17 Kasım 2010 Çarşamba

@ bayrami

Iyi bayramlar cemaat-i blogger.Buyuklerimin ellerinden kucuklerimin gözlerinden öperim.Yasitlariminsa cani CEHENNEMEEEEEEEEEEE :p $aka $aka onlarin da ellerini sIkarim..

Ne bayram ama.. Sac bas daginik,uzerimde tweetyli pijamalarim, yuzum gözum dagilmis nete takiliyorum diye sikayet ediyordum beterin beteri varmis meger... Sefil hayatima geri döndum. 4,5 aylik bir tatilden sonra ise geri dönmek gavur eziyeti gibi geldi..Ustune ustuk sabahin besinde kalktim. Beynimde bin kisilik bir koro vuvuzela caliyor sanki.. O derece bitkin ve yorgunum.
Gurbette bir garip kusum, bayramda giyecek kirmizi pabuclarim bile yok.;( sevin beni, ilgi gösterin, harclik verin. sevaba girersiniz. :(



Her ne kadar buralarda bayramin keyfine varamasakta, adet yerini bulsun diye her turlu hazirlikligi yaptik.. Iki gun boyunca temizlik yapmaktan her yerime camasirsuyunun kokusu sinmis, parfum banyosu yapmam bile kâr etmiyor.
Bunun disinda bol bol yemek yaptik. Yaprak sarmak beni illet etti, o ne zalIm bir yemek turudur ya.. Ben bir saatte bir tanesini sariyim elalem gelsin bir dakikada koca tencereyi hüpletsin. One minüt ya one minüüütttt..! Bu vicdansizlik degilde nedir..Onlar löpur löpur yerken benim icim aciyor valla ;/

Nedense ne et, ne de baska bir sey yiyesim var, sadece tatlilara odaklandim. Serbetli tatlilarla aram yoktur ama. Baklavaymis revaniymis agzima surmem. Cikolatali ve sutlu tatlilara asla hayir demem.



Uyku problemim hala devam ediyor. Herkes uyumaya cabalar bense uyanik kalmaya. göz kapaklarim ediyle buduyu canlandiriyor sanki... Sayacak koyun da kalmadi ki hepsini kurban ettiler.. Bir iki tanesini bana birakalardi eyiydi..

Bazi insanlarda gercekten ökuzluk baki kaliyor.. Medeniyet desen sifir. Bazen dusunuyorumda hazir sigirlar bayrami gelmisken bu buyukbas erkekleri de kurbanla karistirip kirt kirt etseler ya.. Iyi sackavurma olurdu onlardan :)

Gökyuzu yer yuzune yapismis sanki.Ucmadan da bulutlarin uzerinde yurunulebiliyormus meger.Her yerde sis var gönlum senin bu gece diyesim geldi..

Ama siz yine de bunu dinleyin..
Adios..

14 yorum:

enk dedi ki...

Sen bize gel bayramin alasini yasatiyim sana bebegimmm ;) o kitir kitir canice kesmeyi hedefledigin ökuz kim ve seni Niye bu kasar kizdirdi bilmek isterim ;) bayramini kutlarim minareten atlamam:p yevrum gel bize yaa nutfen nolar

éLLa dedi ki...

*enk yevrum onun sebebini bilahare anlatirim sana, aslinda genel konusmustum. malum ökuzluk baki. gelicem size de daha hic bir yere gitmedim zaten.. buyuk ihtimal dörduncu gun gelirim size, musait olursan tabi. burdan kutlamak olmaz geldigimde elimi öpturcem sana hehe :)

Kolalı Jelibon..~ dedi ki...

