1 Eylül 2010 Çarşamba

Dogum gunu olanlara iyi davranin. Onlara cok yukleniyorlar.




Babaannemin tabirince bundan 25 yil evvel ekinler toplanirken dunyaya acmisim gözlerimi.

Ufacik ciliz bir seymisim, o kadar ki ele avuca gelecek kadar buyuyecegimden bile suphe etmisler. O gunden bugune degisen pek bir sey olmamis aslinda, sadece boyut ve ölculerim buyudu...

èLLa yine ayni éLLa..

Bugunun siradan gunlerden tek farki benim biraz daha huzunlu oluyor olmam. Eeee kirisik kremlerini kullanacak yasa geldigim gercegiyle yuzlesmek hicte kolay olmuyor.

Cevremdekilerinse bugunu pek ipledigi yok gibi görunuyor. :)



insan kendine sormadan edemiyor:
iyi ki dogdum mu acaba? diye.

yas 25 yolun neresi eder Allah bilir..

her neyse gun daha yeni basliyor.. kendime rengarenk bir yil diliyorum.

ha bir de beni anam kimin icin dogurduysa o ciksin artik karsima yahu..

yalnizlik cekilmiyor.. böhum..

46 yorum:

♥pemb€sinti dedi ki...

İyiki dogdun hayatım. Allahım hayırlı ömğr nasip etsn. buarada annen seni abim için dogrumus olabilir mi :D

İlknur dedi ki...

Nice yıllara. Huzurlu, mutlu bir ömür dilerim...

Sevgiler

Judy Abbott dedi ki...

doğumgünün kutlu olsun şekerim, sağlıklı mutlu nice yaşlara . keşki ben de 25 yaşında olsaydım:))

MeL' jones dedi ki...

Heyyy iyiki dogdun benım ellam! ıyı kı varsın.. bızı sensız koyma emı!

Did Dans La Mode dedi ki...

Canım doğum günün kutlu olsunn. İyiki doğmuşsun :) 25 yaş sanırım benim hayatımın en güzel yaşlarından biriydi. Sana da sanş,sağlık,mutluluk ve huzur versin e bi de aşk tabii :)

aksilaz dedi ki...

Nice yıllara sağlık ve mutulukla

French Oje dedi ki...

yok artık! hahaha çok eğlenceli bişey, iyi ki doğdun ellacım, iyi ki doğduk!

Hande dedi ki...

cnmm iyiki dogdun. o kişinin karşına çıkması dileğiyle...:)

moda_kesh dedi ki...

iyiki doğdun ella mutlu yıllar

éLLa dedi ki...

* Pembisim amin cok tskler tatlim.
ehehe valla bilemiycem nasip kismet isi bu :) Allah bana senin gibi tatli bir görumce nasip etsin :p

* ilknur cok incesin cok tsk ederim. sevgiler benden.

* Judy cok saol niye 25 yasinda olmak istedin bakiyim :) sebebi ne olursa olsun bu söz hosuma gitti bak. sevmeye basliyorum yasimi :p

* Mel bebeeem yerim seni ben ya. iyi ki dogmusum da tanimisim sizleri.

éLLa dedi ki...

* Dido$ cok tsk ederim canim. ay sen öyle diyince icimi bir sevinc kapladi darisi basima diyyim. insallah benim icin de guzel bir yas olur. öperim.

* aksilaz cok tsk ederim cok naziksin.

* French evet ya gercekten öyle, cok hos bir tesaduf bu sevindirik oldum :p
iyi dogduk.

küfkedisi dedi ki...

ne demek tabii ki iyi ki doğmuşsun, nice mutlu senelere, ileri dönemlerle beyaz atlı prens ile birlikte. kocaman öptüm :)

aksilaz dedi ki...

Doğum günün ya ondan yoksa aksiyim :)

)-( Asabi BalıK )-( dedi ki...

Waaay, benim sahte doğum günümde doğmuşsun :) Ben de hüzünlenirim doğum günlerinde, bana sorarsan kutlanacak birşey olduğunu sanmıyorum.
Bu dünyadaysan burada bir ağırlığın bir yerin var zaten, bundan bile mutlu olabilirsin. Kutlu olsun...
(Bu arada 25, 30'un yarısıdır. 5 senede geri kalan 25 seneyi unutabilecek kadar çok şey görebilir-yaşayabilirsin. 30 ise 35'in yarısıdır. Yani o 5 sene de geri kalan hayatının yarısı. Yani çok değerli. Şurada 10 senen var dolu dolu yaşamak için, tadını çıkar élla :)))

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

doğum günün kutlu olsun şekerim, 25 gepgenç bi yaş bi kere, sen de adamını bulacaksın. GO TIGER!

Adsız dedi ki...

