7 Aralık 2010 Salı

Twitter'dan secmeler esliginde ahvalim..



Gunun 6 ay boyunca aymamasinin ne demek oldugunu bir ben bir de iskandinavlar bilir.. Sizin gununuz aydinlik olsun bari. G(t)unaydin. Bir tatil gunumun daha butun gerekliliklerini yerine getirmis olmanin hakli gururunu yasiyorum; öglene kadar uyudum, renkli mecmua sayfalarini sirf adettendir diye karistirdim, önce gözun doysun kahvaltisi yapip, sonra agir cekimde yedim..
Pijama ve daginik topuz ikilisi esliginde yayilip bir post gireyim bari dedim.. Yalniz bugun nedense yazi yazasim yok.. Twitterima yazdiklarimdan bir kac derleme sunup, ahvalimi bildireyim isteyim.. Alideverci dostlar.



*Benim gözumden bir sey kacmaz derdim bunca yil.Megerse 3 yildir calistigim odamda guvenlik kamerasi oldugunu farketmeyecek kadar körmusum.
Kara kara dusunuyorum:) acaba kamera kayittayken yanlis bir hareket yapip guvenlikciyi guldurmus muyumdur?misal popomu kasimis olabilirim :)
Butun foyalarim ortaya cikti, saatlerce cepten muhabbet edip " hehe nasilsa farketmiyor kerizler" diyerek en buyuk kerizligi yapmisim :D

*"s.kerim, koyarim,gömerim" diyen kizlar pardon ama nerenizle yapacaksiniz bunu? Hayir yani eksiklik mi ben de, yoksa fazlalik mi sizde?

*ne kadar kufur o kadar popularite :)

*Hayatta hic bir seyi kafaya takmayan, tırıs gelir tırısss gider diyen insanlara hep gipta etmisimdir.

* Keske bizimde enerjimiz tukendiginde takip doldurabilecegimiz sarj aletimiz olsaydi.. Erkenden uyku bastiginda fullerdim depoyu ne guzel.

*Gördugum an midemde kelebek degil, kaz sürüsü ucusmali ki kanat cirpislari beni serseme cevirebilsin.Ancak o zaman "ben asigim" diyebilirim.

* Hem yakisikli,hem zengin,hem romantik olsun 3u bir arada olsun diyen hemcinslerim.O dediginiz ancak nescafe 3u 1 arada olur.Bize ise 3ün 1i duser.

*Millet evrenin sirrini cözdu erkekler hala ayni bilimsel taktiklerini uygulamakta."Prd daha önce nerde karsilasmistik?"/ hep ayni soru ..

*Kronik yorgunluklara savas acmis durumdayim.. /Amazon savascisi gibi hissettim kendimi bir an. gölgelerin gucu adina !

*Bugune dek bana takilan en guzel lakabi Bo$nak amca takti. Ne zaman görse " meraba Turkiet, nasilsin Turkiet, görusuruz Turkiet" der :)

*Bugun tanistigim bayan "adim Caroline" diyince gözum döndu."ben éLLa" deyip picagi dahdah edicektim kadina.Butun Carolinelerin imaji cizildi ..

*Biri Funda Arar'in sarkisindan esinlenip beddua etmis herhalde bana. "en buyuk bedduam dogdugundan beri asksiz kal, asksiz kal, asksiz..yalniz." :/

*Avrupa ulkelerinde soguktan donarak ölenlerin sayisi 30 a yukselmis. Benden haber alamazsaniz bilin ki bi yerlerde mortingen olmusumdur ;/

*Red Bull'un tek buyuk rakibi Defne Joy Foster sanirim.Acayip bir enerji veriyor kadin insana, o kadar cok guluyorum ki kanatlaniyorum resmen.

* ustume basarsan kulaklarinin basini silecegim..

24 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

hep bakıyorum ne yapmıssın ne yazmıssın diye. Sen bişiler yazınca nasıl mutlu oluyorum annatamam neden acaba ortaam ya ;)

s'ius dedi ki...

:D:D twitler süperler.. yalnız kameraya hakketten dikkat edin.. yolunuz türkiye'ye filan tekrar düşerse önünüze belge olarak sunulabilirler :f

pardon, daha önce nerde karşılaşmıştık? :D

Sümeyye dedi ki...

seviyorum senin yazılarını,yüzümde hep bir tebessümle okuyorum :)

küfkedisi dedi ki...

gene twitter bak gıcık oldum :)))

éLLa dedi ki...

* pembeesinti yavrim ne tatlisin sen öyle :9 senin icin daha sIk yazicam o zaman :)

* si'us ah sorma bundan sonra her seyim kontrollu olacak :) wikileaks'e falan malzeme edilirim neme lazim.

sen de mi brutus diyorum o sondaki soru icin :)

* Sumeyye oh oh ne guzel. pek bi mutlu oldum. Yuzunden gulucuk eksik olmasin.

* kufkedisi ahaha ben de zaten seni gicik ediyim diye yaziyorum. :)) kes cezami hadi.

saka saka sevgiler öpucukler

Judy Abbott dedi ki...

oh 6 ay gün aymaması nasıl olur? yani nasıl olur biliyorum da aklım almıyor gerçek halini, üstüste 3 gün güneş görmeyince bunalıma giriyoruz biz yahu:(

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

mucu :)

Adsız dedi ki...

ayyhh güzel havalara giriyoruz dimi (6)
Twitter seçmeleri bunlarsa diğerleri merak mı edilir! ha haaa:-0 İpe sapa gelmez,düzeysiz çümleler:S bazıları mutlu olabiliyor! birirlerini eklediklerinden, sonuç: "Kokos-nokos tripliyua Lotafone":I
serap

éLLa dedi ki...

