28 Kasım 2010 Pazar

Cebren ve hile yaptirilan mim. [hatir icin cig tavuk yedim]


Enk: "ilhaminin terkiyle birlikte blogunu boşlayan ,tvitiyle blogunu aldatan kizimiz ella aslında hic ama hic sevmez mim falan ama bunu bi cevaplamasın o blogunu bombalarım !"

Yukarida dostum diye bagrima bastigim bir insanin nasil cirkeflesebilecegini gördunuz..! Buyuk bir tehdit altindayim sevgili blogdaslarim..Emniyet guclerinden, FBI'dan, dedektif gecid'dan beni koruma altina almalarini istiyorum burdan ( uc bucuk, yusuf yusuf):S
Enk'i taksimde,kizilayda veya herhangi bir kalabalik semtte tek basina dolasirken görursen gözunuz uzerinde olsun, canli bomba olma ihtimali yuksek :p Gerci bana mim gönderecegine cekip vursaydi daha iyiydi ama o silahini en kiymetlim bloguma cevirerek zayif noktami buldu.. El mahkum cevaplayacagiz artik, yoksa dedigini yapar valla. Hic sakasi yoktur :))
Bu mimi bana ASLI ve suanda nickini hatirlayamadigim bir kac arkadas daha yollamisti, siradaki mim onlar icinde gelsin :P Gecmiste mimlerini cevaplandiramadigim kisilerden de özur diliyorum buradan..
Baslayalim:

*En sevdiğiniz kelime:
- Hmm ne olabilir acaba? Sanirim Turkiye, Turkiyem, Turkler.. Kökeninde " Türk"olan her kelimeyi cok seviyorum.


*Nefret ettiğiniz kelime:
- O kadar cok ki. Acikca yazamam burdan ayip. Onun haricinde yuvarlanarak kullanilan sözlerden nefret ederim " beaan, sean " gibi. bir de "bebisim" kelimesinden hoslanmiyorum.

*Ne sizi heyecanlandırır:
-Hos bir surpriz yapmak veya bana yapilmasi heyecanlandirabilir.

*Heyecanınızı ne öldürür:
- Umursamamazlik (kopya cektim)


*En sevdiğiniz ses:
- Dalga sesleri


*Nefret ettiğiniz ses:
- hani iki metal sey birbirine surtununce GIRCCCC diye bir ses cikar ya, disleri kamastiran cinsten. ise ondan nefret ederim.

*Hangi mesleği yapmak istemezsiniz:
- hayat kadinligi, gardiyanlik.

*Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz:
- Dogal yetenek derken? Cok iyi bir tiyatrocu olmak isterdim mesela. ( bunu da ilk kez burada dusundum, niye olmadim ki acep)

*Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz:
- Annem gibi olmak isterdim.

*Nerede yaşamak isterdiniz:
- Turkiye'nin huzurlu bir sehrinde olabilir. Memleketim gibisi yok.

*En önemli kusurunuz:
- Asiri derecede fedakar olmam.. Bazen bu durumu o kadar abartiyorum ki, baskalarini dusunmekten kendimi unutuyorum.. HI bir de sivri dilliyim, aklimdan gecen dilimdedir.

*Size en fazla keyif veren huyunuz:
- Bos konusmayi da bos konusani da sevmem. Bu yuzden dedikoduda yapmam. Bu huyumu seviyorum.

*Kahramanınız kim:
- Cok klasik olacak belki ama M. Kemal Ataturk.

*En çok kullandığınız kötü kelime:
- Lanet.

*Şu anki ruh haliniz:
- bosluk..

*Hayat felsefenizi hangi slogan özetler:
- Hic ölmeyecekmis gibi bu dunya icin, yarin ölecekmis gibi öbur dunya icin calis ve ona göre yasa.

*Mutluluk rüyanız:
- Gercek a$ki tatmak.. (varsa tabi, adi ustunde iste ruya)

*Sizce mutsuzluğun tanımı:
- sevdiklerimi kaybetmek.

*Nasıl ölmek isterdiniz:
-imanla.

*Öldüğünüz zaman cennete giderseniz Allah'ın size ne söylemesini isterdiniz:
- Yuh soruya bak. Es geciyorum bunu.

Ben mimimi ortaya koydum, isteyen herkes uzerine alinabilir ve cevaplayabilir. Mumkunse bir daha mim görmeyim :)
adios.

22 yorum:

küfkedisi dedi ki...

önüme gelen tüm mimleri sana yollayacağım. bu bir twitter özenine isyan intikamıdır :)))

MeL' jones dedi ki...

o guzel yuzunu saklama artık eLLa hanım. Beni unuttunuz hea bu arada,dıkkatınızı de durtuklerım hea :)

Nida Ersin dedi ki...

sn küfkedisi sizinle hemfikirim:) bu konu ile ilgili başka sitede,reklamasyonum var;)

"Ben kanıma kırmızı rengi veren kişiyi kaybettim Tiwtter de rajon kesiyormuş,argokoliklerle beraber iyi mi?"
Ben nasıl sevebilirim twitteri:S

Erkan Şen dedi ki...

