2 Eylül 2010 Perşembe

Kazik yedim, orucum bozuldu mu Zekerriya bey?

Hay aklima odun atiyim, birinci dereceden söndurun beni..
Hayatimin en buyuk kaziklarindan birini yedim orucum mundar oldu. Olayin özune girmeye hic niyetim yok, zamana dogru yolculuga cikmak istedigimde bu konuyu hatirlatacak her hangi bir delil görmek istemiyorum..

Oysa ki kendimi gercekten zeka kupu zannederdim, meger bi kot bildigim yokmus..yilanin birine sartsiz sirazesiz guvendim.Aslinda icime her zaman kurt adam dusuyordu, mayalaniyordum ama kandirma kuvvetiyle kandiriyormus beni..
beni beni beni ellasini.. :)
Son kullanma tarihim gecmis halbuki benim, hic kullanisli degilim ki ..

Bundan kelli kimseye tereddutsuz iman etmeyecegim, gavur gizi olacagim.
Yeni yasimin ilk gununde yepyeni bir sayfa acacagim, kötu anilari bir bir savurdum gecmise, ola ki bir ruzgar ufurur ters eserse de sunger cekerim gecmisin penceresine..

Yeni bir is, yeni bir hayat lazim bana..
Hep dolu verdim bos aldim artik hic bir sey bosta kalmasinnnnn haciiiii.

Dubasiz hava sahasi istiyoruuuuzzzzzz höylöylöyyy..
________________________________

Döndüm gecenin karasına
Artık kimse kiramaz beni
O kül gibi deniz o sessiz kız
Kayıp bir sandala binip gitti

Ne sen söyledin derdini
Ne ben sevdiğine inandım
Unut geçen eski günleri
Bunca yıl sonra nasılsın ?


(dinlemek icin tIk)

21 yorum:

♥pemb€sinti dedi ki...

cnm noldu ya öglenin köründe :)
daha dün dogumunu kutlar iken şimdi yataga ömulduk haa... hem sen hiç atalarımızı dinlemedın mi "babana bile güvenme" die bosuna demiyorlar. burda kasıt baba değil biliyorsun.. kızım sana söluyom gelinim sen anna :)
bu arada gelin demişken Gelinimiz olsana ellam :)) mcx

Judy Abbott dedi ki...

ya çok fena kandırılmak, aldatılmak her zaman kötü, ama kimseye güvenmeden de yaşanmıyor ki.

ribelle_ dedi ki...

Birilerine güvenmek aslında bence bizi insan yapan bir olgu, kimseye güvenmeden yaşanmaz ki .. Zaten küçük yada büyük hayatımızın her anında birilerine güveniyoruz zaten.. Para üstünü saymadığımız bakkal amcaya, bizi ıslatmayacagını düşündüğümüz şemsiyeye ya da ne biliyim, yanımızdan yakın mesafede biri geçerken bize çarpmayacağını düşündüğümüz teyzeye bile güveniyoruz o an aslında.. Mühim olan hayal kırıklıklarımızla başa çıkabilmek sanırım burda.. nebiliyim öle bişiler işte :)

küfkedisi dedi ki...

hangimiz kandırılmadık, kazık yemedik ella? hayat tecrübesi diyoruz hazmetmeye çalışıyoruz bazı şeyleri.

aksilaz dedi ki...

Merhaba Ella,
- bak bu "Hayat".

cips yiyemeyen kız dedi ki...

Kandırılmayı kazık atılmayıda hayatta nefes almak acıkmak gibi hayati faaliyet olarak özümsemek gerek, yokse her seferinde fena hüsrana uğruyorsun...

M.N.Yorulmaz dedi ki...

yediğin kazıklar seni daha güçlü kılsın. nasır yapsın tokatların vurulduğu yer. acımasın bir daha.

Ohannes dedi ki...

mübarek suratını imge olarak zihnimde canlandırdığım zaman,günahlarımı aklıma getiren ibretlik adam nihat hatipoğlu var.

elini sobaya değdirmeden,yanıp-yanmayacağını bilemezsin.

serbest teşebbüs sistemi.denemeden bilemezsin.ancak fikirlerin,eyleme dönüşüp dönülmez akşamın ufkunda arabınkini yerken farkına varırsın.

tikel önerme.

wildceno dedi ki...

Hay aklima odun atiyim, birinci dereceden söndurun beni..
sevdim bu sözü.

Nida Ersin dedi ki...

Günaydın!Canım élla
Doğum gününü gecikmeli kutlayabildim port asuan konaklama yerimiz berbat ve altypsızdı, bloğuna Tr deki kardeşim aracılığıyle anca ulaşabilmiştim. Akşam Sharm EI Sheih geldik otelimiz çok güzel odlarımız super donanımlı pc kodla açılyor heryere bağlanabiliyorsun google arayıcısıyle, Sina yarımadsının Mısıra ait bölümü evruopa havasında bugün erken kalktık, bugün proğramlarımızı bitirip yarın 11.30 Almanya'ya dönecem. Akşam lobide takıldık TR çok turist var çoğu tesettürlü haralam paralam bağırarak konuşuyorlar.Biz niye sakin olmayı öğrenememişizki?
éllam orucunun nasıl sakatlandığını anlayamadım da postundaki son çümlelerin çok düşündürücü, biz ne güne duruyoruz bir tanem, bak Adana'dan teklif te almışsın Seyhan nehirinin kenarına çadırı kurarsınız selden arada bir taşıyor olsada, sizde evinizde kayık bulundurursunuz "tabi şaka şaka" seni çoook özledim sıkça yaz yazılarını arada da mail atmayı esirgeme olurmi yevrum öpüyoom hasretle, hemde kocaman kacaman:)

éLLa dedi ki...

