18 Kasım 2010 Perşembe

Rutin tantana..

Butun gun pencere kenarinda yavuklusunu bekleyen eski zaman kizlari gibi buktum boynumu oturdum kös kös. Yolunu gözledigim oldugundan degil can sIkIntIsIndan tabi ki. Öyle mazbut, kendi halinde, sakin bir kizcagimiz iste ben..
Bazen icimden seytana uymak geliyor ama o kahrolasi ayaklari ugramiyor yanima.
Durgunlugumun esas nedeni dun bir duzune cocuk görunumlu canavarin bize gelip beynimi uyusturmasi oldu..

Aman Allah’im icerde harp var!…Paldir kuldur, haldir huldur, $angir $ungur, tangir tungur!…..kirip döküyorlar, belli ki oyuncak saniyorlar!…

$$$$$$$$$$$$tttttttttttt……Yaaaaaa….vaaaa$$$caaaaaaaaaaaaaa diye bagirmaktan ses tellerim yiprandi. Hele bir tanesi giymis benim camurlu topuklu ayakkabilarimi halilarin uzerinde tepiniyor.. Delirdim, icimdeki cocuk sevgisini katlettiler resmen. Anneleri de seyine takmiyor, tenhada kistirip azarliyorum veletleri ama bana misin demiyorlar.. Igne yaparim numarasini da yutmuyorlar valla. Biz ne kadar safmisiz meger her seye inanirdik..



Mutfaktan salona geciyim derken benim pakize (pc) elimden firladi az önce, iki metre öteye kadar uctu. Cocugum yara almis gibi icim ciz etti.. Neyse ki bi sey olmadi ama butun sevkim kirildi suan da ..
Her sey blog icin böhum ;(

Siz bayram gezmelerini yapadurun. Ben cayimi alip tv karsisinda pineklemeye gidiyorum..
adios.

24 yorum:

enk dedi ki...

suslu ve kokos arkadasim evdeyken bile bu kadar suslu olunmaz ama aaa :p
cocuk mu ,canavar mi bazen karar veremiyorum,gerci cocuklardada pek suc bulmuyorum :)

gülçin dedi ki...

pc'in çok sevimliymiş,çok sevdim

bende beklerim

www.gulcinyaman.info

Nida Ersin dedi ki...

Ella, ne güzel isim bulmşsun LP ne "Pakize" ben de taktım bu isme evlenirde kızım olursa adını Pakize koyacağım,kızmaysın ha kasıtlı değil!
Oynayacağı oyuncakları şimdiden almaya başladım bilem,aslında insan evinde gelebilecek misafirlerin çocukları için, kız-erkek oyuncak bulundurmalı, sahsen ben bulunduruyorum ama yeterli olmuyor bazen kalabalık olduklarında,oynamayı da tam öğrenememişler büyüklerinden; Kırmayı dökmeyi oyun sanıyorlar veledler...
Malum, çocuk yetiştirmek kolay değil, apayrı bir eğitimi gerektiriyor...
sevgiler.

éLLa dedi ki...

* enk yavrum nerem suslu, bacagimda porsumus bi esofman, uzerim tisört sac bas daginik. heheeey :)

* gulcin tsk ederim. iadeyi ziyaret yapariz en kisa zamanda.

*Nida insallah olur ama pakize koymakta ciddi misin :)
Oyuncak konusuna gelince ev oyuncak dukkani gibi. top bebek, araba ne isterlerse veriyorum ama onlar bunun yerine benim özel esyalarimla, tv kumandalariyla, mutfak dolaplariyla ve cekmecelerle ugrasmayi yegliyorlar. daha cazip geliyor herhalde. oyuncak tatmin etmiyor artik cocuklari, bakmiyorlar bile.

CherrybLossomgirL dedi ki...

afiyet olsun, keşke benim de vaktim olsa da şöyle pineklesem !

cerenim.com dedi ki...

selammm Bende stockholm'de yaşıyorum :) İrtibata geçmek istersen mailden haberleşelim. (ben.cerenim@hotmail.com)

Nida Ersin dedi ki...

Ella'cım ernstes Thema, warum nicht, zumindest erinnere euch =)
Sie erinnern Ich erzählte meine Cousine und ich sitze da in Malmö in Schweden meine Optionen, wäre Zeit-Blogger-Freunde in Schweden mehr deutlich leichter als Verhandlungsposition organisiert werden, würde der Feind Zeit zu Zeit erschüttern treffen sich in Stockholm, was sagen Sie? Deal?
nida

éLLa dedi ki...

*cgerry valla pineklemek gibisi yok. ben zaten calismadan duramam diyen insanlari hic bir zaman anlamamisdir. biraksalar ömurboyu pineklerim :)

* ceren stockholm'un neresinde kaliyorsun?

* Nida kafan guzel mi bacim senin? anladik almanca biliyorsun.
Nasingen sirayze dobraska sekerim.. ayrica her havuzun dibi ayni demisler, hava atmanin alemi yok bizim de var yabanci dilimiz. du yu andirstend miiiiiiiiiii ;)

Nida Ersin dedi ki...

