24 Ekim 2010 Pazar

Fla$ fla$ fla$ éLLa guzellik sirlarini blog dunyasiyla paylasiyor.

Bugunlerde geceler ve gunduzler birbirinin icine karisma egilimindeler.. Modasi gecmis ögleden önce ve ögleden sonra kavrami hukmunu yitirmis durumda ve ben, alisik oldugumdan daha fazla safak görmekteyim.. Uyku dengem alt ust olmus durumda, zor uyuyor,zor uyaniyorum.. Her sabah sinir uclarim havaya kalkmis, agzimda dilim sanki sac spreyiyle kaplanmis gibi sevimsiz tat oluyor. Cildim eski parlakligini canliligini yitirdi, ergenlik cagima geri döndum sanki..Kronik yorgunluklara sava$ acmis haldeyim..
Bu gidise bir dur demenin vakti geldi dedim ve girisimlere basladim.. Artik bakim urunlerimden tutunda yedigim her seyi organik aliyorum.. Ne Ebru $alli kadar takintiliyim ne de her gördugu otu faydalidir diye mideye indiren Ahmet Maranki'nin kafa yapisindayim. Orta kivamda olmak sartiyla iyidir her sey, abartiya luzum yok deeeggmi.



Gecen gun annemle Ankara'ya gittik, ana kiz gezdik tozduk, bol bol alisveris yaptik. Felekten calinti bir gunun hakkini verdik denilebilir.. Bizim memleketimiz gercekten bir cennet.. Diger irka mensup insanlarin arayipta bulamadigi her sey bizim elimizin altinda. Mesela $u aktarlardan birinin isvec'te de olmasi icin neler vermezdim..
Her neyse kitliktan cikmis gibi ne görduysem aldim. iclerinde en begendiklerimi sizinle paylasiyim belki bir faydasi olur dedim..



Benim kaale almadigim ve agzima surmedigim kara uzum besleyici, onarici ve antioksidan özelligi ile yaslanma etkilerinin azilmasini saglayan bir urunmus.. Bunu duyunca hemen yuz yikama jelini, cilt maskesini ve nemlendirici kremini aldim.. Benim cok hosuma gitti tavsiye ederim.



Ve gulsuyu.. Tv'de hangi programa baksam guzellik sirlarini aciklayan unluler göruyorum. Ve hepsinin de söyledigi sey su oldu " gulsuyu kullaniyorum". Bunu duyan ella durur mu !? naynnnn hemen gittim gulsuyu ve gul özlu nemlendirici aldim. Yaninda da neutrogena'nin kil maskesini önerdiler onu aldim. ama cok usengec oldugumdan su siralar sadece gulsuyundan baska bir sey kullanmiyorum.



Uyku problemim ve stresli olusum icinde lokman hekimden bitki cayi aldim. Icinde akliniza gelebilecek her turlu ot cöp yer aliyor. Tadi da diger bitki caylarina oranla gayet iyi ve en önemlisi kullandiktan sonra faydasini gördum ben. Birde kokusuna hayran oldugum karanfil aldim. Isvec'te bir cafe'de tatmistim karanfilli cayi ve cok hosuma gitmisti. Simdi evimde istedigim zaman yapiyorum. Normal demlik cayin icine bir kac tane atiyorsunuz harika bir koku veriyor. Ayni zaman da karanfilinde sakinlestirici özellig varmis. Tavsiye edilir.



Her sey bir yana aldigim kozmetik urunler her ne kadar organik olsa da kendi öz mamulleri kadar ise yarayici olamaz gibi geliyor bana. Bu yuzden elimden geldigi kadar ham maddelerini yiyyorum bu urunlerin. Kayisi kurusu ve kara uzum, cok faydaliymis yiyin gari.. Beyaz leblebi sadece keyfi :) isteyen yesin istemeyen yemesin.

Yarin yeni umutlara gebe,bekleyelim ve görelim kiz mi doguracak erkek mi.25 yas uzeri yakisikli bir prens dogursa hic fena olmaz hani;) adyö

26 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

şu deep clean benim cildime hiç iyi gelmemişti:(

éLLa dedi ki...

Mia'cim onu cooook ince bir katman halinde surmen gerekiyor, cok surunce cilti kurutuyor kabuklandiriyor.. hafta bir kez falan yapmak lazim. ben iki defa yaptim fena degil gibi. görucez bakalim. onu öylesine aldim zaten. gulsuyu hepsinden guzel

hayalci dedi ki...

Gül suyu almayı hep unutuyorum.Bir yere yazıyım da ilk gördüğümde alıyım :)
Karaüzümü de bikenara not ettim ;)

éLLa dedi ki...

okeyto böbek.

Judy Abbott dedi ki...

annem yüzünü gülsuyu ile silerdi ben küçükken, iyice yaşlanana kadar cildi fıstık gibiydi, maalesef ben kokusuna katlanamadığım için mümkün değil kullanamıyorum.

Leah dedi ki...

Bugün gittim peeling ve siyah noktalara karşı zımbırtı aldım Loreal'den, kasada bekledim 10 dk, arkama 2 kadın geldi ellerinde gül suyu. Sıradan çıksam tekrar girmem gerekicek. Hasılı yine yarınlara kaldı gül suyu :(

éLLa dedi ki...

