusa/Beter Böcek dedi ki...

Ella ne zaman bu depresyon halinden çıkıp ilk tanıdığımız Ella olacak?

Nezaman fön çektirip pijamadan pantolona terfi edip dışarıda toz attıracak?

ne zaman sevinçli ruh hallerine bürünüp çukulata yiyecek?

yrakusa bukadar soru sormayı nerden öğrenmiş?

Ella'nın iç sesi : '' sus be syrakusa zaten kafam bozuk ilanı aşk etmişleri dövdüğüm gibi dalarım sana görürsün''
:)

Hamiyet Akan dedi ki...

En doğrusunu yapıyorsun akide şekerim çünkü evlilik yapboz oyunu değil. İnsan o eveti dediği anda ya dünyanın en mutlu insanı oluyor yada en mutsuzu. Pişmanlıkla geçen yıllar insanı hergün dibi görünmeyen bir uçuruma sürüklüyor.

Deli gibi sev, deli gibi sevil ve doğru insanla dolu dolu yaşa hayatını. Dilerim Rabbim gönlüne göre versin.

Sevgiyle ve hep mutlu kal akide şekerim.

Bu arada Nida benim şiirlerden birine yorum yapmış ben de sayfasına girip ziyaret etmek istedim ama sayfasına profilinden geçecek linki bulamadım. Nedenini biliyorsan beni bilgilendirirsen sevinirim.

éLLa dedi ki...

*enk yavrum bugunden itibaren toparliycam kendimi. pazartesi gunu ankaraya gelicektim ama bugun veya yarinda gelebilirim. sen gitmeden görusmek istiyorum. bir daha firsatimiz olmayabilir. bu arada amin diyorum :P

* Syrakusa her soru kac puan? 3 yanlis bir dogruyu göturuyor mu? :)
haklisin sizleri de sIkIyorum arabesk halimle.. ilk firsatta eskisi gibi olmaya calisacam söz. :)
ic sesim: ben syrakusa'ya kiyar miyim. o kadar hiyar miyim?

* Hamiyetim pamuk sekerim yoksa ruh ikizim mi demeliyim.. icimi okuyorsun her seferinde ve huzur veriyorsun sözlerinle.. verdigin her ögudu beynime kaziyorum canim benim, uygulmaya da en kisa zamanda gececegim.. Allah hepimizin gönlune göre verir insalah.
Nida'nin blogu yok canim ama baska bir sitede yaziyor.. kendisi görurse ayrintili bilgilendirir seni.

Syrakusa/Beter Böcek dedi ki...

asla sıkmıyorusun. bloggerlar iyi günde kötü günde hastalıkta sağlıkta izler birbirini..

enk dedi ki...

topla tabi şekerim mutlu olmak için çok sebebin var..
canım gel tabi beklerim yolcunun işini Allah bilir bende hazırlık yapıyorum insanın içinde bir telaş oluyor valla işte öyle öptümm

éLLa dedi ki...

* syrakusa son noktayi koydun, dogrusun valla.

* enk yevrum kirisik kremlerimi hazir et. sözun vardi unutma :) resmini cekip koyacam bloga rezilligimi.

Judy Abbott dedi ki...

Syrakusa'nın yorumuna bayıldım . iyi günde kötü günde; hastalıkta sağlıkta takibe devam.
bekar+çocuksuz neden mutsuzluk olsun.gayet güzel bir kombinasyon bence:)

STYLE M dedi ki...

ella seni okumayi cook seviyorum ;)

'Berrin' dedi ki...

düştüğün küçük not süpermiş.

sen bir iki tane kore filmi izle tam kıvama gelirsin :))

éLLa dedi ki...

Judy evet ben de bayildim o yoruma :) sikayet ettigime bakma bence de gayet guzel bir kombinasyon bekar ve cocuksuz olmak :) ama sevgilisiz olmak kismi cok sIkIcI

* Style m beni okuyor olmani cok sevdm ben de.. öperim.