Yazının son cümlesine bayıldım.. Ayrıca şu meyve suyu pek iştah açıcı :)

Adsız dedi ki...

iyi bayramlar ellam sen uzaklardasında bayramdan uzaksın ben ıcınde oldugum halde uzagım 2 gundur uyuyorum hıc keyfım yok kımseylede gıdıp bayramlasmadım :S gecıcı bı durumdur ıns bu halim :) gıder gıtmez işe basladınmı? pek gorusemıyoruz denk gelmıyoruz galıba..neyse datlım kendıne dıkkat et öptum cokcana :) (sevda)

Ayşegül dedi ki...

İyi bayramlar...
Ben de bu bayramı, saçımı başımı taramadan, armutlu pijamalarımı popomdan çıkarmadan geçiriyorum. dün akşamüstü çocukluk arkadaşımla buluştum, o arada waffle'ı çaktım dışarıya hava almaya çıkmışken. hem hava hem kalori aldım yaniğğ.. :)
sevgiler..

'Berrin' dedi ki...

bayramın kutlu olsun :)

Nida Ersin dedi ki...

Sakın bir yanlışlık yapmayasın élla! Evlilik kutsallığına saygın yokmu?
Nede olsa nikah büyüğün, niçin ellerini öptüreceksin ki! anlamış değilim:))

Öküze keskin bıcak benden hediye olsun keselim yahu, keselim de böyle bir müslüman mezbahası varmı İsveç'te öküz kıtırdatmak için?

Valla, tam fırsat hazır kurban gelmişken! hele bazı salak öküzler var boyunlarını uzatıveryor hemencecik(!)

zeynep dedi ki...

Ayy kıyamam ben sanaaa....Mutlu mutlu bayramlarrr....

éLLa dedi ki...

ah canlar hepinize ayri ayri tsk ederim cok iyisiniz. siz de olmasaniz halim harap valla. cidden cok iyi moral veriyorsunuz.

sebdosum ise basladim evet. sana msj attim iletilmedi sanirim basina 0090 eklememisim numaranin.. görusuruz yine de dikkat et kendine.

nida'cim evlilikten bahsetmissin hic bi sey anlamadim. sevgiler.

A-H dedi ki...

bu ne bayram hazirligi boyle, ne yaprak sarmasi ne temizligi :)
bir ben miyim hicbirsey yapmayan :D

Nida Ersin dedi ki...

Merhaba! élla, nasıl geçiyor gurbet eller de kurban bayramın, inş. Olumsuz bişeyler yoktur.)
Tatlım! evlilikten bahis etmemin anlaşılmayacak bir yönü yok.Sadece Enk nikah büyüğün o'na elinimi öptürtteceksin demek istemiştim, hepsi o kadar.Tr'den kuçak dolusu sevgiler(' öpt.

éLLa dedi ki...

*A-H yaptik iste bir seyler :)

* Nida'cim bayram idare ediyor da nikahla el öpmeyi nasil bagdastirdin anlamis degilim.ben enk'ten yasca buyuk oldugum icin öyle dedim.bizim buralarda nikah buyugu diye bir tabir yok. yasi buyuk olan herkesin eli öpulur. yazdigim her konuda evlilikten bahis acman veya birini bulmus olmam imalarini yapman beni kizdiriyor acikcasi. Diger konularima yaptigin yorumlarda da ayni sey oldu. Hayir söylemek istedigin bir sey varsa bileyim. Belli bir samimiyete geldik seninle, cekinecek bir sey yok aramizda. Ayrica evlilik kutsalligina saygim sonsuz ama meraklisi da degilim. kader kismet isleri bunlar. isvec'ten de sevgiler.

Nida Ersin dedi ki...

élla'cım bizde 10 yaşta büyükte olsan, evli çitlerin ellerini öper,evlenmemiş bayanlar.Bayramlarda da öyle oluyor:(
Kızmak sana yakışıyor(!) lakin niye kızdığını algılayamyorum! twitterki yazdıklarından mı etkilendim de o şekilde yorumladım farkında bile değilim. Böyle amacım olabilirmi ? aşk olsun:'(
öpt:)

éLLa dedi ki...

hayatimda böyle sacmalik duymadim :)