Tatlım ne hava atması, sana türkçesini de gönderebilirim.. Pakize ile ilgili olduğu için herkes konuyu kemkirmesin diye Almaca yazdım, almanca ile hava mı atılırmış. Hayatta en sevmediğim konu kendini beğenmişliktir, herhalde şaka ediyorsun..

éLLa dedi ki...

* Nidacim almanca bilmeyen birine surekli almanca yorumlar yapman abese istigal ediyor.. ayrica anlayan var anlamayan var. ben bununla toplum icinde kulaktan kulaga konusma arasinda fark göremiyorum.. anlasilmasin istiyorsan turkce yazip yayinlama diyebilirdin ya da bana mail atabilirdin. bana yaziyorsun fakat yazdigin kisi bile anlamiyor seni, ne anladik simdi bu yabanci dilden. amac ne yani?

wimparella dedi ki...

yapma bunu sürekli çekiyorsun o pc nin resmini canım çekiyor
zaten sıkılmaya başladım kendimkinden oysa ki ne aşkla almıştım

Travis dedi ki...

ne pembelikti o yahu

éLLa dedi ki...

ordan bakildiginda evcilik oyunundaki kendi gibi görunuyorum dimi :) her sey pembe duruyor. ama aslinda öyle bir takintim yok :)

yeşiL dedi ki...

zamane çocukları çok zekiler evet ama çok şımarıklar. anaları babaları nasıl yetiştiriyor bunları anlamıyorum. biz de küçükken hareketliydik ama dışarda şımarıklık yapamazdık.yaptığımız an annemizin babamızın bir bakışı yeterdi.bu konu hoşuma gitti.vizelerden sonra bununla ilgili bi yazı da ben yazayım baari :)

Lithium Haunted Marine dedi ki...

Çocuk dedigin şeyin kapatma düğmesi yada ses kıs - uyku modu felan olcak..

//SECHHILL\\ dedi ki...

Allahım ben de olsam çıldırırdım çok seviyorum çocukları ama mülayim olanlarını patlatsaydın ağızlarına tokadı =)
Bu aradaaa saçlarına bayıldım ben ya reni çok güzel. Ben de boyattım da daha bloga koyamadım emin olamadığım için =))

éLLa dedi ki...

* yesilcim annem bana bir kas göz yapsa put gibi otururdum bir daha da oturdugum yerden kalkmazdim. hele misafirlige gittigimizde cekinmekten cay bile isteyemezsin. simdikiler kendileri dolabi talan ediyor.

* Lithum öyle bi sey olsa emin ol ben hep kapatirdim dugmelerini :)

* Sechill'cim iade-i ziyaret yapman ne hos. saclarim foto uzerinde oynadigim efektlerle biraz kizimlimsi cikmis normalde öyle degil aslinda. acik kestane.
Begenmene sevindim. yeni rengin nasil oldu bilmem ama siyahta yakisiyor sana.

SerpiL dedi ki...

tenhada sıkıştırıyon he.hahahahha.sıkıysa analarnın yanında sıkıştır.ay ben çocuklara değil analarına sinir olurum böle durumlarfda benden tavsiye bidahakine analarını sıkıştır:))utanmıyonmu bu nasıl çocuk yetiştirmek diye yırtın.yahu benmi acep çocuklarıma çok baskı yapıyorum.birinin evine gitsek oğlu dur yapma etme otur yanıma ceza vercem filan oluyorum.hizaya getiriyorum.şimdi vicdan yaptım bak:(

ASLI dedi ki...

hehe:) kontrol dışı çombaklar için bilimkurgu dvd terapisini öneririm. bi süre tv'nin karşısında oturuyolar tepkisizce..
bu arada mimim sende!:)

MeL' jones dedi ki...

Herşeyin pembe pembe çok tatlığğğ :)

éLLa dedi ki...

^* serpil korkunun olmadigi yerde saygida olmazmis. azicik gözlerini korkutmakta fayda var. en iyisini yapiyorsun.

* ASli'cim mimi icin coook tsk ederim yanitlamaya calisacagim sevgiler.

* Mel sen de tatlisin yavrum. unutmustun buralarin yolunu ugra arada sevgiler

Zeynep Şeker dedi ki...

:)) ıste tam da bu nedenden dolayı aslında ıngılızce ogretmenı olmama ragmen meslegımı yapmıyorum , tam da bu nedenden ! :)

Özlem55 dedi ki...

Ellacim Saclarina, ve Telefon kilifina bayildim :)
Tesekkürler Resimler icin :)

Ayrica yazmadan edemeyecegim, Nida Ersin almanca diye idda ettigin "dil" nerede konusuluyor acaba ??

Yok bana daha cok googleden cevirmissin gibi geldi.
Eger almanca o yazdigin seyse, yazik bize, yillarca almanca biliyoruz diye gecinmisiz ;)

Berlinden kucak dolusu Selamlar Ellacim :)

éLLa dedi ki...

Özlem55 tsk ederim teveccuhun. Nida'ya gelince hakli olabilirsin sonucta sen de Almanya'daymissin. isin ilginc tarafi onun yorumunu anlamadigimi söyledigimde google ceviriden ögrenebilecegimi söylemesiydi..

selamini aldim, isvecten de sevgiler.