28 Ekim 2010 Perşembe

Yilin $arkisi - Nahide Ah le le yar [ O yeni bir star :) ]


Cumbur cemaat ailede kesfetmistim ilk onu. "Dö$u gilli sahsiyet " tabiriyle gönlumde taht kuran Rahime yani Nihal Yalcin simdi de Nahide olarak kendine hayran birakti beni.. Söylemedi demeyin bu kadin cok yakinda piyasalari at ust edecek.. ;)

$uan acayip halay cekesim var, kendimle ilgili gelismeleri daha sonra aktaracagim..

Haydi blogIrlar halayaaaa.

son

ki

uc

dört

Boyuna posuna bakan adam zanneder seni
Ama yıllardır oyalayıp duruyorsun sen beni
Hiç zorlama tren kaçtı sabrım sınırını aştı
Bu dakikadan sonra daha yar olmaz benden sana

Ah lele yar ah lele yar alamazsın sen beni
Eli yüzü kaşı gözü son söyledim kesin sözü alamazsın sen beni

:))

10 yorum:

Lazanya dedi ki...

ay sinir olmuştum buna :D

Time 1988 dedi ki...

bende cok tuttum ay lav yuda da izelmiştim alem kadın :)

Adsız dedi ki...

tek kelime ile iğrenc :)))(sevda)

Tuğçe Bektaş dedi ki...

HAHAHAAAAAA, süper bişey buuu çok komik. Ben okanda izlerken de gülmekten ortadan ikiye yarılmıştım.
İyiki koydun bu videoyu ella, iki de bir girip bakıcam şimdi!!

Ayshegül dedi ki...

Son 4 gündür moralimiz bozuldugu an aciyoruz bunu :D Müthis birsey yaaaa :D Hele o parktaki hareketler yok muuu :P Ölüyorum.

Aquamarine dedi ki...

O yeni bir çığır açıcak söylemedi demeyin. Nahide yeni starımız. :D:D:D

Vişnє çüяüğü dedi ki...

İzlerken çok eğlenmiştim ya :D

éLLa dedi ki...

sanirim hala cikiyormus okan bayulgen'e dimi kizlar. baska videolarini yakalarsaniz paylasin. öpuldunuz yafriler.

pofiş♥ dedi ki...

:):):):):):):)

Banu dedi ki...

herkezin cok sacma bulduğu bu kadın ve sarkısı nedense benim cok hoşuma gidiyor hahayt çok begeniorum bu sarkıyı hele klip manyak birşey olmuş :))merhabalar buarada:))