2 Ekim 2010 Cumartesi

Butun mesele pembe gözlukleri cikarip, kirmizi topuklulari giymekte..

Kadinlar ne ister?
sorusuna karsilik Lig tv'nin reklamlarinda, her gol sevincinde kendini yerden yere vuran kadinlar beni cok korkutuyor.Denemedim de degil hani, actim tv den mac izledim yine kâr etmedi..
Bir kadinin futbolu sevmesi Fazil Say'in Muslum Gurses dinlemesi gibi bir sey olur herhalde. (istisnalari öperim) Neyse konumuz futbol degil zaten.. Bir bayan olarak benim henuz ne istedigimi cözememis olmam.. Beynim infilak olmus vaziyette, izah edemiyorum kendimi.. Ne diyordu Nida'nin siiri;

"Çorabım kaçtı
o yüzden bir kadının çorabı kaçınca
beynindeki ayarlar infilak oluyor.
otomatik pilota bağla beni.
Anlatamadım biliyorum
Kendini anlatmak yeteneksizlerin işi.
Şarlo'nun taklitini yapsam
yeterince kollektif olur değil mi?

Şiir değil derdim, Kung Fu bilseydim.
İnan daha kolay sadete ve manaya akustik bir şekilde girerdim. :)

Ne istedigimi, ne dusundugumu kestiremiyorum bir turlu.. Kendimi kaybettim, Muge Anli'nin programina mi ciksam kayip araniyor diye bilemedim..Evi arayim dedim bir ara, icim urperdi ya evde de yoksam?
Siyirmama ramak kala, kendimi toparlamak icin girisimler de bulunuyorum. Ic dunyami bir anda pembelere boyamam mumkun olmuyor tabi ama en azindan giderek zombiye benzememi önleyebiliyorum..Benzimin soluklugu da azaliyor, böylelikle aynada gördugum göruntu az bucuk moral oluyor... Tavsiye edilir:



Organik besine adadim kendimi..Zannumca isvec'te yedigim GDO'lu zIkkImlar yuzunden bunyem bu kadar zayif dustu.Bol bol vitamin almak insani zinde tutuyor.



Kendinizi, bedeninizi sevin önemseyin.. Bakim yapip surup surusturmek özguveni artiyor.. tecrubeyle sabit.



biraz da seratoninin sInIrlarini zorlamadan temiz havayi soluyup cigerleri oksijenle doldurunca , bunye kendine geliyor..

Saclarimi kestirmeyi dusunuyorum bir de..Degisikligin iyi gelecegine inaniyorum...
Yarin da Ankara yolcusuyum, tebdil-i mekanda ferahlik arayacagim..
Görusunceye dek kendinize iyi bakin..

6 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

İyi yolculuklar cnm. Su dökim ardından :)

Hamiyet Akan dedi ki...

Hangimiz kendimizi izâh edebiliyoruz ki? Çoğu zaman hayatı bilmeden adımlıyoruz sonra adımladığımız hayattan ürküyoruz. Ya da atamadığımız adımların içimizde oluşturduğu magmaların sıcaklığıyla yanıyoruz. Buzullara yelken açsak donuyoruz, güneşe uçamaya çalışsak düşüyoruz. Anlayacağın bir yanımız buz bir yanımız ateş yani arafta kalmış beden. Hadi gel de izâh et bu durumu:)
Nida'ya da sana da kucak dolusu sevgiler gönderiyorum. Bak sevgimi kapıda bırakmayın, üşütür hasta olursa hesabını sorarım :)
Hayırlı yolculuklar akide şekerim.

Gamze dedi ki...

Biraz bakım biraz değişiklik sana katılıyorum :)
Blogunu da cok sevdim!

éLLa dedi ki...

Pembisim dökme ya biraz uzak kaliyim buralardan hemen dönmeyim :p

* Hamiyet'im son noktayi koymussun. Yorumunla yaziyi zenginlestirdin, bayiliyorum sana biliyosun dimi :)
sevgini sardim sarmaladim, bas köseye oturttum merak etme.
cok tsk ederim, ankara'dan dönerken sana akide sekeri getircem. öperim :)

* Gamze adini duyunca aklima bi sarki geldi. Baris Manco'nun "Gamzedeyim, deva bulmam" onu mirildanmaya basladim simdi.
Blogta seni sevdi, hosgeldin.

Judy Abbott dedi ki...

oh bakım, mis gibi kremler, bi de parfüm... kensinlikle bana kendimi daha iyi hissettiriyor. , bi de kendine yeni birşey alabilirsin mesela. Ankara'da güzel zaman geçirmeni dilerim:)

Nida Ersin dedi ki...

Canım benim! ben senin postuna yorum yazdım ya.. karambole mi geldi,yahut PC.nin DNS ayararını düzenliyordum.o ara gitmemişte olabilir. 2 gün bekledim ses gelmeyince de pındım biraz, acaba neden? sorusuna paralize oldum...

Bu arada Levent Yüsel'in şarkısına takıldım onu dinliom " Aşk mümkün müdür hâlâ" çok enfes bir şarkı dimi?
Görsellettiğin kozmetikler de kırışıklık giderici yok mu? onlardan da kullan, cildi nemlendirio..

öpüyorum tatlımı...