9 Ekim 2010 Cumartesi

Ana karanın en karasındayım..

an mı kara
baht mı ?
Ankara...
hasretin başkenti
güzel ankara

Hâlâ Ankara'dayım.. Hava sogudu sıcak çayımı yudumlarken ayak parmaklarımın buz kestigini hissediyorum her türlü. Tam iskandinav soguklarından kurtuldum kemiklerım ısınacak derken Türkiye'ye de kış erken geldi. Ben böyle şansın içine tüküreyim..
İsveç'in sogugunu buraya getirdin diyor yakınlarım.. Kimbilir haklılardır belki...

Saçlarımın yeni şekli ve rengi böyle.. Değişiklik iyi geldi.



Kontroller için günlerce hastane köşelerınde süründüm.. Göğsümdeki kistin biyopsisinin alınması lazımmış, ameliyat olacaksın dediler.. Tarihini bana bıraktı doktorum ama acayip tırsıyorum ve ameliyat olmak istemıyorum. Herkes beni ikna etmek için seferber olmuş vaziyette..Aslında isveç'te ince iğneyle biyopsi yapılmış ve temiz cıkmıstı ama bunun kesin sonuç veremeyebılecegını söyledıler. Türkiye'de her on kişiden dördü meme kanseri oldugu için Avrupa'dakiler kadar rahat davranamıyorlarmış, ekolleri farklıymıs.. Ne yapacagımı şaşırmış haldeyim..

İnsanın en buyuk düşmanı yine kendisiymiş.. Stres yaparak, ota çöpe üzülerek sağlığımızı mahvediyoruz.. Kaybedince anlıyoruz degerini.. Bundan sonra kafama tokadan baska bir şey takmayacagım.. Vur patlasın cal oynasın kakara kikiri edecegım..
Geçenlerde bowling oynamaya gittik zaten tutuk olan boynuma birde kolum ve omzum eklendi.. Çok feci bir haldeyim..

Işıkları söndürdüm, ruhumla aydınlanıyorum.
Göreceğim ilk renk kendimi yansıtacak acaba ne ?


Günün şarkısı>> Aşk mümkün müdür hâlâ ?

25 yorum:

enk dedi ki...

Ankara´yi biraktigimda en az bura kadar soguktu bekledigimden daha sicak bulmanin keyfiyle uzattim ayaklarimi keyif yapiyorum :)

ameleyat konusunda ne dusundugumu biliyorsun canim hic birseye gec kalmadigin surece önunu daha net görursun bence karamsarliklara dusmeden kendine aydinlik yollari sec..

seni yansitan en iyi renk dudak rengi ,dogal olanindan :))
kirmizi calma heee :P
öptumm..

enk dedi ki...

bide isveç`in s´sine noldu hep ş yapmissin ..

thales dedi ki...

geçmiş olsun canım ellam kendine dikkat et ankara soğuk da olsa güzeldir beee dimi ama :)kafanı yorma hiçbirşeye öpüyorum

Nida Ersin dedi ki...

Tatlım dondum kaldım,ne diyeceğimi bilemiyorum, geçmiş olsun tanrım acil şifalar versin. Bu rahatsızlık ta zaman mefhunu çok mühim...

Bir an önce karar vermelisin.
Sevgiler gönderiyorum gönül dolusu kısa zamanda iyileşeceğine inancım sonsuz.Allah yardımcın olacaktır,dualarım seninle..

Hamiyet Akan dedi ki...

Akide şekerim, geçmiş olsun. Biyopsi en kesin çözüm. Başka türlü anlaşılamıyor. Dilerim herhangi bir şey yoktur.

Dediğin gibi ota çöpe üzülüyoruz. Sonuç ise; ne ota oluyor ne çöpe... onlar yine ot, yine çöp! Olan bize oluyor kuzucum. En güzelini yapıyorsun. Boşveeeer üzülme, at göbeği salla dertleri :)

Soğuk memleketin prensesisin biliyorum alışıksındır ama yinede sen dikkat et üşütme hasta etme kendini oralarda e mi :)
Kocaman kocaman bir buket sevgi bıraktım ve kaçtım. Dualarım seninle canımcım.

Leah dedi ki...

Çok geçmiş olsun yahu, Stockholm'den ayrıldığından beri bi türlü mutlu göremedik seni. Oysa her şey daha güzel olur sanıyorduk. Her ne olursa olsun içimizi ferah tutalım, evrene güzel mesajlar yollayalım ve seni daha bi mutlu ve sağlıklı eLLa olarak görelim.

Yeni saçının rengi çok güzelmiş bence. Ne diyorlar bu renge acep? Hiç aram yok saç renkleriyle. :)

EzoNe dedi ki...

Çok geçmiş olsun :(

[ cennet ] dedi ki...