"*Nasıl ölmek isterdiniz: imanla"

Birçok kişiyi takip ediyorum ve bu "seri" yazıyı birçok kişide gördüm. Ama emin olun bu kadar net ve güzel cevabı bir tek siz de okudum. Sizi takdir edip saygı ve sevgiyle selamlıyorum.

Korhan dedi ki...

Karım yollamasa ben yollarım. Maksat puştluk değil mi:) Ha bu arada ben de mimden nefret ederim ve mümkün olduğunca cevaplamam o da ayrı tabeeee. yaneeeee.deeermişaaam beeeaaan. güzel mim olmuş bebişim.

Korhan dedi ki...

Resimde enk elinde Uzi'mi tutuyor yaf?

éLLa dedi ki...

* küfkedisi ahahaha kizdirma tivit acilimi yaparim. blogculari tivitira indirir, cicekle karsilama duzenlerim. :ppp aman ya mim gönderme de canimi yiii. ahret sorusu gibi geliyor valla.

* Mel hadi ben elimi kolumu bacagimi gösteriyorumda sen de o da yok datlum. Bir ön ayak ol o zaman dusunuruz. Bu arada sen unutulacak kiz misin ya, hep aklimdasin , saklimdasin.. öpucukler.

* Nida ayaklanma cikaracaksin simdi. rahat dur:)

cecilia dedi ki...

güzel prenses ella :) hatır için mim bile yapılır tabi tatlım. Umarım mutluluk rüyan gerçek olur cnm :*

éLLa dedi ki...

* Erkan $en tsk ederim.. Kisa ve net konusmayi severim.
Dostum enk'te ayni cevabi vermis. ikimiz de basimizda sevdiklerimiz varken kuran okuna okuna, sahadet getirerek ölmeyi yegleriz. bu herkese nasip olmaz cunku. sevgiler ve selamlar bizden.

* Korhan ahaha tanidigim en matrak ciftsiniz ve ben sizi anlamsiz bir sekilde seviyorum cidden.. :))
mimine mimle karsilik veririm valla, kendi kendini ele verdin sevmedigini söyleyerek. taaam mi yaaaneee :D

Bu arada uzi ne ya? ( kahretsin cahilligimi gun yuzune cikardin)parlayan seyi soruyorsun foto makinasinin flashi o :)

Korhan dedi ki...

Şey uzi kısa makineli tüfek. Aman arat gogılda bak ya.Zaten kakao yokmuş evde karıma browni yap diye sırnaşmalarım boşa çıktı bedbahtım :((

éLLa dedi ki...

* ceci'cim böyle söylersen simaririm havalara girerim bak :P ben olsam olsam külkedisi olurum..
Bu arada bana dilenecebilecek, en guzel dilegi diledin. insaaaaalllaaahh diyyim :) tskler canim.

* Korhan yerinde olmak istemezdim. aklima dusurdun valla ben de ablama sirnasiyim hazir onlardayken. cok guzel browni yapar, yanina da cay demleriz oooo yeme de yaninda yat. (sus sus cok adiyim biliyorum :p)

enk dedi ki...

nasıl ama fazla tehlıkelı degılmıs demı yevrumm kırmayı degermı hıc alala yapcaksın tabı :p
elımde tutugum sey :) hanı su bayıla bayıla para baydıgım ama hıc kullanmadıgım canta :) uzı haa okadarmı psıkopat duruyorum ordan :)

Dylana Suarez dedi ki...

Super cute pics!

xoxo,

colormenana.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Ahh. Twitter beautiful dylana Suarez 'that came from California, such as twin Hull! in a very tall!
B-side of Spanish, USA-related maternal side Do not be ..?

Fastening his grandfather may Ottoman!

éLLa dedi ki...

* Dylana thanks :)

* Adsiz What do you mean I did not get a full wanted.. But okey, Dylana a different person really interesting :)

éLLa dedi ki...

* enk yavrum ordan da blogtan geri kalmaman ne hos. (ic ses: okuyamaz diye atip tutuyordum ne guzel) hehe öpuldun :)

Adsız dedi ki...

Dear Ella
I have asked such a thing? Not like twin? Twitter beautiful, I said, I admire! understanding of your ability, that the rewards Get Suarez, then you can be her protector. you are visiting for the first time. I am already so much better and more beautiful Wiggles.

_Bilgece_ dedi ki...

sayfanın sıkı takipçisiyim sevgiler!
http://bilgeceler.blogspot.com/

MODA GEZGİNİ dedi ki...

Güzell cevaplarr.hoşuma gitti.kısses

N.Narda dedi ki...

Nasıl ölmek isterdiniz sorusuna böyle "yerinde" bir cevap vereni okumamıştım,rastladığım birkaç yazıda. Böyle düşünen bir hemcinsimle sanal alemde de olsa karşılaşmak bana iyi geldi.
hoşçakal. Belki görüşürüz:)

éLLa dedi ki...

hepinize tesekkurler.

N. Narda bana da iyi geldi. tskler :)

Adsız dedi ki...

Kim ve nerede festivali bu yaz düzenlemek için , bilgilerinizi paylaşabilirsiniz .