14 Ekim 2010 Perşembe

Yüzü melek, ruhu kirmonci keko..

"poff poff poff" , " fokur fokur fokur" , " citirt citirt".. Hayatin ritmi bu iste, yemisim coco colasini..

Ne sacmaliyor bu kiz demeyin, sobadan cikan pof sesleriyle, odun citirtilarindan ve uzerinde kaynayan caydan bahsediyorum.. Öyle özlemisim ki sobayi, suanda icerisi 50 derece, diger odalarsa muhtemelen eksi (-) 50 derecedir :)

Sicaktan butun kaslarimin hamur kivamina geldigini, kulunclarimin yumusadigini hissediyorum.. Cok uzun zamandir sobanin keyfinden mahrum kalmistim, bu kI$I memlekette gecirmek cok iyi oldu. Bi kere camasir kurutma derdiniz yok, cay daima hazir ve sicak, uzerinde kestane pisir, ekmek kizart her turlu isleve sahip. sobanin yerini hic bi sey tutmuyor. iskandinav soguklarinda 20 derecelik evlerde dibimiz donuyordu, simdi kendimi fin hamamindaymis gibi gevsemis hissediyorum.. ooohhh totomda sicacik, bagsur derdinden kurtuldum.. gel keyfim gel..
Bu keyifle bi post girmeseydim Allah carpardi beni. Allah carpmasa " niye yazmiyorsun yaaeeeeee" diyen fanatik sendromcular carpacakti..Kizim éLLa dedim, kacarin yok yazacaksin..
Hayir yani o kadar da parlak bir hayatim yok ki, aksine tam bir dramaya dönustu hayatim ama halk beni seviyor yapicak bi sey yok.. höhh mubalaga yapmaya bayiliyorum, hele de bunu " mubalaga" diye belirtince kendimi yesilcam artistisi gibi hissediyorum.. mamafi, kuzum, zaataliniz gibi kelimeleri kullanirken de öyle.. otomatikman dudaklarim buzuluyor Turkan soray mimiklerini yapistiriyorum yuzume..



Hazir paraya can dayanmazmis, artik el mahkum valide sultana bel bagliyorum. O ne kadarina layik görurse onunla gecinmek mecburiyetindeyim ama alisveris merkezlerini görunce benim aklim ucuyor totom tavan yapiyor.. mantik felan hak getire. Ne görduysem aldim, kaldim mi sonra bes parasiz.. Eee ablamdan da isteyecek halim yok, bu yasima kadar kimseden harclik istemedim ben acayip koyar bana bu durum.. Hem evimide özlemistim, ablaminda sinavi vardi döneyim bari dedim. Cebimde taksi parasi olmadigi icin astiye minibusle gitmek zorunda kaldim.. Minibus gecikti, tam otobus kalkiyorken son saniye yetistim ama hay yetismez olaydim. Yolculuk degil adeta bir iskenceydi benim icin..