Afillim! ne ağlanıp duruyorsun, senin zıpçıktı "Nid" tatilde değilmi? gelince kendisine söyle "beni niçin terk ettin gittin deyivee" doğum gününde yalnız bıraktığına sitem et! Eheehehehe nasılmış????

Marla dedi ki...

doğum günün kutlu olsuun 25 en taş yaşlardan biri bence tadını çıkar:D

'Berrin' dedi ki...

güzel bir yaştasın..ama kritik dönemece gelmişsin :)

rengarenk bir yıl senin olsun..

enk dedi ki...

iyiki doğdun yevrummm..nice mutlu yıllara..kremin hediye paketinde hazır bekliyor :)))
kim olduğunu bilemediğim eniştemde artık çıksın meydana :p öptum

LoLLa dedi ki...

enemmm hepisine börtdeyyyy :)
daa su 25 i bi daha kullanmasak cumle icinde :D hayir ustume alindigimdan diil yasik bilion mu 27 olupta hasss 28 mi gelio len diyenlere :/ yöö 17,5 yasindayim ki loy loy loy :))) temem 18 olsun bööhheeeeyy tamam len tamam 27 :( ama hayatta 28 e girmem soyliiim :'( bildigin iyi bi krem wa mi :/

opucukleeeer .)

neslihan dedi ki...

doğum günün kutlu olsun,nice mutlu yıllara....

Mystery dedi ki...

dur kız daha gençsin ne kırışık kremi :)) doğum günün kutlu olsuuun iyi ki doğdun pek tabii ki :))

Loana dedi ki...

iyi ki doğmuşsun ella :)

cips yiyemeyen kız dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun
Sanada bol aşklı aşktan bıkacağın bir yıl diliyorum

Mia Wallace dedi ki...

Ella şüpheye bile düşme iyi ki doğdun cılız bebek :*

Jacqueline dedi ki...

mutlu yıllar(:yeni yaşın uğur getirsin(:

Tuğçe Bektaş dedi ki...

Bugün benim çok sevdiğim birinin doğum günü. İkiniz aynı gün doğmuşunuz. Happy Birthday başak kızları. İyiki varsınız

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

nice yıllara canım, tüm sevdiklerinle güzel uzun huzurlu yıllar seninle olsun.

éLLa dedi ki...

*Hande amin tatlim tksler :)

* moda_kesh tsk ederim muck.

* kufkedim kimse umursamadi dogum gunumu ya, ne bir hediye ne bir pasta. hayatimda gecirdigim en kötu dogum gunu diyebilirim. suan uzgun ve sinirliyim. peh ya iyi ki sizler varsiniz.

*aksilaz hehe ben de aksiyim. iki aksi bir ipte oynariz artik :)

éLLa dedi ki...

* Asabi Balik wuuuuu sen de basak cocugusun :) french oje de 1 eylulde dogmus ne guzel valla.
bu arada yas teorisine bittim, cok haklisin valla sonuna kadar katiliyorum. ögutlerini dinliycem tekrar tskler. kutlamadik zaten bugun bir sey. kimse tinlamadi.

* Lari$ saol tatlim icime su serptin :P tskler.

* adsiz o Nida'yi buluyum sacini basini yolcam. bugune özel siir bekliyordum ondan ama Kahire'deki yakisikli araplari görunce beni unuttu sanirim :)

* Marla tas gibiyim :p tam sInIrdayiz bir yil sora o tas ufalanip kum olmaya baslar :) tskler öpucukler.

éLLa dedi ki...

* 'Berrin' tatlim sorma ya hem de ne kritik.. sInIrdayim sInIrda.
cok tsk ediyor ve öpucuklerimi yolluyorum sana.

* enk bebem amin. bu dogum gunumde ayriyiz lan cok motan geciyor. isvecte olsaydik yapardik makarna salatamizi oturur film izlerdik ehehe :D gerci sen o ana dönmek istemezdin. hos ben de istemiyorum sadece anlik bir araya gelsek öyle sora geri tr ye isinlansak super olardi :D

* LoLLi$$$ 2 yil mi basina kaktigin ya,göz acip kapayana kadar gecer. bence ikimizde bu yaslarda sabit kalalim :D öpuyorum yafrim.

* neslihan cok tsk ederim, cok naziksin.

éLLa dedi ki...

* Mystery datlum 25 yasinda baslamak gerekiyormus kullanmaya böhum :(( cok tskler öperim.

* Loana tskler seker.

* cips yiyemeyen kiz nickini görunce canim cips cekti dogum gunu hediyesi olarak bir lays veya ruffles'a hayir demezdim :P saka bi yana super bir dilek dilemissin cigerden deriiiin bir aminnnn cekiyorum ve öpucuklerimi yolluyorum sana.

