14 Eylül 2010 Salı

Ben de twitci oldum, ben de cumle kurabiliyorum, nolur alsaniza araniza.!

twitine twitine twitine bandim...

Kambersiz dugun olmaz.. Facebook antipatimi yenemedim henuz ama icimde twitter'a karsi acayip bir his depresti, yeni bir ask filizlendi.. Aniden bir sicaklik yakinlik hissettim, kanim kaynadi kerataya.. Artik twitter'da beraber cikcikleyebiliriz..

I$in özu, bazen uzun yazmaya ne takatim oluyor ne de zamanim.. Böyle durumlarda twitter kurtaricim olabilir dedim.. Hem uzun uzun cumleler kurmam, kisa kisa laflari gedigine koyamayacagim anlamina gelmez degil mi.. Bazen binlerce cumlenin anlatamadigini tek bir cumle anlatabilir.. Bu dusunceden yola cikarak sivadim kollarimi, kayit oldum tivite. Yalunuz pek bir yabanci hissettim kendimi, turkcesi yok muydu bu meretin. Bir el atin, yardimci olun ya la baa..

ella kacanzi, hepinizi öpenzi..

twitime ekmek bandirmak isteyenler surayi sulumlasin.. tIk tIK

10 yorum:

♥pemb€sinti dedi ki...

ciak ciak ciak :)
bizde ne face ne twit hiç bişi yok mahruz böle gibiyiz.

kepazeyim dedi ki...

twitter linkine bağlantı ver hanııım, copy pasta yapmak zorunda kalmasın insanlar.

éLLa dedi ki...

basustune beyim, hallettimdir ;)

pembis sen de gel gI

kepazeyim dedi ki...

@ella_cica yazan yere tıklarsan sana yazılanları görebilirsin, sağ tarafta direct messagesin üstünde, who to follow un altında.

éLLa dedi ki...

yeeeee buldum oni.. Allah senden cok mersi.

Nida Ersin dedi ki...

Anlaşıldı!birileri vesile olmuş:) Hayırlara vesile diyelim,sen yeni giriyosun, eskiler ise çıkmata acele ediyorlar ne hikmetse!

Hamiyet dedi ki...

Akide şekerim kimler girdi kanına, kimler twitine bandırman için tehdit eyledi :) Hadi bakem hayırlı ola...

ozlem dedi ki...

Başlığı görünce aklıma Burhan geldi ya.."Ben de nişantaşı çocuğuyum, ben de ünv mezunuyum.Niye beni aranıza almıyorsunuz?" :)))
Bu aralar eski bölümlerini izliyorum da...
Hayırlı olsun..

Syrakusa/Beter Böcek dedi ki...

tvitim yok ki.(( beğenmemiştim ben onu. bana ne ben seni burdan takip edicem..

éLLa dedi ki...

hey uye olmayanlar hemen olun da orda iki lafin belini kiralim..