Serap digerleri merak edilsin diye yazilmadi zaten onlar.. Bu ani saldirisinin altinda bir kuyruk acisi mi var.? Ayrica duzeysiz cumleler kurdugunu dusundugun birinin blogunu okuman ne derece dogru? Bu ne perhiz bu ne lahana tursusu. Sahsen ben begenmedigim bloglara yorum birakacak kadar vakit ayirmak söyle dursun okumuyorum bile :)
Bu hareketinin tek bir nedeni olabilir: o da cekememezlik..

hadi canim cikis kapisi sag ust kösedeki X isareti yaylan bakalim.

éLLa dedi ki...

ayrica cümleye çümleler, ay'ya ayhh diyen birinin duzeyli seylerden bahsetmesi ne kadar ilginc :D sen önce turkceyi ögren sonra gel beni elestir.

Adsız dedi ki...

Bu Blog Herkese Açık değil mi:D:D:D

Ella hatun yorumcu elleştirir de,uçurur da sizi küçüklük kompleksinden düşüren nedir? sağ üst köşedeki X değil, sol alt köşedeki (A) yı noktalayacağım.

ayrıca ağmayım exit için.tşk.ler:@

éLLa dedi ki...

Adsiz eger buraya gelip bana cevap yazmasaydin beni haksiz cikarmis olacaktin :) buraya ikinci kez gelip o guzel parmaciklarini benim icin yorduguna göre aslinda o kadar da kötu bulmuyorsun blogumu. sendeki önemim gözlerimi yasartti dogrusu.

Ayrica herkes istedigini yazma hakkina sahiptir burda, haddini asmadigi müddetce! Bilgi sahibi olmadigin bir konuda, yorum sahibi bile olmayacaksin! O twittler benim en iyi tivitlerim degil sadece ahvalimi anlatan seylerdi.
Burada hepimiz kafa dagitip neselenirken, kimsenin kimseyi uzmeye ve huzursuz etmeye hakki yok... begenmemis olmana bir sey demiyorum - ki begendirme cabamda yok, ama bunu daha iyi bir uslupla yazabilirdin.. Tabi bunu basarmak herkesin harci degil, karakterine terstir belki de

Kısaca Fd dedi ki...

sana söylemediklerine göre ne yapacağını merak eden bir kitle mevcut iş yerinde.

Şarj olayının ielrde olabileceğine inanıyorum.Ama sonuçta doldur boşalt oldukça ömür azalacaktır.arada tamaamen bitmeli,doğduğunda 12 saat şarjdan çıkarmamalı.

defne joy bir de gülhan şen.

ayrıca kendini padişah seni soytarısı sananlar var.sanırım kendisini eğlendirmen gerektiğine inanıyor.

İrma dedi ki...

en çok funda ararın şarkısından etkilenmeye güldüm ama yok yok hepsine güldüm ya sen beni güldürüyorsun:)

Tanrıyla konuşan kız dedi ki...

**Hem yakisikli,hem zengin,hem romantik olsun 3u bir arada olsun diyen hemcinslerim.O dediginiz ancak nescafe 3u 1 arada olur.Bize ise 3ün 1i duser.

kesinlikle doğru :)))

Korhan dedi ki...

Bu kadar okuyan ve yorum yapan insandan bir tek ben mi bu kız neden bana "g.tünaydın" diyor diye düşündüm:) Allah allah.

Küfreden kız kadar çirkin az şey vardır.Kadın bence bir estetik harikasıyken o küfürle neden kendini çirkinleştirir anlamam. Güya fırlama kız,erkek gibi kız olacak ya.. Şu memleketin gençleri düzgün bir boka özense şaşırıcam zaten. Bir de hakkaten o eylemleri neyle yapıcaklar acaba..

éLLa dedi ki...

* korhan gulme krizine soktun beni :DDDDDDDDD yedim yemek bogazimda kaldi. Allah seni napmasin ya.. oy her yer cay oldu :DD g.tunaydin hic bu acidan dusunmemistim supersin.

éLLa dedi ki...

ayy hala guluyorum :)))))))))))))))

éLLa dedi ki...

* kisaca fd aslinda söylemelerine gerek yok, farkedilir bir sekilde duruyormus ama siyah ve yuvarlak oldugunu icin kamera oldugunu anlayamamisim :)
bu arada son cumleni cok tuttum. cuk oturmus tabiri caizse. tskler.

* Irma gulmek iyidir ya. hep gul.

* Tanriyla konudan kiz, acimasiz ama gercek dimi :)

Tanrıyla konuşan kız dedi ki...

gerçek değil demek isterdim ama maalesef :(

Nida Ersin dedi ki...

éllacım! funda aral için twittlediğinin tezatını buldum ve face'me taşıdım, dinledikçe seni anımsıyorum,bakalım beğenecekmisin.
Hakan Peker'in "Gece Gözlüm" Linki:

http://www.facebook.com/video/video.php?v=130321660347439

éLLa dedi ki...

guzel sarki Nida tsk ederim..

Profösör dedi ki...

Çok güzel bir anlatımdı. Kameranın olduğunu bildirmeleri gerekir. İnsan hakları bakımındançç Bu iş yerinde kamera ile gözetlenir gibi. Ya da bu bahçeye girilmz. Köpek var gibi.. Gönlünesağlık

éLLa dedi ki...

ya aslinda giriste her yerde guvenlik kameralarinin oldugu yaziyor ama ben sadece musterilerin oldugu bölumlerde var saniyordum. tamamen benim hatam, dikkatsizim :)