26 Kasım 2010 Cuma

Asiti kacmis kola gibiyim..


Evet sayin okuyucular isvec'ten hava durumunu bildiriyorum. Kutuplardan gelen soguk hava kutlesi diye baslamayacagim söze zira kutuplarin ta kendisi burasi..$uan da termometremizin ibresi - 11 dereceyi göstermekte.Kar yaklasik bir metreye ulasti ama buna ragmen hala islerinin basinda olan ve ayazdan basuru azan halk isyan etmekte.
Merkez söz sen de..

Havadan dökulen beyaz tanecikler yerde yeterince birikmediniz mi? Ya yiter ya..!

$u sefilligimi gördukce, bazen gercekten kutup ayilarina özeniyorum..Disarisi karanlik ve soguk.. Insanin ayi olup kI$ uykusuna yatasi geliyor.Uyusam uyusaaam taaaa bahar ayi gelip börtu böcuk etrafta raks ederken uyansam, tam super olurdu..Velhasil her ne kadar hamurumda ayilik olsa da böyle bir luksum yok malesef..
Kaderimse cekerim. Can dostum guzel insan enk yarin Turkiye yolcusu, 3 hafta yalniz kalacagim ama hayirli bir sebep icin gittiginden onun adina cok mutluyum.

Twitter'a uye oldugumdan beri bloguma uvey evlat muamelesi yapar oldum biliyorum. Sanirim 140 karakterlik kisa cumleler kurmak daha cok isime geldi.. Böyle de vicdansiz, vefasizimdir iste ben.. Yazilacak her seyi yazmisimda geriye anlatacak bir seyim kalmamis gibi hissediyorum bazen. Havanin civisi cikmis butun enerjimi alip göturdu..Yuregim kahvenin kopkoyu telvesi gibi kararmis.. Falimda cikan uzuuuuun yollarsa hic tukenmemekte..
Yatakta, otobuste yolda, hatta yemek yerken basimda tepinip, beynime sira sira cumleler yollayan ilham perilerim bile terk-i diyar eylemisler.. Bu yuzden kimse kusura bakmasin öyle cafcafli , manidar yazilar yazamayacagim ilhami (ilham perim) gelene kadar.
Anlatacak seylerim, duygularim cok fazla.. Aklimda eskisi kadar karisik degil -ki bu cok cok iyi. Ayni dili konusamadigim cok insan var ama hepsini mazur göruyorum ben.

Kader dedigimiz kavram ne kadar karmasik görunse de; o uzerine duseni en dogru sekilde yapar…bazen her seyin ust uste gelmesi, cok da kötu degildir…gereklidir ! Sabiretmeli sadece..

vesaireler uzar gider…az ve öz oldugunu bilmek sana yeter…

Not : Bazi ilham perilerim bir süreligine nadasa yatacak..

25 yorum:

Leah dedi ki...

Ben yağmur yağdı mı eve kapatıyorum kendimi dışarı çıkasım gelmiyo, dizine kadar kar olan sizler nasıl yaşıyosunuz ya :/ Allah kolaylık versin eLLa, içiniz sıcacık olsun işallah maşallah :D

Adsız dedi ki...

O ilhami perine söyle hıc gıtmesınn :)benımde soguk havalarda hıc dısarı cıkasım gelmes hatta sobanın yanından ayrılmam :))ama sen bole sıcacık konulardan yazarsan hepımız ısınrız bu soguk kıs gunlerınde :) mucukss ellammm (sevda)

pelininstyle dedi ki...

Ben her mevsimi seviyorum yaaa:) Kar geliyomus diye duydukca acayip seviniyorum. Ben de kuzeydeyim bekliyorum buyuk bir heyecanla:) Hem karsiz noel yilbasi olmazzz:)))

enk dedi ki...

sevgili ella !
hani su senin gidipte gelmeyen ilhami var ya onu gecen Slussen´de gördum yaninda noel baba ve hediyelerle birlikte sallaniyordu camdan tirbiyesiz..Ama sen uzulme ben senin ilhamiyen olur,parmaklarinda hazir ola gecerim ..
severim seni bilirsin yoklugumda kendine iyi bak yevrummm kyipta dusme bak dostun olarak burda olamayacagim istesemde kaldiramam :p sacmaladigimi adim gibi biliyorum ama maruzatim var biliyorsun ..öpuyorummmm seni cokkkk!

Adsız dedi ki...

özledim seni seda...

Adsız dedi ki...

Duruşun bir ayrılık resmi çiziyor
Akşamın incelen sularına
Susuşun yıkıyor beni en zayıf yerimden
Bilmez miyim içindeki kederi
Yüzü yağmura gömülü düşüm..
Ş.Erbaş

éLLa dedi ki...

* Leah isten geldikten sonra hic bi yere cikmiyorum zaten, elimden gelse ise bile gitmeyecegim valla. bugun -15 dereceydi isyan edesim geldi valla. Bu tur dualara cidden ihtiyacim var amin.

* Sevda'cim elimden geleni yaparim canim. Her sey sizin icin :p yeter ki sizi keyiflendirmeyi basarabileyim. sevgiler.

* Pelininstyle kari seviyorum diyen sizlere pek bir gipta ediyorum inan. Ben de bir zamanlar severdim ama bal yiyen baldan bikar misali. kar görmekten kardan biktim.

éLLa dedi ki...