* pembis guvenmeden de yasayamiyor insan. her ne kadar kimseye guvenmiycem desende olmuyor yine bi sekilde itimad ediyorsun. ne olduguna gelince cok deger verdigim birinin buyuk bir yalanini yakaladim ve aslinda verdigim o degeri hic haketmedigini anladim. durumm bundan ibaret.
gelininiz olmaya gelince , bundan sora tekliflere acigim, kestirip atmak yok hehe :P
muck görumcem :D

* Judy Abbot cok haklisin guvenmeyecegim diye bol keseden attigima bakma, yine de guvenir insan. ama söyle de bir durum var daha temkinli olabilirim ve bundan sonra daha zor guvenirim. tecrube hayatta yedigin kaziklarin bileskesiymis ya aynen ondan iste.. artik mantik ön planda olacak.

* ribelle_ sonuna kadar katiliyorum sana. guvenmeden umut etmeden yasanmaz, insani olgulardir bunlar ama daha temkinli ve daha secici olmakta fayda var.

* kufkedim en buyuk tecrubeler en buyuk kaziklar sayesinde olusurmus zaten. kalp uzuluyor uzulmesine de aldigin derste bir bakima kalkan olmuyor degil.

* aksilaz alemsin ya :))))

éLLa dedi ki...

* cips yiyemeyen kiz haklisin canim zaten benim kabahatimda bu oldu ya. fena halde husrana ugradim.. ama iyi bir ders oldu bu bana.

* M.N Yorulmaz ne guzel dilekler bunlar. aminnnnnnn diyorum cani gönulden.

* Ohannes sevdim bu önermeyi :)

*wildceno sacmalardan secmelerim iste :)

* Nida yavrum seni görmek ne guzel.. ohh valla hayat sana guzel, ben burda f tipi ceza evine tikilip kaliyim, hasta bakicilik yapiyim sen dunyayi gez. batsin bu dunya diyesim geldi :P aslinda bi blog acip tatil maceralarini paylasmalisin bizimle. cok sukela olurdu-
saka bi yana cok tsk ederim unutulmadigima sevindim.
bu arada avatarindaki afet kim merak ettim. sen misin yoksa ?
elimden geldigince yazmaya caliscam tatlim, ben de cok öpuyorum.

zeynep dedi ki...

:))Alışıyoruz sevgili ella.....En yakınlarımızdan yemek varya bu kazığı bak en lezzetlisi:)))

Syrakusa/Beter Böcek dedi ki...

Seni üzen nedir kimdir bilmem ama yeni yaşın kutlu olsun Ella.

éLLa dedi ki...

* zeynepcim alismis kudurmustan betermis, alisiyoruz artik :) sanirim en lezizini ben yedim ;)

* beter böcuk cok saol, tsk ederim.

Hamiyet dedi ki...

Akide şekerim hayat bir sürü iyi kötü süprizlerle dolu, yarın ne olacağını bilemiyoruz. Çoğu zaman yediğimiz kazıklara ve karşımıza çıkan kötü süprizlere dayanmaya çalışsakta aşırı derecede yaralıyor insanı ama inan bana hiç bir kötülükte karşılıksız kalmıyor.
Seni üzenleri her zaman Allah'a havale et, o en güzelini bilir.

Tatlım bu mübarek gün olan Kadir gecesinde tüm dileklerinin kabul olmasını diliyorum.
Sevgiler kuşum...

İBRAHİM ORTAÇ dedi ki...

fena çarpmış bu havvalar seni diyecektim ama sanırım bu arkadaş adem.. geçmiş olsun. üzülme hayat kısa değmez bir muza...

STYLE M dedi ki...

ellacim gavur gizi olacagim demissin ya ugrasma olamazsin iyilik icinden geliyor insanin sonradan kötü olunmuyor be guzelim bos veeer o yansin derdine seni kaybetmis dimi ;)

STYLE M dedi ki...

ellacim gavur gizi olacagim demissin ya ugrasma olamazsin iyilik icinden geliyor insanin sonradan kötü olunmuyor be guzelim bos veeer o yansin derdine seni kaybetmis dimi ;)

éLLa dedi ki...

* Hamiyet'im cansin ya. cok tsk ederim.. amin cumlemizin dileklerini kabul etsin Allah'im. sevgilerin en kocmani benden..

* Ibrahim haklisin, degmezmis. hayatin tadini cikarmak gerek, uzulmek bosa. ;)

* style m bol keseden atmayi severim :) iltifatin icin tskler.
bosverdim zaten artik.

Syrakusa/Beter Böcek dedi ki...

Buradan kutlama yapayım dedim, mutlu bayramlar iyi tatiller diliyorum. esen kal Ella.