16 Ekim 2010 Cumartesi

Dobro$ka, na$ingen $rayze.. Kisacasi tiri viri seyler iste..



Ne zaman bir objektif görsem 118 80 ikilisi gibi eblek bir surat ifadesine burunup poz veriyorum.. Elimde degil otomatikman gelisiyor bu durum.. Burda ne yapmaya calistigimi anlayamadim ama yuzumu kamufle ettigim icin blog icin ideal olmus... Her ne kadar fotojenik olmasamda, fotograf cekmekten alikoyamiyorum kendimi..



100 kitap sonunda beni Misir'a vali yapacaklarmis gibi sevk ve vecd ile kitap okuyorum.. Tam bir kitap kurdu oldum ciktim, cok yakinda kitap tavsiyelerimle karsinizda oliciiim..




Babaannem öldugu gun bahcedeki aksam sefalari soldu ve bir daha da acmadi.. Onlarda mi yas tutuyor acaba?

8 yorum:

kenan dedi ki...

Sen baya bi güzelmişsin kız. bu arada Allah rahmet eylesin.

TuTsİ dedi ki...

Güzel kendini beğenmezmiş
çirkin aynaya bakmaktan geri durmazmış o misal seninki :p

Rahmet eylesin yaradan Babaneye.

Leah dedi ki...

Akşam sefası yaz çiçeğidir, bu soğuklara ve yağmurlara dayanamaması normaldir ama babannenin gidişiyle solmaları "mı aceba" dedirtmiştir, doğrudur. Kelebek etkisi bilem olabilir yani. Bu dünyada her şey olur. İnanırım.

éLLa dedi ki...

* kenan amin tskler.

* TuTsi hah iste ben elinden ayna dusurmeyenlerden gurubuna giriyorum :p

* Leah dogru canim ama ilginc olan bi sey var babaannem öldugu gunlerde hatta haftada havalar hala asiri sicakti. tam öldugu aksam tohum döktu cicekler ve ertesi gun acmadi. tesaduftur belkide. bakma sen kafamdan hurafeler yazip cizmeye bayilirim :) hele sen geceleri gör beni, kirk tane korku filmi senaryosu yazarim beynimden, sonra da sabaha kadar uyuyamam :)

Nida Ersin dedi ki...

Güzelim! objejtif gördüğün zaman yüzünde ki değişkenliğin sebebi nedir? Gayri ihtiyari poz verebiliyorsan,kendine güvenin tam demektir, birazcık bakışlarını mahmurlaştırabilseydin incili nostaljik yüzüğünü merak edenlerde olmayabilirdi, bakışlarının efsunluğuna kaplılarak.

Akşam sefaları da, akşam cefası olmuş boyunları bükülmüş aile bireyleri gibi.Yaşam böyle bir şey....Acılar, tatlılar tüm varlıklarca palaşılabiliniyor ki, onları görebilecek kalp gözlerimizin de açık olabilmesi önemli...

enk dedi ki...

olsanda resmimizi ceksen ,sen yokken kimse cekmiyor yaaa :(( özledim poz verirken eglenmeyi :))

kenan dedi ki...

Tamam işte o tohumları yeniden toprağa at sezonunda yeniden çiçek açaçak tabi atmadıysan ?

KaRaMeL dedi ki...

çok guzel saçların var..babaneye allahtan rahmet dılıyorum:(