Genc bir kizin (hala kiz diyorsam bu tamamen benim temiz ahlakimdan öturudur, gercekci olmak gerekirse aygir diyede tanimlayabiliriz biz bu mahlukati.) yanina oturdum..
Turkiye'ye geldigimden beri benim basima gelenler kizarmis tavugun basina gelmemistir herhalde, yine de isyan etmedim.. Her seyin duzelecegine inandirdim kendimi, bir cesit pollyanna ilan ettim kendimi.. Taa ki bu aygirla karsilasana kadar.. Cunku onun yanina oturunca sabir tasi catladi bende, basladim isyan etmeye.. Bu kiz ne yaptida bu kadar sinirlendin derseniz, hic bir sey yapmadi aslinda.. Disardan bakildigindan gencecik ilik gibi bir hatun.. Uzaktan bakan erkeklerin begenecegi turden bile denilebilir.. Yuzude fizigide guzeldi cunku. Neden uzaktan diyorum cunku hatun köpek lesi gibi ter kokuyordu, hayatimda bu kadar agir bir ter kokusu duymamistim.. Bildigin zehir gibi kokuyordu.. Otobus hinca hinc doluydu yer degistiremezdim, arkalara da bakmadim, kiz anlayipta rencide olmasin diye. Böyle de dusunceli bir insanim iste.. Cantamdan parfumumu cikardim caktirmadan koluma flarima sIktIm, biletide yelpaze gibi yaptim salliyorum, bir yandan da icimden bildigim tum kufurleri siraliyorum kiza.. " O kadar boyayi surmeyi akil etmissin, sacini kicini susleyecek kadar bakimli olmaya özen göstermissin ama önce bir dus alsaydin be kadin.. Hem deodarant ve vucut sampuani denen bir sey icat edilmis degil mi, madem gavur iti gibi terliyorsun alsaydin da kullansaydin mal kari" diye bu ve bundan daha agir laflari siraliyorum icimden. Zaten otobus tutar beni, her seferinde midem bulanir. Bu kizin o lanet kokusu da iyice körukledi durumu.. Neyse bi muddet sonra koku alma duyularim islevini kaybetti ya da bir cesit uyusma diyelim biz bu olaya alismaya basladim o ek$i kokuya.. Sonra hatun uyudu, bir yerlerden pusuya saklanmis yabani bir hayvan hiriltisi gibi bi ses duymaya basladim, bir baktim bundan geliyor, gök gurultusu gibi horluyor.. Ohaaa dedim yuh yani ya. Sen o kadar citi piti sosyetik görunmeyi basar ama ameleden bile amele bir ruha sahip ol. Ter kokusu desen krali gelse gecemez, horlama desen on kaplan gucunde.. Kisacasi disindan baktim yesil turbe, icine girdim estagfrullah tövbe. Yol boyunca bilinc altimda kizi gebertme stratejileri gelistirdim.. Otobusun cami acik olsa suratini asfalta surerdim.. seytan o horlarken kalk agzinin ortasina iki tane cak, sacindan surukleye surukleye en yakin hamama götur kirk tas su dök topluma kazandir dedi.. Neyse daha sonra telefonu caldi asiftenin.. Ergen bebeler gibi agzini geydire geydire konusuyor " efandam askaaam, yoldayim geliyorum bir tanem.. iyiyim böbeiimmmm sen nasilsan" bir isve bir cilve görme gitsin..

Hay bin kunduz, bu kiza da bakanlar oluyormus demek ki dedim , resmen dumur oldum lan. Agzim bile bozuldu bak, ben lan'lu lun'lu konusmayimda kimler konussun.. Benim gibi pirupak misler gibi kokan, ustelikte hic horlamayan kiz yalunuz kalsin kurusun, bu kokmus balik gibi $ILLIklar manita yapsin.. Ben böylelerine bakan erkeklerin aklina tukureyim.. Kiza kinim daha da bir artti sanki, kiskanclik degildi benimkisi.. Insanlarin midesizligine sasirdim sadece. O yol bana asir gibi geldi, midem infilak oldu.. Eve kendimi zar zor attim.

Belki de bu yuzden soba citirtilari, odun kokusu dunyanin en guzel seyi gibi geliyor suanda bana.. Aslinda bir tesekkuru hakediyor hanim kizimiz, sayesinde hayatin cirkinlikleri kadar guzelliklerini de farkettim.. Bardagin dolu kismina bakmak diye ben buna derim iste, ne kadaaggn mikemmelim ben yaa :p

Neyse ki artik evimdeyim, insanin evi gibisi yok.. Hoooommm hommm sviiitt hooom yaneee...
Böyle aygirlar sizden irak olsun, hepinize buram buram gul kokulu gunler dilerim..
Toplumun burun sagligi acisindan evden cikarken deodorant ve parfum surmeyi unutmayin kuzucuklarim.

Tanri sizi kutsasin.. Amen..

8 yorum:

Nida Ersin dedi ki...