şimdi ankarada olmak o bildik soğuğu hissetmek istiyorum.ankarayı onun bile tahmin edemeyeceği kadar özledim.oysa oradan döneli 1 ay oldu.ankara böyle bi şehir işte.

geçmiş olsun.en yakın zamanda bu dertten kurtulursun umarım.

not:saçlarını sevdim ;)

cemo dedi ki...

Türkiyedeki doktorları dinlesen iyi edersin.Şimdiden geçmiş olsun en güzeli dediğin gibi kafana tokadan başka bişey takma :)

Ayshenur dedi ki...

öncelkle cok geçmiş olsun ihmal etme ama lütfen ;)ayrıca su kafamıza cok sey taktıgımız konusunda o kdr haklısınki bu yazını okumam banada ii oldu :)
ayrıca saclarının rengi ve modelide cok modern ve hoş güle güle kullan;)

pelininstyle dedi ki...

Oncelikle moralini yuksek tut! daha sonuclari ogrenmeden panik olma lutfen!
4 kisiden 1'i ise illa ki o bir sensin diye birsey de yok. Once test ve sonuclar sonrasini sonra dusun.
Stres yapmaaaaa.
Bu arada sac modeli muhtesem

Lazanya dedi ki...

çok geçmiş olsun umarım kötü bir şey yoktur... hoşgeldin soğuk ankaramıza ... :*

Gamze dedi ki...

Ben de son iki senede cok zor seyler yasadim. Yasadiklarimdan dolayi o kadar uzuldum ki bunun vucuduma yaptigi zarara aklim ermiyor. Nasil bu hale geldim diyorum. Sanki 5 yas yaslandim 2 senede. Artik hersey rayina oturdu. Beni uzen bir sey yok. ben de artik kafaya bir sey takmamaya calisiyorum.

Genceciksin sonuclar tertemiz cikar. Sikma canini!
Ve deee saclarin cok guzel olmus. Ben de artik belime varan Kezbanimsi saclarimi boyle kestireyim diyordum. Bak simdi daha cok hosuma gitti!

peripatetic dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Nasıl kesin sonuç alacaksan o yöntemi seç. Yüzdeleri boş ver, kafan da sen de rahat ol. Bak ne güzel kımışsın öyle :))

Judy Abbott dedi ki...

çok geçmiş olsun, lütfen ameliyat ol için rahat etsin.

TuTsİ dedi ki...

Korku ne işe yararki ?
tedavi ameliyat demişler daha ne duruyorsun gereğini yap şifa bul o mink rahatsızlık ağır hasar vermiştir başkalarına şimdi yazsam birkaç örnek daha bir korkuturm seni ya.
Sen şaşırma tırsma olması gerekeni erteleme yakınlarını bizleride üzme kardeşim.

birce dedi ki...

geçmiş olsun bende aynı dertten muzdaribimm biyopsi yapana kadar kisti aldırmak daha mantıklı geliyor bana en azından bıde alınması gerekırse aynı stresı yasamıcaksın
umarım kotu bısey dııldır dıılse bıle durmasına gerek yok der doktorlar

buarada ask mumkun mudur hala cok guzel cıdden:)

mudara dedi ki...

içerik pek içimi açmasa da samimi ve ölçülü üslubunuz takdire şayan.

eyvallah.

Baby Jeans dedi ki...

saçlarını çok beğendim :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

off nerdesinnn

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

off nerdesinnn

küfkedisi dedi ki...

çok geçmiş olsun. sağlığını ihmal etme ama korkmadan ufacık operasyonunu ol lütfen. öptüm çok :)

Nida Ersin dedi ki...

Hadi gari, dön gel kız! ayağına dolaşanları tekmik le, İsveç'te de tedavi olabilirsin!

Bekleyenlerin var, ltfn ltfn..

Görümcelerin çok merak etmeye başladı.. yaF.. yani.. beni de özleyeler kategeorisine dahil et ette,bloğunu da ihmal ediyorsun güzelim! hani ilk göz ağrın dı..

Kısa şaçlı halinle viking hatunları gibisin, bide balköpüğü rengi, no no matmazel gitmemiş,beğenenler de sözüm yok hni hani...
sıkmıyorum dimi? malum, tema değişikliği bazı olumsuzlukları geçiştirebilir belkiiim....öpt..

éLLa dedi ki...

canlar desteginiz cok tesekkur ederim ama ben hala ikna olmus degilim. cok tirsiyorum bildiginiz gibi degil.

Leah'cim dogru söyluyorsun, hic bi sey istedigim gibi gitmiyor ama yine de umut etmekten baska care yok.

Filmizle dedi ki...

En baştan itibaren tüm sayfaları gezdim ve yüzünü görebildim güzelliğini saklamasan daha iyi bizden ama önemli olan yazdıklarım diye düşünüyorsan diyecek bir şeyimiz yok..yıl 2012 blogunla yeni tanıştım
atansam da isveç'e gitsem diye hayal kurmaya başladım geceden beri..