2 Kasım 2010 Salı

gelin canlar cevirimici olalim..


* "bir tek pirasa yenilir mi anne ya! " dedim. " yaptim, yenilecek !! " dedi. Bu kadina bir daha Ali Agaoglu'nu izletmeyecegim.

* isin yokken izledigin diziye zirt pirt reklam girerken, wc'ye gidecegin zaman nedense bir turlu reklam girmez..Bu yuzden patliyor mesaneler.

* eski bir sarkinin dedigi gibi "Ah demeden vah demeden, versin Allah istemeden"

* ameliyat olacaksin kistini alacagiz dediler. Halbuki ben mutluyum kistimle. Buyuk ask yasiyoruz aramiza ne$terler giremez dedim..

* kücücük bir oyunun ici aslinda burasi..ve geberip gidecek olan insanciklar olarak yasamaya cabaliyoruz..

* Nasil bir bilincaltina sahipsem, her gece ruyamda Kenan Imirzalioglunu göruyorum.. Zahmet olmazsa bu gece de gelir mi ki ruyalarima :/

* ben gönlumu kisliklarin arasina kaldirdim artik, eger usursen giyme don geber..

* "ee yasin gelmis kizim,evlen gitsin.yasitlarina bak cocuklari bile olmus"diyenleri gördukce cinnet gecirip katil olanlari daha iyi anliyorum ..

* Rtük'e sesleniyorum burdan. Romantik dizileri ve filmleri kaldirin vizyondan.. ! Olan var olmayan var. Ayip oluyor ama..

* Sali gunleri osman,carsamba ali riza,Persembe fatmagul agzimiza ediyor.Bu sezon kanalD herkesi bunalima sokacaga benziyor.Psikologlar yasadi

* Ayni urune 3 kati daha fazla Para verecek kadar enayi oldugumu bugun sosyete Pazariyla tanisinca ogrendim. Artik zengin olmam yakindir.

* Ben deliyim! Vuvuzella calip sessizlik isterim..Yazin montla ki$in $ortla gezerim.

* Topuklu ayakkabilarla yolculuk yapmak bir sanatmi$.. Anladim ki ben de o sanatci ruhu yok.. Erkek fatma olmaya devam..

* en sevmedigim kelime TUTKAL..Cunku ben ne tut'mayi becerebildim, ne de kal'mayi..

* dustum mu 59 kilo basiyorum yere.. Cok mu cok oluyorum..?

* Senin baban maasallah ustasi mi dedi bugun biri.. Yok, kodummu oturturum ustasi dedim tirsti korkak..

* Bana göre en yakisikli kötu adam karakteri miran bedirhan roluyle Orhan Kilic.Adamin agiz dolusu kufur edi$i bile cekici geliyor.

* cok pis asik olasim var. Yer gök ask dizisine her bakisimda bunalima giriyorum ! ask buraya da ugrasa ya la ..!

* kanal tedavim hic bu kadar heyecan verici olmamisti.. Dis doktorum o kadar cekiciydi ki her gun disim agrisin diye dua ediciiiim :p

* bir duble kola, bir dilim cips.. plakta da $u http://fizy.com/#s/1ahfut

tivitirimdan secmelerdi bunlar. post yazamadigim zaman benden haber almak isterseniz ahanda buraya tiklamaniz yeterli.. http://twitter.com/eLLa_cica

10 yorum:

Korhan dedi ki...

Neden bilmiyorum ama çok pis gaza geldim!! O pırasa yenecek ulan! heeeeeeeeyt

Mia Wallace dedi ki...

Süper twitlermiş bunlar! özellikle kanal d hakkında söylediğin:)

küfkedisi dedi ki...

izleme o dizileri ella hem aşkın hem depresyonun patlayacak :)

TuTsİ dedi ki...

Dizi seyretmek isteyene büyükler için alt bezi satmayı düşünüyorum paraya para demem herhal
Tweet alemine geldin de anlamışsındır blog 2. planda kalıyor daha ziyade ve atılan tweetleri okumak yazmaktan daha çok bağlıyor ekran başına.
Twitterın modası geçse kurtulsak :p

Judy Abbott dedi ki...

bende de hiç sanatçı ruhu yok. bütün günü topuklu ayakkabı üzerinde geçirebilen ve akşam yerlere yuvarlanmadan evine gidebilen kadınlara hayranım gerçekten. ben asla öyle biri olamayacağım. giyemiyorum meretleri.

Nida Ersin dedi ki...

Tatlim! zaten sen bunlari Twitter' deki sayfana ciziktirmistin.:))

Post'una yenilerini yaz=)
Özlemlere, ayririliklara vurgu'lu olsun=))

femida dedi ki...

çok pis aşık olasım var:)

éLLa dedi ki...

kufkedim patladi depresyonum patladigi kadar zaten :))

tutsi evet gercekten blog ihmal ediliyor.

korhan eniste cok despot gördum seni :p

tsk ederim mia ve digerleri.

Tuğçe Bektaş dedi ki...

ayy o anneye bayıldım. İşte kodumu oturtan, yumruğunu masaya vuran bir pırasasever anne!
Her eve lazımdır böylesi.

éLLa dedi ki...

Tugce'cim Allah annelerimizi basimizdan eksik etmesin ama pirasadan nefret ediyorum ya. Pirasa yapmasin mumkunse :p