* Mia Wallace valla kimse dogum gunumu iplemeyince öyle bir kaniya varmistim ama su guzel yorumlari görmek icin bile iyi ki dogmusum diyebiliyor insan. tesekkurler ki :)

éLLa dedi ki...

* Jacqueline bu ismi cok severim biliyor musun ispanyol bir arkadasin adiydi. bunun disinda iyi dilegin icin cooook tsk ederim. sevgilerimle.

* Tugce Bektas evet yaa cok hos bir tesaduf bu. mutlu oldum. yorumunda ayrica mutlu etti beni. basak hatunlari yesin seni, sen de iyi ki varsin..sevgilerimle.

* Handan saol bidenem amin cumleten huzurlu yillar gecirelim.

CEPAYNASI dedi ki...

düşlediğin herşeyin gerçekleştiği bir yaş olsun:)

TuTsİ dedi ki...

Ben kutlamıcam banane :p

Ne çok Eylül insanı tanırmışım meğer :?



İnsanın unutamadığı yaşlar hangileri ?

Benim için,
7
11
20
30
yaşlarımı unutmam
her birini yazsam şimdi uzar ya neyse sende her seneni ne olursa olsun güzel yaşa mutlu olduğun anları mutsuz olanlardan fazla hatırla.
Can bedende olduğunca şükret haline ailen sevdiklerin bizler seni düşünüyor ve iyi kötü günlerinde anıyorsak bizlere ve sana ne mutlu.

20 + 5 yaşın güzelliklerle geçsin

Yirmibeş he peh, az değil hani :p

mel dedi ki...

doğum günün kutlu olsun blogunu yeni keşfettim harikaymış gerçekten :)

http://fashionwithmelis.blogspot.com

Adsız dedi ki...

('Stockholm Sendurumu' için -gmail- adresime gönderildi)
---------------------
élla'ya

Bebişim, hep masum kalsaydın benim için,
Uzaktan ve hülyalara dalarak izleseydim seni.
Kaderde, tanışmamıza hiç fırsat olmasaydı.
Ve seni hayatıma Totem gibi karıştırmasaydım.
Yaşam kavramım senden ibaret olmasaydı keşke.
Seni hayatımın öznesi yaptım da ne oldu?
Her gece bir sancı, her anımda ürperen bir kalp...
Öznesi olmayan bir hayata mahkûm oldum.
Vasıfsız bir nesne kaldım sayende. Héyhat!.
(!)

(Bana, Afrika yamyamları.Sana bol wikingli yıllar) Herzliche glüchwünscht geburtstag!

éLLa dedi ki...

* CEPAYNASI amin cok tskler.

* TuTSi abim cok tsk ederim.. insallah 25 yasimda benim icin unutulmazlardan olur :) sukrediyorum tabiki her zaman.
son cumlen bitirdi beni ya :) yaslandik valla.

* mel tsk ederim, begendiysen ne mutlu. sevgiler :)

*Adsiz bebisim biliyordum beni unutmayacagini :)
niye adsiz diye giriyorsun sen bakiyim Nida'cim. arap ellerinden afrika ellerine mi terfi ettin? alamanca yazma bana valla anlamiyorum ne dedigini :) bu gidisle bir cevirmen bulmak zorunda kalicam.
bu arada siir sahaneymis, tekrar tesekkurler.

Finduilas dedi ki...

İyi seneler ola. (:

Hamiyet dedi ki...

Tatlım akide şekerim iyi ki doğdun meleğim.
Uzun zaman oldu özlemişim bir dalayım didim bloguna ki dün doğum gününmüş bir gün gecikmeli de olsa kabul edersen eğer yüreğimden en güzel dilekleri senin için diliyorum. Ömrün hep mutlu, bol gülücüklü geçsin. İyi ki varsın kız akide şekeri:)
Doğum günün kutlu olsun...

éLLa dedi ki...

* Finduilas amin cok tskler. :)

* Hamiyet tatli dillim nerelerdeydin sen ya. Yorumlarini aradi hep gözlerim, moral oluyordun bana.
cok mutlu oldum gelmene, cok tskler amin. hep birlikte guleriz insallah...
arada bir de olsa ugra böyle sevindir beni. öpuyorum.

Hayat dedi ki...

Rengarenk bir ömür diliyorum, nice mutlu senelere:)

wildceno dedi ki...

facebook sayfasına dönmüş bura, duayn gelmiş, mutlu 25ler

éLLa dedi ki...

hepinize cok tskler :)

Gizem Akan dedi ki...

Doğumgünün kutlu olsun nice nice mutlu 25'ler :D

Isil`dayan Kelimeler dedi ki...

Gec de olsa dogum gununuz kutlu olsun :)