"wilkommen zu hause" evine hoş geldin! insanın rahat edebileceği huzur bulabileceği tek yer aile ortamıdır..Ayaklarını rahatlıkla uzatabilir,huzur la esneyebilir hatta Soba da çay dahi kaynatabilirsin, sana kim ne diyebilir ki.Özgürlüğün davranışlarına müheyya iken...

"Kadın ter kokarmış erkek te er" ne kadar doğru bir söz diyecektim ki yaşadığın curcunayı hatırlayın ca, ne kadar da yave bir söz olduğunu kanıksadım. Böyle durumlarda insan kendine hakim de olmayabilir, neyse ki sen kendine yakışanı yapmışsın:))

Cuma akşamının ellam'a huzur ve esenllik getirmesini yürekten diliyorum:))
...Mektup gibi yazmışım dimi? Öpt...
Sevgiler.

zeynep dedi ki...

:)))Ah kıyamamm sana....

Syrakusa/Beter Böcek dedi ki...

Oh be. Nihayet yazdı da okuduk. özlemişiz çemkirmelerini. Ter kokan erkek bir nebze ama ter kokan kadın... Brrrrr......

Hamiyet Akan dedi ki...

Valla yapıştıraydın keşke ağzının üstüne iki tane çünkü aynı duyguyu bende yaşıyorum ne vakit otobüslerde minübüslerde bu tür kokarcaları görsem içimden harbiden dövmek geliyor :) Ya günümüzde onca şey üretildi. Sanki dağ başında yaşıyorlarmış gibi önlem almıyorlar. Bazılarıda ter kokusunu sadece parfümle gidermeye çalışıyor işte o vakit daha vahim bir hal alıyor çünkü adam yıkanmamış günlerce birde tutmuş bi şişe parfümü boca etmiş üstüne hadi gelde dayan bu bozuk turşu kokusuna. Parfüm temiz bir tende güzel kokarken terle karıştığında iğrenç bir hal alıyor. Ter kokusuna en güzel çözüm sık sık banyo ve ardından kolaltı deoları.Neyse bu kadar mide bulandırıcı konuşma yeter. Özlemişim seni şeker. Sevgiler, mis kokulu günler :)

Adsız dedi ki...

La ella die baslarmısım :P
malesef heran yanıbasımızda o kokulardan fazlasıyla mevcut özellıklede otobuslerde :S hem sen üzülmeee senın kıymetını bılmeyen kaybeden ökuzler dusunsun..senın guzellıgın karsısında korkup yaklasmıyolar sekerım sana :)mucukss canımm (sevda)

éLLa dedi ki...

* nida sevdim o sözu. kadinlar ter , erkekte er kokarmis demek. zaten erkek ne yapsa misku amber farzedilir :) haktir helaldir onlara. neyse feministlik yapmayim simdi.
sana da iyi haftasonlari nidacim.


* Syrakusa bir gun cemkirmelerimi özleyen birinin olacagi hic aklima gelmezdi biliyormusun :)) aldigim bu gazla önume geleni cemkiririm artik.


* Hamiyet böbeiiimm ( o kiz gibi hitap ediyim sana :p ) o parfumle terlerini örtbas etmeye calisanlari hic söyleme zaten. bi o kokuda bir de ergenlerin agiz kokularindan nefret ediyorum.. özlem karsilikli canim benim, öpucuklerimi yolluyorum sana.

*sevda yavrum bi taraflarimi kaldirdin kiz. bakma sen cok hayranim var aslinda ama ben istemiyorum. ne muhendisler ne hakimler(bu kismi gercek) istedi ben varmadim :p
ne kadar mutevaziyim dimi. o senin guzelligin tatlim. hem dedigin gibi ökuzler neyi sever? otlari. bu yuzden cevrelerinde ot gibi kizlar var. :)

deseo dedi ki...

Sana bir tavsiye yakınlarında bir kedi bulundur bence. Onu tekmelerken hem ne kadar da coolum demek daha kolay olur. İki de foto koyarsın şöyle en top secret olanından çok harika olur...

ayse dedi ki...

ayyyy 15 dakikadır gülüorum yazıyı tamamlayamadım koptum resmen :))))