11 Kasım 2010 Perşembe

Selam merkez isvec'ten bildiriyorum..




Toplasin yamacima kuzucuklarim size kaval calacagim.. SIrra kadem bastigimi sananlar olmus, aslinda bir bakima dogru. Bendeniz kürkcü dukkanina geri döndum.. Turkiye'ye temelli gittigimi söylemistim sizlere ama elde olmayan bazi sebeplerden dolayi geri döndum. Bunlardan en önemlisi beni Turkiye'ye baglayan bir i$imin veya e$imin olmamasiydi.. Icimde hala temelli dönme istegi var ama islerimi duzene sokana kadar simdilik burada kalmam gerekiyor.

3 saatte mevsimim degisti tisörtle bindigim ucaktan, montla indim.. Kara tipi boran var burada.. Her yeri karla kapli görunce ufak capli bir $ok yasadim tabi.. Hava degisimi cok fena carpti..
Bosluk manyagi oldum. SIkca türbülanslara girip cikiyorum. bütün cakralarim tipa yemis gibi… Sosyete medyumlari tirbusonle cok guzel cakra aciyorlarmis gelecek yaza ilk is onlarin kapisini calmak olacak :p

Dönecegimi neden daha önce söylemedigime gelince enk'e surpriz yapmak istedim, buradan okumasin diye gizledim... Vakti zamaninda kendisi de cat kapi Turkiye'den gelmis ve beni saskina cevirmisti.. Ben de ayni seyi ona dogum gununde yaparak ödesmis oldum.. ayrintilar enk'in blogunda :)

Peki burda mutluyum? Hayir pek söylenemez..
Ennihayetinde ömür tükenmekte. Henüz yirmili yaslarda olsam da, zamanin hizini tespit edebilecek vaziyetteyim.

Hayatim hakkinda her kafadan bir ses cikiyor, insanlarin bizi anliyormus gibi davranmalari hepimizin isine gelen anlasmali bir oyun gibi..
Bazen dusunuyorum dunya olmasaydi yani yasak elmayi yemeselerdi ademle Havva daha mi iyi olurdu her sey? Aslinda bütün suc Havva'nindi. Duramadi sIkIldI. Günah cekti cani. Olan bize oldu..

Büyüyüp de degismeyen en kral oyun uzun esekmis meger!hep birilerinin sirtina atlayarak geciniyoruz.altta kalanin cani ciksa da acimak yok! Ben de bundan böyle essek degil atlayanlardan olacagim..

Hürmetler hayat..

15 yorum:

Korhan dedi ki...

Hayatta en çok yaşamak istediğim memleketlerin başında İsveç ve Norveç geliyor. Kıskandım, kafana soğan atasım falan geldi:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Seni Çok Seviyoruz yaa çokk

đerkenαя dedi ki...

éLLa, Ne diyeyim hoş gidişler olsun (:

Üzülme, belkide böylesi daha hayırlıdır, herşeyin bir vakti zamanı var... Sabırla beklemek lazım (:

Enk'e yaptığın süprizde çok anlamlı ve güzel.

Dönüşün muhteşem olur umarım..

thales dedi ki...

hayatını nasıl istiyorsan öyle yaşa çünkü başkalarının dırdırına göre kurulmuş hayatta ne tad ne tuz oluyor inş herşey yolunda gider

enk dedi ki...

yevrummm öncelikle hos geldin ...böylesi daha iyi oldu insallah hersey dahada duzene girecek bak gör ..suprizin gercekten cok hostu tesekkur ederim tekrar ..nerde olursan ol mutlu olmak icin gayret et canim dedigin gibi ömur kisa olumsuzluklarla bogulmaya gerek yok uzulme ...

küfkedisi dedi ki...

hızlı kararların kızı ella, hadi bakalım tekrar hayırlısı olsun:)

éLLa dedi ki...

*Korhan buralari sevdigine göre kI$I da seviyorsun sanirim. kuru fasulye yapmistik , kafamda kirilan soganla katik ederim artik sagol. :)

* pembeesinti pembisim duygular karsilikli. öpuyorum seni.

* derkenar evet her iste bir hayir vardir, zamani gelmemis daha demek ki. destegin icin tskler..

éLLa dedi ki...

*thales haklisin ama her zaman her istedigimizi yapamiyoruz, bunun icin sanirim biraz bencil olmak ve kimseyi umursamamak gerekiyor. onu da ben beceremiyorum fedekarlik yapimda var :)

* enk insallah yevrum, birlikte olduktan sora her seyi atlatiriz.

* küfkedi'm :)) evet cok kararliyimdir. cabuk karar veririm.

tipsy :) dedi ki...

yolun acik ola :)

Korhan dedi ki...

Kışa aşığımdır.Bana kalsa hiç yaz olmasın hatta :) Kuru hımm. Ben de kedime yapayım bari.Yanında da turşu ımmm.

celebi74 dedi ki...

herşeyin gönlünce olmasını dilerim!!!

Nida Ersin dedi ki...

Tatlım! İsveç'e hoş gelmişsin,birdaha ki gelişinde belkide! çift geleceksin,şimdiden merak ediyorum o yağız delikanlıyı ehhh ne yaparsın enk örnek oldu ya arkası kesilmez.

Tr. de uzun kalanlar evlenmeselerde gizlice sözleniyorlar, senin özelin,malum sormaya bile hakkımız yok!! Sıcak mutluluklar,soğuk stockholum'da.))

ay esniyorum dedi ki...

yıllardır kar görmüyorum bana biraz kar gönder istiyorum :( ayrıca hayatın hakkındaher kafadan bir ses hep çıkacak mühim olan o sesler değilde sensin. ne yapmak istiyorsan onu yap :)

éLLa dedi ki...

* tipsy Allah senden cok mersi :)

* Korhan bak özendim simdi sana. keske ben de birazcik sevebilseydim kI$I.. turkiye'deyken severdim ama burada kislar cok sert geciyor sevilecek gibi degil. Bu arada kornison tursusunu tavsiye ederim. iyi gidiyor.

* Celebi74 amin ecmain.. cok tsk ederim.

éLLa dedi ki...

* Nida'cim tsk ederim.. Tr'de kimseyi buldugum yok ama burdan dönuste neler olur orasini Allah bilir. kismet.

* ay esniyorum elimden gelse biraz degil hepsini gönderirdim karin inan :) kar mesela degilde yerlerin buz tutmasi cok fena, yuruyemiyorum.. tavsiyeni dinliycem. sevgiler.