9 Aralık 2010 Perşembe

Kizlar Gecesi [stres atmanin en keyifli yolu.]




Gunluk hayatimda cok kontrollu bir insanimdir, bu ben bacak kadarken de böyleydi, buyuyunce de böyle devam etti.. O yuzden hic cocuk olmadim denilebilir.. Ergenlik cagimda bile öyle ucuk kacik maceralar pesinde kostugum olmamistir. Özcan Deniz'in bir sarkisi var ya hani " 10 yasindan beri yasliyim, gencligim hala isil isil bir sandikta kullanilmayi bekliyor" diye, hah iste tam ondan. Olgun ve sakin bir yapim var, guclu görunmeyeyse bayilirim; mesela insanlar beni kolay kolay aglarken göremez. Her durumda ve kosulda kuyrugumu dik tutmayi basarmisimdir. Taa ki bugune kadar.

Bugun öyle bir ruya gördum ki akillara zarar.. Rahmetli babaannem gelmis benimle son defa vedalasiyormus. Kendi hickiriklarimin sesine uyandim, bir baktim salya sumuk aglamisim, ruyanin etkisinden kurtulana kadarda aglamaya devam ettim. Kendimi bunca zaman ne kadar tuttuysam artik uyanikken direndigim seyi, uykudayken yaptim. Bu sekilde patlak verdi icimde biriktirdiklerim.. Demek ki sandigim kadar guclu degilmisim. Neyse iste kizlar gecesi diyorduk nerelere geldik.



Bu moral bozukluguyla evde oturmam imkansizdi. Gunduz uyuyorum diye reddettigim arkadaslara kostum hemen. Hem degisiklik oldu hem de icim acildi..
Kizlar gecesinin keyfini yine ancak kizlar bilir sanirim.

Bol muhabbet,bol dedikodu, bol kahkaha, bol yemek.. Vazgecilmezlerindendir bu gecelerin.




Sekil A'da da göruldugu gibi sanirim ben yemek kismini birazcik abarttim, mide fesadi gecirmem an meselesi.. Yiyip yiyip kilo almadigimi gören arkadaslar hasedinden catlayip bol bol fotografimi cektiler.



Ne kadar cok yedigimi delil göstermek amaciyla da ne zaman elime yiyecek bir sey alsam sipsak yanimda bittiler :p Özellikle alttan cektiler ki göbekli görunuyum :)
Amaaan cokta lülüü. Essek gibi calisir at gibi yerim hahaaayt.

Zaten butun gece iki uc makinadan birden o kadar cok fotograf cektiler ki patlayan fla$lar karisisinda kendimi paparazilere yakalanan film yildizi gibi hissettim.. Butun bunlar yedigini ictigini paylasan facebook'cularin basinin altindan cikti tabi.. Benim blogumun basi kel mi, ben de sizlerle paylasirim ne var yani.



$ömine tamam, ayi postu da okey ama bu romantik ortamda eksik olan tek sey yakisikli bir e$ ve ambiyansa uyum saglamasi acisindan bir kadeh sarap.. ( yoksa ictigimden degil valla billa :p )




Bugun de böyle keyifli bir sekilde gecti. bazen dusunuyorum da keske kadinlar kahvehanesi de olsa da bu geceleri her kafamiza estiginde duzenleyebilsek..
$imdi accuk istirahate cekiliyorum. Farkinda misiniz bugun ne kadar da hanim hanimcik konusuyorum :p
Alideverci dostlar..

20 yorum:

Elif'in Trend Günlüğü dedi ki...

kızlarla olmaaak !!!! hiçbişe daha çok keyif veremez:)rengarenk fotolar,bayıldıımm:)

AidaSalem dedi ki...

canım mercimek köfte istedi ama şimdi oldu mu ya! :((

İrma dedi ki...

hah işte bende aynı o şarkıdaki gibiyim acaba 40ından sonra mı çılgınıklar yapcaz acep:)
bu arada ev de pek süslüymüş kızlar gecesi çook eğlencelidir ya benim kızları toplayıp yapmam lazım

Nida Ersin dedi ki...

Stres atmak! içinmi? geldi davetine arkadaşların, yoksam Kraliçemin ziyafet çağrısına mı TEŞRİF ETTİLER?
Yemekler tükendikten sonra, Koltuğun halinde bakılırsa durum vahim! ağlıyor zavallı yamulmuş gitmış, "bi eşeğe bu kadar yük vurulur mu? insaf élla:)

cecilia dedi ki...

bayılırım "bütün kızlar toplandık toplandık toplandıkk" havalarına :) keyifli bi gece olmuş ellacım resimlerden belli, ev de çok ciciymiş ya sevdimm :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

İlk bölüm hakkında konusmuyorum...:(

Güzel bir geceymiş amma velakin hem es eksik hemde pijamalar kikikikiki :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Bu arada Resimler ortam hepiniz yimeklerr harika

küfkedisi dedi ki...

bizim evin orada kadınlar kahvesi var, kumar oynuyorlar, erkek kahvesi gibi aynı :)))

veronika dedi ki...

Bu olaylara pek alışkın değilim ama sanırım güzel olsa gerek kızlarla eğlenceler sohbetler falan..özenesim geldi.pek bi hoş gözükmektesiniz.

SerpiL dedi ki...

bizde geçen yaptık nefis oluyo tekrarlamak lazım

veronika dedi ki...

küfkedisi nerede öyle yerler acaba? hiç duymadım denkte düşmedim ama görüntüsünü düşünmek bile pek güzel oluyo cidden.olsa da gitsek.

éLLa dedi ki...

Ahh kizlar keske imkanlar el verse de blog hatunlari da bir arada toplansak. Kizlar gecesinin alasini yapardik eminim. Sahane olurdu degil mi?

Kardeşim dedi ki...

oh ne güzel eğlenmişsiniz.Bu arada duvardaki tablo çok hoşuma gitti.

la mì dedi ki...

HI! my name's martina and your blog is wonderful!
I'd like you visit my blog and if you want...follow me! ^^
I wait you and your tips! kiss kiss
marti
Glamour Marmalade

kostas dedi ki...

Beautiful photos!

HAKANIUM dedi ki...

Bu resimlere bakınca şunu farkettim ki çok güzel bir gülüşün varmış. Kediden vazgeçmiş değilim ama ben hep evimde böyle bir smiley beslemek istemişimdir. Sırıtık bi şekilde dolaşsın dursun ortalıkta. ((:

HAKANIUM dedi ki...

http://hakanium.blogspot.com/2010/12/evde-smiley-beslemek.html

éLLa dedi ki...

:)

Adsız dedi ki...

what plat do u separate that be struck by cunning dresses for prom...I end in southern California, and I would like recommendations instead of basic places to find Prom dresses,please.
Amuse don't jug the abovious plot like macy's n jcpenny.
I can go anywhere from l.a. to sandiego.
good im starting my search payment prom dresses,[url=http://www.dressalon.com/wedding-dresses.html]Wedding Dress Store[/url]
,, and its sooo annoying ive been googling millions of prom dresses website and unvarying rebuke website this and that and unquestioningly everythings ugly. what i dearth is a in reality inimitable gorgeous high model kindly of dress , not a representative like poofy strapless prom dress, not at all , so does anyone know any websites or stores with these tolerant of dressesss?

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

ooo yeahh yoksa sen oğlak burcu musun ;) bu saydıkların benden...