Valla Leah'cim ben de o dedigin zimbirtilardan yiginla var ama hic biri bi halta yaramiyor. ustelik bi suru kimyasal madde iceriyorlar, daha beter ediyorlar insanin cildini. en guzeli aktarlardan dogal ve ucuz seyler almak. ne cildin zarar göruyor ne de kesen ;)

Nida Ersin dedi ki...

élacım! Ankara'nın havası suyu zaten sana yaramış,güzellik uzmanı olmana hiç gerek yok! senin natur güzelliğin yeterli. Uyku zaten insanı güzelleştiriyor,Lokman hekimin çayını da içmeye devam ettikçe, arada bir de gül suyu kullandıkça; Ankara şarkısı, güzelliğini.. Ve de moralini yükseltecektir=))

Prens konusunu kafana takma! yakında o da hal olacak meraklanma! Medyum Memiş değilim ama içimdeki his beni yanıltmayacağa benziyor.:))

Ankara şarkısını.. Râhmetli yıldırım Gürses Çok Güzel Söylerdi:(

pembe küçük dudağın söyledi şarkımızı
indi bahar ankara'nın sisli yamaçlarına
içli sesin ah ne kadar açtı gönülde sızı
her gören ağladı kalbimi bağladı dalgalı saçlarına

söyledim aşkımı ben ankara rüzgârına
olmadi kaldı benim her hevesim yarına
her gören ağladı kalbimi bağladı dalgalı saçlarına

önce biraz gülecek kalbe ümit katacak
söz verecek gelmeyecek hep seni aldatacak
sev diyecek sevmeyecek belki de ağlatacak
boş yere ağlama kalbini bağlama ankara kızlarına...

Tuğçe Bektaş dedi ki...

Ella'cım bunu mim gibi yapıp sonunda da mimlesen süper olurdu. Çünküüüü bende böyle şeylere çok meraklıyım.
Koyu bir gül suyu fanıyım. Her gece silerim yüzümü, senin aldığın gül suyu da en kalitesi bu arada. Bende onu kullanıyorum!

éLLa dedi ki...

Nida'cim tsk ederim, o senin guzelligin. sarkida cok hosmus :)

* Tugce'cim iyi fikir valla, ben de cok merak ediyorum.. o zaman ilk seni mimlemis oluyum. hadi baslat anlatmaya.

libinia dedi ki...

bende istiyorum bunlardan ya! =)

enk dedi ki...

bende istiyorum o gulsuyundan ve kreminden turkiyede unutmusum yaa :( halbuki dolaptan cikarip serin serin silerdim yuzumu ohhh :) neyse artik simdilik olanlarla idare etmeli..
gule gule kullan yevrumm..

Syrakusa/Beter Böcek dedi ki...

bütün bunları bende sürsem yesem mr.hyde olurmuyum ?

enk dedi ki...

hic sesin solugun cikmiyor ,naptin ne ettin nezaman geliyorsun ?

éLLa dedi ki...

enkcan ankaradayim. alisveris falan yaiyorum..gelmeye de niyetim yok :)

enk dedi ki...

niyetlenmene ne gerek varki ,zaten yolun sonu görundu :))

éLLa dedi ki...

tamam dostsun aci soylersin ama bu kadarina gerek yok yani degggmi :D

Kıllanan Adam dedi ki...

Bu kadar şeyden sonra güzel olmamak zor herhalde :D

éLLa dedi ki...

ben dogal guzelim bi kere :p ehhum.

Kıllanan Adam dedi ki...

:D madem doğal güzelsin, e niye kullanıyon bunları ? Makyaj olayı beni hasta ediyor. Hele de açık tenli hatunlara pek gitmiyor. Esmer tenliler kıvamında bir makyaj yapınca hoş oluyor, yine doğallık gibisi yok. Diiceksin şimdi sadece makyaj diil bakım ürünleri de var. Kardeşim, yemene içmene dikkat et temizliği söylemeye lüzum yok zaten doğal güzellik olayı güneş gibi şakır şakır parlar valla ! Vücut ve yüzlerini kimyasallarla bozmayan kızlara selam olsun !

éLLa dedi ki...

Killanan adam sanirim sen sadece fotograflara odaklanmissin , yazilari da okusaydin ayni seyden bahsettigimizi görurdun :) bunlar makyaj malzemeleri degil ki, ustelik hic biri kimyasal madde icermiyor.. Aktardan aldigim bitkisel urunler oldugunun da altini cizdim. Ve bu urunlerin hepsi dedigin gibi sadece temizleyici özellik tasiyor.. misal gulsuyu cildi temiz tutuyor, dogalligi koruyor :) makyaja gerek yok her sey dogal.

ha bana gelince pek guzel oldugum söylemez ama fazla makyaji sevmiyorum yine de.

Gizem Akan dedi ki...

bir süredir göremiyordum seni blogunda geri döndüğüne sevindim :)

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Hepsi benim olsun ya!
Blogunu eyice inceledim ve sana kocaman yürekten bi ödül verdim,hayırlı olsun,en iyisine layıksın!

éLLa dedi ki...

teveccuhunuz efenim :/

Nostalgiaplatz dedi ki...

Benim de bir sinir stres çayım olaydı iyiydi,işe yarıyor mu bari?

éLLa dedi ki...

valla ben pek inanmiyorum iyi geldiginde. sanki icince kokusundan daha da bir sinir basiyor :) ama icindeki bitkiler saglik icin faydali es gecmemek lazim. sirf bu nedenle bile icilir.