* enk tutup kulagindan getirseydin ya haini.. Kayipta dusme dedin ya icine dogdu herhalde gecen öyle bir kaydim ki resmen uctum.. Sen beni bosver keyfine bak canim. ihmal etme hastaliginida. ben de seni cok öpuyorum. telde söyledim ama burdan da söyleyim hayirli yolculuklar.

* Adsiz hangi seda? Gerci ben bir tane seda taniyordum.. Sanalda tanidigim ilk dostumdu o da. o musun?

* Adsiz guzel siir. tenks.

enk dedi ki...

canim benim insallah bu sefer iyi bi doktor bulucam :) ben alistim zaten hastaligimla yasamaya ama ilaci kullanirsamda hic fena olmaz :))
hic söylemedin dustunu yevrummm bisey yok demi saglamsin ,sende kendine dikkat et zaman gecmiyor bak son kahvemi iciyorum yarin ankarada kocacimla icicem yehuuuu :p
öptum yevrum ..

Ada Deniz Kızı dedi ki...

sen hep yaz..bana çok ilham veriyorsun içim kıpırdıyor yazdıklarını okudukça

seda dedi ki...

hı hım o sedayım yazmak istedim sadece dikkat et kendine.

Adsız dedi ki...

20 euro borcunu ver..murtaza

Adsız dedi ki...

Komşu kek yapıcam da fazla yumurtan var mı?..Süslü Hayriye

éLLa dedi ki...

* enk ben surekli dusuyorum yeni bir haber olmadigi icin dememisimdir sister :) hadi bakalim bol bol hasret giderin cifte kumrular. muhtemelen suanda havaalanindasindir. tr den cvplarsin artik.

* Ada Deniz Kizi senin gibi sicakkanli okuyucularim olduktan sonra yazmaktan hic vazgecmem sanirim. Sevgilerimle :)


* seda'cim ben de seni özledim. Uzun zaman oldu dimi görusmeyeli.

éLLa dedi ki...

* Adsizlar hadi canlarim benim Allah versin. :p

Hayriye bir dilim de bana verirsen sana dinozor yumurtasi vericem.

enk dedi ki...

Kayma diye postallarida aldik ama hala raks ediyorsun desene ;)
Suan havalanindayim ve yaklasik iki saat burda bekliyecegim yevrum Ama telefon internetten kopartmiyor beni ;) sana bir mim birde tehdit savurdum haberin Ola :p

küfkedisi dedi ki...

twitter a ilham bulunuyor ama diye çemkiririm ben tam bu noktada :)))

éLLa dedi ki...

* Enk vaaay teknolojik hatun seni. net ortada acik olursa telinde sIk sIk yazisiriz. su an muhtemelen ucuyorsundur.. sagsalim inersin insallah..o tehditleri yedirirdim ben sana ama kiyamiyorum iste sana napiyim :)

* Kufkedi'm ahaha bu da bana kapak oldu iste :DDD ama orda da bastan savma cumleler yaziyordum ki ben böhüm :/

Korhan dedi ki...

Adsız yorumların yayınlanmamasını şiddetle kınıyorum!!! :))

éLLa dedi ki...

aaaaa Korhan sen miydin beni Adsiz yorum yagmuruna tutan cIk cIk :)))) ben de biri musallat oldu herhalde diye tirstim reddettim. bi daha hep yayinlarim eniste ayipsin.

MODA GEZGİNİ dedi ki...

aaa ella gerçektenmi ya.1 metre kar var.-11 derece inanamıyorum ya.ankarada +17 derece:)ankaraya gel sen ella.izleyicin oldum.bloğundan büyük keyif aldım canım:)

enk dedi ki...

canım ben geldım ıyıyım hersey yolunda öperım senı :)
Ayrıca Korhan beyın yorumuna cok guldum demek adsız oymus hee :))

éLLa dedi ki...

* Moda gezgini aahhh ahhh bagrimda bir yaradir Ankara :/


* enk bebisim ben de seni arayacaktim, belki uyuyorsundur diye vaktin gecmesini bekliyordum. sagsalim varmana sevindim. cok öpuyorum. keyfini cikar tatilin.

HAKANIUM dedi ki...

Şayet ilham perisi sıkıntısı çekiyorsanız benimkini alabilirsiniz. Zira benimki beni terk etti. Ve boşta kaldı.

Aslında tabii ki bu benim suçum. Çünkü uzun zamandır sevgilisizlikten kaynaklanan şuursuz abazan tavırlarım tertibi neticesinde dünyalar güzeli ilham perime sarktım. Evet çok utanç verici ama erkek milleti böyle de öküz işte. İlham perisine bile sarkan şerefsizler var. ^_^

Neyse efenim ben onu hala çok seviyorum ve boşta kalmasın, (bana vermedi madem) başka birilerine ilham versin istiyorum. Bu da sizin gibi güzel blog sahibi bir yazar olsun deyuu düşündüm. Lütfen perime iyi bakın. Kendisi çok verimli bir peridir, efendidir, dünyalar güzelidir, gözü toktur, adabı haşeret sahibidir, bir defada iki zeytinden fazlasını atmaz ağzına, bir tas çorbaya bir sürü ilham verir. Ama namusuna düşkündür. (biraz eski kafalıdır yani) Ama erkeklerle tanıştırmayınız reca ederim.(:

éLLa dedi ki...

Hakanium ilham perinle bir birimize cok benziyormusuz, iyi anlasacaz desene.